Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek


 A huszas éveim második felében járok. Két éve együtt élek a párommal és volt egy mélypontunk pár hónapja, amikor kiderült, hogy félre kacsintgatott. Akkor úgy éreztem, ezt nem tudom tolerálni, és szakítottam vele. Azonban egy hónapra rá újra összejöttünk. Ez az egy hónap azonban rendesen felforgatta az életemet.

Egyik munkatársam, aki nem mellesleg nős, már hónapok óta jelét adta érdeklődésének irántam, de nem vettem komolyan, mert az "ilyen" férfiakat nem tartottam túl sokra. Azt gondolom, hogy egy férjnek a felesége mellett a helye. Azonban észrevettem, hogy ezek a próbálkozások nem átlagosak... A találkozásaink egyre intenzívebbek lettek, és azon kaptam magam, hogy már én is vágyom arra, hogy láthassam. A helyzet akkor kezdett bonyolódni, mikor elcsattant egy csók, és ő egyre inkább beleélte magát abba, hogy lehet köztünk valami. Én pedig megijedtem, hogy akár "szét is bomlaszthatok" egy házasságot és meghátráltam.

Megmondtam neki, hogy még egy ilyen alkalom nem lesz, és akkor a dolgok is úgy alakultak, hogy összejöttem a volt barátommal.
A helyzetet bonyolítja, hogy nap mint nap látjuk egymást és egyre nehezebb ellenállni. Ugyanakkor megvagyok a jelenlegi párommal, de mégsem érzem magam felhőtlenül boldognak az oldalán. Egyre inkább úgy érzem, hogy családot szeretnék, és a párom semmi jelét nem akarja adni annak, hogy közösen tervezné velem a jövőt.


A "másik" lovag viszont annál inkább, bár ő jó pár évvel idősebb is nálam.
Nem tudom mit tegyek. Én senkit nem szeretnék megcsalni, mégis félek feladni a "biztosat" a bizonytalanért... És nem szeretnék fájdalmat okozni a másik fél feleségének sem! Ráadásul már a munkahelyen is mindenki bennünket figyel.

V


Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal férficsal

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr921200388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 10:30:36

"Ugyanakkor megvagyok a jelenlegi párommal, de mégsem érzem magam felhőtlenül boldognak az oldalán. Egyre inkább úgy érzem, hogy családot szeretnék, és a párom semmi jelét nem akarja adni annak, hogy közösen tervezné velem a jövőt." ez szerintem a kulcsmondat, amelyre az uram is helyeslőleg bólogat, és valami olyat dünnyögöt az orra alatt, a megvagyás a kapcsolatok golgotája. de nem hallotam tisztán, mert éppen a reggelijét készítettem.

Cica7 2009.06.22. 10:54:53

Röviden.
Egy harmadik pasival kellene próbálkozni, ezzel a kettővel nem érdemes.
A régivel már csak időhúzás, a foglalt meg csak szórakozni akar.

azallamenvagyok 2009.06.22. 10:57:07

na jó, nem hallgatok:

1. "az "ilyen" férfiakat nem tartottam túl sokra. Azt gondolom, hogy egy férjnek a felesége mellett a helye. " hogy jön ahhoz az író, hogy a másik erkölcse, magánélete felett ítélkezzen? Más nem így gondolja, nem vagy mindenható

2. zsanetthez csatlakozom

3. előtte lazíthatsz egy kicsit mélyerkölcsös önáltatások nélkül:) - azaz cicának van igaza (előtte azé el lehet menni a kollegával egyszer)

4. vagy folytathatod, amit csinálsz és megvárod, hogy az életed rámenjen erkölcsi bástyáid (hűség, kinek ki mellett a helye, nem vagyok számító, én nem vagyok "ilyen", "olyan") védelmére

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 11:07:48

"azaz cicának van igaza (előtte azé el lehet menni a kollegával egyszer)"
vagy többször ha jól esik.

Cica7 2009.06.22. 11:14:08

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Én egy kicsit revans-szagúnak érzem a csaj részéről, mert mintha tartogatta volna magát visszafelé a nős kollégától, aztán a amikor kiderült a barátja félrelépése, nem fogta vissza magát.
Az egy hónap alatt meg nem volt a barátjával.
A csaj önbizalmának meg biztosan jót tett a dolog....
Talán a régihez meg nem kellett volna visszamenni...

TBal 2009.06.22. 11:16:00

Ezek szerint nem kielégítő a kapcsolatod, nincs közös jövő, vagy csak súlyos kompromisszumok árán. Mit keresel még mellette? Ha nem stimmel a közös jövő, ott szerintem csak lazább kapcsolatot szabad fenntartani, amiből bármikor ki lehet lépni, ha jön egy igazi-jelölt. Egy nagy ő-t elengedni egy kis ő-ért hülyeség.

Más: Ha a másik pasi tényleg családot akar, akkor lehet vele próbálkozni, de csak akkor, ha nagyon határozott a mostani kapcsolatának a lezárását illetőleg. Ha komolyan tervezel, szerintem adj a pasinak egy betartható, de viszonylag rövid határidőt, ami alatt el kell válnia, függetlenednie kell. Meg kell tudnod, hogy mi miatt nem működött a házassága, hogy van-e valami olyan komoly dolog, ami a feleség hibája, és kapott rá lehetőséget, hogy kijavítsa, vagy hogy pl. szerelemből házasodtak, de nem illenek össze igazából, most viszont ésszel is úgy gondoljátok, hogy jók lesztek egymásnak... - szóval, valami biztosítékot, hogy te a pasi mellett NEM fogsz ugyanúgy járni, mint a jelenlegi felesége.

Célszerű leülni, és összeírni a gondolataidat, pro/kontra érveket.

Remélem, jó vége lesz, én drukkolok!

aprónyúl 2009.06.22. 11:18:56

Egy: Nem értem miért vagy a régivel, ha nem tervez veled, illetve csak elvagytok, mint a langyosvíz, illetve a leírásod alapján nem ugyanazt akarjátok
Kettő: A kollégával CSAK akkor, ha fel tudod dolgozni, hogy csak második leszel, ugyanis bármit is ígér, valószínűleg nem hagyja ott a családját. Egy numerát megér, de többre nem fogsz vele jutni, szerintem
Három: Keress egy harmadikat, az lesz a legjobb

Madpapa 2009.06.22. 11:29:55

Sok az okosság itt.
Kedves hölgy, ha az erkölcsi aggályaid leírtad itt a nős féllel kapcsolatban akkor miért is foglalkozol vele még mindig? Gyanítom, mivel a mostani kapcsolatod a végét járja, lelki társra leltél a nős pasiban. És itt vagyon a kutya elásva. Igazából te is kívánod őt, kár ezt tagadnod. Még küzd benned a ráció és emóció. Az emóció fog győzni, főleg úgy hogy egy helyen dolgoztok.
Ha elég erős vagy le fogod tudni zárni a nős pasival a dolgot, de szerintem ő érzi, hogy lelkileg labilis vagy és erre rá fog dolgozni.
A régi partnered, meg dobjad ha nincsen érzelmi kötődésed az irányában.

Arra fogadok, hogy a nős pasi nyer.

georg 48 2009.06.22. 11:35:44

Igen! Igen! Igeen! Csald meg, a mocskos rohadékot! Én jelentkezem! Én vagyok a megváltó, tökéletes! Úgy megcsalhatod velem, hogy az na! Irj és én jövök! Pusszantlak!

Cica7 2009.06.22. 11:36:13

@madpapa:

Igen, így van.
Pedig a nős fickókból nem lesz lelki társ, csak előadják magukat, szegény lányok meg bedőlnek, mert meg van tépázva a lelkük, és elfogadják a figyelmet.

Kytia 2009.06.22. 11:36:30

@zsanett- a élet van és szoci fan: "a megvagyás a kapcsolatok golgotája" :))))

Amúgy tényleg jól jön ilyenkor egy harmadik. Nekem úgy jön le, hogy egyik jelenlegi sem az igazi.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 11:39:55

"Azonban észrevettem, hogy ezek a próbálkozások nem átlagosak" @Cica7:

orv 2009.06.22. 11:41:06

Na ,ha idáig nem mentél bele a másikkal semmibe ,majd itt rábeszélnek.
Ha kell a jelenlegi kapcsolat ,és nem megy másképp vagy lépj ki ,vagy próbálj előtte hosszabb időre eltünni (szabadság,kivizsgálás,ilyesmi) ,persze ,ha belefér ,aztán leállni a pacsizással. A munkahelyen az ilyesmi nagyon nem jó dolog ,főleg ,hogy csak katasztrófa lehet belőle.
Vagy házasság.
Előtte azonban válni kell ,megvárni ,amíg Ő is le tud válni az előző életéről ,és mint szülő,modhatom,ez lehet,hogy soha nem fog teljes egészében megvalósulni.
Én befékeznék,punktum.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 11:41:55

@Kytia: el volt hallva, mert úgy mondta hogy a magvagyásunk a kapcsolatunk golgotája" mondtam is, máskor nem motyogjon mert félreértem.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.06.22. 11:48:26

1.) ócska kurva vagy.
2.) a férjed egy strici.
3.) a munkatársad szintén egy strici (ezt majd abból látod amikor dob, miutám megdugattad magad vele, ő lebukik otthon és könyörögni fog otthon az asszonynak, hogy csak ő van az életében, brühühü).
4.) a fentiek miatt még buta is vagy mint a föld.
5.) ócska kurva vagy.
6.) ócska kurva vagy.
7.) lásd mind fent.
8.) stb.

biohazard 2009.06.22. 11:57:28

A "másik" - nem mellesleg nős - lovag veled tervezi a jövőt? És ezt beszoptad?

Úgy tűnik sokkal könnyebb pinát kapni, mint gondoltam.

gpetersz 2009.06.22. 12:01:01

Én nem fogalmaznék ilyen erősen, de ha "egy férfinak a felesége mellett a helye", akkor miként is csattant el a csók? Ahogy BrúszVillisz fogalmazott az Utolsó Cserkészben: "megbotlottál a küszöbben és bele akadt a farkad?"....
WTF?

Hű de egyszerű a posztíró...

TetraB 2009.06.22. 12:02:31

Sürgősen keress egy harmadikat, vagy szórakozz el a munkahelyivel, de sok reményt ne táplálj. Ő ugyanúgy a kalandot, az újdonságot keresi veled, de ha komolyra fordulnak a dolgok (lebukik), ő is a biztonságot fogja nagy valószínűséggel választani. Nos, ebben a helyzetben valakinek biztosan fájni fog, hiába nem akarod, legfeljebb a szenvedők számát csökkentheted. Ja és egyébként - de gondolom ezt már érzed - lélekben már megcsaltad a párod.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.22. 12:05:16

"Egyik munkatársam, aki nem mellesleg nős, már hónapok óta jelét adta érdeklődésének irántam, de nem vettem komolyan, mert az "ilyen" férfiakat nem tartottam túl sokra."

Ahaha. Gondolom ezért jöttél újra össze a pasiddal, aki megcsalt. Következetes...

sister 2009.06.22. 12:06:33

zsanett, te honnan tudod, hogy nem a te kis dünnyögő férjed az akire azt mondod: vagy többször, ha jól esik?
vagy a húgod/nővéred/barátnőd/anyád vagy ami a legrosszabb, az enyém?

nem kéne ilyen nagyvonalúan bánnod a másnak a férjével szerintem...

egyébként meg mi a sztori? a félrekúros felmelegített exem nem akar velem komoly jövőt, ezért befogadom a nős kollégát?

mindjárt jövök, csak hányok egyett...

orv 2009.06.22. 12:07:41

Lehet hogy egyik szereplő sem valami szenvelgő típus ,csak tombol a biológia minden oldalon. Akkor meg kár gondolkodni.Mindíg csak az orr után,előre!

sister 2009.06.22. 12:08:39

jaj, zsanett, nem miattad hányok, veled élcelődök. csak lekopott a szmájli az ujjamról.

DownQ · http://letoltes.freebase.hu 2009.06.22. 12:16:39

Hogy van ez az állandó címlap?

CyberPunK 2009.06.22. 12:22:34

A csókának felesége van, de téged akar.

Oké, tisztességes gyerek, elválik, elvesz téged, lesz két gyerek is.

Utána a csóka még mindig tisztességes, elválik tőled, leszarja a gyerekeket, és elveszi az új kolleginát.

Hajrá.

sh4d0w 2009.06.22. 12:25:36

Ha megcsalod a mostani párodat, semmivel nem leszel különb nála. Ha Neked ez nem számít, akkor hajrá, a helyedben azonban én inkább előbb szakítanék vele és csak azután jöhetne más... aki szintén szingli.

Forest (törölt) 2009.06.22. 12:25:49

Lovag 1 dugogat, és elvan. Neki ez tök kényelmes, mondhatni, ingyenpina full extrával, nulla elkötelezettséggel.
Lovag 2. dugogatja az asszonyt, miközben neked modja Borattal szólva: "jóófele!" - ezt komolyan venni még viccnek is gyenge -
Alternativák:
Lovag 1-nek beszólni, hogy legyen valami, vagy söprés. (Ezt lehet finoman, lassan, és megrázóan is véghezvinni) Utóbbi magával vonz egy kis különlakást, de ha szeret, felébred, és lesz valami kölcsönösség is az "ingyenpina full extrával" - ami persze haverok között jól hangzik - helyett.
Lovag 2-nek beszólni hogy anyádat szórakoztasd, talán az helyre teszi a lelkét (igen, jól láttad van ott még valaki, akit feleségnek hívnak, ezért pedig anno szép szavakat mondott egy nemzeti szalagos ember előtt, és mintha ezt megerősítendő alá is írta volna az ígéretét a lelkem)
Ha mindkettő vakvágány, Lovag 3-nak bátran esélyt adni a felbukkanásra.

Madpapa 2009.06.22. 12:26:35

@Cica7: Nem teljesen értek egyet az álláspontoddal. Nyilván van olyan is amit említesz. Tapasztalatból mondom, hogy van azért olyan is ahol komoly érzelmek, szerelem is van.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 12:27:09

@gpetersz: és az asszonyka meg tartson kutyát.

@sister: hogy én nagyvonalú volnék? nem. szerintem mindenki azzal élcelődik amire van szmájlija.

Netuddki. 2009.06.22. 12:32:57

Ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz amit akarsz.

Madpapa 2009.06.22. 12:34:19

Ja még annyit " hogy félsz a biztos szart feladni a bizonytalanért". Hát add fel mert még fiatal vagy. Ha a párod félrekúrt, ezután is meg fogja tenni, csak idő kérdése. Ez 100%. Valami nem működik közöttetek. Ne félj újba belevágni! Nagy levegőt és nézz előre! Tudom, jó idő bele fog ebbe telni, de a te időd megy el ha nem lépsz!

kasu 2009.06.22. 12:35:19

Mit csodálkoztok? A világ félre dug. Körülbelül mindenki mindenkivel. Csak vannak akik fosnak. Mások meg szép szerelemben vannak, ami persze elmúlik idővel.
Persze vannak szerencsétlenek, akiknek semmi nem jut. Na azoktól kell óvakodni... ők az erkölcscsőszök és moralisták. A csúnyák, a frigidek és az impotensek.

www.divatbolt.hu · http://divatbolt.hu 2009.06.22. 12:40:20

Hát nem irigyellek...
Nehéz helyzet, de én mindkettőt otthagynám és jöhet a 3.
Nős pasival elvből nem szabad kezdeni, nem éri meg, sok csalódás érne.

Cica7 2009.06.22. 12:41:00

@madpapa:

Lehet szerelem.
De, mint tudjuk az egyik szeret, a másik meg hagyja, hogy szeressék.
Bele lehet merülni, de boldogságot nagyon kevés esetben hoz.
Persze el lehet válni, mert valaki úgy gondolja, hogy megtalálta a felesége mellett álmai asszonyát.

Madpapa 2009.06.22. 12:46:21

@Cica7: Mit tudunk? :) Na ezt nem értem, de ha elmagyarázod ;-)
A nős pasik már tudják, hogy ha elválnának cseberből vederbe kerülnének idővel. Minden kapcsolat kimerül egy idő után. Akkor megint lépjen tovább? :-P

Cica7 2009.06.22. 12:55:12

@madpapa:

Egyszerűen nem egyformán szeretünk, az egyik fél egy hajszálnyival jobban ragaszkodik a másikhoz, erősebb hőfokon ég, így ez az ember kicsit alárendelt szerepet is kap a kapcsolatban.

A nős pasik már tudják.....:))
Egy válás nem csak érzelmi, de anyagi veszteség is , esetleg gyerekek után fizetni, meg vagyonon osztozkodni.
Ezek szerint ezért marad meg anyu mellett?

orv 2009.06.22. 12:56:46

Na ja!
Nem biztos,sőt,semmi sem mutatja,hogy cserében gondolkodna férfi2 ,csak mily jó volna egy pindurkát máshol nyalakodni....
Nem is oly bonyolult ez.Vannak,akik az ilyen erre-arra hajló állapotot szeretik,miközben félnek a következményektől,mégis.

mammsi 2009.06.22. 13:06:43

Bosszút állni a kollégával????? nekem is ezt kellene éppen tennem, csak akkor éppen a munkahelyi kapcsolatról alkotott véleményemet kellene a sutba dobnom. Akkor ugyanaz lennék a saját szememben, mint a férjem aki ezt velem megtette, aztán meg nem bírnék tükörbe nézni. Valami kívülállóval, de semmiképpen sem bosszúból, csak úgy a magam örömére.

Madpapa 2009.06.22. 13:25:20

@Cica7: Nos ez a nem egyformán szeretünk úgy gondolom, bármilyen kapcsolatra igaz. Te is így gondolod azt hiszem. ;-) Egyébként ezt, hogyan méred? Van ilyen műszer, szerelmi hőfokmérő? Celsiusban esetleg Kelvinben, netán Fahrenheitben mér? :D

Sok összetevője van annak, hogy miért marad anyu mellett. Nyilván vannak fő motívumok, de az alesetek is döntőek lehetnek ;-)

xk2spv 2009.06.22. 13:31:47

Kíváncsi vagyok, milyen nyelvi apokalipszisnek kellene bekövetkeznie ahhoz, hogy ezt az "elcsattanó csók"-os hajmeresztő, hátszőr-felállítóan irritáló baromságot örökre elfelejtse ez jámbor népség...

Szelid sunmalac 2009.06.22. 13:35:00

A multkor sem sutott nekem palacsitat az asszony, ugyhogy most megyek es megcsalom a kollegammal! Bar nem jon be, mert kopaszes szoros...de a bosszu az bosszu!

beleszolok 2009.06.22. 13:36:12

Hehe, jó ez a női logika. Aki a férjemmel kefél, az egy büdös kurva, de a más férjével azért kureljon csak a lányka, hajrá!

Cica7 2009.06.22. 13:37:16

@madpapa:

Nem méricskélek, de ez van.....:))))

Da Real Knee Grow 2009.06.22. 13:37:22

1 dolog.
NE HÍVD PÁRODNAK.
űűűűűűh de utálom ezt a kifejezést.
Nem a párod. a zokninak van párja meg a cipőnek. embernek legfeljebb az ikertestéver a párja.

Da Real Knee Grow 2009.06.22. 13:37:29

1 dolog.
NE HÍVD PÁRODNAK!
űűűűűűh de utálom ezt a kifejezést.
Nem a párod. a zokninak van párja meg a cipőnek. embernek legfeljebb az ikertestéver a párja.

Da Real Knee Grow 2009.06.22. 13:37:29

1 dolog.
NE HÍVD PÁRODNAK!
űűűűűűh de utálom ezt a kifejezést.
Nem a párod. a zokninak van párja meg a cipőnek. embernek legfeljebb az ikertestéver a párja.

OmegA404 (törölt) 2009.06.22. 13:39:09

Dugjál, mig van aki megdugjon....
Bár inkább otthon kéne villantani, hamár félrejárós a pali.

Che Pel (törölt) 2009.06.22. 13:39:56

A MÁSIK pasi meg hosszú és tartó kapcsolatra vágyik. Ja persze, a felesége mellett! A naivitás csúcsa egyik-másik ember! Én ezt nem értem!
Ha ezen gondolkozol, akkor már meg is csaltad... a fizikai része innen már csak idő kérdése (ha nem a jelenlegi jelölttel, akkor mással)!

Szomorú!

Madpapa 2009.06.22. 13:40:17

@Cica7: Meggyőztél cica7! :-P

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.22. 13:46:11

Olyan bizonytalan vagyok....vagy mégsem? ;->

..miután már az összes kollegátok erről beszél, nomeg azért morfondíroztál rajta egy kicsit hajrá, teszteld csak le azt a nőspasit ;-D Nagy dolgot ne várj, légy kiváncsi.
..aztán majd eldöntöd mikor állsz neki megkeresni a harmadikat ;-))

Madpapa 2009.06.22. 13:46:53

Egyébként borzasztó ezt a sok rosszindulatú, gyűlölködő hozzászólást olvasni. Szerintem nektek is kellene írnotok, hogy benneteket miért csaltak meg. Könnyítsetek a lelketeken! Max. ti is meg lesztek dobálva szarral.

Cica7 2009.06.22. 13:50:56

@madpapa:

:D
Nem szabad óriási nagy hőfokon égni, kicsit nyomkodd közben a féket...:DDD

Madpapa 2009.06.22. 13:54:43

@Cica7: Tudod ez olyan, mint félig berúgni. Az az ablakon kidobott pénz ;-)
Égj és kárhozz el akkor már teljesen! Érzelmekben ráció? Akkor nem is kell igazán. Ugyan már... ;-P

Cica7 2009.06.22. 13:57:21

@madpapa:

Nem biztos, hogy megértést kap, aki a sebeit nyalogatva kiadja a megcsalt szerencsétlen történetét.
....:(((((

Madpapa 2009.06.22. 14:01:14

@Cica7: Persze. Könnyebb máson levezetni a bennünk felgyülemlett feszültséget, mint azt jó irányba vezetve önmagunkat építeni.

Cica7 2009.06.22. 14:08:36

@madpapa:

Baromi okosak vagyunk, aztán ki tudja melyik oldalra oszt még minket az élet.
:DDDD
Valamikor nekem is voltak elveim...sokáig hittem is bennük...:D

Nick Leeson 2009.06.22. 14:08:47

Király, hogy itt mindenki a legapróbb dolog miatt ki akarja dobni a másikat.
Kihült a kapcsolat? Emberek ébredjünk már fel!
Melyik kapcsolat nem hűl ki évek alatt. Minden házasságban vannak jobb-rosszabb időszakok! Ha valaki minden ilyen esetben elválik azzal a jelszóval, hogy ő keresi az igazit, abból soha nem lesz semmi!

Nagy Ő nem létezik! Van aki többé, van aki kevésbé megtestesíti, de tökéletes nem létezik! Az persze elképzelhető, hogy a kapcsolat első 1-2 évében nagy Ő-nek látszik a párja, de ez nem fog örökké tartani!

Másrészről meg elárulná valaki, hogyan lehet úgy gyereket nevelni, hogy 3-4 év kihűlés után új pár után nézünk? Mindezt egy életen át?! Erre kurvára kíváncsi vagyok! Magyarázza már el végre valaki!


Még egy pár szó:
"Új seprű mindig jobban seper!" - egy ideig!!!!!!!!!!!!
Ha valaki miattad hagyja ott a nejét, akkor nem lehet, hogy később veled is ugyan ezt fogja csinálni egy későbbi munkahelyi lotyó miatt?

Madpapa 2009.06.22. 14:12:54

@Cica7: na most mondtad el a lényeget és ez nagyon szimpatikus volt! te már tudsz valamit. leírnád? :DDD

orv 2009.06.22. 14:15:32

Tanulságos is lehet egy kaland, ha nem érint meg mélyebben/tehát tényleg az/ és csont nélkül ki tudsz szállni belőle úgy,hogy el is tudod titkolni.Néhány év aktív odafigyelés,néha elcsavargó képzelet (milyen lenne,ha megzsarolnának),időnként előtörő lelkiismeret /ha ő tette volna,millen vóna/,szóval stabil elfoglaltság sok ráfordítással és minimális nyereséggel.Nosza!

manager2008 2009.06.22. 14:22:50

Ennyi baromságot összehordani már hiba.

Tanács:
A tisztelt hölgyek felé a megfelelő szabvány szöveget kell sugározni mint a Petőfi adó (nem szoktam hallgatni , ha egyáltalán még van ilyen, de legyen Danubius az tuti van még).

Aztán már csak az ágyban kell teljesíteni egy kiváló szinten.
Aki napi kettőt már tud, annak lehet 30 felesége is (de legalább jelölt a végtelenségig, aktuális cserékkel fűszerezve.)

Hibázni nem szabad, virág, csoki kilószámra, vacsora, külföldi út, és sok szép romantikus szöveg.
Bárkinek írok verset is a helyszinen, pld nyári északán a Balatonban elhelyezett horgászstégen, előtte vagy utána, mindegy.
A korkülönbség nem számít, 20-25 között igazán fogékony a hölgykoszorú, később már "életveszélyes" a mutatvány.

Reklamáció nincs (a hölgyektől), de önvédelmi képzést javaslom elkövetni, és rendszeres futóedzéseken résztvenni (néha vannak felháborodott férjek akik ráébrednek hogy hibáztak otthon).

A lelki vívódást és felmentési kisérleteket a hölgyeknek lehet hagyni meg az utókorra.

Madpapa 2009.06.22. 14:32:40

@Cica7: én meg kacsintok ;-)

Cica7 2009.06.22. 14:44:14

@manager2008:

:DD

Reklamáció?
Az a gáz, akinek szenvedélyes felesége van, de a pasi kidől az ebédidőben történt numerától, és este csak a hátát mutatja.
Sima lebukás.
Ki a hülye?
A pasi vagy a feleség?

manager2008 2009.06.22. 14:55:34

@Cica7:
Szenvedélyes feleség??
Őt nem kell megcsalni, csak ha véletlenül muszály )))

A "pasi kidől" nagyon sok okból bekövetkezhet.
1. rossz táplálkozás (alkohol, helytelen étrend, dohányzás, stb.)
2. elégtelen kondíció (sport és mozgás szegény életmód)
3. betegségek, merevedési zavarok (www.pointernet.pds.hu/tini/szex/merevedesi_zavar/index.html)
4. unalom, mindig ugyanazt ugyanúgy
5. már nem is tetszik a szenvedélyes feleség, mert pld elhízott, stb.
6. és még ezer oka lehet.

Ha a fentiek közül (1-5 )egyik sem igaz, akkor érzelmi problémák is lehetnek, vagy nem is illenek össze igazán.

De az is igaz, hogy egy fiatal, csinos és kiváncsi lánynak nem lehet ellenállni, - ergo nincs az a hűségeskü ami ellenük megvéd...

Cica7 2009.06.22. 15:01:50

@manager2008:

Az utolsó mondat a lényeg.:))

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.06.22. 15:14:08

Mindenki félrekefél, csak az én szerelmem tiszta. Mind a huszonegy. ^^

Dekatlon 2009.06.22. 15:43:17

Az ilyen nős kollégák többnyire egyszerű muffvadászok lecsökkent vadászterülettel.
Használd arra, amire való: önbizalomépítésre két valódi kapcsolat között.
Ez valszeg a nős kollégának is megfelel majd. :)

Cinkapanka 2009.06.22. 16:58:13

"Egyre inkább úgy érzem, hogy családot szeretnék, és a párom semmi jelét nem akarja adni annak, hogy közösen tervezné velem a jövőt.

A "másik" lovag viszont annál inkább ..."

Szóval olyasvalakivel kezdenél új életet aki veled csalta a feleségét.

Szép kezdet lenne. Mellesleg egyáltalán, hogy tudnál benne megbízni?

Amúgy meg ha kihűlt egy kapcsolat akkor tenni kell ellene. Mondjuk én már eleve nem jöttem volna össze újra valakivel aki megcsalt.
3,5 éve vagyok együtt a párommal, 2 és fél éve együtt is élünk. Úgy érzem ő az "igazi". De ha megcsalna akkor vége. Többé nem bíznék meg benne, úgy pedg nincs értelme a folytatásnak.

süti beállítások módosítása