Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Sziasztok! 20éves lány vagyok, több, mint másfél éve vagyok együtt a párommal. persze vannak/voltak problémáink a kapcsolatunkban, de én azt mondom, hogy alapvetően nagyon jól kijövünk egymással. és nagyon szeretjük egymást. De 2hónapja megismerkedtem a munkahelyemen egy másik fiúval, akivel kölcsönösen nagyon vonzódtunk egymáshoz, aztán egy buli után le is feküdtünk egymással. 7x!(nem csak részegen, józanul is. . ).

Azóta rendszeresen találkozgatunk, szexelünk, ő komoly érzelmeket táplál irántam, legalábbis szerinte (mert én nem igazán hiszem, hogy 2hónapos ismeretség után IGAZÁN, tényleg bele lehet szeretni valakibe, nem csak fellángolás szintjén. . ), azt mondja soha senki iránt nem érzett még ilyet, meg hogy teljesen belém zúgott. Kényeztet mindenféle téren, nagyon nagyon figyelmes, úgy bánik velem, úgy rajong és megőrül értem, mint a mostani párom soha (még a kapcsoltunk legelején se!!).

Tisztában vagyok vele, hogy valószínűleg ezért is tudtam elcsábulni, mert a páromtól soha nem kaptam meg ezt a figyelmet és rajongást, ami szerintem egy nőnek igenis hogy nagyon fontos, hogy éreztessék vele, hogy lehoznák neki a csillagokat is az égről, és hogy bármilyen helyzetben számíthat a másikra, támaszkodhat rá, hiszen ettől (is) nő. . ! De én nem tudom hogy mit érzek, nem tudom hogy mit akarok!! Ha tehetném, folytatnám ezt így az idők végezetéig, de tudom hogy nem tehetem, egyikük sem érdemli meg. .

Szeretem a páromat, hihetetlenül ragaszkodom hozzá, csak az ő ölelése tud úgy megnyugtatni, hogy megszűnik körülöttem minden baj és gond, ismerjük már egymás minden mozdulatát, de nem tudom, nem vagyok benne biztos, hogy szerelmes vagyok e még. Ez az új fiú pedig. . Nagyon tetszik, mert hihetetlenül vonzó, nem csak azért amit tőle kapok, hanem úgy önmagában vonzó. Eleinte csak testileg vonzódtam hozzá, de mostmár. . Mostmár több lett, de nem tudom, hogy mennyire több és fogalmam sincs, hogy mit tegyek.

A párom egy darabig tudott mindent, hogy van ez a fiú, hogy vonzódok hozzá, ő is hozzám, hiszen mindig őszinték voltunk egymáshoz, és tényleg MINDENT megbeszéltünk. Aztán kb 1hónapja szakítottunk is, részben a "szerető" miatt (aki akkor még nem is volt szerető), részben azért, mert én közöltem vele, hogy túl fiatalok vagyunk, és úgysem leszünk örökre együtt, mindkettőnknek szüksége van még más tapasztalatokra is, hiszen így, hogy egyikünknek se volt egymás előtt komoly kapcsolata, honnan tudhatnánk azt is pl, hogy az igaziak vagyunk egymásnak, és nem lehet valaki mással jobb.

Ezután szakítottunk, és én belehaltam. Tudtam, hogy most gondolkoznom kellene, lehiggadni és helyretenni a dolgokat, az érzéseket, átgondolni mindent, tudtam, hogy időre lenne szükségem, de annyira fájt, annyira elviselhetetlen volt az érzés hogy Ő+ÉN többé már nem MI vagyunk, hogy másnap megkerestem és elmondtam neki hogy csak ő kell nekem és nagyon szeretem és nem tudom elképzelni nélküle az életemet. Persze kibékültünk. Utána minden szép és jó lett kb 1hétig. Addig tudtam magam türtőztetni hogy befejezzem az "enyelgést" a másik fiúval, de kb 1hét után újra kezdődött minden, és még tovább mentünk, hát, mondhatni a szeretőm lett.

Ő is szenved ettől a helyzettől, én is szenvedek, és a párom is szenved, hiszen nagyon csúnyán tudok bánni vele, egyszerűen néha nincs türelmem hozzá, pedig annyira nem érdemli meg!! Hát még hogy szenvedne ha tudná. .

Egy biztos: bárhogy is alakul, SOHA nem fogom neki elmondani hogy mi történt. Midnig feltétlen bizalom volt közöttünk, mint 2legjobb barát, ezt nem bocsátaná meg nekem, és igaz ami igaz én se fogom tudni soha megbocsátani magamnak. De nem tudom, hogy mit tegyek. Most úgy vagyok vele, hogy a mának élek, lesz ami lesz, a holnap nem lényeges, csak a pillanat, és nem gondolkozok azon hogy mit teszek, ettől nincs olyan nagy lelkiismeret furdalásom, és nem érzem azt a hatalmas nyomást, hogy döntenem KELL. De közben tudom, hogy nem lehet ezt sokáig így folytatni, csak volt már olyan, hogy a munkahelyemen sírtam, hogy itthon bömböltem, a nyomás miatt, amit éreztem, és attól, hogy nem tudom hogy mit tegyek.

És közben a döntés kényszere. Ezt nem bírtam, összetörtem. Ezután szakítottunk, és azután békültünk is ki egyből. Szóval nem akarom ezt a nyomást érezni többet, mert az alatt csak összetörök, és reális, józan döntést nem tudok hozni. Ezért nem gondolkozok. Várok csak, hogy magától megérlelődjön bennem a döntés, hogy mit is szeretnék, hogy kirajzolódjon, de ne kényszer hatására, hanem magától. Hogy biztosan ne bánjam meg, bárhogy is döntök.

De ki tudja meddig tart ez a folyamat? Mi van, ha még hónapok múlva is ugyanitt tartok?? Nem tudom. . Nagyon össze vagyok zavarodva, és nagyon nem jó ez így.

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr661200400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kangep 2009.06.23. 12:35:26

toljátok hármasban. egy duplaanál biztos helyreteszi mindenki sérelmeit. :D

Csezso74 2009.06.23. 12:36:09

"..mindkettőnknek szüksége van még más tapasztalatokra is, hiszen így, hogy egyikünknek se volt egymás előtt komoly kapcsolata, honnan tudhatnánk azt is pl, hogy az igaziak vagyunk egymásnak, és nem lehet valaki mással jobb.."

Ez a legnagyobb hülyeség amit írtál, rengeteg kivétel tudok.

nestara 2009.06.23. 12:39:54

Mr. Acid:
Persze, rusnya dolog a megcsalás, de ha a posztoló hímnemű lenne, akkor is így vélekednél?

zsúzzs 2009.06.23. 12:41:03

Kedves Posztíró!

Először is, elég érdekes, hogy két év elteltével sem tudod, hogy szerelmes vagy-e a párodba. Ez nem túl jó hír! Szerintem így csak a biztonság, a megszokás tart mellette! Ki kéne lépned a kapcsolatból, annak ellenére, hogy így egy biztos hátteret veszthetsz el magad mögül.

Másodszor pedig az új sráccal sem kéne túlzottan sokáig húzni, mert hozzá meg csak a testiség vonz, illetve a kényeztetés! Mélyebb érzelmek nem! Bár, ha most arra van szükséged, válaszd őt!

Bárhogy is döntesz, minél előbb tedd, minél kevesebb fájdalmat okozz vele másoknak!!

Szerintem a legjobb lenne, ha EGYEDÜL gondolnád át a dolgokat! Tisztábban látnád magad! Ajánlom olvasásra Dr Csernustól a Nőt!

Azoknak pedig, akik itt a nőket ostorozzák,hogy ilyen, olyanok, félrelépnek, stb...
Talán az "Én angyal vagyok" című blogot kéne látogatniuk, ahol saját magukhoz hasonló tökéletes emberek írják le tökéletes életüket! Ott nem kéne kiakadni senkin, aki a problémájával fordul ehhez a közösséghez!!!!!
Talán Dionüszosz megnyitja majd valamikor a napokban ezt a blogot, bár nem hiszem,hogy túl sok reklámot tudna eladni rajta! :-)

is 2009.06.23. 12:42:40

szerintem meg hozd össze a két srácot. hármasban meglesz minden. ha már úgyis tudnak egymásról...

nestara 2009.06.23. 12:44:21

@NerveAxis: Van benne ráció, mármint a "nem figyelt rám" dologban. Ismerek olyan párt, akik havonta egyszer sexelnek, mert a nő nem kívánja - nagyon szereti a férjét és nem csalja meg, csak nem olyan bővérű. A pasi még nem csalta meg, de ha megcsalná, akkor jogos lenne, vagy szemétség lenne????

T1GRIS 2009.06.23. 12:44:41

A posthoz: "Ezután szakítottunk, és én belehaltam."
- Nem, sajnos még ez sem sikerült. Az élet igazságtalan.

Szerintem amúgy a postból áradó lelki gazdagság megannyi csillogó gyöngyszeme közül is a legfényesebb ékkő az, amikor a harmadik bekezdésben a húszéves ribi kifejti, hogy szerinte mi a NŐ! :))))))))))))))

@FILTOL: Igen, ez volt a másik, amin remekül mulattam! :) Vajon hány húszéves kiscsaj, aki másfél éve van együtt a párjával, munkahelyi flörtbe keveredett, amiről a barátja is tud, 1 hónapja szakítottak, és kb. 1 hétig voltak külön, majd újra együtt?
Sikerült szépen leszűkíteni a lehetőségeket. NAGYSZÍNPAD!

TBal 2009.06.23. 12:46:53

@NerveAxis: Miért lenne mentegetés? Maximum tény. A másik srác figyelmesebb volt vele, rajongott érte, és ezt nem kapta meg a párjától. Van egy ilyen szitu, és ilyenkor az ember eldöntheti, hogy enged-e a csábításnak. A csaj engedett. De mondd, hol írja, hogy ha ilyenek a körülmények, akkor ez számára legális?

Ez szvsz nem mentegetés, csak a körülmények leírása, nem több.

nemuccaszoc 2009.06.23. 12:50:02

Soha ne kapd vissza, fájjon örökre a fejed miatta.

Parasite 2009.06.23. 12:50:23

hónapok múlva is ugyanitt fogsz tartani. nekem van ismerősöm aki évekig ugyanitt tartott. ettől szép az élet, te pedig még csak 20 éves vagy, élj.

Hestia76 · http://ahatodikerzekem.blog.hu 2009.06.23. 12:52:27

"túl fiatalok vagyunk, és úgysem leszünk örökre együtt, mindkettőnknek szüksége van még más tapasztalatokra is, hiszen így, hogy egyikünknek se volt egymás előtt komoly kapcsolata, honnan tudhatnánk azt is pl, hogy az igaziak vagyunk egymásnak, és nem lehet valaki mással jobb. " --- ezzel a hozzáállással kár KOMOLY kapcsolatot keresni.

Lehet menni egyéjszakás "tapasztalatokat" gyűjteni, aztán ha egyszer rájön az illető, hogy a szerelem nem korfüggő, esetleg neki lehet állni a családalapításnak.
Csak az első számú pasit sajnálom, ő jobbat érdemelne, egy érettebb nőt.

Cica7 2009.06.23. 12:54:13

Egy seggel két lovat megülni.
Ez addig tart, amig az egyik ló megunja.....
Főleg, hogy tudnak egymásról, vagy mi van?

guy 2009.06.23. 12:55:59

Szerintem ide a cikkeket egy gép írja. Ezek szerint még mindig nincs mesterséges intelligencia (mondjuk valódi sem)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.06.23. 12:56:51

Keress még egy fiút, aki okos meg vicces, úgy látom, ez még hiányzik a portfóliódból. Meg egy gazdagot is, mielőtt elfelejteném!

NerveAxis 2009.06.23. 12:59:32

@nestara: szemétség lenne. lehet, hogy én vagyok az ódivatú, de számomra a megcsalás bűn. ha valakit szeretek nem csalom meg, ha nem szeretem akkor meg nem vagyok vele. és az is egy dolog, ha szemét vagyok akkor nem kenem a másikra, hogy miatta volt.

NerveAxis 2009.06.23. 13:02:09

@TBal: bocsi igazad van, másokat megcsalni és ezt még a másik hibájának beállítani tényleg teljesen normális és kulturált dolog. Persze ilyenkor azért érdemes lenne megvakargatni a felszínt, hogy vajon-vajon miért nem rajongja körbe a párja? lehet, hogy azért mert ő sem tesz meg mindent a kapcsolatért?

kpityu2 2009.06.23. 13:02:22

Nem kell aggódni. A barátod épp most kormolja ki egy másik nő hátsóját. :D

ibafaipap 2009.06.23. 13:05:31

Hagyd a sok moralizálást,csináld amíg tudod,mert ez az élet sója,fiatalon az ember úgysem tud uralkodni magán és nem is kell,arra ráérsz később.Másrészről ne legyél már ennyire önzőAz a szerencsétlen balfasz szeret téged,te meg azzal hálálod meg neki,hogy balhézol,meg kéthetente szakítasz vele,aztán irány a gyomorfekély.Kúrj félre,ha az jólesik,de ne hintáztasd a faszidat föl-le,mondd meg neki,hogy ez van,aztán kalap-kabát.Ez a helyzet csak neked jó,mindenki másnak csak szenvedést okozol.Másrészről ha a palidban nincs annyi férfibüszkeség,hogy ezek után elküldjön a fenébe,akkor neked egy igazi férfi hiányzik.Itt a szerepekkel is baj van,ezért is mentél félre,nemcsak a testi vonzódás miatt.Szakíts az állandó paliddal,legyél boldog az újjal,egészen addig,amíg az félre nem kefél egy másik csajjal,így megtudod milyen megcsalatva lenni ,a volt palid pedig először összezuhan,aztán kurva mérges lesz rád,meg az összes nőre és megtanulja,hogyan legyen férfi,nem pedig barát egy nő mellett.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.06.23. 13:09:11

Az ilyen kis forróvérű pinák a isten ajándékai a férfinép számára :) Kicsim kefélj minél többet sok sok pasival :) Az a pár hülye, amelyik beléd szeret, majd mással kárpótolja magát.

Egyébkén nagy rá az esély, hogy ezeket a sztorikat egy ronda, kövér de fantáziadús nő írja. Mint Agatha Christie. Elvégre ő sem ölt meg senkit, de írni tudott róla :)

Tyrannosaurus Text 2009.06.23. 13:09:14


tnt 2009.06.23. 12:47:15 : tnt-nél a pont.

Ezt szúrtam ki én is:
"páromtól soha nem kaptam meg ezt a figyelmet és rajongást, ami szerintem egy nőnek igenis hogy nagyon fontos, hogy éreztessék vele, hogy lehoznák neki a csillagokat is az égről, és hogy bármilyen helyzetben számíthat a másikra, támaszkodhat rá, hiszen ettől (is) nő. . ! "

Meg sem érdemelted. Ez ugyanis kölcsönös...kéne legyen.

De az írás alapján nem feltételezem, hogy felfogod agyilag.

Én jót röhögtem rajta.
Benőhet még a feje lágya?

Tyrannosaurus Text 2009.06.23. 13:10:28

persze egyetértek azokkal, akik némi fékhatást (fake hatást) éreznek belőle :)

T1GRIS 2009.06.23. 13:13:54

@NerveAxis: @tibor2: Jajdejó, ma is lesz Barbie-díjasunk!!! :) Már csak valahogy dönteni kellene. Vagy lehetséges, hogy először a blog történetében megosztott aranyérmest hirdetünk?

lilaorogna 2009.06.23. 13:15:35

kedves postoló!

a következő a helyzet: a jelenlegi kapcsolatod nem szerelmi kapcsolat, hanem baráti-tesós kapcsolat. vége van. persze simán lehet, hogy még elhúzzátok 1-2 évig, de vége van, tehát előbb utóbb gyakorlatilag is vége lesz. az új pedig egy szexuális vonzalom. benne nem találtad meg a párod, különben már léptél volna. a megoldás: mindkettővel szakítani, új életet kezdeni és megvárni a harmadikat, akiben mindkettőt megtalálod, ha létezik ilyen. persze könnyű így kívülről... mindenesetre ebből nem fogsz jól kijönni és mindhárman sérülni fogtok.

T1GRIS 2009.06.23. 13:18:10

@Hestia76: "Csak az első számú pasit sajnálom, ő jobbat érdemelne, egy érettebb nőt."

Oszt' ezt mi alapján teccik gondolni? Szerintem jellemzően az ostoba és igénytelen emberek ugyanolyan ostoba és igénytelent társat választanak maguknak, így aztán az esetek zömében teljesen megérdemlik, amit egymással tesznek. A dolog egyetlen hátulütője, hogy ők később az ostoba és igénytelen embereket termelik újra több példányban. (Valamelyik első post alatt írtam egy olyan szép ódát az ostobákhoz; na, abban volt ez jobban kifejtve. :)

Tapeer 2009.06.23. 13:22:36

Az ilyen önző nőktől kíméljen meg a sors...

hulyemagyar 2009.06.23. 13:23:24

Gyere el egyszer hozzám. Elfelejted mind a kettőt.

Nem vagyok fideszes 2009.06.23. 13:23:26

@Dr Minimum: nálad a pont, így van.

De legaláb erről a nőnek érezni magát nyervákolásról eszembe jutott egy régi vicc:

Elkezd zuhanni az utasszállító, bemondja a kapitány:
- Hölgyeim és uraim, kb. másfél perc múlva becsapódunk és mindenki felfordul. Köszönjük, hogy minket választottak!
Egy nő felpattan, majd így szól:
- Van ezen a repülőgépen legalább 100 férfi! Uraim! Egyikük éreztesse velem életem utolsó percében, hogy nő vagyok!" Erre egy jól megtermett ürge leveszi az ingét és hozzávágja:
- Mosd ki, ribanc!!!

Madpapa 2009.06.23. 13:24:24

Ismét ez a rengeted kirohanás. Nemhogy jót derülnétek rajta.
Egyébként bennem is felmerült az, hogy egy ilyen huszonéves kislányhoz nem passzol ez az írói stílus.
Az hogy meg leócskázzátok megint nem szép. Ha ilyen mentalitású lány nem lenne, hogyan tudnátok néha egy-egy kóbor numerát megejteni? Na ugye. Jó ez így ahogyan van. Ne irigykedjetek!

TBal 2009.06.23. 13:29:41

@NerveAxis: most komolyan, iratkozz már be egy szövegértési tanfolyamra! Így nincs sok értelme vitatkozni, mert nem arra reagálsz, amit írok, hanem valami teljesen másra, amit te kiértesz belőle.

Te ebből: "A másik srác figyelmesebb volt vele, rajongott érte, és ezt nem kapta meg a párjától. Van egy ilyen szitu, és ilyenkor az ember eldöntheti, hogy enged-e a csábításnak. A csaj engedett. De mondd, hol írja, hogy ha ilyenek a körülmények, akkor ez számára legális?"

kiolvastad azt, hogy "másokat megcsalni és ezt még a másik hibájának beállítani tényleg teljesen normális és kulturált dolog".

Épp azt kérdezem, hol írja a posztoló, hogy a félrelépés a másik hibája, felelőssége?

Az én véleményem az - csak hogy ne kelljen a sorok között olvasnod - hogy a kapcsolat hanyagolása, problémák figyelmen kívül hagyása, nem a megoldásra koncentrálás stb. az mindkét fél hibája, ilyen-olyan mértékben mértékben. De a félrelépésnél a felelősség kizárólag azé, aki félrelép, az az ő "bűne" (azért az idézőjel, mert bűnnek én a köztörvényes bűnt tartom, az ilyen dolog az maximum vallási kategóriában bűn. El lehet dönteni, hogy elítéled-e vagy sem, de legálisnak teljesen legális).

Én azt merészeltem állítani, hogy a csaj nem enyhítésért fellebbezett, csupán leírta a bűnbeesés körülményeit, vagy ha a Bibliát jobban szereted, leírta, hogy miért fogadta el a kígyó ajánlatát - miközben szerinte is helytelen, elítélendő volt, amit csinált.

No, elég világos voltam?

Cica7 2009.06.23. 13:29:44

@madpapa:

:)

A két pasit meg mindenki sajnálja.
Két nagyon hülye.
Végül is tudnak egymásról.
Szerintem mindenki jól elvan....

TBal 2009.06.23. 13:35:12

Basszus, pár poszttal ezelőtt még főként értelmes, építő hozzászólások voltak ezen a blogon.

Akik a szakítóson fröcsögtek, azok most átjönnek ide, és itt is ugyanezt csinálják. Szuper. Én úgy gondolom, van ennél értelmesebb szórakozás is...

TBal 2009.06.23. 13:36:01

@sokmindenki: két perc gyűlölet?

NerveAxis 2009.06.23. 13:36:07

@TBal: nem vitatkozom tovább veled, nincs értelme. teljesen parttalan a vita. köszi elég volt.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.06.23. 13:36:11

Sziasztok, igazából az van, hogy a munkahelyemen nem tudom senkinek elmondani, hogy mekkorákat dugok ezzel a faszival, de otthon van egy másik, na arról sem tudok senkinek beszélni, mert mindenki az ő haverja. Gondoltam közreadom, mert imádok ribancnak látszani, az otthoni pasim meg végülis mindent kifizet, meg megbocsát, ezért tartom meg meg is beszélünk mindent, főleg úgy, ahogy én látom. Ő csak bólogat és aztán fizet tovább. És mivel nem mondhatom el senkinek, de kikívánkozik, leszoptam három blog-hu-s szerkesztőt meg egy indexes főoldalszerkesztőt is, hogy tegyék ki a posztomat. De ez üzlet csak, nem számít megcsalásnak.... :)))

Hát valahogy ennyit látok ki a sztoriból, ha igaz.

Madpapa 2009.06.23. 13:36:40

@Cica7: Így kerek a világ ;-) De a lényeg, hogy jól pörög a comment számláló, ergo jól sikerült a provokáció, sok a látogató. De egy idő múlva így hiteltelenné válik az egész ha fake történetekkel lesz teli.

Jó Estét 2009.06.23. 13:38:31

Nem ertem miert kell leribancozni a postirot, 20 eves, majd megtanulja mi hogy mukodik. Sztem csak sok megcsalt pasi akarja a sajat csalodasat megbosszulni a kiscsajon, holott van abban igazsag, hogy a pasi is felelos ha megcsaljak (enis pasi vagyok, engem is csaltak mar meg es tanultam is belole), ha nem tudnak oszintek lenni veluk. Mas kerdes, hogy tenyleg meg kell tanulni viselni a tetteink kovetkezmenyet, ha tenyleg szereti az 1es urget akkor hagyja ott, mert ez kokemeny geciseg amit muvel, es ezt mondjuk akkor kellett volna vegiggondolni mikor eloszor megcsalta, vagy beszeljek meg, es onnantol mindenki kefel azzal akivel akar es akkor boldogsag van, mert igy szegeny srac meg lehet sorra utasitja vissza a jobbnal jobb noket a csaj miatt aki meg sem erdemli... De amugy 20 evesen sztem meg elnezheto az ilyesfajta hulyeseg, sajnos manapsag a szuleitol sem lathat mindenki jo peldat arra milyen is egy kapcsolat, sooot...

kM 2009.06.23. 13:41:39

fel kéne nőni érzelmileg egy szintre, mert innen csak feljebb van

együgyű húszéves

Cica7 2009.06.23. 13:45:03

@madpapa:

Még bizakodok, hogy lesz egy-két olyan ütősebb sztori is.
:D
Tényleg mi van a tegnapi kacsintással??

:D

imre42 2009.06.23. 13:45:08

"Egy biztos: bárhogy is alakul, SOHA nem fogom neki elmondani hogy mi történt. Midnig feltétlen bizalom volt közöttünk"

Még a sallangot se kellett kivágni közüle, képes volt eleve ő így, egymás mellé leírni. Gyönyörű, klasszikus, gratulálok.

Madpapa 2009.06.23. 13:49:08

@Cica7: nézd, ahhoz hogy ütősebb sztori legyen ott nagyon mélyre kellene nyúlni, kb. olyan Maunika só szintre. A baj, hogy azon a szinten az írásbeliség a két kereszt, három iksz szintjén működik. Nos egy oldalon keresztül ikszeket és kereszteket olvasni, nem túl szívet melengető :DDDDD

Kytia 2009.06.23. 13:52:21

@TBal: "Basszus, pár poszttal ezelőtt még főként értelmes, építő hozzászólások voltak ezen a blogon."
Egyetértek, tényleg kicsit züllik.:(

Madpapa 2009.06.23. 13:53:15

@Cica7: ja te szépen mosolyogtál, én meg huncutul kacsintottam :-P

TBal 2009.06.23. 13:58:08

@NerveAxis: én is így gondolom...

Cica7 2009.06.23. 13:58:14

@madpapa:

Biztos, mert öreg, tapasztalt rókák vagyunk, és álltunk minden oldalon...:)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.06.23. 13:58:56

Mondjuk a mai húszévesek tényleg nem igazán tudják, hogy mit kezdjenek magukkal. Nekem csak az a bajom, hogy álszent és képmutató módon ide írja, és fel sem merül benne, hogy esetleg a faszija is olvassa. Nem azt mondom, hogy ne éljen, mert még baromi fiatal, de ne publikálja, nincs neki igaz barátja, akivel megbeszélhetné?

Én is megcsaltam már pasim, engem is csaltak meg már, és túléltem mindkettőt.

Másrészt viszont ha neki úgy jó, és meg tud állapodni ketteskével, hogy ez csak hébe-hóba szex és szerelem nuku, akkor még működhet is a dolog.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.06.23. 14:00:22

Most nézem mit írtam... természetesen a volt pasim csaltam meg :))) Már jóval idősebb vagyok, mint a posztíró :)))

magyarisszimusz 2009.06.23. 14:03:16

Tündérkém...nincs itt másról szó, mint hogy nincs benned becsület, tisztesség, és ehhez hasonló dolgok. A nők egy része ilyen, a rájuk illő szavakat mindenki tudja. Azt hiszem, nem kellene sajnáltatnod magad! A becstelenségedet nem reklámozni kellene.

Cica7 2009.06.23. 14:06:33

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:

Ej, ej..
Már is szépíted a tettedet? :DDD
Dobd be, aztán majd csámcsogunk rajta....:DDDD

TBal 2009.06.23. 14:06:56

@Lófasz Hadnagy: Nekem hiányzik az, hogy embernek nézzük a posztolót - már ha valódi az iromány. Úgy látom, hogy az ilyen hozzászólásoknak főként az a célja, hogy a kommentelők jól kihúzzák magukat, hogy ők mennyivel jobbak, az üzenet az, hogy "én nem vagyok kurva, én erkölcsileg az illető fölött állok". Ami szvsz sokszor még nem is igaz, csak élvezik, hogy épp nem róluk van szó, hanem öröm, ha lekurvázhatnak másokat. Tényleg tiszta két perc gyűlölet.

Az ilyen jellegű mondatok maximum Csernustól hangzanak építően, ő azt akarja elérni, hogy a másik erre rácsodálkozzon, és tegyen ellene.

Ti viszont nem építetek, hanem csak ítéletet mondtok, legalábbis nekem ez jön le. Kéne két külön kommentmező, az építő jellegű és a fikázós, akkor talán mindenkinek az igényei teljesülnének.

Zöldellő Bambuszrügy 2009.06.23. 14:16:44

Ez a történet elgondolkodtatott. Nekem is volt egy hasonló történetem, még évekkel ezelőtt.

Mindig azt vallottam, hogy a legegyszerűbb megoldások mindig a legjobbak. Szakítani kell az elsővel és kész. Bár a második helyében ilyenkor elgondolkodnék, hogy ha "vele ezt tette, akkor velem is esetleg egyszer ezt fogja tenni?".

Volt nekem is pár olyan kedves hölgy ismerősöm, akik kifogyhatatlanok voltak a megcsalós sztorikból, mindig magyarázták, hogy ezzel meg azzal a pasival hogy csalták meg az épp aktuális párjukat. Persze mindegyikre találtak miérteket. Aztán az egyik delikvens megkérdezte, hogy esetleg mi lenne, ha mi együtt lennénk. Előtte tetszett a lány, és hajtottam is rá, de ekkor a tapasztalat már segített azt mondani, hogy "köszi, de nem..."

Kytia 2009.06.23. 14:17:15

@TBal:
"Az ilyen jellegű mondatok maximum Csernustól hangzanak építően"

Lófaszt!! Az egy kretén. Ugyanez a fikahalmaz van a könyvében csak tömény változatban.

Amúgy az az érdekes, hogy ezek a sárdobálók rögtön eltűnnek, amikor férfi a hűtlen a posztban. Lapítanak, mint szar a fűben.:DDD

Beautyqueen 2009.06.23. 14:20:40

drága posztíró!

azzal, hogy kiálltál és elmondtad, elindítottál egy folyamatot.
lesznek, akik elítélnek (sokan), lesznek, akik megértenek, mert mondjuk már ők is jártak hasonló cipőben.
lehet erkölcsökről beszélni, meg lehet mindenféle morális dolgokat felhozni, ribancozni vagy feloldozni, de a helyzet attól még helyet marad.
és a folyamat is elindult benned.

a jelen helyzetben (tapasztalat) a legjobb, amit tehetsz, ha megpróbálsz eltűnni pár napra, elcsendesülsz és eldöntöd, mit szeretnél.
hogy melyik fiút.
bár valószínű, egyiket sem igazán, hiszen akkor azzal lennél.

bárhogy is döntesz, fájni fog. nagyon.
de akkor is tudd, hogy ez a te döntésed, te kérted magadnak.

én azt hiszem, ha az úgynevezett igazi eljön, kérdés sem lesz, hogy hűséges legyél e hozzá. akkor csak a szeretet van.

ha benne maradsz ebben, akkor viszont valóban hallgass mélységesen. ha neked kell az, hogy megcsald a partnered, akkor tudjál együtt élni a bűntudattal is és ne keress feloldozást az által, hogy megosztod vele, mi történt.

"Kit törvény véd, felebarátnak
Még jó lehet;
Törvényen kívűl, mint az állat,
Olyan légy, hogy szeresselek.
Mint lámpa, ha lecsavarom,
Ne élj, mikor nem akarom;
Ne szólj, ne sírj, e bonthatatlan
Börtönt ne lásd;
És én majd elvégzem magamban,
Hogy zsarnokságom megbocsásd."

Kytia 2009.06.23. 14:20:47

@Zöldellő Bambuszrügy:

Látjátok, ezért jobb névtelenül kiírni magukból egy blogra.:DDD

T1GRIS 2009.06.23. 14:31:30

@Cica7: Ebbe' nincs is rím... :P

T1GRIS 2009.06.23. 14:33:47

@TBal: "Nekem hiányzik az, hogy embernek nézzük a posztolót"

Érdekes, nekem nem! :DD

Cica7 2009.06.23. 14:34:30

@T1GRIS:

Tényleg.
Legközelebb versbe szedem mondandómat.:DD

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.23. 14:35:06

szerelembe erkölcsöt keverni nem etikus.

T1GRIS 2009.06.23. 14:36:17

@Beautyqueen: Hűbazmeg... most nem nagyon tudok megszólalni. Kell egy Különdíj kategória is.
(A zsűri az összhatást pontozza, pluszpont jár a felhasználónévért! :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.23. 14:36:57

És én nem hiszem, hanem tudom, hogy erkölcsileg az ilyen fölött állok, mert nem kúrok félre." nem a félre nem kúrás tesz morálissá.

TBal 2009.06.23. 14:37:43

@Kytia: Csernusról nekem differenciáltabb a véleményem. Úgy látom, hogy van egy viszonylag jó irányzék, nekem pl. sokszor segített, ha jogos dolgokért lecsesztek, tudtam változtatni. Tényleg sok ember nem veszi észre saját magát, hogy mit csinál, nem akarja meglátni - de ugyanakkor szarban van, és változtatni akar. Tényleg nem árt olyankor, ha durván kimondják, hogy ők ilyenek - ez Csernus Trademarkja.

Ugyanakkor sokszor túllő a célon, és olyan szitukra is ráerőszakolja ezt a nézetét, ahol egyáltalán nincs, vagy csak részben van igaza. Néha jön akkor is, ha nem kéred, Ha elmész előadásra (én nem voltam, csak sejtem), bárkivel a közönségből személyeskedhet, pedig ők kívülről akarták nézni, hallgatni, amit mond.

Szerinted? Tudom, ez kicsit messze van az eretedi témától, sorry...

TBal 2009.06.23. 14:40:55

@T1GRIS: Embere válogatja. Én már csak ilyen szentimentális vagyok :).

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.23. 14:41:00

én meg amúgy pozítivumként fogom fel hogy a krízis személynek a szekszuális élete rendben van.

TBal 2009.06.23. 14:44:20

@Lófasz Hadnagy: Zsanettal egyetértek, lehetsz hűségesen is fasz. A faszok azok közül kerülnek ki főleg, akik a hűséget vagy hasonló erényt mint a faszság alóli felmentő körülményt tartják számon.

Kytia 2009.06.23. 15:12:09

@TBal: Hát, nézd. Én Feldmár után közvetlen olvastam Csernust, és mondanom sem kell, hogy óriási a különbség. Feldmár pl. erre szitura nem azt mondja, hogy egy gerinctelen, gyenge szar vagy, azért, mert nem tudsz elválni a szemét férjedtől, miközben el akarsz. Ő azt mondja, hogy ha valaki azt állítja, hogy akar valamit, de nem teszi, akkor az minden bizonnyal azt jelenti, hogy mégsem akarja, vagy valamit (mondjuk annak az ellenkezőjét) jobban akarja. Pl. ha azt mondja, hogy mennyire szeretne leszokni a dohányzásról, de sajnos "nem tud", az nem azt jelenti, hogy nem tud, hanem, hogy nem akar, csak mondja, hogy megnyugtassa magát.
Pl. el akarom hagyni a férjem, mert ver, de mégsem hagyom: erre Csernus szerint köpjem arcon magam, mert ennyire gyenge szar vagyok, Feldmár szerint meg valószínűleg minden szemétsége ellenére is jobbnak tartom az együttlétet a férjemmel, mint az elválást, ezért nem válok. Ennyi.
Ő azt mondja, ha egy ember mást mond, mint amit csinál, akkor mindig azt vegyük igaznak, amit csinál. De nem köpköd pofán, csak tárgyilagosan kijelenti, hogy a döntés az enyém. Én ezt használhatóbbnak tartom, mint a Csernus-féle közhelydobálást, ráadásul agresszióval fűszerezve.

Kytia 2009.06.23. 15:22:00

@Judy Epokit: "És viszonzás képpen jól nézel ki és szétteszed a lábad?"

Most minden viccet félretéve, én úgy tapasztaltam, hogy ez általában elég....:S

Madpapa 2009.06.23. 15:22:34

@Cica7: bezony, kőkemény tapasztalat ;-P s ez miatt biza nem dobálózunk sárral, mert még önnönmagunkat is besároznánk vele :D

Cica7 2009.06.23. 15:56:06

@madpapa:

:DD
Tudom, hogy tudsz valamit....:D
Aranyos ember.
Megint csak mosolygok.:DD

TBal 2009.06.23. 16:06:49

@Kytia: Hm, ez egy értelmes vitának tűnik :). Akkor én berángatnám Poppert, miszerint a nyugati felfogásban a "vagy" a kulcsszó, azaz az egyértelműség. Egyértelműen válni akar, vagy egyértelműen nem akar válni... én meg úgy gondolom, hogy egy ilyen szituban az embernek két fele van, az egyik válni akar, a másik meg nem (mert pl. fél az egyedülléttől), a dohányzással ugyanez, az egyik le akar szokni, a másik fele nem bírja ki a szenvedést, ami ezzel jár.

Én mindkettejüknek igazat adok egy szinten. Feldmár kb. tiszteletben tartja a döntést, és nem próbál meg minősítgetni, hogy ez jobb, az rosszabb, nem ad magánvéleményt, hanem semlegesként azt mondja, hogy döntse el a másik, hogy melyik utat választja. Csernus viszont aktívan véleményt mond, megpróbálja az ember magáról alkotott képét úgy alakítani, hogy elég rondának találja ahhoz, hogy nekigyürkőzzön annak, amit mond, hogy el szeretne érni. És igen, ebben benne van egy Csernus-féle világkép, ami olyasmiket tartalmaz, hogy jobb, ha az ember önálló, mint ha kölcsönösen függ valakitől, jobb leszokni, mint dohányozni... és sokszor szerintem Csernus képe áll közelebb a valósághoz, jó százalékkal eltalálja, ha valaki tohonya, de hazudik magának. Én szeretem, ha megkapom a nyers véleményt, mert akkor el lehet rajta gondolkodni - ha nem igaz, akkor úgyis könnyen meg tudom cáfolni, kiállom a próbát.

Burgermeister 2009.06.23. 21:49:03

@somogg: nekem is volt ilyen, pontosan azt vette el, illetve kapta meg ami a másikból hiányzott.

Burgermeister 2009.06.23. 21:52:29

@Tapeer: vigyázz mert qrva sok van belőle

Burgermeister 2009.06.23. 21:53:41

@kpityu2: ez qrva joooo...szerintem is.....:) na lépek én is kormolni..:)

Madpapa 2009.06.24. 08:27:29

@Cica7: ez a tudom, hogy tudsz valamit bennem baljós árnyakat idéz meg.... :D

Cica7 2009.06.24. 08:34:20

@madpapa:

Most ez rossz vagy jó neked?
:DDD

Madpapa 2009.06.24. 08:53:48

@Cica7: nos, nem tudom te hogy vagy vele, de ha baljós árnyak vetülnek az ember feje fölé, nem hiszem, hogy kitörő lelkesedéssel fogadná azt bárki :-P :-P :-P

Cica7 2009.06.24. 09:00:47

@madpapa:

Ravasz...:)
Maradok a mosolynál...:)

éneztnemértem 2009.06.24. 09:26:18

Hűűű ez a post már tök régi, de ahogy látom még mindig kavarog, fortyog...
Sokan azt hiszik, hogy ilyen nincs és valaki azért írta, hogy legyen min rugózni. Nos: Én tegnap zártam le egy szinte szó szerint így működő dolgot. ( Ja én vagyok a "munkahelyi macsó". ) Kicsilány már nem 20 éves... mégis ezek a dolgok így működnek. Ha otthagyta volna a f*sziját értem, akkor a szerelemmel felülírható a megcsalósdi... de így néhány hónap ribanckodássá degradálta a viselkedését... Szerintem. Ja, Én zártam le. Kíváncsi is lennék, szerintetek mi az, ami egy nőt együtt tart a pasijával, akkor amikor állítólag szinte semmiben nem különbözünk az emberrel ( annyira, hogy még a munkánk is ugyanaz, csak máshol... ), viszont tőlem kap meg olyan dolgokat, amiről nem is álmodott... ( és nem csak ágyról van szó ) Na valaki, esetleg egy tapasztalt nő varrhatna erre gombot. Hogyan képesek a nők kitartani egy elhatározás mellett, amikor pedig láthatóan szenvednek?

Kytia 2009.06.24. 09:36:33

@TBal: De ezzel kicsit ellent mondasz magadnak. Ha, ugye, Popper és Feldmár sem ítélkezik, azt mondja, valszeg a dohányzásban is annyi jó van, mint a leszokásban, és ezért nem billen semerre a mérleg, akkor Csernus milyen jogon dönti el helyettem, hogy nekem a leszokás az üdvös, és milyen jogon hülyéz le, ha nem így teszek? És ez hogy kapcsolódik ahhoz az elméletedhez, miszerint bizonyos érzelmek ellen küzdeni kell, mert nem legitimek?

Cica7 2009.06.24. 09:41:30

@éneztnemértem:

Te voltál a legerősebb láncszem.
Ez dícsérendő.
Írtam már fentebb, hogy aki a bőség zavarában szenved, csak nyavalyog össze-vissza, igazából nem nagyon akar kilépni, mert így kényelmes.
Aki kiszáll, mert nem bírja a lelki örlődést, az valahol a nyertes.
Még ha per pillanat nem így érzi, akkor is.
Hosszú távú célok elérése érdekében mégis muszáj meglépni.

Hogy a lány miért nem téged választott?
Gyávaságból, esetleg túl régóta volt a másikkal már, inkább megszokás, vagy talán nem volt annyira szerelmes, mint Te.
Ne görcsölj rajta, valamiért meg kellett élned.
Tanulni mindenképpen tanulsz belőle.

Kytia 2009.06.24. 09:45:52

@éneztnemértem:

1.) Lehet, hogy hazudott a lány. Vannak dolgok, amiket a barátjában szeret jobban.

2.) Ha mégsem, úgy a válasz annyi, hogy szakítani kibaszott nehéz!!! Már néhány hónapra közel kerülni a másikhoz is hihetetlen kötődést eredményez, és borzalmasan nehéz ezt elvágni. Én most szabadultam 1 évig tartó szenvedésből, sosem csaltam, csak tudtam, hogy szakítani kéne, mert nem jó. De még így is nagyon rossz volt, pedig jó ideje készültem a dologra. Nem tudom a pontos sztoritokat, de első hallásra nekem úgy tűnik, okosan tetted, hogy véget vetettél a dolognak. Ha szakít is, utána hallgathatod a siránkozását, hogy mennyire fáj neki, meg ilyenek, miközben az összes olyan hibád rögtön szemet szúr, amiben a másik pasi jobb volt.

3.) Visszakérdeznék: a pasik miért csinálják ugyanezt? A kérdés költői, tudom a választ.:)

Kytia 2009.06.24. 09:48:58

@Cica7: "Aki kiszáll, mert nem bírja a lelki örlődést, az valahol a nyertes."

Ez 10 pontos mondat. Egyetértek.

Madpapa 2009.06.24. 09:49:06

@éneztnemértem: A nők biztonságra játszanak. Te voltál a szenvedély, de a másik valahol nagyobb biztonságot nyújt a számára valamiben. Te a 'macsó' bizonytalan vagy neki, mert ki tudja mikor lépsz le. A másik 'lassú víz' így biztosabb pont az életében.

Cica7 2009.06.24. 09:53:07

@Kytia:

Sokszöges dologból ki kell szállni.
Rámegy az ember lelke a sok kinlódásra...:(((

Kytia 2009.06.24. 10:09:17

@Cica7: Jaja, és utána mennyivel jobb!!

TBal 2009.06.24. 11:20:45

@Kytia: még egyszer respect az értelmes vitáért.
"Popper és Feldmár sem ítélkezik, azt mondja, valszeg a dohányzásban is annyi jó van, mint a leszokásban" - szerintem ez nem igaz. Nyilván van nekik is egy szubjektív véleményük, hogy a leszokás jobb (bár ki tudja, Popper pl. dohányos), csak úgy gondolják, hogy az nem mérvadó, és a másiknak jogában áll eldönteni, hogy melyiket választja. Szóval, ők nem akarják a saját véleményüket a másikra erőltetni.

Csernus: ő ilyen téren ítélkezik. Szerintem van az embereknek egy csoportja, akik mondjuk nem tudnak ilyen szituban dönteni (elhagyom-nem hagyom el pl.), mert gyengék, vagy mert nem érzik a súlyát, vagy ilyesmi, nem gondolnak bele, hogy mi lesz a következménye az egyik döntésnek, mi lesz a másiknak: nem látják a fától az erdőt, lehet, hogy nem is akarják - de az is, hogy nem tudnak az erdőről, tudat alatt így alakították. Csernus szeretné, hogy lássák. Erre van neki a durva beszéd, ha nem úgy mondaná, akkor félrenéznének sokan.

"Csernus (...) milyen jogon dönti el helyettem, hogy nekem a leszokás az üdvös, és milyen jogon hülyéz le, ha nem így teszek?". Nos, ő úgy gondolja, hogy neked az a jó, de a döntés a tied. Lehülyézni meg teljes joggal hülyézhet le. Persze nem szép, kedves, udvarias stb. dolog, de legálisnak teljesen legális, és sok embernél célravezető. Te is ugyanúgy lehülyézheted őt - de ő erre nem fog a falnak rohanni, max. rád hagyja. Ez a lehetőséged neked is megvan ám! :) Nem célszerű úgy élni, hogy "jajj, csak nehogy lehülyézzenek", ugye?

Másrészt viszont az is lehet, hogy valakit a csernusi módszerek öngyilkosságba kergetnek... az érmének két oldala van. Azt tudom, hogy nálam pl. a csernusi módszer hatásos. Az ő és az én értékrendem egyébként nagyon sok mindenben egyezik.

Kytia 2009.06.24. 11:36:15

@TBal: Ez érdekes, az eddigi beírásaid alapján nekem nem jött le, hogy egyezik Csernussal az értékrended. Ő azért kevésbé liberális, mármint érzelmi téren.

Nálam nem válna be Csernus. Ha erőszakosan próbálná rám tolni véleményét, valószínűleg még jobban háttérbe szorítaná az én saját érzéseimet, és még kevésbé tudnék józanul dönteni egy helyzetben. Vagy a másik lehetőség, hogy annyira irritálna, hogy csakazértis ellenállnék, és az se jó.
Nekem a nyugodt, egyenrangú beszélgetés jobban beválna, ahol semmit nem akar tőlem a pszichológus, csak annyi a szerepe, hogy egy órán keresztül odafigyel rám, és próbál megérteni.
Én amúgy Poppert sem szeretem, mert amellett, hogy néha valami zavaros misztikumot is belevisz az okosságaiba, baromira érezteti a tekintélyét, miközben beszél. Itt megint arról van szó, hogy róla szól az egész, nem a páciensről. Van egy elképzelése a világról, és azt próbálja rád húzni.

De amúgy te konkrétan voltál Csernusnál bszélgetésen? Vagy honnan ismered ennyire?

TBal 2009.06.24. 12:22:19

@Kytia: "A nagyon sok minden" az nem minden. Leírom, hogy mi egyezik: Az őszinteség, az érzelmek felvállalása, más emberek tisztelete (ez így nála nem mindig érhető közvetlenül tetten... vagy döntsd el, hogy Csernusnál ez áll-e), az önbizalom és a magaddal szembeni szkeptikus, folytonos önvizsgálat, hogy bátornak kell lenni, hogy nem szabad birtokolni más embereket, hogy elmondom, ha valamit szerintem mások elrontottak (miután megbizonyosodtam arról, hogy szívesen veszik), meg még jó pár dolog. Vannak, amik nem egyeznek, persze, főleg stílusban, meg nem szeretek annyira belemászni az emberekbe (főleg kéretlenül), mint ő... ezek törekvések, és legtöbbször sikerül is megvalósítani őket. De néhány életviteli szempontom is különbözik az övétől, meg néhány dolgot nem látok annyira egyértelműnek, mint ő.

Amikor először volt tévében, akkorra ezeket az elveimet én már kialakítottam, tőle teljesen függetlenül, és tetszett, hogy egy másik ember, aki valamilyen szinten tekintély, ugyanezeket gondolja. A másik információforrásom, hogy olvastam "A nő"-t, most olvasom "A férfi"-t, és még pár könyvet, ahol társszerzőként vett részt, és ott írta, hogy előadásokon mit csinál, hogy kinéz egy faszit a közönségből akinek valamilyen érdekes arckifejezése van és rámászik... és persze az ilyenek pont nem tudnak nemet mondani, nem állnak ellent a tekintélynek, és nem tudják azt mondani, hogy kopj le, ez az én dolgom. Néhány barátom is volt Csernus-előadáson, és ők is hasonlót mondtak. Mindennek ellenére szívesen elmennék egy ilyenre - de fel kell készülni arra, hogy Csernus ilyen.
Az ilyen bosszant, hasonló volt velem. Templomi esküvő - én nem vagyok hívő, és a pap felszólítja a tömeget, hogy könyörögjünk közösen az úrnak... hát, a párom alig bírt visszafogni. Anyád! Nyugodtan könyörögj a magad nevében, meg a hívők nevében, de az enyémben ne! Ne mássz bele az én hitembe, privát szférámba!
De ha misére megy az ember, az más, ott fel kell készülni, hogy lehet ilyen.

Szóval, nem mindennel értek egyet, amit mond, de vannak nagyon jó meglátásai szvsz. Tekintheted vitaindítónak - ezzel egyetértek, ezzel nem, stb. Már értelme volt. Célszerű a hasznos, jó dolgokat kiválogatni, a rosszat, kellemetlent meg megtanulni leszarni. Néha a kaki belsejében van a gyémánt, ha nem mész közel a kakihoz, nem fogod megtalálni.

Kytia 2009.06.24. 13:10:51

@TBal: Hát persze, ezek ilyen szép szavak, hogy őszinteség, meg mások tisztelete, csak épp ott borul az egész, amikor konkrét helyzet van, és kiderül, hogy ahány ember, annyiféleképpen értelmezi ezeket a szavakat. Mint látjuk, a megcsalás témája is hasonlóan érzékeny. Pl. én azt gondolom, azzal tisztelem meg leginkább a másikat, ha nem hazudok az arcába, valamint, ha nem játszom a tűzzel, tekintve, hogy tudom, minden megcsalásban ott van a rizikó, hogy komoly érzelmek indulnak el. Az őszinteséget szintén nem tudom, hogy lehet összeegyeztetni a megcsalással. Egyetlen esetben lehet a Te fogalmaidat (őszinteség, tisztelet, nem birtokolni a másikat) összeegyeztetni egymással, ha nyílt kapcsolatról beszélünk. Ehhez viszont sok hűtlen gyáva. Egyrészt fél attól, hogy a párja nem tolerálja az ő elképzelését (pedig az ő hibája, ha nem megfelelő párt választott), és elhagyja ezért. Másrészt fél felruházni a másikat olyan jogokkal, amik esetleg szintén elhagyáshoz vezethetnek, amennyiben a másik rájön, hogy vannak a Földön más emberek is, netán jobbak, mint az aktuális párja. Ezért marad a sunnyogás, amit én - Csernussal kivételesen egyetértve - elítélek.
Viszont arra nem sikerült rájönnöm, hogy a Te rendszeredben ezek a fogalmak milyen módon találkoznak egymással, úgyhogy kifejthetnéd bővebben.

Amúgy érdemes Feldmár megcsalásról alkotott nézeteit is elolvasni, ő nagyon jól leírja szerintem a probléma lényegét.

TBal 2009.06.24. 13:24:37

@Kytia: Talált, süllyedt, nyílt kapcsolat párti vagyok. Úgy gondolom, bevállalom a rizikót, hiszek abban, hogy elég erős vagyok. Egyszer kíméletlenül próbára is lettem téve érzelmek szintjén - piszkosul szenvedtem, de túléltem, és sokat profitáltam belőle, a páromat is bevontam a megoldásba, és erősebb lett köztünk a kötelék. Ha legközelebb ilyen lesz, eszembe fog jutni ez az eset, és a megoldás, meg hogy a páromra ilyen helyzetben is nyugodtan számíthatok.

A nyílt kapcsolatról Szilágyi Vilmosnak van könyve, ő érvel mellette, néhol hülyén, de ott is van sok okos gondolat - viszont tisztán racionális oldalról. Abban igaza van szerintem, hogy más iránt szerelembe eshetsz egy nyílt kapcsolatban - de egy zártban is. És a zártnál, mivel nem ismerheted meg a másikat, sokkal jobban fogod idealizálni, így sokkal inkább fog izgatni.

Meg a nyílt kapcsolat fő összetartó ereje szerintem az, hogy ha a másik megbízik benned és mégis elhagyod egy másikért, onnantól te lenullázódtál - hiszen a másik hogyan lehet biztos benne, hogy őt nem fogod elhagyni? Hogyan tervezzen akkor veled nyugodtan összeköltözést, gyerekeket?

TBal 2009.06.24. 13:28:04

@Kytia: Melyik könyvben írja Feldmár? A Szabadság, szerelem... megvan, ha az, akkor újraolvasom. Leírhatnád röviden.

Kytia 2009.06.24. 18:11:59

@TBal: Hát, épp ez az. Ott nem lehet nyugodtan tevezni gyereket, összeköltözést, ahol bárki bármit megtehet, nincsenek ésszerű szabályok, kompromisszumok. Ne félj, az új pasi/nő majd beleringatja magát abba a hitbe, hogy vele most már örökre tervezel.
Ha azt mondjuk, ne korlátozzuk a szexuális vágyainkat, miért kéne korlátoznunk az érzelmi vágyainkat? Értem én, hogy nálad is meg van húzva a határ, csak máshol. De végül mégis, itt is oda lyukadunk, hogy ahhoz, hogy hosszan tartó, harmonikus életet élj egy másik emberrel, korlátoznod kell magad, meg a vágyaidat. Csak mondjuk én azt mondom, hogy már a szexualitásnál is lépjen életbe ez a korlát, Te meg azt mondod, csak az érzelmi kötődésnél. Az maradjon a "hivatalos" párodnak.

A Szabadság, szerelemben már elkurvult kicsit. A Feldmár mesél c. a legjobb könyve, de nem tudom, a féltékenységről melyikben ír.
A lényege annak, amit ír az, hogy az emberek azért félnek attól, hogy a szerelmük mással szexualizáljon, mert a szexualitáson keresztül könnyű elveszteni a másik embert. Lásd: Te eseted.
A másik lényeges pedig az, hogy a megcsalás (egy zárt kapcsolatban) azért bűn, mert egy megállapodást rúg fel. A versíráshoz hasonlítja, hogy olyan, mintha kitalálnánk, hogy írunk egy verset ketten, szonett formában, erre Te minden előzmény nélkül egyszercsak balladára váltasz, holott eredetileg szonettben egyeztünk meg. A nyílt kapcsolat azért más eset, mert ott legalább tiszták a szabályok.
De ha a szerény véleményemet kérdezed, én kizárólag abban az esetben vállalkoznék nyílt kapcsolatra, ha az első perctől tudnám, hogy nekem az a pasi nem elég, csak jó lesz addig, amíg nem találok jobbat. Nem akarom azt mondani, hogy minden nő ilyen, de lenne egy fogadásom, hogy a nagy részük igen.

TBal 2009.06.25. 08:17:49

@Kytia: szerintem folytassuk priviben... én küldök egyet, aztán ha nem jó neked, válaszolhatsz itt is.

Kytia 2009.06.25. 09:11:47

@TBal: Húha, azt hogy kell? Nem értek ehhez ennyire. Mire kattintsak?:)

TBal 2009.06.25. 09:25:00

@Kytia: Az itt megadott e-mailcímedre küldi, mintha mailt írtam volna (már megírtam, kisregény lett). Az én e-mailcímem szerepel küldőként.

alumi 2009.06.25. 12:50:50

Bárki, bármit írna, úgyis azt fogod tenni, amit te akarsz.
Szenvedsz, amíg bírod, aztán vagy te lépsz, vagy valamelyik (vagy mindkettő) fiú.
Én hasonló helyzetben végül mindkét szitut felszámoltam, és visszagondolva ez volt a legjobb döntés.

alumi 2009.06.25. 12:51:31

Bárki, bármit írna, úgyis azt fogod tenni, amit te akarsz.
Szenvedsz, amíg bírod, aztán vagy te lépsz, vagy valamelyik (vagy mindkettő) fiú.
Én hasonló helyzetben végül mindkét szitut felszámoltam, és visszagondolva ez volt a legjobb döntés.
süti beállítások módosítása