Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Sziasztok!

Nem is tudom, hol kezdjem. Nem akarom hosszú lére ereszteni, de elöljáróban annyi, hogy a páromnak volt egy nagy szerelme évekkel ezelőtt, amikor kint tanult a Washingtonban. Egy gyönyörű, szőke, kékszemű – szeplős – dél-afrikai lány, M. Aztán a csaj két év koleszos együttlakás után simán kidobta egy kopasz banktisztviselő kedvéért. Itt ért véget az ő történetük – gondolhatnánk –, és kezdődik el az enyém. De nem teljesen.

Szóval a nagy szerelmi bánatában, a szemeszter végén hazajött B., a párom. Ekkor ismertem meg. Nagyon nyomta a csengőt, így beadtam a derekam. Meg bele is zúgtam lassan. De azért egy fél év után, egy őszinte beszélgetésen benyögte, hogy ő még mindig sokszor álmodik M-mel. De már nem szereti, csak álmában jön elő. Na, benyeltem. Gondoltam, M. a világ másik végére – Sydneybe – költözött a pénzeszsákkal, így nincs ok aggodalomra.

Aztán teltek a hónapok, egyszer-egyszer szóba került még M., de inkább én hoztam fel teszt-szándékkal, hogy ugrik-e még a témára B., mint bika a posztóra. De egy idő után immunis volt. Látszólag.
Aztán szépen összeházasodtunk, vettünk egy gyönyörű házat, a férjem matematikusként dolgozik, én meg egy irodában középvezetőként.

Itt jegyzem meg, hogy B. elég bogaras. Pl. meg van veszve a KISS-ért (van is tőlük egy eredeti dedikált gitárja) meg a régi autókért (egy ilyet is megvettünk neki az apám pénzén, mert azt mondta, nélküle – a Verda nélkül – félkarú óriásnak érzi magát. Jó, oké).

Szóval egy este hazaállít, hogy pár hete kapott egy fantasztikus ösztöndíjat, amit már el is fogadott a megkérdezésem nélkül. Gyanús volt, miért ment bele, mikor szinte havonta utasította vissza ezeket, arra hivatkozva, hogy az ő Micikéjét – engem – nem tudja itthagyni. Aztán kiderült, mire ez a nagy pálfordulás. Hát ugye, Sydneybe szól az egyetemi meghívás. (Így már az is világossá vált, miért kezdett el gyúrni, szolizni, ingeket vásárolni az utóbbi időben.)
És bárhogy könyörögtem, hisztiztem, hogy ne menjen, vagy ha annyira mehetnék, vigyen engem is, semmi nem hatotta meg.

Még azt is bedobta, hogy ott sok a kertekben a feketeözvegy – betegesen félek a pókoktól –, és attól fél, megcsípnek. Milyen figyelmes lett hirtelen, nem? Eddig azt is elnézte, hogy amíg ő a gitárját csókolgatja a teraszon, én a faleveleket gereblyézem össze a kertben, ami tele van kaszáspókkal. Oké, menjen.
Már lassan egy hete kint van a drágalátos, de arra nem vette a fáradságot, hogy egy k… sort írjon, de még az SMS-ekre sem válaszol. Engem meg itthon esz a fene, hogy már biztos M-mel „bubuskázik”, ahogy ő a szexet nevezni szokta.

Szóval nézem tegnap éjjel a CNN-t, épp Sydneyből tudósítanak a homokviharról vagy bozóttüzekről, mikor a háttérben egy édesen andalgó párocskát veszek észre. Vazeeee, jól látom??? Milyen ismerős az a nadrág, meg az az új ing, meg az az új frizura!!! És ezek tulajdonosa egy hosszú, vörös hajú nőt ölel át, úgy sétálgatnak a fövenyen.

Ilyen véletlenek nincsenek, így lebukni nem lehet, gondoltam, és elmentem aludni. Gondolhatjátok, mennyit aludtam. Reggelre eldőlt a sorsa: ezer százalék, hogy ők azok, és ezzel végeztem a matematikus professzorral. De ezt azért nem ússza meg szárazon. Egyébként is, az a nő úgy nézett ki, hogy szebbet hányok.
Hát így áll most a dolog, és azon gondolkozom, hogy utánamenjek letépni a fejét vagy várjam be szépen itthon, és itt végezzek vele? Köszönöm, hogy meghallgattatok.

Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek vannak ilyen véletlenek?
Tanulság: ne engedd a férjed olyan városba – mit városba? Földrészre! –, ahol a volt szerelme él. Soha.

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés férficsal

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr311462702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banyek 2009.10.20. 11:36:23

Baszki, most tényleg V****a reklámot nyomattok?

ja, első.

k/m 2009.10.20. 13:36:35

Már ezen a blogon is ez megy? Nevetséges. Szakítóson is, itt is. A csapból is ez folyik... Értem én hogy kell a pénz, de legalább írnátok ki, hogy "REKLÁMPOSZT" vagy valami hasonlót. Szánalom

Syolos 2009.10.20. 13:58:24

LOL, reklámszemét, mindenhol...

Breki77 (törölt) 2009.10.20. 14:43:40

Kicsit kamugyanús ez a story...

ged 2009.10.20. 15:50:29

miért kell ezt a szart kirakni, kedves bloggazda ??????

Nakedape 2009.10.20. 16:25:55

szakítósról törölték, mikor leesett, h gerilla marketing, innen is lehetne törölni..

IndaMuncher 2009.10.20. 17:19:15

@banyek: Milyen reklám?
Én nem látok semmi hirdetést. Mi ezen a reklám? Amúgy meg a poszt elején még szőke, utána meg vörös a csaj.

"Egyébként is, az a nő úgy nézett ki, hogy szebbet hányok."
Ez meg simán LOL, ha rohadt szerelmes volt belé, akkor valamiért csak jobb volt. Ismerős szitu.

Gyúrós szolizós matematikus? Nekem ez paradox kicsit, de lehet csak én gondolkodom begyepesedetten.

A posztoló meg addig beújíthat valamy temporary pasit. Esküszöm, ha én kimennék külföldre inkább hagynám a nőmnek, hogy lépjen félre, úgyse tudnék mit tenni ellene.

@Nakedape: Hogyhogy? Ez honnan esett le?

Shezar 2009.10.20. 19:06:41

@F.house: TVben nyomatják az egyik aukciós weboldalról a reklámot, full ugyan ez a sztori csak kicsit rövidebben ugye. Nem baj, hiába reklám, valójában szeretem olvasgatni ezeket a "továbbgondolásokat", van hogy van benne vmi poénos :)

Nakedape 2009.10.21. 11:37:04

@F.house: amikor leesett nekik, hogy amit kaptak az gerilla marketing szöveg, kicsit át írva, az ami a tv-ben is ment, meg a reklámozott oldal saját honlapján, amit dafke nem írok be :), sokan írták rákerestek gondolom

azallamenvagyok 2009.10.21. 15:01:24

kezdem azt hinni, hogy aki nem dolgozza ezt fel, azt kiveti magából a társadalom...

MrSwinger · http://mrswinger.blog.hu/ 2009.10.22. 05:00:00

Nem bírok rájönni hol a reklám. Valami kis segítséget kérek. Öl a kíváncsiság.

MrSwinger · http://mrswinger.blog.hu/ 2009.10.22. 05:03:38

Megvaaan. Az aukciós cucc. Hehe mégsem vagyok síkhülye:D

IndaMuncher 2009.10.23. 11:55:21

@MrSwinger: LOL nekem is tegnap esett le mikor konkrétan láttam a Vatera reklámot. Amúgy nem tudom @banyek: Hogy ezt miért kellett kicsillagoznod.

tuli _ 2009.10.27. 10:38:59

@F.house: azért, hogy ne reklámozza ő is.
Vera, mennyi pénzt kaptál azért, hogy mindenhova nyomatod?

Madpapa 2009.10.27. 13:54:15

Hányok már ettől a Vaterás szartól! Töröljétek már ki könyörgöm!!!!!!

freeplay21 2009.10.28. 11:23:59

nem tudom, mi bajotok azzal, ha valaki kreatívan reklámoz, és nem az elcsépelt gagyi jön orrba-szájba

Sunamary 2009.10.28. 12:25:31

@tuli_: Biztosan sokat, de Nekem sincs Vele bajom
kreatív, és amúgy is senkit nem rettent el a vaterától

stuncenpudli 2009.10.28. 13:19:44

Reklám??? nem inkább átverés? Hisz kamu ez az egész már rég lebukott és még mindíg kinn van mindenhol.... Az egész arra van, hogy minél többen megnézzék az oldalt ennyi, és minél többen beregisztráljanak...

PancsMancs 2009.10.28. 16:34:05

@MrSwinger:

Nézd meg a videót itt ad.adverticum.net/click.prm?zona=70945&kampany=442864&banner=358441 aztán megfigyeled hogy a végén direkt félrehúzza a fejét hogy beférjen a reklám

freeplay21 2009.10.28. 16:59:34

@stuncenpudli: minden reklámnak az acélja, hogy egy terméket minnél többen megvegyenek..vatera esetén a regisztrációk számának növelése.
ezt én nem találom felháborítónak

Madpapa 2009.10.29. 08:15:29

Ez a blog 'elvileg' arról szól, hogy mindenki elmondja saját történetét. Elvileg. Amikor azonban egyre többször azt látja az ember, hogy kamuval töltik fel az egészet, egyre kevésbé fogja látogatni az oldalt. Tehát, a tisztelt blog üzemeltető ezzel mellélőtt, azaz nem az oldal látogatottságát fogja emelni, hanem hosszú távon épp az ellenkezőjét fogja elérni. Már ha érdekli persze az egész.
Szóval ennek a történetnek a megjelentetése és kinntartása hatalmas öngól. A 'testvéroldalon' erre már rájöttek és levették gyorsan, lévén nem akarták a blogjuk hitelességét rontani.
Értve?

stuncenpudli 2009.11.03. 10:13:07

Jaja onnan valóban lekerült, nem is érthető ez még miért van itt :S Egyébként jelzem facebookon még mái napig van aki beveszi és írkál szegény csajszinak, persze válaszol, de tuti, hogy valami marketinges csak :S

Kytia 2009.11.03. 14:47:34

De nem értem. Ha kurvaolcsón árul bazijó autót, miért kell így reklámoznia?

PancsMancs 2009.11.03. 15:22:41

Hogy minél többen megtudják, hogy mennyire olcsó:D
És ha minél többen megtudják,minél többen regisztrálnak,minél többen megnézik,ez annál több reklám..szal ki van ez találva:D
És hát ezt ki lehet használni,hátha miénk lesz az autó:)

stuncenpudli 2009.11.03. 15:48:46

Nem olyan bazijó az, épphogy csak olcsó, de a lényege a reklám, új felhasználóban ez bőven megtérül, meg rossz nyelvek szerint ugyanúgy vaterán belül marad az autó is, valami vaterás leüti.. :S

PancsMancs 2009.11.03. 16:59:03

Hát azért nem hiszem h ott maradna..ezek tényleg csak rossz nyelvek:D
annyi kattintás történik ott szerintem egy nap, hogy napjában 3 mercit eladhatnának, főleg ha ilyen marketinggel hirdetik az eladásokat.
süti beállítások módosítása