Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Sziasztok!

10 éve élek házasságban és tavaly megcsalt a nejem.Igaz a 10 év alatt elég sok vitánk volt de mindig szerettük egymást.Sajnos én elkövettem alkoholos állapotban elég nagy hibákat irányában.Nem figyeltem rá és a munkahelyén volt aki kedvesebb volt hozzá mint én.Az ipse felhívott engem telefonon kiderítette a számom és emailt is küldött.

Azt sem tudtam, ki az és rendesen lebarmolt hogy bánok a nejemmel.De anonim maradt persze arra vigyázott.A nejem akkor mindent tagadott ,majd egy újabb mailnél már nem tudott tovább takargatni és mindent bevallott.Lefeküdt a pasival borzasztó rámenős volt majd nagyon megbánta és telefonon közölte vele ennyi volt tévedett és velem akar tovább élni.No ez nem tetszett az ürgének és szét akart bennünket választani.No én szóra sem méltattam (illetve nem is tudom semmit nem tudok róla azóta nem ott dolgozik).

Egyedül a mail címét tudom de a nejem nagyon fél tőle és nem engedi ,hogy írjak neki.Ennek az esetnek már négy hónapja és azóta csodálatos az életünk(szex eszméletlen jó) kétségtelen jót tett a kapcsolatunknak mindketten rádöbbentünk hibáinkra.Mégis piszkál a gondolat ,hogy meg kéne keresni és rádöbbenteni mekkora galibát csinált az életünkkel.Ja ő is nős és azóta válófélben van ezt a nejem kollégái mondták.

A nejem imádom és nem akarom elhagyni.Nem érzem magam baleknek sem megmondtam neki egyszer mindenki tévedhet de másodjára nem lesz megbocsátás.


Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr181200375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacorka 2009.06.27. 10:08:40

Jó reggelt mindenkinek!A kedves posztíró sokkal kevésbé szőrös szívű, mint én, biztos nem fogadtam volna vissza az asszonyt a megcsalás után.

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.06.27. 10:17:24

sekszpíri már majdnem, tökjó, hogy most jó az élet.

Vigyázzatok magatokra. Egyetértek, mindenki megbotolhat, de nem ismétlődően.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.27. 10:22:02

Igen, a posztíró emberi, ami igen ritka errefelé.
Szimpatikus is.

kacorka 2009.06.27. 10:23:06

@tranq: Nálam az egy megcsalás is pont egyel több a megengedhetőnél, ugyanis aki egyszer bűnbe esik, az újra és újra rossz útra téved majd.

Kobres 2009.06.27. 10:40:34

Biztos, hogy galibát csinált? Ha most minden jobb, akkor köszönettel tartozol neki :)

Harun Al-Rashid 2009.06.27. 10:42:56

80 botütést mindkettőnek

Cyberbird 2009.06.27. 10:49:19

Emberi, igen biztosan.
"Sajnos én elkövettem alkoholos állapotban elég nagy hibákat irányában."
Azért én kíváncsi lennék hogy milyen hibákat, más nőkkel volt, megütötte, odahányt a szoba közepére, nem rakta be a szennyesbe a büdös zoknit? Nem mindegy, és nem is ugyanolyan a súlya.

Viszont a megcsalás részemről nem megbocsátható dolog, csaltak már meg, megbocsátottam, azóta tudom, hogy hülyeség volt, de szerencsére mostani kapcsolatomban nem kell aggódnom.

kacorka 2009.06.27. 10:50:30

"szerencsére mostani kapcsolatomban nem kell aggódnom."- az ördög sosem alszik...

Cyberbird 2009.06.27. 10:51:19

Tény és való, akkor mondjuk úgy, hogy nem kell annyira aggódnom mint az előzőben :)

Kísérletinyúl 2009.06.27. 10:53:17

akik rögtön hörögni kezdtek,hogy asszony verve jó,azoknak ajánlom figyelmébe ezt a mondatot:
"Sajnos én elkövettem alkoholos állapotban elég nagy hibákat irányában."
ez akármit is jelenthet kedves feleim,szóval csak hátrébb az agarakkal!

nekem is szimpatikus a posztíró és a helyzetkezelése abszolút normális,sok boldogságot nekik

Kísérletinyúl 2009.06.27. 10:54:06

aham,látom más is felfigyelt arra a kis mondatra :-)

Dionüszosz 2009.06.27. 10:55:33

Végre nem az anyázó és "MNK" kommentek érkeznek. Legyen kellemes a hétvégétek!

phaszfej 2009.06.27. 10:59:22

Mindenki kifizeti a saját hibáinak az árát.

misterx 2009.06.27. 11:13:48

@Cyberbird:
Miért, olyan randa az a nő??

Kytia 2009.06.27. 11:28:24

Milyen hibákat követett el alkoholos állapotban?

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2009.06.27. 12:11:51

ez az alkoholos mondat... ált. verésre utal... imho

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.27. 12:18:39

Szurkolok a posztolónak, hogy jól jöjjenek ki az egészből. Nekem is rokonszenves az önkritikája, de koordinátor kolléga megjegyzésével is egyetértek.

H.P.L. 2009.06.27. 12:31:59

Miért, a második alkalomnál mi lesz más mint az elsőnél, hogy azt már nem tudod megbocsátani?

Megcsaltak és kész. lehet hogy ez párszor elő fog fordulni. Nem ettől gáz egy ilyen szitu, hanem amikor a csaj, vagy fiú "outcomingol" Na az a kurva nagy lúzerség. Amikor az arcodba mondják, hogy ezzel, azzal lefeküdtem, de téged szeretlek. És látod annyira, hogy be is vallottam neked. Na ez a geciség a csajtól, és egy lúzer vagy hogy nem kevertél le egyet a feleségednek....

H.P.L. 2009.06.27. 12:35:52

Ja és mi az hogy egyszer mindenki tévedhet? Ekkora orbitális hülye szöveget.

Tudod az élet jó és rossz döntések tucatjaiból áll, ezrével döntesz jól, meg szarul. Akkor jössz ki nettó jól a végén, ha több benne a jó döntés.

Mekkora balek vagy baszki....

mfbill 2009.06.27. 12:46:08

Nekem is szimpatikus a mesélő, mert meg tudott bocsájtani és elismerte hibáját. Érdekes, hogy mindenki a testi megcsalatásra érzékeny, pedig százszor rosszabb, ha lelkileg távolodik el egymástól két ember. Nagy szerencse, hogy a feleség nem jutott el idáig, nem esett szerelembe, mert akkor már aligha tudott volna gondolkodni. És nem biztos, hogy a másik férfi személyében jobb emberre talált volna. Nem megszerezni nehéz a másik felet, hanem megtartani. Egy kapcsolat elején minden szép és jó, ilyenkor a nő szelíd galamb, a férfi pedig hősszerelmes. Aztán a hormonok működése csillapodik, és a szürke hétköznapokban derül ki, összeillik-e a két ember. Érdekes, hogy ezt érett férfiak és nők, több éves vagy akár évtizedes együttélés felrúgásakor alig veszik figyelembe. Saját és gyermekeik sorsát kockáztatva fejest ugranak az ismeretlenbe, aztán csodálkoznak, mikor kiderül, hogy csak keveseknek sikerül közülük értékesebb életet élni a válás után, mint előtte.
Örülök, hogy ez a pár így oldotta meg problémáit!

tordav · http://szimulacio.blog.hu 2009.06.27. 13:02:33

előbb azt írja, milyen jó, mert felfedezték a hibákat, utána meg mekkora galibát csinált az a "gazfickó". Na most akkor mivan?

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.06.27. 13:04:30

ja es a nejed kollegai mondtak hogy valofelbe van de hogy ki az azt nem? faszomnak kell hazugsagokat irkalni

alfredo 2009.06.27. 13:50:48

@posztíró:"azóta csodálatos az életünk(szex eszméletlen jó) kétségtelen jót tett a kapcsolatunknak"


Szerintem nem lebarmolni kellene őt, hanem megköszönni, hogy megtanította az asszonyt egy-két új figurára...
;)

Cake- · http://cakeminusz.blog.hu 2009.06.27. 13:52:17

@Kytia:

2 dologra lehet gondolni.

1. Megverte részegen.

2.Egyszer részegen megdugta a pultoslányt egy haveri sörözés után, vagy céges bulin az Icát a bérszámfejtésről, de a férj jól elsunnyogta.
Erre enged utalni az is, hogy egyet elnéz az asszonynak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.06.27. 14:27:32

Ez így jó és így kerek, szerintem nagyritkán ennyi belefér. Te is úgy látod, hogy jót tett a kapcsolatotoknak, szépen nyugodj meg, sőt, örülj neki. Az asszony kapott egy kis pezsgést, te észhez tértél, ő is észhez tért, éljetek boldogan. Felejtsd el a fickót, hidd el, minél több részletet tudsz, annál szarabb.

oncogito 2009.06.27. 18:20:13

Az alkohol legalább annyira veszélyes a házasságra nézve, mint az a bizonyos harmadik.
Én személy szerint nem tudnék élni egyáltalán olyan valakivel, aki gyakran felönt a garatra.
Úgyhogy szerintem mindkettőtöknek van mit "megbocsátani" a másik részéről és ha a bizalom megvan, azzal szerintem egyikőtök se éljen vissza.
Sok szerencsét és boldogságot! :-)

hogymikvannak 2009.06.27. 20:01:54

Dobok nektek egy csontot, rágódjatok, hogy ne únjátok magatokat halálra. Egyik irányból jó ez a kva nagy információs szabadság, de miközben azt hiszed, rettenetesen szabad vagy, mert azt mondasz(írsz), amit akarsz, oda "szörfözöl" és odamondasz büntetlenül ahova akarsz, közben bevagy zárva egy dobozba. Ahelyett, hogy valódi, hús-vér kapcsolatot tartaná(tok)nk. Hát nem veszitek észre hogy csak egy cél van ezzel és a TANREND átalakítással is, hogy egyre hülyébb, vezethetőbb, terelhetőbb, birkább legyen a magyar(is)?


Hogy FOGYASZTÓ légy!!!!


Már ennyire sikeres ez a terv?! Emberek!
Van valaki egyáltalán komolyan veszi ezt a "novellát"?
Ha igen, R.I.P.!


De senkivel nem akarok vitatkozni!!!!

hogymikvannak 2009.06.27. 20:07:48

Bocs, hogy ismét, de....

Ha ez is olyan, mint a "Randivonal" vagy a "Szexrandi", ahol senki semmit nem vesz komolyan és mindenki csak úgy tesz, mintha..., nos, akkor elnézést kérek, hogy én vettem túl komolyan és bocsi, hogy belerondítottam a (szerep)játékotokba.

Madpapa 2009.06.29. 08:32:21

Hát ez MEGALOL!!!!! :D :D :D
Mint már előtte valaki megjegyezte, logikai bukfenc van a dologban. Máskor ne 1 perc alatt dobjatok össze sztorit hogy jöjjenek az olvasók :DDDD

"Ja ő is nős és azóta válófélben van ezt a nejem kollégái mondták."

A nejed kollegái honnan tudták, hogy te azután a pasi után érdeklődsz? Vagy a munkahelyen mindenki tudta, hogy az a pasi faszán meghágta a feleséged??? Ez azért kínos egy kicsit. Mert ez az egy ésszerű magyarázat lehet csak az általad írottakra.

"No ez nem tetszett az ürgének és szét akart bennünket választani.No én szóra sem méltattam "

Már bocs, ha férfi vagy és zaklatja a feleséged egy ilyen pasi, akkor nem húzza az ember a farkát maga alá és hagyja, hogy a felesége intézze el a dolgot.

Na barátom, tehát ha ez igaz ( bár szerintem egy nagy kamu, vagy ferdítettél az egész történeten ) akkor a feleséged hamarosan újra félre fog kefélni, mert nem vagy 'férfi'.
Az orgazmust meg meg lehet játszani a nő részéről. Nem hallottál még ilyenről?

Cica7 2009.06.29. 08:52:57

Próbáltam kihámoznia lényeget.
Zavaros az egész történet.
Vagy azért, mert egyszerűen oda lett hajigálva valami szöveg, vagy a posztíró nem ismeri a vessző fogalmát...
Így reggel lévén a "lefeküdt a pasival" kezdetű mondatszerkezet tetszett....:))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.29. 10:45:39

"Mégis piszkál a gondolat ,hogy meg kéne keresni és rádöbbenteni mekkora galibát csinált az életünkkel." majd elmúlik.

Ranger32 2009.07.02. 10:51:35

Szerintem adj neki egy közepes pofont (de most józanul), baszd meg jó alaposan "Te kis kurva" kiabálások közepette és a végén mond neki hogy csak vicc volt Ő a te kis mindened és egy szerelmes idézet.

Akkor leszel csak balek ha írsz annak a fasznak + a kollégáival arról beszélgetsz, hogy ki dugta a feleséged.

tammasibela 2009.08.06. 18:27:52

medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben!
süti beállítások módosítása