Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Volt 1 "nagyon"jól működő kapcsolatom szeretem habár soha nem tiszta szívből szerelemmel és erre akkor jöttem rá mikor először meg csaltam a volt pasimmal,nem volt bűntudatom 1 pillanatra nem fordult meg a fejembe hogy ha ez kiderül én öt elveszíthetem...szó szerint semmi eszembe se volt hogy ö van nekem és azt is tudtam hogy bármit is mondok neki ö abba nem kételkedik és elhiszi nekem!!

ezek a megcsalások egyre csak sűrűsödtek ugyan nem derült ki ebből semmi de én rá jöttem hogy nem vagyok szerelmes egyikbe se odáig jutottam el hogy eljegyzés is meg történ az akkori párommal már a közös jövőt tervezte/terveztük de egyre csak az uralkodott el bennem hogy én hiába szeretem soha nem fogom úgy szeretni mint ö engem szerelemmel és nem érdemli meg hogy én ezt csináljam vele a másik meg hogy önző is lettem hisz ha a jegyesség alatt nem voltam mellette boldog akkor a házasságunk se működőt volna!

A lényeg hogy szakítás mellet döntöttem nagyon fájdalmas volt legalább is ö részéről és ami a legdurvább az egészbe hogy én az egyik haverjával össze is jöttem!Tudom csúnya dolog volt meg nem ezt érdemelte de ez mellet a fiú mellet találtam meg a boldogságot már 5 hónapja együtt vagyunk nem hosszú idő de úgy gondolom elég sok mindenen mentünk már keresztül!

Ezt azért írtam le mert szerintem ha valaki megcsalja a barátját/barátnőjét férjét/feleségét az nem is szereti tiszta szívből igazán szerelemmel mert ha szeretsz valakit akkor ezt nem tudod meg tenni bűntudat nélkül és többszörösen!Ha meg még is meg teszi akkor ott az érzelmek nem tiszták de hangsúlyozom ez az én véleményem!

Én üzenem azoknak akik 1 olyan kapcsolatban élnek ami tele van hazugsággal és megcsalással azok gondolják át tiszta fejjel az érzelmeiket a cselekedeteiket hisz ott akkor valami nincs rendben és lehet hogy ha szakítás mellet döntenek akkor mind a kettőjüknek jót tesznek hisz a másik félnek is meg adják azt a lehetőséget hogy egy más valaki mellet boldog legyen és meg kapja azt amit meg érdemel és így saját önmagát se csapja be azzal hogy ö akarja ezt a kapcsolatot!!!!!!!!!!!persze vannak kivételek


Címkék: hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr681308633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2009.08.15. 12:02:56

Korrekt sommázat! Jól döntöttél.

Kytia 2009.08.15. 15:40:51

Jaja. Elég őszinte. Végre nem csak a párás szemüvegű, hősszerelmes lovagokról olvasunk, hogy mennyire szeretik az épp megcsalt párjukat, hanem valaki rendesen leírja, amit itt mindenki tagad.

"szó szerint semmi eszembe se volt hogy ö van nekem"

Ennyi.

sárkányszív (törölt) 2009.08.16. 17:55:30

Bizony, bizony,ez így igaz ,minden szava igaz,de álságosan is lehet sőt muszáj élni,de hogy fáj! De nincs kiút.Marad a sanyarú élet. Pedig a másik,mindkettő szenved.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.17. 09:07:12

az uram szerint jó lenne, ha ilyen egyszerű lenne a hűtlenség.

ged 2009.08.17. 09:13:27

1. bekezdés alapján (fogalmazás, helyesírás) a posztíró 4 általánost végzett.

ged 2009.08.17. 09:14:40

Na ez már nagyon durva: működőt...

ged 2009.08.17. 09:17:02

Érzelmileg is egy 10 éves szinvonalán áll és próbálja megmondani a tutit, brrr.

mérpontén 2009.08.17. 10:38:04

Sekélyes szöveg, a lány meg büdöskurva. Az egyetlen pozitívum, hogy nem ment hozzá a vőlegényéhez, és nem tette tönkre az életét.
Kíváncsi lennék, hogy pár év múlva, ha majd nem lesz a nagy szerelem, akkor is ilyen gátlástalanul fogja-e csalni ezt a pasit, vagy akkor már lesz bűntudata. Mert nincs afelől kétségem, hogy nem teszi szét a lábát másoknak a későbbiekben is.

Balance Of Power 2009.08.17. 11:22:49

@zsanett- a élet van és szoci fan: Hat egy ferfi mar csak tudja ;)))
De a posztolo valoban vagy nagyon egyszeru vagy 16-18 eves.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.17. 14:01:26

@Balance Of Power: én nem tudom, mert ezt még nem kérdeztem meg tőle.

McKelek 2009.08.17. 21:46:09

ez tömény marhaság

Ész Lajosné 2009.08.18. 01:59:55

Való igaz, hogy a helyesírás és a fogalmazási készség hagy kívánnivalót maga után. De tán pont a maga egyszerűségében/egyszerűsége miatt elgondolkodtató, hogy nincs-e igaza...Én azt gondolom, hogy igaza van. Legalábbis abban, hogy aki tényleg szerelmes, az nem tud megcsalni. Mert egyszerűen annyira leköti a másik, hogy nem érdekel senki "új". A rózsaszín szemüveg lekerülése után meg még mindig nem "elengedhetetlen" velejárója egy kapcsolatnak a félrekefe. Merthogy tisztelet, őszinteség, meg ilyesmi is VOLT valamikor a világon. S a mai napig úgy gondolom, hogy ha vmi nem működik, akkir nem kell, sőt, nem szabad bennemaradni, még akkor sem, ha gyerek van. De biztos részeg vagyok, hogy így gondolom. Vagy rohadt naív.

Madpapa 2009.08.18. 08:39:36

Igazából ez a blog nem helyesírási és stilisztikai fórum. Vannak helyesírásilag jó és kevésbé jó posztok. Ez még nem tartozik a nagyon vészesek közé. De a lényeg nem is ez. Mint már írtam az elején, nagyon jó és kristálytiszta a megállapítása. Viszont sok hozzászólás csak a fröcsögésről, szardobálásról szól. Úgy gondolom, inkább ezen hozzászólóknak kellene elgondolkozni arról, hogy ők lényegesen nagyobb mélységekben vannak értelmileg, mint a poszt író.
Akinek nem inge ne vegye magára, aki igen, az pedig viselje.
Gondolkodni kellene néha, még ha az nehéz is.

blah 2009.08.18. 09:33:35

Arra én is kíváncsi vagyok, hogy a poszt írója hány éves. És persze arra is, hogy azok hány évesek akik olyan nagyra értékelik ezt az óriási megvilágosodást... (bár jobb későn mint soha)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.08.18. 09:50:08

borzasztó, minden tekintetben. máskor ilyet a humor rovatba, légyszives...

Rigghead 2009.08.18. 13:41:58

Nekem ez az egész blog bűzlik, eléggé hasonló a hangulata az írásoknak, vagy egyvalaki írja, vagy egy azon falu, kisváros lakói esetleg...

A másik (ha esetleg eredeti írásokról lenne szó): komolyan mindenki ennyire egydimenziós lény a párkapcsolatban? Ijesztő. Több annál...

babsz 2009.08.18. 14:52:01

@madpapa: "Ez még nem tartozik a nagyon vészesek közé" - uramisten! Te olvastál valaha életedben valamit a Blikken kívül? "Poszt író" két szóban? Valószínűleg nem, de a posztíró még a Blikket se nagyon. "Gondolkodni kéne", beszarás...

Kismacska (BELLA) 2009.08.18. 17:31:03

Ó, basszus, ez a csaj általános iskola negyedik osztályában kiesett? Vagy mi???

Nem tudom, de ezt képtelenség elolvasni. Nem is teszem. Aki nem képes normálisan helyesen írni, az ne próbálja már mások agyát fárasztani. Komolyan.

Egyébként mi a sztori egy lelkiismeretlen kis MNK-történeten kívül?

Kismacska (BELLA) 2009.08.18. 17:32:26

@madpapa: igazad van, tényleg nem az a blog, de azért legyen már egy szint, basszus! Legalább kezdjük már nagy betűvel a mondatot! Én legalábbis végigolvasni is képtelen voltam.

mldrv 2009.08.19. 05:17:53

@Rigghead: ezen én is gondolkodtam, hogy miért tűnnek ennyire hasonlónak a posztok, pedig ha objektíven megnézed, akkor nem (pl. van olyan, amelyikben nincs helyesírási hiba, meg olyan is, ami tele van vele). szóval, talán a dizájntól... nemtom :)

Madpapa 2009.08.24. 11:07:47

@pafff: igen. gondolkodni kéne :-))) de ha nem megy, nem kell aztat erőltetni ;-)

Kytia 2009.08.25. 20:55:21

@Ész Lajosné: Tökéletesen egyetértek. Pont az egyszerűség tetszik benne. Olyan, mint amikor a képmutató, észjátszós felnőttek közé beszabadul véletlenül egy gyerek, és két tőmondatban kimond valamit, amin a felnőttek már régóta szarakodnak, de valójában legbelül mindenki tudja, hogy az az igazság, csak ilyen-olyan okokból elmaszatolják.

A király új ruhája, vagymi.:)

És való igaz, hogy ha valaki kellőképpen leköt, én ugyan nem fárasztom magam a többi idiótával. De persze nem vagyunk egyformák. Én lusta vagyok és fáradékony.:))))

nia72 2009.09.23. 14:57:51

Véleményem amig müködik a kapcsolat,házasság addig nem fog kitekingetni egyik fél sem. Ha már kihült akkor gyerek ide-gyerek oda, csak azért nem szabad együttmaradni ,mert teljesen "kinyirják" egymást.

tavaszi 2011.04.20. 22:34:56

@ged: lehet, de attól még jókat ír! Nagyon jókat, és nagy igazságokat!

ged 2011.04.21. 13:45:54

@tavaszi: jókat? az a jó, h vernyog, mert hülyepicsa és fingja sincs mit dumál?
nagy igazságokat? na ne röhögtess!!!! jajj oda ne rohanjak.
csak nem te is egy érzelem vezérelt buta liba vagy?
süti beállítások módosítása