Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek


Sziasztok!

Nekem is van néhány "problémám". A barátommal 3 és fél éve ismerkedtünk meg neten keresztül. Minden szépen és jól indult. Hetente találkoztunk 3-4 napot, mert ő Pesten lakik, én meg vidéken. Akkor még a gyakorlatomat töltöttem, meg készültem az államvizsgámra. Nála laktam, mikor Pesten voltam. Államvizsga után többet tudtunk találkozni. Ő ritkán jött hozzánk. (most sem túl gyakran. Azt mondja nincs kedve) Elkezdtem munkát keresni, persze nem otthon, hanem ahol ő lakik, hiszen minél többet szerettem volna vele lakni.

Aztán találtam is munkát, és összeköltöztünk, mondván minek lakjunk külön, ha úgyis együtt lennénk többen. Szüleimet is rávettem, és igazat adtak. Aztán eltelt másfél év. Elkezdtek romlani a dolgok. Már nem volt annyi szex, mint korábban. Már nem foglalkozott annyit velem, mondjuk addig sem vitte túlzásba. Nem egy romantikus típus. Csókolózni sem szoktunk csak úgy.

2006 nyarán kezdtem el utána "nyomozni". Furcsán viselkedett, többször elment otthonról. Meg úgy nem tudom, más lett. Pedig korábban sok szépet mondott, írt. Aztán annak az ellenkezőjét kezdte el csinálni. Szóval megnéztem az emailjeit, és láttam, hogy levelezik egy lánnyal, és csetelnek is. Ennek a nőnek van két gyereke, férje. És olyan dolgokat írkáltak, hogy majd kifordultam a székből. A nő várta, hogy szakítsunk. Meg leírták szexuális fantáziájukat, hogy mit csinálnának egymással. Amiket írt a barátom, velem sosem csinálta. Kicsit rosszul esett.

Találkozgattak, mikor nem voltam otthon. Hétvégente. Általában nálunk szerintem, mert persze a másik helyen ott volt a két gyerek. Aztán szerintem megtörtént a dolog pár hónap után. Aztán egyszercsak megszakatt a kapcsolat. Nem sokkal később a nő terhes lett. Azon kezdtem el gondolkozni, hogy lehet-e a barátom az apa. De mivel még nem szült meg, ezért szerintem nem, bár ki tudja. Legszívesebben felhívtam volna ezt a nőszemélyt és megmondtam volna, hogy mit képzel. Vagy a férjét figyelmeztettem volna, de mit szóljak bele. Csak a férjet is sajnálom, hogy ő azt hiszi, hogy milyen boldogok. Közben meg kifelé kacsingat a másik fél.

Aztán elköltöztünk. A "szakításuk" után jó volt egy pár hónapig. Lehet, hogy volt egy év is. Aztán jött egy másik nő. Az új lakhelyen. Egy helyre jártak kávézgatni. A házzal szembeni kocsmába. Rá lehetett látni az ablakból. Eleinte nem gondoltam semmit. Aztán egyre többet hívogatták ők is egymást. Találkozgattak mikor nem voltam otthon. (hétvégente suliba járok, meg a szüleimhez megyek haza, így van rá alkalmuk). Mentek együtt bulizni. Persze elmondja, hogy volt valahol, csak mikor megkérdezem, hogy kivel, akkor a "hölgyet" nem említi. Vele sms-ezget, hívja.

Aztán visszaköltöztünk a régi helyre tavaly év végén. Gondoltam hurrá, majd megszakad ez a kapcsolat is, hisz nem ott lesznek egymás mellett. Hát tévedtem. Elég nagyot. Most is összejárnak, a nő feljár hozzánk. Azt persze nem tudom, hogy mit csinálnak, de az sms-ekből az derül ki, hogy le is fekszenek egymással. Ennek van egy lánya is. Elvált.

Az első nő hat évvel volt idősebb nála, ez a második meg 15-el. Én is 2-vel vagyok több nála. Az idősebbekre bukik. Nekem mindig mondja, hogy nem szereti a szőkéket, erre ez az. Nem szereti a szemüveget (nekem már nincs, de gúnyolódott), erre ennek van. Ne fessem a körmöm, mert olyan hülyeség, meg a műköröm is. Erre ez mit csinál? Nem öltözködöm túl nőiesen, inkább a sportos dolgok híve vagyok. De gondolkodtam, hogy azért egy-két szoknyát, vagy magassarkút beszerzek. (még csak terv). Erre ő mondja, hogy nem kell, őt nem érdekli. Sosem dícsérne meg. Nem bújhatok oda hozzá. Nehezen ad akár csak egy csókot is.

A szex lecsökkent havi-kéthavi 1 alkalomra. Hiába kezdeményeznék, mindig ellök. Nem simogathatom. Egy 25 éves fiú nem igényli szerintetek?

Barátnőim már többször kérdezték, hogy miért vagyok vele. Mert szeretem. Mert mindig megbocsátok neki. Nem kérdeztem még rá soha. Nem tudom, hogy kezdjek neki. Reménykedem abban, hogy nem történik semmi közöttük. Milyen naív is vagyok! Néha sírok, és akkor megkönnyebbülök, de tudom, hogy nem mehet ez így sokáig. Félek, ha beszélek vele, akkor kitesz. Azt meg nem akarom. Így tűrök. Csak azt nem tudom meddig. Velem tervez dolgokat, nyaralást, átépítést. Házasodni nem akar. Ez mondjuk annyira nem érdekel.

Nekik írta, írja, hogy hiányoznak neki. Nekem mostanában már nem. Mikor kezdetben neten beszélgettünk, kapcsolatunk elején írta, hogy mivel őt is megcsalta előző barátnője, ő nem fog megcsalni mást. Először lezárja az aktuálissal, és utána kezdi mással. Meg nemrég mondta, hogy azt még megbocsájtja, ha valaki lefekszik mással, csak érzelmek ne legyenek.
Nem merek hazamenni mostanában, mert nem tudom éppen kivel bújik ágyba.

Most gondolhatjátok, hogy milyen balek vagyok, meg naív. Meg miért nem léptem már le. Nehezen tudok kiszállni egy kapcsolatból. Én úgy érzem megteszek sokmindent. Főzni ritkán szoktam, de azért próbálok nyugodt maradni, és próbálok egy kis romantikát belevinni a dolgokba. Kevés sikerrel. Nem tudom mi tévő legyek

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés férficsal

130 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr361287884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziza133 2009.08.04. 14:31:45

Kapd rajta! Ne felj tole h mi van ha tenyleg, mert akkor ugysincs ertelme az egesznek. Kapd rajta, hogy nehogy megis a fantaziad jatszon veled, es megsem csinal semmit. Ha sikerult, nezz ra megvetoen, es hagyd ott. Akkor mar sokkal konnyebb lesz.

2009.08.04. 14:31:49

Feltéve, hogy a sztori igaz (titokban reménykedek, hogy nem :)

"Velem tervez dolgokat, nyaralást, átépítést."
Naná. Téged lehúz anyagilag (is), más nőket meg szexuálisan.

"Házasodni nem akar. Ez mondjuk annyira nem érdekel."
Szerencsédre. Mondjuk lehet, hogy hozzámennél, ha adódna rá lehetőség, igaz?

"Barátnőim már többször kérdezték, hogy miért vagyok vele. Mert szeretem."
Ez már csak félelem és kétségbeesés. Magadtól, tőle, a jövőtől.

"...tudom, hogy nem mehet ez így sokáig."
Akár évtizedekig is. Lehet belőle házasság, 1-2-3, stb. gyerek. Aztán akár egy családi tragédiával záruló végső elszámolás.

Ennek a kapcsolatnak értelme, haszna már nemigen van. Ezt nyilván te is érzed valahol, valamilyen szinten - különben nem írtad volna ezt a levelet.
A kérdés: mikor lesz benned elég AKARAT kiszállni belőle - ha eljön egyáltalán ez a pillanat.

2009.08.04. 14:33:57

Ja, igen: a bőr- és nemibeteg gondozót és is fokozottan ajánlanám.
Védekeztek egyáltalán valahogy, ha havonta-kéthavonta mégis szexeltek? Vagy minden mindegy alapon megy a dolog?

Szájhar Mónika 2009.08.04. 14:34:09

@mazochista vérnyúl: mondasz valamit, fogalmazás, helyesírás, iq... kísérteties

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.04. 14:34:34

@ziza133:

tegyük fel, hogy rajtakapja. és utána...?

egy párkapcsolatban szerintem nem az a cél, hogy legyőzzük a másikat.

2009.08.04. 14:35:42

@pan77: Dehogy nincs! Az emberek többsége hasonlóan szétrohadt kapcsolatokban tengeti a napjait.

babraba 2009.08.04. 14:35:56

jaaaajjjj, szegény posztoló... Hogy milyen lusta... mert amit csinálsz, kedves, állítólag diplomás picsa, az nem más, mint lustaság!!!! Nincs kedved élni az életedet, inkább éled az övét, és sírsz... Nincs kedved lakást keresni, pasit keresni, inkább sajnáltatod magad. Menj Te a fenébe, vissza a pasid mellé, sőt legközelebb kérdezd meg, nem kérnek vajon közben kávét/üccsit/csokit/ropit...

Lizzieeee 2009.08.04. 14:39:07

Bevallom, nem olvastam végig, utálom ezt... MERT: NE RÍJJÁL!!!
-ha nem jóNeked, VÁLTOZTASS, hagyd ott!
-ha jó (márpedig biztos jó Neked, hisz vele vagy), akkor örülj neki... tehát nincs okod ríni.

ziza133 2009.08.04. 14:40:47

@elemes2: Es utana az a kep beleeg az eszebe, es otthagyja.
Kurva nehez otthagyni valakit ha szeretsz, rohadt nehez. Es hiaba vannak jelek, tudod hogy van ra x %, hogy ezek felreertesek, stb.
De ha rajtakapod, akkor nincs tobb esely, akkor biztosan, ketsegek nelkul tudod sajat magad szamara bizonyitani, hogy vege, nincs tovabb, a jelek igazak voltak, es akkor -bar szinten kurva nehez- megis le fogsz lepni. Es lesz mibe kapaszkodnod.
A masik modszer h azt mondod neked ez igy nem jo...de ha orulten szerelmes vagy, nem konnyu ezt meglepni, egyszerubb az elso modszer

Caymans 2009.08.04. 14:41:41

hát őszintén szólva bénaság amit csinálsz. 27 éves vagy, nő, és még el is tűröd hogy mással élje azt amit veled kellene. Nem azért de nem gondoltál még arra, hogy vki olyan mellett kellene megállapodnod aki talán hajlandó veled egy fedél alatt lakni, és tőled szeretne gyerek(ek)et? mert akkor már igencsak benne vagy a korban, jöhetnének a porontyok... no mind1... te dolgod

pan77 2009.08.04. 14:46:23

@AntiChrist: vágom! :-)))
Viszont a poszt stílusa, a kis aranyos helyesírási és stilisztikai hibák arra engednek következtetni, hogy valami nem kóser a poszttal.
Egy állítólag diplomás 27 éves csaj azon nyafog, hogy a pasija folyamatosan csalja - amiről ő tud, szinte mindent - és hogy nem bírja otthagyni, mert szereti. A pasi nem akar tőle semmit... még dugni sem nagyon. És ez kell neki?????? Mazohista a csaj? Önértékelési zavarai vannak?

Átvitel honvéd 2009.08.04. 14:47:12

Ilyen "kapcsolat" nincs. Illetve van, persze csak akkor, ha a szavak jelentését nem tisztáztuk.

Ez nem "kapcsolat", itt nincs "közösség"; itt van valaki, akivel együtt élsz, és aki a viselkedésed nyomán már nagyjából az első félrelépése óta nem tisztel, Te pedig adod alá a lovat, hogy nagyszerű, csak így tovább. Mikor lesz ennek vége?

Még azt is mondanám, hogy sürgősen tegyél félre mindenféle önámító, romantikus szövegelést arról, h. mit érzel iránta, és tisztázd, hogy mi tart vissza attól, hogy tudomásul vedd azt, ami van. Azt, hogy egyszerűen csak vége. Nincs mit tenni vele.

Mmacsek 2009.08.04. 14:50:33

én egy jó pszichológust ajánlanék a post írójának. súlyos önértékelési problémákra vall, ha az ember azt hiszi, ennyi jár neki! illetve nem jár. :)

FlybyWire 2009.08.04. 14:51:24

@Tarkin kormányzó: mekkora barom egy előítélet ez, is, szép, kerek is hihetetlenül ostoba. :)
Egész biztos találnánk neked olyan 17 évest, akitől a füled is kettéállna, olyanokat tanulhatnál, és olyan 40 évest, akinek életében nem volt orgazmusa, és a szemét se meri kinyitni szex közben, nemhogy megnyikkanni.
Ostobaság, amit állítasz, na. Ezek nem (SEM) korfüggő dolgok....

Pepin bácsi 2009.08.04. 14:54:50

Állítólag Kiszel Tünci életvezetési tanácsokat ad reggelente a retekklubon.
Nézd meg babám, lehet, hogy használ ...

Dezsőjóska 2009.08.04. 14:55:57

Gratula az idióta posztolónak!

Ferocious 2009.08.04. 15:00:13

Pan77 gondolatát tovább folytatva: te még a kevés szexre panaszkodsz és vágyódsz abba az ágyba ezze a gerictelen alakkal, aki más luvnyákkal hentereg (nem akarok vulgárisabb lenni...) a közös ágyatokban??? Hát normális vagy te?

27 évesen ezer különbet találsz minden nap, nem is kell keresned jönek maguktól!

Ébredj fel, ez nem egy jó álom hanem lidércnyomás!

Libidó 2009.08.04. 15:00:20

Eddig olvastam, hogy "Aztán egyszercsak megszakatt a kapcsolat."
Mi az a "megszakaTT"???
Lehet, hogy a 2 gyerekes jól írt helyesen, ez jött be neki.

Dr.Bio74 2009.08.04. 15:01:11

Mit tegyek?
Bocs az alpári szövegért:
B**szd ki, mint cicust dolgát végezni. Oszt nézz körül, vagyunk még krapekok egy páran.

KCB 2009.08.04. 15:02:47

Balek vagy, meg naív. Meg miért nem lépsz már le. Majd ott leszel 35 évesen, akkor meg azért sírsz majd, hogy milyen szemetek a férfiak te pedig egyedül leszel.

Dr. Dzsásztisz 2009.08.04. 15:04:51

Hű bakker, nem tudom miből államvizsgázhatott a felperes, de magyar nyelvtanból a kegyelem kettest sem érdemli. Lol, mekkora fake

pan77 2009.08.04. 15:06:24

Szóval ez a mondatszerkezet vitte el nálam a pálmát: "Főzni ritkán szoktam, de azért próbálok nyugodt maradni, és próbálok egy kis romantikát belevinni a dolgokba." :-)))

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.04. 15:09:31

államvizsga?miből?mert nem helyesírásból,az fix (már bocs , hogy nem a témához szóltam hozzá,de dühítő)

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.04. 15:13:13

Legérdekesebb szövegek:

"úgyis együtt lennénk többen"

"Nem sokkal később a nő terhes lett ......... lehet-e a barátom az apa. De mivel nem szült meg, ezért szerintem nem"

pan77 2009.08.04. 15:15:25

És ez:
"Vagy a férjét figyelmeztettem volna, de mit szóljak bele. Csak a férjet is sajnálom, hogy ő azt hiszi, hogy milyen boldogok. Közben meg kifelé kacsingat a másik fél."

Szóval a csaj simán hülye. Ennyi! :-))

Lord_M_ 2009.08.04. 15:19:00

a1) - ez mese, csak írni kell néha valamit
--->ez jó látogató számot növelni, commentet számolni (köszöntünk az index címlapján)

a2) - ez a történet valós, csak a hölgy teljesen szét van esve, önértékelési zavarban szenved, és neki az kell ( a jelek szerint) hogy egy laza kapcsolatban él valakivel, a minden - mindegy csak legyen hol lakni

ez utóbbi esetben : a történet elég bénácskán van megírva :
- "mi van ha tévedek, és ezek csak félreértett jelek" c. rész agyrém - egyfelől végigolvassa az emailjeit a srácnak másfél éve, a telefonjából az SMS-eket végiglapozgatja (más oldalakon már ordítanának, hogy milyen jogon) --> egyértelmű bizonyítékokat kap, de szerinte lehet hogy "félreérti"

én inkább arra szavaznék, hogy valami kétes erkölcsű ember (férfi e vagy nő mindegy) - megpróbálta megírni ezt a történetet úgy mintha egy 27 éves lány lenne aki ilyen szerencsétlenül járt...

ha véletlen tévednék az ifjú hölgyet várom egy teára, megbeszélhetjük, miként léphet ki a kapcsolatból (nem nem akarom elcsábítani, sem felszedni, sem megdugni... )

nahát...

de szerintem mese...

A nép fia 2009.08.04. 15:20:08

A srác kényelmesen eléldegél melletted, szerintem nem is szeret, közben pedig más nőkkel kefélget, és jól érzi magát.

Szakíts vele. Minek lennétek együtt? Ez így nem jó egyikőtöknek sem, de főleg neked.

Te vagy a hibás, amiért ez még így működik. Ha én csalnám meg a párom, és ő tudomást szerezne róla, vagy ilyen apró nyomokat, még a himbilimbimet is levágná, nemhogy évekig tűrné szó nélkül...

Szájhar Mónika 2009.08.04. 15:20:18

szerintem a posztíró photoshopos férfi volt csunyán beb@szva, amikor gépelt

pinduri777 2009.08.04. 15:20:48

kedves posztoló! Most hogy szarrá alázott az a nyomoronc ember, szerintem lépheszt! Ennél rosszabb úgysem jöhet... HOGY A PICSÁBA ALÁZKODHAT MEG VALAKI ENNYIRE???

vashal 2009.08.04. 15:23:17

Ne a betűtévesztései miatt fikázzátok már, ha az ember nekilendül, könnyű melléütni, ha gyorsabban gondolkodsz, mint gépelsz. Érdekesebb gondolatkör, hogy a főzés egyenlő-e a romantikával...

Az már más tészta, hogy ilyesmit eltűrni, "mert szeretem", hát erre az az véleményem, hogy "mert megérdemlem".
Az emberben legyen tartás. Egy darabig kételkedhet, de aztán kérdőre kell vonni a hapsit. Ha meg bebizonyosodik a félrelépés, EGYSZER lehet ultimátumot adni.

repecs 2009.08.04. 15:23:40

Mikor nem szolt a 2 gyerekes csaj férjének társtettessé vált.

felician 2009.08.04. 15:24:40

három és fél éve ismered. három éve megcsal. te hülye vagy vagy mazohista?

Tarkin kormányzó 2009.08.04. 15:28:14

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: hát ezen erősen csodálkoznék. meg sem tudnám számolni, hány nővel volt dolgom. hidd csak el, a véleményem nagyon reprezentatív mintán alapul :)

forumuser 2009.08.04. 15:29:14

@Tarkin kormányzó
Tegyük fel, hogy igazad van.
Akkor meg minek "tart" a posztíró kedvese huszonéves barátnőt? Költözzön össze egy harmincassal, aki kielégíti az igényeit.

X shitgun 2009.08.04. 15:29:29

"Kicsit rosszul esett. "

:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:DDDD

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.08.04. 15:29:45

Én rendkívül romantikus típus vagyok, de erre már csak annyit tudok mondani, hogy drágám, ha te ennyire borzasztóan hülye vagy, akkor pont ezt érdemled. Maradj vele halálodig, pont ezt érdemled.

pan77 2009.08.04. 15:30:41

@Lord_M_:
a1) pont szerintem! Én is ezt tenném ha ebben utaznék...

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.08.04. 15:31:11

Én rendkívül romantikus típus vagyok, de erre már csak annyit tudok mondani, hogy drágám, ha te ennyire borzasztóan hülye vagy, akkor pont ezt érdemled. Maradj vele halálodig, pont ezt érdemled.

tucsi 2009.08.04. 15:33:49

nem az a kérdés ugye hogy félrekúr-e
hanem az , hogy miért ilyen alpári módon vágja a képedbe
ezen gondolkodj el.

Szájhar Mónika 2009.08.04. 15:34:03

@Tarkin kormányzó:
Újfent el kell hogy mondjam, az én statisztikám (és a baráti körömé) teljesen mást mutat, Piroskánál a pont.

2009.08.04. 15:36:02

@pan77: Ja, ha vágod, az más :))
Persze, hogy komoly önértékelési-lelki gondjai vannak. Viszonylag normálisan működő ember ilyen kapcsolatból már rég kiszállt volna.

Szakember csak akkor tud segíteni, ha már ő maga is változtatni akar.

Burgermeister 2009.08.04. 15:40:36

Márpedig ilyen sztori van, nem is egy......:)
Az egyik 38éves, dettó ez.
Orvosi segitség kell, abszolut halott ügy.

kovácspéterke 2009.08.04. 15:41:35

Ez fake, az összes történet tök ugyanabban a stílusban van megírva.
én nem hiszem el, hogy valaki ekkra hülye picsa legyen.
Ha meg igen, akkor megérdemli.

Peter Blau 2009.08.04. 15:44:56

Mekkora szerencséje van ennek az ürgének, hogy ilyen nője van!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.04. 15:46:19

@ziza133:

Nekem nem az jött le, hogy a post szerzője még mindig őrülten szerelmes lenne -- inkább csak az, hogy valamiért fél kilépni a kapcsolatból...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.04. 15:47:39

@Mmacsek:

ha te piszológusról beszélsz egy olyan embernek, akinek súlyos önértékelési porblémái vannak, tutira el fog menni, ugye...?

glubba 2009.08.04. 15:48:16

25 éves "férfi" havi egy szexuális aktussal? szerintem kamu az egész poszt.
vagy én ismertem félre a pasikat, de nagyon!!!!

Pepin bácsi 2009.08.04. 15:52:19

@Tarkin kormányzó: egyetértek Önnel Kormányzó Úr ! :D

FeroxX 2009.08.04. 15:52:33

mekkora szánalmas atom lúzer vagy te baszdmeg.. hallod meg is érdemled a sorsod :DD

2009.08.04. 15:52:42

@kleopátra: Mármint a poszt írójával szexel a palija havonta egyszer - a többit másoknál gyűjti be. Éppen ezzel van gondja a szerzőnek. Ezzel is :)

someoneelse 2009.08.04. 15:52:49

Sztem simán Photoshop

laziorome 2009.08.04. 15:53:14

Te vagy a pasik álma Drágám, mindenki ilyen csajra vágyik. Ha elkezdene verni akkor otthagynád?? Sajnállak

glubba 2009.08.04. 15:54:27

@Lord_Cica: bakker, beelőztél!!! pont erre gondoltam. lehet, hogy olyan gáz a csaj, hogy inkább cselédnek tartja a srác. a csaj meg nem TUD váltani.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.04. 15:55:15

A picsába! Háát ilyan vagy nincs és kitaláció. Vagy az emberiség pusztulásra érett!

glubba 2009.08.04. 15:57:46

@AntiChrist: értettem, végig olvastam/szenvedtem a teljes posztot:)
csak nehezen hiszem, hogy ezt egy csaj eltűri, beveszi, stb.:)
és egy 25 éves "férfi" tarthatna akár 5 nőt is egyszerre, bírnia kéne a strapát:)

Balance Of Power 2009.08.04. 15:59:16

Kicsit egyszeru a lany... Megis, valahogy szivszorito az egesz, de tenyleg. Javasolnam a posztironak, hogy az itteni kavemeghivasokat fogadja el ;)))))

mertcsak 2009.08.04. 16:04:46

á, ez egy kamu sztori

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.08.04. 16:05:56

Nem értem ezeket a történeteket.
Aki volt ilyenben elmesélhetné a miértet, hogy miért marad....

Aiasz 2009.08.04. 16:09:09

Ez vagy egy kamu történet vagy ismét egy extra naív és kicsit egyszerű nő.

vanezígy 2009.08.04. 16:10:27

Csak szeretnétek, hogy kamu legyen a poszt - én sajnos kettő (!) nőt is ismerek, aki hasonló kapcsolatban nyomja, és nem tervez kiszállni. Sajnos sok ilyen van - valóban iszonyú gáz, de igaz.

Balangó 2009.08.04. 16:15:05

Te nem szerelmes vagy, hanem attól az állapottól félsz, amit úgy hívnak: "Magányos nő". Ne félj tőle, nem kell, hogy örökké tartson.

pan77 2009.08.04. 16:15:58

@vanezígy: És mit mondanak ezek az ismerős nők? Legalább tudja, hogy hol van? Nem a kocsmába jár, és nem nyerőgépezik?

NG21 2009.08.04. 16:16:27

ok amiért marad: társfüggőség... nagy csapda. Betegség!!!! Gyógyulni kell. Nagy levegő és ugrás a mélyvízbe.

Egyéb: ilyen helyzetben végig kell gondolni a jövőt, hogy van-e elfogadható jövő, tudsz-e még akárcsak álmodozni a kiegyensúlyozott közös jövőről (mert más a remény és a hit. ha remélsz, de nem hiszel, nem is álmodozol). Ezt naponta, rutin szerűen végig kell gondolni, s tudatosul hogy nincs jövő, ergo lépsz.
Level 2: önálló jövő elképzelgetése.
Level 402434: mélyvíz.

hajrá

guy 2009.08.04. 16:21:34

"főzni ritkán szoktam, de azért próbálok nyugodt maradni..." LOL

Balance Of Power 2009.08.04. 16:42:08

@NG21: Igy van. Ez nem lehet normalis, hogy valaki ezt turi. Vagy altalaban barmilyen egoista fasznak a basaskodasat. Es altalaban ezek a nok azok, akik viszont az un. "normalis" fickok kozeledeset elutasitjak - ugy ertem, az olyanoket, akik nem jatekgepeznek, nem alkoholistak, nem verik oket, talan meg se csaljak oket (mondjuk ezt eleve mas kategorianak tartom, az elobbiek szvsz messze sokkal rosszabbak), ellenben korrektul viselkednek, szeretik oket stb. Ja igaz, ezek a pasik unalmasak ;)))))
Mondjuk fokozatok, arnyalatok is vannak.

2009.08.04. 16:42:11

@kleopátra: Na, akkor minden világos :)
Pedig van ilyen. Meg van ennél durvább is.
Van olyan nőismerősöm, aki 32 éves, szép, intelligens, diplomás nő. És kb. 4 éve egy nős, kétgyermekes, harmincas fickónak a szeretője. Nem védekeztek, a havercsaj nem is erőltette, mert egy ideje már bármi áron, de gyereket akar. Teherbe is esett: most van a 6. hónapban.
Most erre mit mondasz?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.08.04. 16:45:46

A posztíró olvasgatja a barátja leveleit meg sms-eit? Én páros lábbal rúgnám ki a barátnőmet, ha ilyet tenne, pedig 9 éve együtt vagyunk. Én se tennék ilyet soha, és mástól sem tűrném el. A zugiban a másik üzeneteit elolvasó posztíró nem jobb sokkal, mint a félrekúró pasi. Ezt mondom.

Negrogo 2009.08.04. 17:01:03

"Egy 25 éves fiú nem igényli szerintetek"

De, nagyon is. Magambol kiindulva naponta! 25 vagyok en is.

McKelek 2009.08.04. 17:05:48

Most páran le fognak hülyézni, de szerintem az emberek sosem voltak monogámok. Föleg a férfiaknak (legalábbis 70%-uknak) több nö kell(ene) - méghozzá egyszerre. De ez igaz a nök 40%-ára is. Legalábbis a statisztikák szerint.

Ezért az, amit a postíró leírt - izé, leírtál - egyáltalán nem egyedi eset. Legalábbis az egyik fele.

El kell gondolkodnod rajta, hogy tényleg szereted-e a figurát (vagy csak azt hiszed). Ezt egy 1-2 hónapos távolléttel remekül el lehet érni. (Semmi kontakt!!!)

Ha tényleg nem bírsz nélküle élni, akkor mindenképpen BESZÉLNI kell a dologról. A figurának megmondani, hogy tudsz a többi nöröl, de ö a fontosabb. Mondd meg neki, hogy az ok, hogy lefexik mással, de legalább ne hazudjon, mutassa be a nöit, de cserébe téged is úgy kezeljen, mint öket...

A beszélgetés után két eset lehet: Vagy elköltözik, vagy nem. Ha nem, akkor nöni fog a tekintélyed a szemében (bátor és nyílt vagy) + lesz esély, hogy változik valami. Igaz, a szüleiddel, ismeröseiddel harcolnod kell, de ha tényleg szereted, meg fogja érni.

Ami fontos(ch): Mindenképpen meg kell beszélned a dolgokat, különben beleörülsz...

chydorus 2009.08.04. 17:16:08

Ez tényleg kamu szagú... Úgy a részletek miatt...

De lényegében az tény, hogy nem egyedi eset!
Sok rossz kapcsolat van ami évekig húzódik...

A párod lehet azt mondja nem kell nőiesebben öltözködnöd, de ez nem azt jelenti, hogy nem tetszenél neki... Úgy tűnik mintha magához akarna láncolni, fél, hogy ha csinosabb vagy más is a szemet vethet rád... Ezért Te csak maradj meg "szürke egérnek"... Nem sértésnek, szemléltetésnek szántam!
Természetesen az a helyes amit itt sokan írtak, sokféleképpen, de a lényeg ugyanaz, szakítanod kellene!
Az ilyen évekig húzódó rossz kapcsolatnak általában szakítás a vége, akkor meg minek kellett annyit szenvedni?

De ha már nem megy, legalább változtass valamin!
Ha számodra sem megerőltető, ne hallgass rá, vegyél nőies cuccokat és pofozd ki magad! A megújulás magabiztosságot adhat és akár még meglepetéseket is tartogathat... Pl. a párod ráébred, hogy hoppá! De elhagyod magad...
se a párodnak, se másnak nem fogsz kelleni.
Sok szerencsét!

MortálWombat 2009.08.04. 17:26:38

őőő - ha ez igaz, akkor aggódom az emberiségért kicsit...

Meyer Lansky 2009.08.04. 17:50:10

Szép dolog a szerelem, és persze jó érzés is.
Én ezeket a sorokat olvasva arra jöttem rá, hogy:
- nem szereted magad!
- nem tiszteled magad!
- nincs önbizalmad!
- feladod önmagad és szolga vagy...

Én is vágyom a szerelemre, de van egy pont amikor már a rozsaszínköd kikapcs és szépen haza küldöm...
Hol van az a pont? Ott ahol azt érzed nem figyel rád, nem szeret, és nem szexel eleget.
Senki nem nyomorék.... azaz ha mással tudja csinálni veled nem? hm...
Jobb egyedül mint egy olyannal aki nem szeret....
Senki nem ér annyit, hogy megalázd magad!!!!
Állj ki magadért! Szeresd magad! Tiszteld magad! És legyél boldog, fiatal vagy és még előtted az élet!!!!!

Jó szerencsét... :)

Friend of Wine 2009.08.04. 18:04:38

A legszomorúbb, hogy Mo-n már szinte mindenki kaphat diplomát, szart se ér.
Utána károg, hogy 3 diplomája van (könyvtár-népművelés-tesitanár), mégsem kap munkát. Diplomával helyesírási és fogalmazási hibák tömkelege (itt nem csak a post írójára gondolok), sokszor egy levelet sem tudnak normálisan megfogalmazni.
Ja igen és a számítástechnikai analfabétizmus....

musi 2009.08.04. 19:06:30

hát ez egy ostoba, naív, hülye picsa, aki megérdemli a sorsát... átkúrja a pasi, ő meg hagyja, gratulálok a sok eszéhez.

kiscsőri 2009.08.04. 19:14:09

Huh, ugyanígy jártam... Ugyanígy viselkedett velem a pasim, de én az első jelek után elküldtem a bús pi....ba... Nem értem az ilyen fajta pasikat? Ha nem jó neki valami a kapcsolatban, akkor miért nem szól? Miért nem beszéli meg? Az, hogy több szálon futtat egyszerre, meg egyenesen felháborító... Amugy az enyémnek is az anyjával van a gond... Ahogy az anyja viselkedik, nem tudja tisztelni a nőket...

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.08.04. 19:47:44

MegszakaTTam a röhögéstől, hogy ez a nő diplomás.

Fogyis Pasi 2009.08.04. 19:57:35

Nagyon sajnállak, de amit írsz, az alapján sokkal jobbat érdemelsz. Merj bátor lenni! Hagyd a fenébe ezt a pasast és keress egy hozzád illőt!

Lili Marleen 2009.08.04. 20:04:56

"Barátnőim már többször kérdezték, hogy miért vagyok vele."

"Mert biztonsagi jatekos vagyok. Ha mar fogtam egy pasit akkor az az enyem es bolond lennek a huspiacon versenyezni a nalam fiatalabb, csinosabb, etc... lanyokkal."

Aki onkent elmegy labtorlonek az ne picsogjon hanem viselje meltosaggal...

kutyacica 2009.08.04. 20:13:09

Na fozni nem tudsz viszont a baratod levelezesebe siman beleolvasol. A csavonak uzenem h azonnal lepjen le a negyvenessel!

Te meg majd megembereled magad aztan talalsz valakit aki ertekel is, happy end.

Ezen a blogon az az erzesem h csak bunkozni es/vagy megaszondani lehet, ezert nem szeretek irni, mert ez a vege :)

kdlla 2009.08.04. 20:17:10

Ördögi kör.
Sajnos picit ismerős a sztori, de nem teljesen. Egyszer csak valami gyanús lesz, aztán a gyanúból bizonyosság, az embernek kisebb lesz az önbizalma. Még több pofon, még kevesebb önbizalom. Aztán már úgy érzi, ő csak ezt érdemli, ereje sincs kiszállni.
Pedig ki kell lépni, a magad érdekében, felemelt fejjel, azonnal, hátra se nézve. Igen, fájni fog rövid ideig, de inkább rövid ideig fájjon, mint sokáig.

viktor134 2009.08.04. 20:31:34

igazi balfasz vagy. most már tudja a világ. :D

prof. Perselus Piton 2009.08.04. 20:53:43

Nem tudom szebben írni: hülye,kapcsolatfüggő picsa vagy...

Kis Hableány 2009.08.04. 20:57:16

Most mit hergelitek magatokat ha a posztíróban nincs semmi emberi tartás semmi női büszkeség?A pacák úgy is kivágja előbb vagy utóbb valami jobban cumizós főzős kurváért és megoldódik minden problémája!

Rebca 2009.08.04. 21:16:48

Aki hülye, és tudja jól hogy hülye, az bizony...

Mi a f .sznak kérdezi hogy mit csináljon? Hát nem látja hogy mi van? Agyam eldobom.

Tightend 2009.08.04. 21:17:00

Te tényleg tök hülye vagy. Sajnos azt kell mondjam meg is érdemled amit kapsz attól a köcsögtől.

klacus 2009.08.04. 21:41:00

Ez a poszt kamu.

Ha nem akkor lehet--biztos, hogy nem vonzódik hozzád a barátod, Te meg tukmálod magad....

korinthia 2009.08.04. 21:55:58

Aki tudja, hogy mit kellene tennie, de valamiert megsem teszi, az tudatosan kopi szembe magat. Ennel jobban pedig nem alazhatja meg magat senki. Onmaga elott. (Dr. Csernus Imre).

Teljesen igazuk van azoknak, akik durvabban fogalmaznak. Fiatal vagy es naiv, kis mazo beutessel, szereted, ha alaznak es hulyenek neznek, cikinek erezned, ha nem lenne kapcsolatod, ezert inkabb martirkodsz (legalabbis azt hiszed) egy olyan kapcsolatban, amitol mar reg lof...t se kapsz.

A dontes a tied: tenyleg szereted, vagy kepes vagy felallni, megrazni magad, levonni a tanulsagokat a sajat hulyesegedbol, es egyedul lenni, amig rendet teszel a fejedben, majd utana belevagni egy ujabb kapcsolatba, immaron erettebben?

szvaccs 2009.08.04. 22:08:41

És a gerinced hova lett? És az önbecsülésed? Jézusom! Mi ez a hülyeség, hogy nem tudod otthagyni? Veled mindent meg lehet csinálni? Üss meg, csak szeress, vagy mi a szar!!!!????

Én addig nem is engednék senkit párkapcsolatot kezdeni, míg meg nem tanulják, hogy mindenki megérdemli a tiszteletet és a szeretetet és senkinek nincs joga senkit sem becsapni, sem megalázni, sem semmi ilyesmi.

Elcseszett nick 2009.08.04. 22:27:37

Én már nem szapullak (nagyon) tovább, mert elegen megtették, kár a fáradtágért, viszont egy észrevéstel:

Az ember rendelkezik egy tulajdonsággal, úgy hívják önuralom.
Nem rugjuk fejbe a másikat, ha nem tetszik az arca, nem pofozzuk le főnökünket, ha leszúr, mert hibáztunk, nem ugrunk rá az ismeretlen jócsajra faroklengetve/jópasira mellkirakva, mert kanosak vagyunk/tüzelünk, stb. Akik ez mégis megteszik, azokat hívjuk söpredéknek. Ez igaz a szeretetre is, nem csak a dühre vagy nyers vágyra. Ha szereted, de rossz vele, akkor otthagyod, és uralkodsz magadon (értsd: szereted tovább, fáj, rossz neked, de élsz tovább nélküle, és csak a közvetlen barátaidat zaklatod a hülyeségeddel, majd tovább lépsz), ha ez nem megy akkor tanuld meg, különben te is csak söpredék vagy. Neked kell döntened.

baraka 2009.08.05. 11:46:59

ez vagy fotosopp vagy ennyire hülye ez a lány.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.06. 08:56:18

Szerintem tanulj meg főzni, akkor legalább majd otthon kajál és örülhetsz, hogy látod.
Hát ha evés után rátör a "kajakóma", lefekszik és akkor eljön a te időd!!!
De ha nem akarod magad életed végéig szívatni, akkor fogd a cuccát és pakold ki az ajtó elé. Vegyél egy kiskutyát az legalább nem telefonál és még sem leszel egyedül.

Kytia 2009.08.06. 09:55:17

Hát, sziasztok!

Tökmindegy, ha fake, csomó ilyen van. Azt is el tudom, képzelni, hogy a szeretők is leírhatnák a maguk kis történetét a sráccal, aki folyton azt mondja nekik, hogy hiányoznak, és szereti őket, mégsem szakít...

Úgy látszik, eleve a sérülékenyebb nőket keresi, lehet, hogy ezzel biztosítja be magát, mert ezek a nők (idősebbek, gyerekük is van) félnek már az egyedülléttől, és nem hagyják ott.

Majd, amikor kiheveri, hogy az előző kapcsolatában megcsalták, és újra késznek érzi magát egy igazi nagy hal kifogására, annak minden kockázatával, akkor szépen kisöpri az életéből ezt az egész pótszerként szolgáló bagázst, úgy, ahogy vannak. (Már, ha valaha még nagy halakra akar menni, mert lehet, hogy az elmúlt évek tapasztalatai egy életre elvették a kedvét, és mostantól inkább biztonságra játszik.)

Ne legyünk álszentek, mindenki (de legalábbis sokan) kerül néha olyan helyzetbe, hogy szükségét érzi valakinek, aki biztos, még akkor is, ha "jó lesz, míg nem találok jobbat" alapon működik a dolog. Persze, ha kiderül, hogy lehet az illető mellett másfelé is fickándozni, mert hagyja, ráadásul havi 1x kell csak ágyba bújni vele, akkor akár hosszú távon is maradhat.

Posztoló nem csoda, hogy nem mer hazamenni és lebuktatni. Pontosan tudja, hogy épp azért tűrik meg, mert nem sok vizet zavar. Amíg ez így van, biztos helye van még akkor is, ha szar neki. Innentől el lehet gondolkodni, hogy ez a biztos szar a jobb, vagy a bizonytalan, ami lehet még szarabb, vagy sokkal jobb. Ezt már posztírónak kell eldönteni. Én 27 évesen biztos a bizonytalant választanám, de hát ő tudja.

FanaF1 2009.08.13. 19:28:49

Én azt mondom ne félj lépni. Ennek nincs értelme. Vagy nem élte még ki magát, és így pótolgatja a dolgokat, vagy egyszerűen képtelen még a hűségre...van olyan, aki sosem lesz rá képes. Buktasd le, és hagy ott.

VR6 2009.08.19. 16:06:09

"De gondolkodtam, hogy azért egy-két szoknyát, vagy magassarkút beszerzek. (még csak terv)."

Ez a kedvencem a kamusztoriban.

jazz911 2009.08.25. 15:06:26

Dr Csernus megmondaná ,h hülye picsa menj a picsába...a szomorú az ,h mindíg hasonlót fogsz választani,mert rossz az (ön)értékrendszered és ez meghatározza az életedet,szóval marad Csernus Dr.
süti beállítások módosítása