Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek


hellóka

8 évvel ezelőtt a párom 4 év után csalt meg a barátnőmmel. A legundorítóbb az volt, hogy a lánnyal beszéltem meg a gyanúmat, hogy a párom megcsal. Ő meg bizonygatta, hogy biztos nincs senkije csak képzelődöm.

Jól éltünk, nem értettem mi történt. (Akkor 27 éves voltam.)
És nem csak az tud 16 kg-ot fogyni, aki kövér. 170 cm vagyok, akkor 60 kiló voltam.

3 hét alatt 15!!!!! kilót fogytam, mert folyamatosan hányingerem volt a dologtól.

Édesanyám nem tudta már, hogy mit csináljon velem, minden nap a kedvenc ételeimet főztem, de egyszerűen nem tudtam enni.
Kb. 9 hónap múlva megismertem a mostani páromat, aki kb. 2 évig volt kénytelen elviselni a féltékenységemet, mert akkor még a pápában sem bíztam volna meg mint férfiban. De kitartott és most már 5 éves házasok vagyunk. De ha arra az élményre gondolok, akkor néha még most is összeszorul a gyomrom, mert ennél nagyobb megalázásban nem lehet része az embernek.

A megcsaláshoz 2 ember kell igen, de a nők nagyon undorítóak (ezt mint nő mondom). Ha kinéznek maguknak egy pasit, akkor addig mesterkednek, míg a leghűségesebb pasi is elcsábul (mondjuk egy céges bulin egy kis pia után). Úgyhogy én azt szokta mondani, hogy a páromban megbízom, csak a többi nőben nem.
 

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés férficsal

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr311231708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lazlo85 2009.07.07. 12:51:03

--- Ha kinéznek maguknak egy pasit, akkor addig mesterkednek, míg a leghűségesebb pasi is elcsábul ---
me a csávó nem akarja megdugni mi? ugyanmáá:D

babraba 2009.07.07. 13:19:26

@lazlo85: jahhh... a csávó menekül, meneküld, de a rohadt ribanc elgáncsolja és rámászik :)))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.07. 13:30:33

fúj,!j hogy tehet valaki ilyet?!, annyira gusztustlan mindjárt kifordulok magamból!.

mammsi 2009.07.07. 13:44:23

Engem a férjem a 16 éve tartó kapcsolatunk és 9 éve tartó házasságunkban csalt meg és még csak azt sem tudhattam meg hogy mióta tartott a viszony. Persze itt is kolléganő. Én már úgy ismertem meg a férjemet, hogy a kolléganővel jó viszonyban volt. Így nem is gyanakodtam. Nem tudom, hogy a viszony mióta tarthatott... lehet hogy csak sima céges bulis bebaszásos összefekvéssel kezdődött, az is lehet hogy sokáig csak így ment. Így visszapörgetve a dolgokat, az is lehet hogy már a házasságkötésünkkor is viszonyuk volt. De ahogy elkezdtem besokallni és nehezményezni a jókollega viszonyt, egyre inkább gyanakvóvá váltam. Lehet, hogy más hamarabb észbe kapott volna, de én bizony vakon bíztam a férjemben. Én egy hétvégén lefogytam 3 kilót! amikor kiborítottam a bilit. Azóta még hozzáfogytam + 3-at. így egy hónap alatt 6-nál tartok.

Madpapa 2009.07.07. 13:47:24

istenem olvasom itt hogy 15-16kg-t fogytak emberek. hmm én anno kb. 6kg-t fogytam csak. bár azóta már visszaszedtem :))))

Cica7 2009.07.07. 14:03:28

@madpapa:

Akkor én vagyok a csúcs, a 3 hét alatt -25 kg.
Az nagyon durva volt...:(((

Madpapa 2009.07.07. 14:06:05

@Cica7: az már az egészségre is káros :(
megkaptam ;-P

aprónyúl 2009.07.07. 14:09:56

Héééé, ez a sztori nem volt már korábban, olyan ismerősnek tűnik.......

aprónyúl 2009.07.07. 14:10:34

Héééé, ez a sztori nem volt már korábban, olyan ismerősnek tűnik.......

Cica7 2009.07.07. 14:10:37

@madpapa:

Igen, elég durva volt...:((

Ok.:))

Cica7 2009.07.07. 14:11:33

@aprónyúl:

Asszem egy komment volt.

Kytia 2009.07.07. 15:49:37

Jaja, egy korábbi kommentet benyomtak posztnak. Cseles.:)

Én sosem hibáztatom a nőket. Valahogy rájuk nem tudok haragudni. Nem ígértek nekem semmit, ellentétben a kedves párommal.

@mammsi: Velem eddig CSAK olyan kolléga volt "jóban", aki meg akart dugni. Nem jókedvükben beszélgetnek a pasik a kávészünetben, az új tavaszi kollekcióról. :)

Madpapa 2009.07.07. 15:49:44

"Jól éltünk, nem értettem mi történt. (Akkor 27 éves voltam.)"

A jól éltünk az mindig valami megnyugvást, lecsillapodott érzelmeket jelent. Nos úgy tűnik a párod több izgalomra vágyott és ezt a barátnődnél lelte meg. De nyugodj meg, a nagy izgalom amit a másiknál talált meg, idővel ott is csillapodni fog.

Kytia 2009.07.07. 15:57:39

@Kytia: Jaaa, sorry, ez természetesen nem vonatkozik a barátnőkre, akik megértően bólogatnak, miközben elsírom nekik a bánatomat.:)

aprónyúl 2009.07.07. 16:04:43

@madpapa: Jaja. Mi is jól éltünk, aztán a múlt héten bejelentette, hogy talált valakit, akivel újra azt érezheti, mint velem az elején. Ez egy ilyen játék.

Mellesleg szerintem elég nagy hiba a nőket gaz csábítóként lefesteni, mondom ezt úgy, hogy velem is ez történt. Azt lehet elcsábítani, aki hagyja magát, illetve valami miatt nem érzi jól magát a kapcsolatában, vagy másra vágyik.

Ja, én most tartok a mínusz 5. kilómnál.

mammsi 2009.07.08. 06:31:04

@Kytia:

Velem is lennének jóban kollégák, csak nem tartottam volna tisztességesnek azután hazamenni és a férjem szemébe nézni. Lehet hogy hülye vagyok, de tényleg így gondoltam. Az járt a fejemben, amikor kísértésbe estem, hogy nekem milyen szarul esne, ha esetleg ez történne a hátam mögött. Hát már tudom. Tényleg szar, legalább ez a fék ami eddig visszatartott, elromolhatna kicsit......

Kytia 2009.07.08. 08:27:44

@mammsi: Jaja. Tökre ismerem az érzést. Elképzeled a másik arcát, amikor megtudja, hogy mit csináltál a háta mögött, és már attól megsajnálod, pedig még nem is csináltál semmit. Ilyenkor szép megtudni, hogy ő bezzeg nem volt ilyen szívbajos. :(

És már romlik a fék azért?

Madpapa 2009.07.08. 08:33:00

@mammsi: Ez mind szép és nagyon jó. Úgy tűnik még nem volt elég erős a vágy/kísértés, hogy megtedd :) Ha minden rendben van, ott még a kísértés halvány nyoma sem jelenhet meg, mert fel vagy vértezve ugye. ;-P

Balance Of Power 2009.07.08. 08:50:43

Ez tenyleg nagyon gennyes dolog, dehat a nok meg a sajat baratnojukkel is versenyeznek. Szerintem ferfiaknal ez is mashogy van: fel se allna, ha a baratod csajaval "kellene" kavarni, a masik pedig, hogy ki tudja jovore meglesz-e meg az a lany, a baratsag viszont idealis esetben egy eletre szol. Nalunk eleg sok idonek el kell telni, mire egyenrangukent fogadjuk el a cimbora tarsat.

Amugy tenyleg a no valaszt es ha eldontotte, hogy kell neki a ficko, akkor nincs aki/ami megakadalyozza abban, hogy megszerezze.

@Kytia: Ha jol nezel ki, ez termeszetes. Aki csak egy kicsit is bejon, gondolkodas nelkul megdugnank, ha ugy adodna. Persze szinte sose "adodik ugy", de attol meg tudomasul kell venni, hogy rontgenszemmel figyel a legkomolyabb beszelgetes kozben is. Nyilvan ha egyikuk sem akarna megdugni, az lenne a baj...

Passembly 2009.07.08. 09:14:10

Hálás vagy Istennek, hogy nincsenek se kollégáim, se legjobb barátnőim (egy sem).

És láthatjuk, hogy 9 hónap nem elég a lelki sivatag végigjárásához. Kíváncsi lennék, hogy a zöld szemű szörnnyel (féltékenységgel) eltöltött két év miatt nincs-e lelkiismeret-furdalása a hölgynek.

mammsi 2009.07.08. 09:21:35

@Kytia:
Elkezdtem a féket megrongálni....kicsit meglevegősödött :-)

Kytia 2009.07.08. 13:25:59

@Balance Of Power: Hát, szar lehet nektek pasiknak. Fura lehet a nap 24 órájában az elutasítás légkörét érezni. Folyton ugrásra készen, de csak ritkán beteljesedve.:)

Amúgy érdekes módon velem eddig csak olyan kollégák voltak "jóban", akiknek épp nem volt senkijük, vagy válófélben voltak. Harmonikus párkapcsolatban élők annyira azért nem röntgeneznek.

T1GRIS 2009.07.08. 14:21:08

@Balance Of Power: "Szerintem ferfiaknal ez is mashogy van: fel se allna, ha a baratod csajaval "kellene" kavarni"

- Hátööö... nem tudom, kinél hogy van ez - nekem felállt és meg is dugtam. :) Persze én egy mocskos állat vagyok, talán azért. :)


OFF: Kedves Cica, madpapa, higgyétek el, nálam nagyobb izgalommal senki nem várja, hogy végre a Ti sztoritokat olvashassuk itt, de addig is, légyszi, nem lehetne mellőzni a 'megkaptam-válasz ment-megkaptam köszi' vonalat? Mert aztán jönnek a többiektől is a "na, felvettek? - á, köcsög volt a HR-es. És a te nagymamád lába javul már?" típusú "hozzászólások". Az meg, tudjuk jól, hol divat... :)

Kytia 2009.07.08. 14:34:09

@T1GRIS: Te jó ég, mekkora köcsög vagy! Bár akkor nem, ha közben a haver a Te barátnődet húzta. Akkor mindenki boldog.:)

T1GRIS 2009.07.08. 14:44:49

Ennél lényegesen nagyobb köcsög vagyok, csak itt kötött a téma, nehezen bontakozom ki. ;))
Amúgy meg, mint egy korábbi post alatt írtam valahol: az ember nem maga dönti el, hogy kibe szeret bele. Ez alól én sem vagyok kivétel.

Kytia 2009.07.08. 14:58:11

@T1GRIS: Jaaa, Te beleszerettél??? Ezt azért nem éreztetted az imént. Akkor feloldozlak, bár most hirtelen nem is tudom, hogy miért.

Balance Of Power 2009.07.08. 15:21:10

@T1GRIS: Es megeri? Szvsz nincs az a csaj, aki miatt erdemes felrugni egy_igazi_baratsagot. Ilyesmit max. az erintett tudtaval, de az mar a swinger kategoria. Mas kerdes, hogy egyik baratom noje sem kulonosebben jon be, az en paromra viszont mind ra van moccanva bevallottan vagy tudatalatt. Ezen speciel mindig rohognom kell.

@Kytia: Az se mindegy, mint ahogy mar szazszor volt itt is tema, hogy 1-2 eves harmonikus parkapcsolat vagy hosszabb. Amugy meg az osszes ilyen kollegad csak alibibol tart csajt ;)))) Egyebkent altalaban a hazas/regi kapcsolatos barataim a kanosabbak, a tobbinek pedig nem nagyon van szerencseje a szerelemben.

Kytia 2009.07.08. 15:34:29

@Balance Of Power: És Te megdugnál egy jócsaj kolléganőt, ha adódna alkalom? Úgy értem, amellett, hogy a párod piaci értéke is elég magas.:)
És azt honnan tudod, amikor tudat alatt van rámoccanva? Léleklátó vagy?:)

"Egyebkent altalaban a hazas/regi kapcsolatos barataim a kanosabbak, a tobbinek pedig nem nagyon van szerencseje a szerelemben."

Na, ebben lehet valami. Amúgy az is lehet, hogy pont azért "nincs szerencséjük" a szerelemben, mert így biztosíthatják maguknak a gyakori váltást. Szóval, csak játszma. Vagy tényleg bénák?

Balance Of Power 2009.07.08. 15:54:23

@Kytia: Egyreszt o is mondja (es egy no ezt leveszi azonnal), masreszt latszik is. Akinek meg van parja, az osszehasonlitja es rajon, hogy valahol nagyon elbaszta a sajat valasztasat ;)))

Kolleganos kerdes: nem tudom mit csinalnek, sose jutottam el odaig. Elvi sikon pedig igen nehez nyilatkozni a temaban. De tartos viszonyt azt sose alakitanek ki, mint ami asszem egy korabbi posztban volt - ki a f@szomnak van ideje/energiaja kifele lelkizni???

Az utolso bekezdesre valaszolva: is-is.

Kytia 2009.07.08. 16:47:04

@Balance Of Power: "rajon, hogy valahol nagyon elbaszta a sajat valasztasat"

Vagy ő sem egy adonisz, és annyi jár neki, amennyi jár.:)

Kytia 2009.07.08. 16:58:04

@Balance Of Power: "ki a f@szomnak van ideje/energiaja kifele lelkizni"

Jaja, én ezért nem értem az ilyen sztorikat. Ezek az emberek nem dolgoznak?

csodalámpa 2009.07.08. 18:23:10

Azért kissé unalmas, hogy szinte minden megcsalós sztori avval kezdődik, hogy milyen jól, meg milyen harmóniában élt a párocska, aztán jött egy rohadék harmadik, aki a farkánál/puncijánál fogva kicibálta a kapcsolatból a hűtlen kedvest....
Sokan mondták már, hogy kettőn áll a vásár... aki nem képes felmérni és teljesíteni a másik igényeit, elképzeléseit, az szerintem ne csodálkozzon, hogyha akad jobb, lecserélik, ha mégsem, 1000%, hogy van valami kényszerítő indok a háttérben (gyerek, anyagiaik, stb.)

Balance Of Power 2009.07.09. 10:37:41

@Kytia: Az ilyesminek csak akkor van ertelme, ha joban vagyunk, te is hazamesz, en is, nem cseszegetjuk egymast, nem lelkizunk. De ez ugye az esetek nagyreszeben kivitelezhetetlen.

Es nyilvan dolgoznak, de az egeszseges munkahelyi legkorhoz (sajnos?) hozzatartozik a flortoles, kombinalas, lelkielet, kinek ki jon be - ugyanugy mint az iskolaban. Sot, a felnottek rosszabbak, mint a tinik.

Kytia 2009.07.09. 11:42:15

@Balance Of Power: Nemcsak kivitelezhetetlen, de én úgy tapasztaltam, hogy nem is erre van a megcsalóknak igénye. Még olyan szeretővel nem találkoztam, aki ne akart volna "együtt aludni", "elmenni valahova", "összebújva filmet nézni"...stb. Ha világosan kinyilvánítod, hogy számodra csak szex, és annyi, a másik fél megsértődik, legyen akármilyen nemű.
Ezért kamu az egész. Ez a "húde nem bírok a hormonokkal" duma. Kurvára nem magyarázza meg, hogy valaki miért tart 5-10 éven át 1(!) szeretőt. Akkor miért nem 1 év alatt fogyaszt el 5-öt 10-et? Úgy talán hihető lenne a történet.

randomburvi 2009.07.10. 14:21:05

"fel se allna, ha a baratod csajaval "kellene" kavarni, "

Ugyanmár. Nem egy esetet tudok, ahol felállt...olyat is, ahol a legjobb barát felesége volt a célpont...

tammasibela 2009.08.06. 18:27:15

medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben!

pass12345 2012.06.14. 08:49:30

Hogyan lehet feltörni egy e-mail címet?.
Hogyan lehet megtalálni, a választ ha megcsal a barátod /barátnod, esetleg titkolna valamit?
Ha azt szeretnéd, hogy mindent megtudj e-mail fiókjárol ,titkairol, hazugsagairol , vedd fel a kapcsolatot velunk.
itt a válasz : drpasswd@yahoo.com drpass.tk
Legy az aki megelozi a bajokat , es megmenekulsz a csalodástol ,hazugságtol, titkoktol !!!!
süti beállítások módosítása