Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Majd egy éve megismerkedtem egy férfival akibe belehabarodtam. Nagyon szépen kezdődött. Igazság szerint féltem belebonyolódni a kapcsolatba, mert valójában nagyon nagy a korkülönbség és távkapcsolat lenne:/

1 hónap után kiderült hogy menyasszonya van :O Nagyot csalódtam de folytattuk a kapcsolatunkat. Nagyon ritkán volt az enyém és ez nagyon fájt. Sokat szenvedtem miatta és végül szakítottam de nem bírtam sokáig. Azt éreztem ki kell tartanom !!! Mert nagyon szerettem öt.

Hát újrakezdtük. Tudtam nagyon jól h nem teljes a szerelmünk és sosem lehet az. Hitegettem magam h majd talán lesz jobb is, de nem lett sőt.
Egy nap azzal hívott fel h vége kell h legyen mert gyereke lesz és h el fogja venni a menyasszonyát.

Megszakadt a szívem. Olyan fájdalmat még sosem éreztem.
Múltak a napok és 4 hónap után újra kezdeményezett. úgy mint régen . . nem akartam bele menni hisz' tudtam nem helyes. De nem tudtam ellenállni. Ezek után nagyon sok időt töltöttünk együtt. Úgy éreztem újra boldog lehetek, még csak egy kis időre, akkor is. Csodálatos mikor együtt vagyunk de nagyon szenvedek ha nincs velem.

Elmondtam neki h mennyire fáj nekem és h nem akarom tovább folytatni ezt. Nem ért meg engem!Azt mondja h nem szereti a feleségét és h nem volt más választása. Azt állítja h szeret és h nem akar elveszíteni. Én viszont nem bírnám elviselni ha miattam a leendő gyermeke szenvedne.
 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr741444369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsomák 2009.10.13. 12:17:28

Gyenge kamu az egész..

na majd küldök igazit..
Most érlelődött meg bennem, hogy kimondjam valahova..

IndaMuncher 2009.10.13. 12:36:37

Akkor most mégiscsak sikerült sok időt eltölteni? Ha ez igaz sztori akkor örüljön neki az író, hogy szingli, és keressen valakit aki a közelében lakik. Olyan meg nincs, hogy nem volt más választása a pasinak, az írónak van, még.

baraka 2009.10.13. 20:43:17

Ez a kedves posztíró hány éves? 18? Mondjuk legalább a magyar helyesírás alapjait elsajátíthatta volna...

domdodom69 (törölt) 2009.10.13. 22:38:04

mindig van választás. neked is, neki is. sokan sokszor elmondták már, de én is csak ezt tudom ismételgetni. ha neked jó így, akkor ne picsogj, ha meg nem, akkor változtass!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.10.14. 13:55:41

"Azt mondja h nem szereti a feleségét és h nem volt más választása. "
" mert gyereke lesz és h el fogja venni a menyasszonyát."

tipikus férjfogás.

azallamenvagyok 2009.10.15. 10:12:56

be kell pasizni, és néha összejárni ezzel kufircolni... de az életet a másikra építeni, ennyi

amúgy megint: ááááááááááááá

McKelek 2009.10.18. 20:30:23

megint egy hétköznapi történet.

ez is arról szól, hogy az emberállat nem monogám...

a férfiak többségének több nö kell, akár tetszik, akár nem.

viszont a folytatás érdekelne...

Kytia 2009.11.03. 14:49:30

@McKelek: Ezért vadászunk a kisebbségre.:D De nehezen megy, mert a többség jól színészkedik.:)
süti beállítások módosítása