Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Kedves Blogolvasók!

 

A párommal több mint 7 éve vagyunk együtt. A kezdet nem volt egyszerű, mindketten próbálkoztunk másokkal is, de valahogy mindig egymás mellett kötöttünk ki. Azóta úgy tűnt minden rendben van közöttünk. Már évek óta szerettünk volna gyereket, de sokáig nem jött össze, így a lombikprogrammal próbálkozunk, ami szerencsére elsőre sikeres lett.

 

Azt gondoltam,minden rendben, sínen az életünk, szeretjük egymást, jön a várva-várt baba..... Aztán 2 héttel karácsony előtt lebukott a párom. Kiderült, hogy már 3 hónapja viszonya van valakivel - már terhes voltam, amikor elkezdődött. Természetesen jött a nagy megbánás, fogadkozás, "soha többé" ígéret. A baba miatt nem hagytam el, bár hetekig nem tudtam szinte ránézni sem. Egy idő után sikerült leülni, átbeszélni a történteket, kiderült, hogy érzelmileg is kötődik ahhoz a nőhöz, aki viszont már túllépett rajta. Akkor megegyeztünk, megpróbáljuk helyrehozni a kapcsolatunkat.

 

Most ott tartunk, hogy Ő kiborult - nyugtatókon él, folyamatosan ideges, nem tud aludni - állítólag fél a jövőtől, de szerintem hiányzik neki a másik, viszont a gyerekét sem akarja elveszíteni (állítólag engem sem, de ezt nehezen hiszem el). Olyan, mintha ő lenne az áldozat, miközben fogalma sincs, hogy én mit érzek.

 

Közben azért próbál mindent megtenni azért, hogy helyrehozza a dolgot - lesi minden kívánságom, naponta többször elmondja mennyire szeret, mennyire sajnálja amit tett, stb., de én már nem tudom, mit érzek iránta. Valami elveszett, már nem tudom annyira szeretni, mint előtte, mintha távolodnék tőle. Félek, ha megszületik a baba, még távolabb kerülök. Mi lesz később? Hogyan lehet ezen túllépni? Mások hogyan csinálják?

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr51725403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hitvantanyitto.blog.hu 2010.02.03. 14:40:26

adj meg neki mindent, minden szinten. ha ez nem eleg, akkor kibujik a szog a zsakbol majd

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.04. 10:49:00

"de én már nem tudom, mit érzek iránta. Valami elveszett, már nem tudom annyira szeretni, mint előtte, mintha távolodnék tőle. Félek, ha megszületik a baba, még távolabb kerülök." pedig ezt nem ártana tisztázni magadban

rrc122 2010.03.03. 09:16:55

"de én már nem tudom, mit érzek iránta. Valami elveszett, már nem tudom annyira szeretni, mint előtte, mintha távolodnék tőle. Félek, ha megszületik a baba, még távolabb kerülök."

Ennek a kapcsolatnak vége! Te nem bocsátottál meg, csak a gyerek miatt maradsz mellette. (Vagy az anyagi biztonság miatt, vagy valami más miatt, ami már nem a szerelem.)
Elsősorban magaddal kell tisztáznod a dolgot, és aszerint lépni, még ha bizonytalan is a jövő. A megszületendő gyereknek sem ez a környezet a legjobb...

tt11 2010.03.07. 21:59:03

Szia!
Nagyon sajnálom, ami Veled történt! Megérintett a történeted, mert Édesanyámmal ugyanez a történet esett meg, azzal a különbséggel, hogy ők nem voltak ilyen régóta együtt. Néhány éve mesélte el ezt nekem, és tudván, hogy mennyit szenvedett (megcsalások, szeretetlenség stb.), szívszagattó volt megtudni, hogy ugyanez esett meg vele, ami Veled, még amikor a bátyámmal terhes volt. Édesanyám kitette Apám szűrét, de a szeretői kapcsolatnak a szerető apja végetvetett, mondván, hogy "megöli" a lányát, ha terhes nő férjével tart fenn viszonyt. Apám szerelmes volt, és idegösszeroppanást kapott, kórházba került, Édesanyám ápolta... Úgy gondolom, sajnálatból meg a bátyám miatt együtt maradtak. Így születhettem meg később én... de Édesanyámnak nem volt boldog élete mellette...Nem tudom, mi a jó választás, talán már megtaláltátok, én csak azt tudom, hogy nagyon fontos, hogy a gyerek boldognak lássa a szüleit külön-külön és együtt is, persze az élet nem ilyen egyszerű... Együttérzek Veled és kívánom Neked, hogy mindennek ellenére találd meg a boldogságot Mellette vagy valaki más mellett!

rockerc 2010.04.26. 13:02:51

@hitvantanyitto.blog.hu:

Sziasztok,
a segítségeteket kérném egy megcsalással kapcsolatos tanulmány elkészítéséhez! A Hallmark felmérést készít arról, hogy mit gondolnak ma Magyarországon a megcsalásról, mennyire tartják megbocsájthatónak, mit tennének ha rajtakapnák a párjukat, illetve mennyire fontos ma a hűség egy párkapcsolatban.
A hűségteszt kitöltése kb 2-3 percig tart, és nagyon sokat segítenétek, ha megtudhatnánk a véleményetek!

Előre is köszi
Itt a link: www.surveymonkey.com/s/Z8VTZ6N

tavaszi 2011.04.20. 22:28:13

@tt11:1./Az én anyukámat is megcsalta, ill. elhagyta az apukám amikor terhes volt velem. Megmentették ugyan a házasságukat, (de anyu sosem tudott igazán megbocsájtani) 20 éves voltam amikor elváltak. Szörnyű volt ebben a feszültségben élni. Bárhol voltam csak otthon ne kelljen lennem! Szeretnéd ha a te gyerkőcöd is hasonlókat éljen meg?
2./Ismerem a másik oldalt is: volt egy kapcsolatom, egy olyan férfival akinek a felesége a viszonyunk idején lett terhes. Amikor kiderült a terhesség nagyon nehezen szakadtunk el egymástól, nem tudott választani!!!Pedig számomra egyértelmű lett volna, hogy a házasságát kell rendbe hoznia! Nekem kellett kimondanom a végét. Szerintem az a férfi aki már a terhesség ideje alatt külső kapcsolatot vállal nem szereti a feleségét annyira, hogy egy életen át kitartson mellette. :-(

czmor 2011.12.25. 22:30:45

igen sajnos a férfiak a szerszám után mennek .

Vierre_ 2012.02.28. 19:22:11

Bennem fel sem merülne, hogy a gyerek miatt legyek együtt vele. Ez egy kifogás amit az egyedülléttől való félelem tart fent. Millió nő bukik ebbe bele és szerintem a család-idea nagy hazugsága ez. HOzzuk rendbe..de mit is? Félrekefélt a forma, terhes volt már az asszony, érzelmileg kötődik a másikhoz, mit hozzunk helyre? A gyerek érdeke nem az, hogy lásson két hideg embert egymás mellett- miatta- hogy majd ezt a mintát vigye tovább. Élő példája vagyok és még ezer és ezer nő, hogy a gyerekes nők esélyei új párválasztásra csöppet sem kisebbek mint a szingliké, sőt van hogy jobb, ha van már gyerek. Legalább majd azt a példát és életérzést viszi majd tovább, hogy 1: anyám egyedül is képes volt lábra állni 2: (ha kialakul egy jól működő új kapcsolat) milyen az amikor két ember VALÓBAN szereti egymást. Szóval egy pillanatig nem hiszem, kedves posztíró, hogy nem maradsz benne a családi posványodba sajnos :( de drukkolok, hogy kinyíljon a szemed és még se maradj benne.

krisz1528 2012.07.10. 15:39:31

Kedves posztíró, remélem az eltelt idő választ adott a kérdéseidre. Nagyon hasonló cipőben járok, úgyhogy megértem a vívódásod.
Én most kerültem döntéshelyzetbe, és ugyanezek a kérdések gyötörnek engem is. Jó lenne tudni hogy alakult az életed/életetek.
süti beállítások módosítása