Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Kedves Mindenki!Nos kiszeretném Írni magamból .Mind meg annyi hasonló sors társ.Ahogy elolvasom minden viszony –iszony .Sajnos nem akarunk látni egy házasságban hogy valami meg szakad .valami hiányzik.Csak neveltem a pici fiam.Táv gyógyítottam anyám aki akkor haldokolt.2008 május állandó névtelen telefonok .Gondoltam félre kapcsol a férjem telefonján még több hivás.Közli velem a férjem .-ne foglalkozz vele drágám csak félre kapcsolt.Nos akkor még elhesegettem magamtól mindent .

A férjem jobban szeret mind valaha szépen fejlődik a pici,végzem a munkám.Csak áradozok az én figyelmes férjemről példa értékü.Sororzatos csörgés a férjem kinyomja mindig a telefonokat .Kezd idegesíteni a helyzet.De nem tesz semmit a férjem –semmit !Álmot kapok közlik velem megcsal –hűtlen.Álmomba össze roskadok .nem tudok mit tenni tehetlennek érzem magam .de férjem ott terem és nem enged .Mondom milyen rosszat álmodtam .Férjem elképed .De egy hosszú öleléssel elhesegetí a rosszallásom.Augusztus még mindig Hívások ….Szeptember 7.reggel sms telefon számmal /ami titkositva van

/SZÍA ÁGI TUDOD HOGY A FÉRJED CSAL EGY BAKOS E.NEVÜ.K-VAL TELEFONSZÁMA …….Hívom-hívom semmi kikapcsolva közlik.Írok egy sms-t hogy honnan veszed ,mutatkozz be .Nem veszi át.Kicsi pár nap nyugi a névtelen hívonk pihen.Nyomozást folytatok.Mire jó az iwiw :beutom a nevet kiadja az adatlapokatJ bingo szükítem a kört meg van !!! Jaj ez nagyon undoritó az én férjem ezzel aki a lanykori fényképét teszi fel elég deformált arcu emberről árulkodik.Nem ez nem lehet.

Mivel asztrologiát végeztem beütüm a szül idöt kicsit hianyos nem tudom az órát .ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez Nagy-belső negativitású nő ez nem lehet gondolom es röpke jellem rajzott készítek :idegileg túl terhelt személyiség senkihez-semmihez nem kötötdik,AKARATOS ,AGRESSZÍV..,,BETEGES HAZUDOZÓ.STB….

Megnyugszom.A férjemnek mutatom ismered?ÁÁÁÁÁÁ de hogy KI EZ A RONDA NŐ UGY ISMERSZ ENEGEM J NEVET ÁT KAROL .HISZ ÁLLANDÓAN A NAP MINDEN SZAKÁBA VELED VAGYOK/EGYÜTT DOLGOZUNK/Ja mondom az igaz de hétvégén te elmész ami rendjén van 17 év útán jót tesz ha kicsit távol vagyunk .nekem is kell egy kis szabadság mondom.Nem hagy nyugodni.Női furfang :Vendégem telefonlyáról hivjuk


.VESZIIIIII.TAGAD-GYANUSIT EGY 62 EVES NŐT AKI ZAKLATJA ÖT 2 ÉVE.LETESZEM BIZONYITÉKOM NINCS SEJTEM HAZUDIK.DE A FÉRJEM UGYAN OLYAN INTENZITÁSSAL IMÁD –IMÁDJUK EGYMÁST MINDEN SUPER .CSAK EGY IDELYE ÉSZRE VETTEM HOGY REMEG A KEZE –GOND TERHELT.KÉRDEM .MOND EL KÉRLEK MI A BAJ .LE RÁZ…..SEMMI.NEM HALYLANDÓ MEGNYILNI NEM VAGYOK ERÖSZAKOS IGY HAGYOM MAJD HA AKRJA ELMONDJA.MEGINT NÉVTELEN TELEFONOK LASSAN 7 HONAPJA ???????CSÍNÁLJ MÁR VALAMIT JELETSD FEL EZ TARTHATALAN VÁLLALKOZÁ SZÁMAI 3 TELEFONON FELVÁLTVA .SOK.SOK.SOK.VITÁK FOGADKOZÁSOK …..SEMMI SENKI NINCS ÉRTSD MEG.SZERETEM Ó MENNYIRE SZERET.GONDOLOM: JÓ APA .FÉRJ .MINDIG KÉNYESZTET CSAK JÓT KAPOK .OKTOBER SMS MÁR MEGINT OLYAN MINTHA PASI LENNE .ÚRISTEN HOMOKOS GONDOLOM .FOGADKOZIK DEHOGY .HOGY KÉPZELHETSZ ILYET EZ EGY NÖS PASI AKIT NE BUKTASSAK LE MERT VISSZA IRTAM .10.-DIK HÓNAP MARCIÚS NEVTELEN SMS.HIVÓM VISSZA :SZIIIIIIIIIIA ÉÉÉÉÉÉÉÉDES NYÖGI BELE MINTHA ORGAZMUST ÉLNE ÁT .FUJJJJJ.SOSEM SZERETTEM A HAMIS EMBEREKET EZ A NŐ BÖZLIK ROSSZ SZINÉSZ.FÉRJEM FELELÖSÉGRE VONJA HALLOM KUNCOG :ZOLI NE HÚLYÉSKEDJ .ELVESZEM A TELEFONT .MUTATKOZZ BE FELÖSÉGRE VONOM MONDJA BAKOS ERZSÉBET VAGYOK ÉS RÉGEBBRŐL ISMEREM A FÉRJED MINT TE .NA GONDOLTAM EZ HULYE 17 EVE VAGYOK A FELESÉGE 22 ÉVE ISMEREM.NEM VETTE FEL .LERAKTA .FÉRJEM TAGAD Ő BIZZ NE ISMERI EZT AZ ELME HÁBORODOTT NŐTJHISZEK NEKI KÉSÖBB –HOLNAP VISSZA HIVOM .UGY IS LETT .IGEN 1 ÉVE VAGYOK A FÉRJED SZERETŐLYE KÖZLI ……NO MONDOM AKKOR ÁLDÁSOM RÁTOK A FÉRJEM ORDIT NE HIDJ NEKI HAZUDIK SZÉT AKAR VÁLASZTANI MINKET ZSAROL MAR NYÁR ÓTA A NÉVTELEN TELEFONOKKAL NEM TUDTAM MIT CSINAÁLNI.ERRE A BAKOS :MOND MEG NE SZINÉSZKEDJEN ITT A 22 ÉVES FIAM IS NEM ÉRTI MIÉRT MOND ILYET .---------MÁR NEVETEK EGY FILMBE CSÖPPENTEM ITT EZ A BETEGNŐ OTT A FÉRJEM MINDENKI MONDJA A MAGÁÉTJKŐZLÖM ÁT ADAOM A TELEFONT BESZÉLJÉK MEG JERRE ZOLI ORDIT HOGY ZSAROLT ÉRDS MEG NEM TUDODK NÉLKÜLED ÉLNI HAZUDIK A K.DÖBBENETEK-VESZEKEDÉSEK.FOGADKOZÁSOK.PROBÁLOK HINNI !!! OK UJRA KEZDÉS A NŐ NEM ÁLL .ELTELT 8 HÓNAP ÉS MÉG MINDIG ZAKLATJA A CSALÁDUNKAT .SAJNOS FELJELENTEM MERT NEM TUDUNK MEGSZABADULNI TŐLLE.NÉVTELENÜL .MOST INGYENHIVHATÓ MUNKAHELYI SZÁMMAL .ESTE 22.

A férjemmel végeztem mert1 csalodást okozott hogy a mai napig sem védte meg a családját –gyermekét beengedte ezt a nöt .engedett ennek a zsarolásnak .nem volt hozzám öszint .tavaly óta probálom neki mondani rendőrség vagy valamit csinaljon ezzel a 46 éves elmebeteg nővel .semmit nem tett.

Címkék: szex hűtlenség szerelem szakítás megcsalás félrelépés férficsal

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr961497928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2009.11.04. 13:21:02

Ez nem vicc. Ez tragédia, hogy valaki így ír helyesen. Megfájdult a fejem mire végig olvastam ezt a szart. De minek.

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.11.04. 13:54:44

Ezt meg miért posztoltátok? Nem olvastátok el előtte?

Lángharcos 2009.11.04. 14:18:18

A posztoló se százas. Megértem, hogy kiborult, de ne álmok meg csillagjegy alapján ássa el a férjét.

baraka 2009.11.05. 10:52:34

Kedves posztíró nem tudsz esetleg egy olyan álmot kapni, hogy megtanulj magyarul helyesen írni? A férjed helyében a zaklatásokat valószínűleg én is leszartam volna. Ennyi év után azért asztrológiának hinni és nem a férjednek beteges.

aprónyúl 2009.11.05. 21:11:54

Szerintem ez a sztori kamu....Ember nincs, aki így ír.....
Vagy én vagyok teljesen naív?
Ha igaz, akkor meg én láttam álmot, mely szerint a posztolónak be kellett volna fejeznie a nyolc osztályt....:)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.06. 09:15:18

a hejes íráson én nem akadom fenn, inkább az a zavaró hogy elmeháborodás határát súrolja, hogy ilyen telefonbetyárok szabadon garázdálkodhatnak

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.11.06. 17:04:22

@aprónyúl: de van. de még mennyire, hogy van...

köztünk járnak...

McKelek 2009.11.06. 23:06:10

ne haragudj, én is megcsalnálak...
ilyen növel nem nagyon lehet kibírni...

aprónyúl 2009.11.07. 08:04:18

a helyesírás mellett a posztíró zavart indulatokkal fűtött elmeháborodott állapota is nagyon súlyos
igazi "lipót-szökevény", az ilyeneket nem szabadott volna szabadon engedni.........

azallamenvagyok 2009.11.09. 09:00:25

gondolat harmadik sor után: gúgli transzlét?

Kendan 2009.11.09. 12:24:34

Nem olvastam végig. Helyesírás 0. Olvashatatlan. Inkább helyesírást kellett volna először tanulni, csak aztán az asztrológiát.

ged 2009.11.13. 13:38:40

mi ez az olvashatatlan fos?

szellemi nívótlanság, agysejtgyíííííííílkos trágyadomb

jaffandi 2009.11.17. 10:43:09

A posztíró mentális képességei igencsak megkérdőjelezhetőek. Aki ennyire nem tud fogalmazni, mondatokat befejezni, helyesen írni, hát nem tudom. Vagy esetleg diszlexiás és diszgráfiás. Egyik ismerősöm az, de enniyre nem durvák az írásai.

csodalámpa 2009.11.22. 19:35:07

a posztoló egyértelműen pszichiátriai beteg (szerintem skizofrén)

greyskull 2009.12.02. 17:21:50

Kicsikét megvédeném a posztolót.
Bár kétséget kizáróan nem normális, és gyanítható, hogy kivágták általánosból, de azt nagyon helyesen teszi, hogy figyel az álmaira.

Előfordul, hogy valaki annyira debil, hogy több hónapnyi téves hívás, valamint a pókerarcú férj több hónapnyi hiteles "ne foglalkozz vele drágám" kommentje után SEM hallgat ama megérzésére, hogy valami bűzlik.
Nem, ő annyira megbízik a férjében, és annyira szereti azt, hogy elhesseget minden gyanút. Legalábbi megpróbálja.

Ilyen esetben szokott jönni az álom. A huzamos önátverés tipikus eseteiben.

greyskull 2009.12.02. 17:24:02

@csodalámpa: Ez egy érdekes feltételezés.
Tényleg, a poszt stílusa alapján könnyen elképzelhető, hogy hasadás állt elő, és ő maga a demfomrált arcú nő, akármilyen is legyen egy demfomrált arcú nő.
Demfomrált, demfomrált, érdekes egy szó ez...

SZKRCHRD 2009.12.16. 03:49:52

Utálom az okoskodó hisztérikákat, akik írni nem tudnak, de a csillagjegyem alapján meg akarják állapítani, hogy ki vagyok. Főleg, hogy ez a nő képes egy telefonálgató akárki miatt elválni, miközben semmi nem bizonyítja, hogy a férje hűtlen volt, csak hősnőnk álmai. És ezt képes volt megírni, hátha valaki majd sajnálni fogja. Szánalmas.

Egyébként jól láttam a szöveg elején, hogy ez a szipirtyó az álomfejtésen és az asztrológián kívül még TÁV GYÓGYÍTANI is tud?

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.01.02. 21:39:46

éllyen a hejjesirás
basszus, ez olvashatatlan...

GergőÁron (törölt) 2010.01.03. 19:48:06

Esetleg ha megtisztelnétek a blogolvasót azzal, hogy nehezen olvasható, vagy olvashatatlan szennyet nem raktok ki, faszom.

És most nem elsősorban csak a helyesírási hibákra gondolok. Hanem például arra, hogy NAGYBETŰS írást gecire fárasztó ám olvasni több soron keresztül, hát még ha az egész szöveg abból áll. Nem válnak el a betűközök a szóközöktől rendesen, nem ismerem fel a szavakat a megszokott formájukról, mert minden kurva szó egy téglalap alakú tömb.

Tényleg nem várom el, hogy a szerkesztő legyen tisztában a szövegszerkesztés alapvető szabályaival, de azért alapvető dolgokra figyeljünk már oda, könyörgöm, tiszteljük meg ezzel egymást.

(((A posztoló pedig egy beteg selejt)))

2013.01.08. 14:35:00

te
jóságos
ég...
Jól olvasom, hogy már a címet "egy demfomrált arcú nővel..." is sikerült elbaltázni? Vagy a jelzőnek jelentése van? Amúgy az előttem szólókkal vagyok kénytelen egyetérteni.
süti beállítások módosítása