Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek


10 éve vagyok a férjemmel, van 3 gyerekünk. Ő olyan családból származik ahol az apja verte az anyját (aki alkoholista volt), majd a mostoha anyját. Kapcsolatunk elején azt mondta, ő nem volna képes így élni, sem bántani engem.
Nem alkoholista, de néha berúg és olyankor agresszív lesz, kötekedik. Az első pofont is így kaptam, k. b. a 2. évben. Azután pár pofon lett, majd verés.

Azt is tudni kell hogy amikor összeházasodtunk, összevesztem a szüleimmel, mert nem fogadták el őt.
Szóval nem mentem el mert nem volt hova, és akkor már volt egy gyerek is. Józanul mindig rendes volt, jó apa, stb. . .
De azért volt más probléma is. Ha ivott és játékgép volt a közelében. Sok pénz elment így. Eleinte megbánta, fogadkozott és egy darabig be is tartotta. De eltelt pár hónap. . .

Házasságunk 4. évében úgy megvert hogy az már látható volt. Az arcom is véraláfutásos lett, szóval mások is észre vették. Pl. : az ő "legjobb" barátja. Mellém állt (mármint egyszer leszedte rólam), vígasztalt és az lett a vége hogy lefeküdtem vele. Talán bosszúból, talán azért mert úgy éreztem az ő szemében vagyok valaki. De megbántam és szakítottunk. Eltűnt a színről egy időre. A férjem úgy érezte azért mert én elmartam, nem férek össze a barátaival.
A házasságunk egyre lentebb került a lejtőn de végül megpróbáltuk újra.

Ő megígérte hogy nem bánt többet. Nem voltak haverok se, nem is ivott. Idillien éltünk egy darabig. És megszületett a fiunk. Mikor 8 hónapos lett, egy eltévedt sms-ből rájöttem hogy van valakije. Bevallotta hogy a munkahelyén van egy lány akivel együtt van de nem történt semmi. Állítólag akarták de nem ment neki. ? Mondtam döntse el hogy a csaj vagy mi? Végülis maradt velünk.

1 évig elvoltunk, kisebb- nagyobb problémák persze voltak. Megint képbe kerültek a haverok, akikkel én nem jöttem ki, és a gépezés, egyre magasabb fokon. Azután becsúszott a harmadik gyerek. Nem terveztük, védekeztünk, mégis jött. Megtartottuk és a terhesség alatti problémákat is együtt vészeltük át meg a szülést is. Minden szép volt és jó. Sokat segített a baba mellett, mint az előzőeknél is. De egy hónap múlva kiderült hogy az elmúlt 1-2 hónapban ismét gépezni kezdett és elment a megtakarított pénzünk is. Pedig még kölcsönt is vett fel hogy eltüntesse a nyomokat, de az is elfolyt. Persze a felfedezés után jött a megbánás, megbocsátás. Én kezelem a pénzt.

Ismét rendeződni látszottak a dolgok. Eltellett 1, 5 év. Összeveszett a "legjobb" barátjával. Eddig is mindig azon rettegtem hogy kiderül a botlásom és gyötört a lelkiismeretfurdalás is, de most végképp úgy éreztem, el kell mondanom. És meg is tettem. Nagyon megviselte. Sírt, dühöngött. . . végül azt mondta szétveri a srácot, mert csak így szabadulhat meg ettől az érzéstől. Azután persze nem tette meg. Pár napra rá berúgott, kereste is az illetőt de nem találta meg. Szóval hazajött és kegyetlenül megvert.

Eltellett pár nap és azt mondta, ő megpróbálja elfelejteni a dolgot ha vele maradok. Nem mintha sok választásom lett volna. Ennek már fél éve. Néha nagyon jól megvagyunk, de sokszor előjönnek a régi dolgok. Úgy érzi az ő dolgai eltörpülnek az én bűnöm mellett. És olyankor megy a balhé. Nem üt meg de fenyegetőzik. Nincs hova mennem, főleg a 3 gyerekkel. A ház az ő nevén van, az adósságok közösek. És az van bőven. Úgy érzem hogy még mindig szeretem, bár ez az érzés már egyre gyengébb bennem.

És tagadhatatlan hogy vétkeztem, olyat amit nem könnyű megemészteni, már ha lehet egyáltalán. Nagyon szégyenlem a dolgot és félek hogy kiderül. (Egy kis faluban lakunk. ) És félek hogy elveszítem a gyerekeket. Szeretném ha minden olyan lenne mint régen, amikor még jó volt, de nem tudom rendbe lehet e hozni még a dolgokat.

Címkék: erőszak hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés férficsal

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr591268827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2009.07.26. 20:41:36

Föhh, micsoda életek vannak. Sosem hagyom el Barbiworld-öt.

"Úgy érzi az ő dolgai eltörpülnek az én bűnöm mellett."

Eléggé szubjektív a csávó.

pink75 2009.07.26. 22:52:20

venni kell neki hazulra egy számítógépet, arra van egy rahedli játék

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.26. 22:58:08

Hmm... ezek szerint nem volt elég szar gyerekkora a pasinak.
Nekem is agressziv mostohafaterom volt, alkoholista apám. Nagyon-nagyon ritkán iszok, és gyűlölöm az erőszakot. Belőlem ezt váltották ki a gyerekkori "emlékek".

Tanáccsal nem szolgálhatok, de azért a pasi magába szállhatna...

Lili Marleen 2009.07.26. 23:13:31

Huhh.... Fincsi szociohorror vasarnap estere...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.07.26. 23:30:40

sajnáljuk szegényt persze persze

és a gyerekeid?
le vannak ejtve?
ők hallgatják,hogy anyjukat veri az iszákos apjuk
aki mellékesen minden pénzüket eljátssza...

ha lenne egy kis vér a pucádban, új életet kezdenél a gyerekeiddel és a mocskos férjed nélkül.
gondolkozz már.milyen jövő vár így rátok?megvert megalázott elitta eljátszotta megcsalt.van itt még esély bármiben is reménykedni?ébredj már fel könyörgöm!!!

ne csak a saját szaros kis életedet,meg a 'szerelmedet'nézd, próbálj belegondolni abba,hogy mi lenne a legjobb a gyerekeidnek!!!

kispista2 2009.07.26. 23:33:41

" A ház az ő nevén van, az adósságok közösek."

Házasságban minden közös

"Nem alkoholista, de néha berúg és olyankor agresszív lesz, kötekedik. Az első pofont is így kaptam, k. b. a 2. évben."
Tudtad hogy agresszív, mégis hozzámentél?

kispista2 2009.07.26. 23:35:00

"Azt is tudni kell hogy amikor összeházasodtunk, összevesztem a szüleimmel, mert nem fogadták el őt.
Szóval nem mentem el mert nem volt hova,"

Nem hiszem hogy a szülei nem fogadták volna vissza! De ő inkább elbassza a gyerekei életét is.

   2009.07.26. 23:47:17

Kedves levélíró,
inkább egyszer viseld el azt a megaláztatást, hogy bocsánatot kérsz a szüleidtől és megkéred őket, hogy lakhass átmenetileg náluk, mint hogy egész életedben a férjed alázzon téged.

c72 2009.07.27. 00:00:44

Igen, ennek vége-hossza nem lesz, másképp nem lehet kijönni belőle, csak ha otthagyod.

Egyébként szerintem akkor kell cuccolni, amikor az első pofon elcsattan. Mert nem igaz, hogy nem lesz több!!! – ezt számos ismerős és családtag példáján láttam.

kerdesek05 2009.07.27. 00:25:48

nehéz lesz amit mondok, de te elbasztad az életed.
" végül is szar az életem de a gyerekek kárpótolnak" . - ez lesz majd a mottód.
mi a fasznak szültél egy idegbeteg szar alaknak, már csak ez tnem értem. ennyire naív vagy, és álmodozó?

_CaD_ 2009.07.27. 00:37:18

Egy ilyen alaknak 1 gyereket se kellett volna szülnöd, nemhogy 3-mat!

forumuser 2009.07.27. 00:57:46

Ezt az ócska szemetet nem megcsalni kellett volna - ez csak ürügy, hogy a saját vétkeit relativizálhassa -, hanem az első agresszívkodása után kidobni a francba.
Na de majd most jön a "nem is olyan rossz ember ám" visszakozás. Sejtésem szerint a posztíró is olyan nő, aki csak panaszkodik, de valamiért - vagy azért, mert romokban az önértékelése, vagy mert valamilyen rejtett nyeresége származik a helyzetből - nem fog lépni soha. De ne legyen igazam.

löklük le a padlóla dulván 2009.07.27. 06:15:14

komolyan azt gondolod, hogy bármi is változni fog? ki fog ezen változtatni, ő? mégis mire számítasz királylány? legalább a gyermekeid érdekében gondolkodj egy kicsit józanabbul, de legfőképp magadért! ember a gyerekeid így fognak felnőni, aztán kirepülni, aztán ott maradsz egyedül egy alkoholista, agresszív barommal 50 évesen. gyerekeid se jönnek vissza, te meg harminc évet még kénytelen leszel lehúzni egy idegroncs-beteg emberrel. a te döntésed.

lilike13 2009.07.27. 06:16:43

Ha minden olyan volna, amikor még jó volt? Mikor volt jó? SOHA! És ezt jobb, ha a hölgy is felfogja. Mert nem is lesz jó soha.

gpetersz 2009.07.27. 06:31:49

A dolog tragikus, de sajnálatot, megértést tőlem ne várj.
Én mindig csak a gyerekeidre gondolok, hogy NEKIK mit okozol. Ebből a nézőpontból a Te minden bajod lepkefing. (a férjnek nevezett állatról már nem is beszélek)

redraven 2009.07.27. 06:43:11

Én is ütöttem már meg az asszonyt, be is lilult a karja, combja, hasa. Aztán visszakaptam, és fájt. De ettől leszünk keményebbek. Fejre csak kicsit szoktunk egymásnak adni, azt is bokszkesztyűben. Hát ja, a kempo edzés már csak ilyen. :) Egyébként komolyra fordítva a szót, nehéz volt először odacsapni, de ő kérte hogy mehet nagyobb is. Ő 6 éve, én 3 hónapja kempozok. Soha nem ütöttem meg előtte, mindig gyengéd érintések voltak közöttünk. És nagyon szeretem Őt!
A postírónak meg javasolnám, hogy addig lépjen le, amíg nem lesz késő, ez jobb nem lesz.

hurvinyek 2009.07.27. 07:39:53

A gyerekeitekre is hasonló minőségű magánélet vár majd felnőttkorukban.

BKV reszelő 2009.07.27. 07:56:35

Harminc év múlva a levélíró ugyanezt tudá írni, csak hosszabb lenne a "megbánta, úgy érzem még szeretem..." tétel a listán. Úgy kb. az első pofonnál kell az ilyen palit elhagyni, a haverok majd szépen eltüntetik a süllyesztőben. A levélíró ma már nem is hallana felőle semmit.

globetrotterhu 2009.07.27. 07:58:16

Ez egy tipikus eset. Szinte mindennapos. Alkohol, gép, probléma, gyerek, megbánás után meg egy darabig minden szép és jó. Látszólag... Hölgyemény legyen eszed, add be a válási papirokat!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.07.27. 08:14:54

jaj-jaj.

de azért látok jobb megoldást, mint a válás.

Ngelina 2009.07.27. 08:24:12

"Azt is tudni kell hogy amikor összeházasodtunk, összevesztem a szüleimmel, mert nem fogadták el őt."

Szerintem NEM kell tudni. Elég volt az első bekezdés, hogy felfogjam, amit te nem: egy szerencsétlen, ostoba kapcarongy nő vagy. Tönkreteszed a saját és a gyerekeid életét ÉS a tetejébe még panaszkodsz is.
Mond csak, kell még egy pofon? Mert amit eddig kaptál, az nem józanított ki. Miért posztoltál egyáltalán? Mire van szükséged? Sajnálatra, bólogatásra? Hát az nincs bennem az ilyen közveszéles mártírkodó iránt, amilyen te vagy. Azt gondolod, tanácsra vágysz? Fenéket.
Szerintem csak egy újabb maflást akarsz és reménykedsz, hogy ha idegentől kapod akkor végre az erőt ad változtatni. Ebben a felelősség-elkenésben amúgy is nagyon jó vagy, sikeresen rákentél 10 évnyi érzelmi terrort a pasidra, pedig nem ő a hibás, ő csak olyan, amilyen mindig is volt, te vagy a hunyó.

Ne kendd másra a felelősséget, egyedül magadnak köszönheted, hogy ott tartasz, ahol.
Egyedül TE tudsz belőle kimászni, persze ha akarnál akkor menne is.
Ha azzal jössz, hogy "nem olyan egyszerű" akkor maradj csak, hátha a gyerek majd meggyűlöli a tehetetlen, szerencsétlen mártír anyját és úgy eltűnik, hogy az életben sosem látod többé.
Tudod MENNYIRE egyszerű? EGYSZERŰEN KISÉTÁLSZ.
Próbáld ki, amikor legközelebb lemész a közértbe, hogy úgy teszel, mintha utoljára jöttél volna ki az ajtón. Csináld többször, hogy szokd az érzést mert motivál. Aztán kis részletekben pakolj össze, a cuccod költözik először. Aztán ha már majdnem minden kész, az utolsó táskákkal és a kölykökkel együtt mész.
NEM mondod meg, hova mentetek. A helyedben nem rokonhoz mennék és a válókeresetet azonnal beadnám. Arról majd levélben értesül úgy is.

Más kérdés, hogy a helyedben az első pofonnál visszaütöttem volna, aztán úgy húztam volna el a csíkot, hogy csak na.
Mindegy, különbözőek vagyunk, te nem ütsz vissza, téged lehet verni, ügyes vagy.

Vannak ilyen emberek, akik imádnak szenvedni, csak hogy jóbb embernek érezzék magukat a másiknál. Te is olyan vagy. Akarod te ezt. Ha nem akarnád, tennél ellene.
Tudod mi a szemétség? Hogy a gyerekeidet is magaddal rántod. Az már törvénybe ütköző.
Lépj le, ha akarsz, ennyi.

Akárki Akármit Mond 2009.07.27. 08:24:41

Sohasem értettem azt a mentalitást ha szarul mennek a dolgok akkor csináljunk gyereket...
Azt nem értem hogy ha látod hogy szarul csinálsz valamit, akkor miért nem változtatsz mert folyamatosan csak csúsztál le. Gondolom elsősorban másokban látod a hibát, de
mindenki maga felelős a saját sorsáért, hát viseld következményeit.
És a világ legszarabb szövege hogy szeretem. Hát akkor szeresd ahogy van...

Vogon 2009.07.27. 08:53:35

"Szeretném ha minden olyan lenne mint régen, amikor még jó volt, de nem tudom rendbe lehet e hozni még a dolgokat."

Istenem... ez ritka nagy ostobaság. Egy dolgot tudnál csinálni, gyerekestül elmenni a szüleidhez. Úgy lehet rendbetenni a dolgokat. Adósságok... mivel nincstelen lennél nincs mit behajtani, és majd szépen törleszted idővel. Az adósságokat pedig TE IS megérdemelted, mert naívan hagytad magad belesodródni.

Cyric 2009.07.27. 08:56:03

Szomorú történet, mégsem tudok együtt érezni az írójával ... már az első gyerek után kiderült hogy megcsal valakivel, amit be is vallott (persze nem történt semmi mi?), már akkor ott kellett volna hagynod, 2 év után verni kezdett ... akkor már végképp ott kellett volna hagynod.

Te ellenben mit tettél? Csináltál vele még két gyereket, elidegenültél a családodtól, amivel tulajdonképpen lehetetlenné tetted hogy valaha is el tudj szakadni tőle.

Közben lefeküdtél a barátjával is ... szánalom.

Mellette a gyerekeid meg nézhetik ahogy az apjuk veri az anyjukat, várhatják hogy ők mikor kerülnek sorra, vagy hogy mikor játszik el annyi pénzt hogy ne legyen mit ennetek.

Senkit nem sajnálok a történetben (téged főleg nem) egyedül a 3 gyerekedet akiknek így kell felnőniük és lehet olyan súlyos pszichológiai és mentális sebeket szereznek tőletek hogy ők sem lesznek soha életükben képesek egy normális kapcsolat kialakítására.

De nem baj írj egy blogot, ami végképp nem segít semmiben, tűrj tovább, tedd tönkre a gyerekeid életét. A blogból világosan kiderült hogy magad miatt aggódsz a leginkább úgyhogy felesleges is rád ennél több időt pazarolni.

Vogon 2009.07.27. 08:57:57

A feleségemnek tömören elmondtam a sztoridat, és az utolsó mondataidat beidéztem... inkább nem írom le azt a szitkozódást amit mondott rád. Egyetértek vele.

Balance Of Power 2009.07.27. 09:03:07

Kicsit Monika-show feelingje van az irasnak es nem is a megcsalasrol szol a tortenet. Viszont kicsit tul tipikus is, a szulok ellenszenvetol, a jatekgepezestol a "jaj, megvaltozom"-duman at a szerelmi haromszogig egy kozhelygyujtemeny. Dehat ilyen kozhelyes az elet. Ilyen tortenetek tenyleg vannak.

A jatekgep-fuggoseg viszont tenyleg betegseg, hiszen teljesen nyilvanvalo, hogy egy kocsmai gep ugy van beallitva, hogy soha senki ne nyerjen es ezt minden hulye tudja...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.07.27. 09:14:25

Azt hiszem ezt a dolgot hívják társfüggőségnek. Valószínűleg anyukának is megvannak a maga dolgai, csak az nem nyer hangsúlyt, hiszen ő írta a levelet.
A legnagyobb baj az, hogy falun nincs olyan szakember, akihez ilyenkor fordulhatna az ember vagy a családja. És ha lenne se tenné, mert kiderülhet.
Azt azért fontos tudni, hogy a játékgépezés nem múlik el. Az egy betegség és véglegesen nem gyógyítható.
Sajnos sok generációnak kell még úgy felnőnie, hogy nem tanítják meg nekik időben azt, hogy egy újabb gyermek nem fog megoldani semmit, sőt...

beleszolok 2009.07.27. 09:22:29

@c72: Ezt én se értem, ha nő lennék, már akkor menekülnék, amiko először rámemeli a kezét, még akkor is, ha akkor éppen nem ütött meg. Pláne, ha emellé még rendszeres ivó is.

Kytia 2009.07.27. 09:34:15

@Ngelina: "Próbáld ki, amikor legközelebb lemész a közértbe, hogy úgy teszel, mintha utoljára jöttél volna ki az ajtón. Csináld többször, hogy szokd az érzést mert motivál. Aztán kis részletekben pakolj össze, a cuccod költözik először. Aztán ha már majdnem minden kész, az utolsó táskákkal és a kölykökkel együtt mész."

Ezt már én is csináltam, csak kölykök nélkül. Tényleg jó módszer, ha az ember nem tudja elképzelni, hogy a másik elé álljon és hatalmas pátosszal bejelentse. Illetve, ha attól fél, hogy a másik nem engedné.

Egyébként én sem értem, hogy miért nem üt vissza. Attól még, hogy gyengébb, okozhatna ő is néhány kijózanító sérülést, az már lehet, hogy elég lenne. Nekem egyszer volt egy üvöltözős pasim. Amikor elkezdett üvöltözni, egyszerűen annyit csináltam, hogy hangosabban üvöltöttem. Erre általában megszeppent és ilyen motyogós duzzogással folytatta. Nem erre számított.:)
Ja, mellesleg halálosan szerelmes voltam belé, mégis otthagytam ezek miatt. Jó lenne felébredni. A szerelem nem minden. Ki lehet bírni a szakítást, csak utána fáj egy ideig.

vill 2009.07.27. 09:35:25

Tipikus bántalmazott nő hozzáállás. A kötődés ellentmondása. Nem könnyű szabadulni belőle, de muszáj, mert a kutyából nem lesz szalonna. A pasi ilyen marad. A gyáva férgek tipikus mondata: te aztán sokkal nagyobbat vétkeztél, tudod mit, meg is érdemelted a verést.
Nehéz lesz, időbe fog telni, siettetni nem lehet a leválást, de én azt javaslom a posztírónak, hogy menjen. Keressen anyaotthont, bizonyos várakozási idő után be lehet kerülni. Ott kap segítséget az újrakezdéshez. Igenis el lehet és kell is jönni, egyik ember a másikkal így nem viselkedhet, nincs joga hozzá, semmilyen alapon. Három gyerekkel is újra lehet kezdeni, szerintem az a bíróság nincs, amelyik ilyen felelőtlen viselkedésű apának ítélné a gyereket. Persze, a posztíró úgy érzi, nem lenne képes rá, mert az agresszív férfi bizonyos tehetetlenségben tartja, hiszen az az érdeke, hogy valaki alá toljon mindent. Azt javaslom, tartsd a gyerekek érdekét szem előtt. Jobb nekik szegénységben, mint állandó félelemben és terrorban.

Bobby Newmark 2009.07.27. 09:36:10

Kis falu, játékgép, lealjasult állat férj, három gyerek(csak a szocpolért, mi?), (uzsora?)hitel...

Nem a fajtáddal kellett volna házasodnod, és akkor nincs baj(bár hogy ezt hogy lehet megoldani, azt nem tudom). Mindenesetre ti ilyenek vagytok, szokj hozzá.

vill 2009.07.27. 09:39:28

Kytia, ennek a dolgonak sokkal bonyolultabb a pszichológiája, főleg, ha már gyerekek is vannak. A kívülállók nem értik, miért nem üt vissza, vagy miért nem megy el. Kívánom, hogy minél kevesebben legyenek, akiknek ezt át kell élniük, de igazán csak az érti, aki volt már benne. Én teljesen megértem a posztírót, mert voltam hasonló helyzetben. Nemrég fordítottam egy erről szóló cikket, a leválás 5 lépcsőben történik meg, bizony évekbe telhet, főleg, ha gyerekek vannak. A nőnek ösztöne, hogy egyben tartsa a családját, és ezen nehéz túllépni, kikapcsolni.

Kytia 2009.07.27. 09:51:12

@vill: Persze, baromira nehéz nem azt mondom. Nekem is nehéz volt a néhány hónapos kapcsolat után is, naná, hogy házasság, meg gyerekek után még nehezebb.

Mi az 5 lépcső? Nálad is megvolt amúgy az 5?

Elmesélhetnéd a történeted, hátha segít a posztírónak. Illetve elmagyarázhatnád, miért nem ütöttél vissza, arra nagyon kíváncsi vagyok, ilyenkor mi zajlik az emberben. Nekem az üvöltözős pasim egyetlen egyszer meglendítette felém a karját. Persze visszarántotta, de ez bőven elég volt, hogy fogjam a cuccom, és elszaladjak. Nekem már az sem fér bele, hogy ilyen reflexei legyenek a másiknak. Ki tudja akkor, hová fajulhat még.

Balance Of Power 2009.07.27. 09:52:42

En is ismerek olyan not, aki lelepett, igaz egy gyerekkel es nem vertek (legalabbis nem tudok rola), csak lelki terrorban, ill. "aranykalitkaban" tartottak, de felallt, eljott es ez volt elete legjobb dontese, akkor is, ha most kicsit nehezebben el. Persze mindehhez kellett a biztos, tamogato szuloi hatter (ami a poszt eseteben meg mindig nem biztos, hogy elveszett) es -a legfontosabb!- kello intelligencia es EQ hozza. Ez utobbi miatt maradnak sokan a vadallat mellett. Nem bantani akarom oket, felreertes ne essek, de teny hogy nincs meg a kello intellektualis tobblet ahhoz, hogy felismerjek a helyzetet es hosszu tavon at tudjak gondolni a dolgokat...

2009.07.27. 10:03:49

Azért tegyük hozzá: az élet kicsit kacifántosabb, mint néhányan képzelik.
Az egyik ember antialkoholista és példás szülő lesz az alkesz, balhés szülei hatására - a másik viszont alkesz, és a családi élete romokban hever.

Azt is embere válogatja, hogy kinél mi válik be.
Az egyiknél hatásos, ha te még agresszívebben visszatámadsz. A másiknál csak fokozza a bajt.

A nő férje megismételte a családi mintát: alkoholista, feleségét verő apa. De megtalálta hozzá a saját párját: a feleséget, aki mindezt eltűri. Ismerni kellene a nő családi hátterét is. Ő mit hurcol magával? Anélkül persze, hogy a saját felelősségét levennénk a válláról.

A poszt megfogalmazása alapján egyértelmű, hogy itt még nem fog bekövetkezni konstruktív változás. A nő még nem akarja.

"Szeretném ha minden olyan lenne mint régen, amikor még jó volt..."
Mikor volt ez jó? A legelején, az első egy-két hónapban?

Majd amikor valóban ki AKAR lépni ebből a helyzetből, amikor valóban változni, változtatni AKAR - akkor indulhat el bármi is. A külső segítséget is akkor fogja észrevenni, felismerni, keresni, elfogadni. Addig nem.
Persze kérdéses, hogy lesz-e ilyen pont, eljön-e ez a pillanat, az 'akarás' pillanata.
Benne van a pakliban, hogy nem.

glubba 2009.07.27. 10:05:29

Anyám volt ilyen, mint Te. Egy tipikus mártír. Szenvedett, mert ütötte az apám, velünk együtt, de elköltözni, elválni nem akart, mert állítólag nem volt hová mennie.
Nem gyűlölöm őt, jó ember, csak gyenge.
Viszont a gyermekkoromat teljesen tönkretette. Mesélhetnék, milyen késsel a párnád alatt aludni, mert félsz, hogy apád rátok töri az ajtót részegen, és meg kell, hogy védd magad tőle.
Próbáltam pozitívvá alakítani az akkori tapasztalataimat, és SOHA lehetőséget sem adtam, hogy egy férfi agresszív hajlammal közel kerülhessen hozzám.
Férjnél vagyok, a családommal a legtökéletesebb harmóniában élek. Tudom, sőt a férjem is, hogy a szívem szakadna meg, de azonnal és végleg elhagynám, ha felemelné a kezét. Még a kiabálást sem tűröm el senkitől.
Gondolkozz el rajta kedves posztoló, hogy mit teszel a gyerekeiddel!

Melankólia 2009.07.27. 10:11:07

én csak azt nem értem, hogy hogyan vállalhatsz 3 gyereket?? mégis hogyan akarod felnevelni őket??? most azt írod, hogy miattuk nem tudsz elmenni... ez nem igaz! akkor sem mentél el, mikor először megvert. gyerekek remélem bölcsiben vannak és minél kevesebb időt töltenek veletek ebben a környezetben... miért nem mész el dolgozni és költözöl albérletbe? nyilván nem lesz könnyű, de ha 3 gyereket össze tudtál hozni, akkor a normális életkörülményeket meg kell teremtened nekik!!!!!! itt nem csak Rólad van szó. gondolom kapsz segényt, három gyerek után az állam azért fizet... + a feltételezett munka + a gyerektartás... ennyiből azért meg lehet élni!! szedd össze magad és gondolj a gyerekeidre!!

Yves Laurent 2009.07.27. 10:23:33

@Melankólia: Lehet, hogy megmagyarázod magadnak, hogy ezért maradsz, meg azért maradsz, de a gyerekeidet egész' biztosan tönkreteszed a maradással. Nincs szörnyűbb, mint azzal élni: gyerekkoromban láttam, hogy verik az anyámat.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.07.27. 10:59:27

Csak az a megoldás ha a szüleidhez mész :(

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 11:18:32

Tök mindegy, hogy miért (gyerekek, vagy te magad), de húzz el a faszitól addig, amíg megteheted. Mindig van eggyel nagyobb adósság. Mindig van eggyel nagyobb bűn. És aki az elsőket megteszi, az megteszi a következőt is. Pontosan tudja, hogy veled megteheti. Ha neked 3 nap megbánás, 2 szál virág és egy nagy kufirc elég normális élet helyett, akkor maradj. A durva az, hogy idővel a 3 nap normalitásból 2 lesz, a 2 szál virágból csak 1 lesz és a kufirc helyett meg csak szopás lesz...

Szumma: tűnj el, amíg lehet.

Veg_ 2009.07.27. 11:22:27

Nem volt választásod? Hát ilyen nem létezik. Választás mindig van. Pl. az ominózus 8 évvel ezelötti pofon után a váloperes biróságra. De ha annyira mániákusan imádtad, akkor az ominózus verés után látlelet és biróság.
És akkor nem egy gépfüggő, alkoholista, bunkó, agressziv apa mellett nőttek volna a gyerekek. Bár akkor csak egy lenne. Akit normálisan nevelhetnél. Ha egyedül, egyedül, bár biztosan segitett volna a családod, és azóta régen lenne egy normális férjed.
Pénzed is lenne, hiszen nem lenne, aki elveri, a gyerektartást meg fizethetné, mint a katonatiszt.
Inkább nem mondok már mást, mert kezdem elveszteni a humán hozzáállásomat...

TBal 2009.07.27. 12:02:02

Ez a poszt egy Csernus-sablon...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.27. 13:03:34

a férj beteg asszonya meg a betege.

vmp · http://raknelkul.blog.hu 2009.07.27. 13:05:28

Véleményem szerint le kellene számolnod az illúziókkal, hogy a saját boldogságod a férjed oldalán találod meg. Van ami akkor sem működik, ha fejre állsz érte. A férjedet nem tudod megváltoztatni. Ő sajnos ilyen mintákat látott gyermekkorában. Ezért ezeket használja feszültségoldásra (leiszom magam, megverem az asszonyt). A kapcsolat megmentése érdekében az egyetlen lehetőség egymás elfogadása és az alkalmazkodás. Ezért azonban mindkét félnek áldozatokat kell hoznia!! Már korábban is voltak figyelmeztető jelek, hogy rossz úton jársz(férjed kapcsolata, alkoholizálás, családdal szembeni agresszió). Érdemes lenne végiggondolnod melyik utat választod: a férjed mellett mártír szerepet játszol, vagy elhagyod és végre a saját utadat járod. Három gyerekkel is van lehetőség a váltásra! Mindig van megoldás! Ne félj a jövőtől, most koncentrálj a jelenre!
Ahogy nagyapám szokta mondani: " A holnap problémáit hagyd meg a holnapnak, hogy legyen erőd a ma problémáit megoldani!".

Juditeum 2009.07.27. 14:31:27

Szia!
Én ugyan nem olvastam végig a kommenteket, de leírnám a véleményemet.
3 gyerekkel is el lehet válni. El kell menni egy jó ügyvédhez, és mindent meg lehet oldani. Mindegy kinek a nevén van a ház, fele a Tied!!!!!!!!!!!!!!!!! Sajnos az adósságnak is. Mindenkinek megvan a maga keresztje. Én ennél sokkal kevesebbért váltam el, 3 gyerekkel vagyok albérletben, munka nélkül, azt sem tudom miből veszek holnap kaját.... DE boldog vagyok, mert nem kell eltűrnöm a volt férjem "közeledéseit", és a gyermekeimre tiszta mosollyal tudok nézni, mert nem azt a példát adom nekik, hogyan kell megalázva tűrni egy működésképtelen házasság negatív szituációit. Ők már ne gondolkozzanak azon, kilépjenek-e egy ilyen dologból...
Kívánok Neked rengeteg erőt a döntésedhez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keress meg ha erőt szeretnél gyűjteni, szívesen beszélgetek Veled!!!!!

Kytia 2009.07.28. 10:24:19

@Juditeum: Nagyon jól beszélsz. Több ilyen ember kéne, és akkor nem lenne ilyen szar ez a világ. Sajnos, még mindig túl sok minden van "eltűrve".

Goldmann&Sachs 2009.07.28. 17:22:34

Egy párkapcsolat mindig két emberen múlik. De! Ha egy faszi megüt egy nőt, pláne egy iszákos faszi, akkor onnan nagyon sürgősen tipli van kisanyám! Egy a bökkenő. A magyar jogrendszer, mert az sajna marhára nem tudja szavatolni a testi épségedet. Ugyanis az ilyen iszákos férfiak az elutasítás után - főleg ha beígért fűt-fát, bokrot és cserjét - válnak csak igazán agresszívvé. Viszont félelemből nem lehet vele maradni. Fel kell hívni egy-két kedves háromajtós szekrényt, hogy őféleségével este haza felé társalogjanak el némi kényszerítő erő alkalmazásával a párkapcsolat feladásáról. Szó szerint verjék a fejébe, hogy másik nőt vagy annak látszó bokszzsákot kéne keresni, mert a mostaninak igenis van önbecsülése. És ez a nyolc napon túl gyógyuló kis csevely ártalmatlan kofalárma ahhoz képest, ami ezután következhet, ha esetleg a dolog nem ragadt volna meg a hosszútávú memóriájában. Mi ezt csináltuk pár Dél-Afrikát megjárt zsoldos ismerőssel, amikor az egyik nagyon kedves barátnénkat ugyanígy nem akarta békén hagyni egy ilyen barlangi troll. Azóta béke, csönd és nyugalom.

makako (törölt) 2009.07.29. 02:12:25

Beleszédültem a sok megbocsájtásba.

A posztírónak pedig: "Ki mint vetett, azonképpen arat"

Folyamatosan lefialni egy ilyen trógernek, az több, mint 50%-ban a te hibád.

Ilyenkor érzi az ember, hogy milyen színes a világ...

...és mint újonc postoló: Véleményektől függetlenül szeretem olvasni a hozzászólásokat, minden kommentelő frappáns és eszes böffenetekkel gazdagítja ezt a trágya társadalmat. Ti hol vagytok a való életben??? Én csak parasztokba futok bele...

zerge gorilla 2009.07.31. 09:43:38

"Szeretném ha minden olyan lenne mint régen, amikor még jó volt" - Volt ez jó valamikor?! Nekem nem úgy tűnik...

És valóban, ebbe a helyzetbe beleszülni 3 (!!!) gyereket, édes Istenem, azt minek?! Vannak dolgok, melyekre nem létezik értelmes magyarázat, de posztírónak sürgős segítségre volna szüksége, mondjuk egy pszichológustól vagy házassági terapeutától!

Holdárnyék 2009.07.31. 15:08:49

Pszichiátert javaslok, nem párterápiát. NAGYON sok nő él úgy, hogy veri a férje. Neveltetés? Hagyomány? Ha ez a gusztusa, csak tessék...csak a gyerekeket sajnálom. Remélhetőleg nem lesznek mintakövetők :(

tökcsősz 2009.07.31. 15:14:39

5 év házasság után minden vagyok közös, kivéve az öröklés és ajándékozás után bizonyíthatóan megszerzett javakat.

Tehát a ház fele a posztíróé, de mivel körülbelül annyi esze volt, hogy verés után még két gyereket szült a férjének, gondolom, hogy maradni fog ebben a házasságnak nevezetett híg emberi végtermékben.

Tudom, vannak ilyen mártír alkatok. De megérteni soha nem fogom őket, főleg, amikor a gyerekek is végigszenvedik az egészet.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 10:05:39

@tökcsősz: nagy tévedés, a házasságba bevitt arányában lehet osztoszkodni a kezdővagyonon, a közösen megszerzett vagyon viszont közös - kivéve ha máshogy írásban megállapodtak...

@makako: dettó ;)
süti beállítások módosítása