Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Sziasztok!

Az előző történetekhez képest az enyém annyiban lesz más, hogy ez már egy lejátszott meccs és azt szeretném tudni, hogy Ti hogyan döntöttetek volna ebben a szituációban:

Szerelem volt, fél évnyi gyötrődés után mindketten kiléptünk a korábbi komolyabb kapcsolatainkból és óriási fiatalos lendülettel vágtunk neki egy őszinte, boldog, harmónikus életnek. Nem csak a "pasija" voltam, ő pedig nem csak a "nőm", hanem barátok, olyanok akik mindent meg tudnak beszélni és az együttlétek minden percét élvezik. Akkor egyetemistaként már kezdett benőni a fejünk lágya és hosszútávra terveztünk.. Nagyon jól működött minden, aminek működnie kell, imádtam, hogy kiegészítjük egymást!! Sokan irigyeltek is minket. Gyakorlatilag komolyabb veszekedés, féltékenykedés nem volt köztünk, minden az egészséges határon belül maradt ilyen téren.

Ő a szüleivel álomnyaralásra ment egy egzotikus országba (rossz éves családi szokásuk), én maradtam, mert a családjával nem volt túl jó a viszonyunk, nem lett volna pénzem sem, stb.. Két hét, föld másik fele, néhány sms, email, két telefonbeszélgetés. Az első heti irományok főleg arról szóltak, hogy milyen gyönyörű minden, de nagyon hiányzom, haza akar jönni. A második hetiek csak a minden gyönyörűről..

Hazaért, nem volt meghatva túlságosan, fáradt volt, nem is beszélt annyit az élményekről mint a korábbi ilyen alkalmakkor. Gondoltam a 15 órás repülőút.. Azt követő héten sem volt tökéletes a hangulat, de elutaztunk a közös kis balatoni vakációnkra, ahol jól mentek a dolgok. Minden olyan volt, mielőtt elment.

Csak hónapokkal később, egy elcsípett email adott magyarázatot a furcsa viselkedésre. A háta mögött álltam, láttam a listában egy gyanús címet.. nem leskelődtem, tényleg véletlen volt. Gondolkodtam, nem akartam foglalkozni vele, de nagyon kíváncsi lettem, ki a titkolt barát.. nem jelentett gondot feltörni a postafiókot. Egy válasz email volt egy sráctól, így olvashattam az eredeti, barátnőm által írt részt is.. volt millió puszi, nagyon hiányzol, stb. Nem sokat szórakoztam, felhívtam, elmondtam, hogy mit láttam, ő bevallotta (nem ezekkel a szavakkal): CSAK beleszeretett, nem történt semmi szavakon, ölelésen és puszin kívül.

Másnap találkozás, rágódás, sokat nem akartam megtudni, minden részlet fájt. El voltam keseredve. Inkább csak a miértekre lettem volna kíváncsi.. amikre viszont normális válasz nem nagyon érkezett. Az emberek többsége a "dugáshoz" köti a megcsalás szót, de az, hogy köztük ez megtörtént-e, nem sokat osztott-szorzott az én szememben.. hisz ez is csak idő és földrajzi helyzet kérdése lett volna.

Az, hogy tényleg beleszeretett, hogy hónapokig levelezett vele úgy, hogy nyilvánvaló volt, soha a büdös életben nem látja többet, iszonyatosan rossz érzés volt és egyértelművé tette, nem engem szeret.. vagy legalábbis nem annyira, mint ahogyan hittem.

Fájt, hogy én őszinte és nyílt voltam vele, ő viszont hónapokig hazudott az érzelmeiről. Úgy éreztem soha többé nem tudok bízni benne, gyűlölöm és persze felmerült bennem, hogy csak azért van velem, mert én vagyok közelebb és nem a másik. Ő tagadta, bizonygatta, hogy szeret és, hogy a másikat már nem. A levél nem erről tanúskodott.. nem tudtam mit higgyek. Szerettem még, de ugyanakkor undorodtam is tőle. A korábbi kétoldalú őszinteségnek, bizalomnak és persze a felhőtlen boldogságnak is éreztem, ezzel vége. Ő ígérte, hogy ez soha nem ismétlődhetne meg, hogy nagyon megbánta, stb..

Sok-sok éve volt ez már, de néha eszembe jut ez a döntési szituáció és az, hogy vajon mi lett volna a helyes megoldás. Megpróbálni együtt élni, megbocsájtani, de nagy valószínűséggel nem abban a kivételesen boldog kapcsolatban amiben azelőtt, vagy inkább szakítani és mással próbálkozni.

Megcsalt Alak

Címkék: hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

197 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr441191924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T1GRIS 2009.06.18. 15:57:20

@Kytia: "miközben az ő figyelmének a középpontjában meg a lány van"

Na, ez az az aprócska információ, amit engedtessék meg, hogy - igyekezve ismeretlenül is nem megbántani határozottan létező postolónkat :) - visszafogott kétkedéssel kezeljek. Féreértés ne essék, nem azt, hogy az ő figyelmének a középpontjában ÁLTALÁNOSAN az ő kedvese áll(t). Hanem azt, hogy az ő életében aztán még sosem volt olyan sms vagy email, amitől a drága nő haja égnek állhatott volna (aztán persze nem rákérdezett volna, hanem postafiókot tört volna, mert azzal egyébiránt minden frankó...) És a szegény srác meg mantrázhatta volna ugyanazokat a mondatokat, mint amiket a postbéli lány, hogy dehátértsemeghogyőtszereti... Mindhiába, mert a lánynál a bizalom oda, jövőkép, remények, lillák, huss. Aztán írogathatna idióta postokat ide, Te meg kommentelhetnél, hogy minden pasi geci, és Barbiországban bezzeg ilyen soha. ;)

Szóval, tényleg, őszintén mondom, tök édes, hogy Te odaátról megírod, hogy itt csupán arról van szó, hogy (a srác szerint és szerinted is) a dolgoknak úgy kell lenniük, hogy "Te az enyém, én a Tiéd, tugedör forevör", csak én meg csendben jelezném, hogy hahó, van itt egy való világ is. Az ég szerelmére, én egy átlagos napon minimum öt szembejövő nőt akarok azonnal masszává kúrni, akárcsak az ide írogató férfiak 99,5 százaléka, és ez a szám alig valamicskét változik olyankor, amikor egyébként tök kiegyensúlyozott szerelmes vagyok. És igen, akár hiszed, akár nem, bizony olyan is előfordul, hogy visszajön a jelzés (mármint nem az utcán, persze :)), hogy ők is engem. Mondjuk induljunk ki abból, hogy nem teszem meg. De valamilyen szinten elindulok azon a bizonyos úton, amiről fentebb szó volt. Aztán már igencsak sok múlik azon, hogy meddig jutok rajta, hogy amúgy otthon mi a helyzet.

És lefogadom, hogy a srác is pontosan tudja, hogy miről beszélek. Csak neki itt könnyebb volt önvizsgálat nélkül kivonnia magát a képletből, és arra koncentrálni, hogy neki ez fáj... Ja, ha fáj, öcsém, akkor baszd meg magad, akkor tényleg lépjél ki, akkor ne is foglalkozz azzal, hogy szereted-e a nőt, tudnád-e a történtek után is szeretni satöbbi.
Csakhogy, ha a válasz egyértelmű nem, akkor ezekről a nőkről aligha írogatunk postokat évekkel később... Számomra ez a bizonyítéka annak, hogy a srác rosszul döntött.
A büszkeséget, bizony, túlértékelik.

Kytia 2009.06.18. 16:23:10

@TBal: Na jó, de a féltékenység pont akkor jön a képbe, ha a másik boldogsága üti a miénket.:)

Kytia 2009.06.18. 16:36:36

@T1GRIS: Huhh, ezt a hosszút csak most látom, hogy frissítettem.

:)))) Masszává kúrni. :)))

Meggyőző vagy amúgy, sajna, hogy vinne el a rák.:)

Egy dologgal nem értek csak egyet: "Ja, ha fáj, öcsém, akkor baszd meg magad, akkor tényleg lépjél ki, akkor ne is foglalkozz azzal, hogy szereted-e a nőt, tudnád-e a történtek után is szeretni satöbbi...Számomra ez a bizonyítéka annak, hogy a srác rosszul döntött."

Sajnos, néha úgy kell lépni, hogy tudná még szeretni az ember a másikat.:(( Ez nagyon csúnya érzés, de legalább ott a végén a szebb jövő lehetősége. Megkérdezném a srácot, végül mire jutott. Nem biztos, hogy megbánta.

nemuccaszoc 2009.06.18. 16:38:36

Csak beleszerettem, csak kibaszni kell az ilyet.

T1GRIS 2009.06.18. 16:47:21

@Kytia: "Megkérdezném a srácot, végül mire jutott. Nem biztos, hogy megbánta."

Milyen kár, hogy nem fog válaszolni - pedig Dionüszosz megesküdött, hogy akárcsak a többi, ő is létező, lám, most már fiktív nevet is írt alá, szóval lássuk be, fejlődik a blog mintaállat. :) Csak, a fene vigye ezt a mi szerencsénket, a mi postolóink egytől egyig olyanok, akik csak megírják életük nagy bánatát, aztán feléje sem néznek. Jaj, de szomorú.
És mennyire hiteles egyben. :D

T1GRIS 2009.06.18. 16:50:17

@Kytia: Apropó, azt azért vágod, hogy ha rákban fogok meghalni, akkor Te nagyon sokáig kurva szarul fogod magad érezni? :P ;)

Kytia 2009.06.18. 16:52:21

Az ezután következő Posztolóktól követeljük, hogy a kommentelésben is vegyenek részt, mert így, kevés információval rendelkezve, csak találgatni tudunk, ráadásul minden történet egyformának tűnik!

Posztolók! A posztírás felelősség, tessék komolyan venni! :)

Kytia 2009.06.18. 16:58:06

@T1GRIS: Barbiországban senki sem hal meg rákban. És senkinek az ismerőse sem.;)

Egyébként pont ez a poszt az, ahol először az életben bennem is felmerült, hogy nem igazi. Ha igazi lenne, biztos leírná, hogyan döntött végül. Meg jól lehagyta a "ti hogy döntenétek" c kérdéseket is, meg tényleg alá is írta... Mi alakítjuk a blogot!!:DDD

T1GRIS 2009.06.18. 17:06:08

Azért azt ne várd szegény Dionüszosztól, hogy ezentúl minden posthoz regeljen egy kamu indapasst is, és néha írkáljon a kommentekhez - ennyit azért az indexnél sem fizetnek, hogy ez a vesződség megérje. :) (Van némi rálátásom, dolgoztam már print és online sajtónál is, sőt, főszerkesztője is voltam ennek-annak, igaz, hivatásos blogbérenc még nem voltam, így e téren csak találgatok.) Érjük be annyival, hogy igyekszik a srác. Mi meg jól szórakozunk (bár, bevallom, az elején sokkal több egységsugarú júzerre számítottam, akiket majd lehet provokálni, és közellenség lehetek, ehhez képest már tisztára belterjes a blog, de ami még szörnyűbb, már kezdünk bizonyos kérdésekben egyet is érteni, ami meg aztán egyenesen a vég kezdete. :) Az egyetértés engem nem szórakoztat, abban semmi vicces nincs.)

azallamenvagyok 2009.06.18. 17:19:46

essetek már túl a randimeghíváson, rossz ezt nézni:)

(de szerencsére még a szakítós szintjén nincs a blog: "jó reggelt, kicsit rosszul aludtam. x, figyi amit tegnap mondtam ne hari, na most elolvasom a posztot is")

TetraB 2009.06.18. 17:33:18

Én is eléggé hasonló helyzetben voltam kábé 8 éve, azzal a különbséggel, hogy magam is "rossz" voltam, plátói szerelembe estem majdnem egyidejűleg a volt barátnő afférjával. Ő is állította, hogy csak csók volt. Hogy ki kezdte, nem tudni és már nem is fontos. Mi még akkor is jóban voltunk és nagyjából tisztában is voltunk az okokkal, ezért nem mentünk szét rögtön, megpróbáltuk, hátha konszolidálódik a helyzet. De az csak egyre rosszabb lett, a távoli afrikai email-szeretője mellé lassan hozzájöttek a hazai esetek is. Az én oldalamról a kapcsolat maradt plátói a másik nővel, de hazudnék, ha azt mondanám miattam maradt az. Nyilván, ha lett volna lehetőségem és a nő engedte volna, én is messzebbre merészkedek, de neki több esze volt (és/vagy kevesebb bátorsága). A lényeg az, hogy a helyzet egyre rosszabb lett, és hiába beszéltünk róla, hiába próbáltuk meg újra és újra, én végül kórházban kötöttem ki idegproblémákkal, aztán hamarosan végleg szét is mentünk. Ugyanúgy Isten által egymásnak teremtettnek gondoltak minket, egyesek önsorsrontásról beszéltek a szakítással kapcsolatban, mások meg azt mondták, navégre.

Szerintem igen kis százalékban sikerül új mederbe terelni ilyenkor a kapcsolatot, többnyire vége lesz. Legfeljebb az nem mindegy, hogyan válik el a két ember és esetleg a nagy haldoklásban magukról is tanulnak valamit, vagy csak sértődötten tovább állnak (és újra elkövetik ugyanazokat a hibákat.)

TBal 2009.06.18. 17:36:12

@Kytia: igen... szóval, akkor kinek is fontos a boldogsága? Ha valakit szeretek, akkor az ő boldogsága a fontos. ha féltékeny vagyok, akkor meg az enyém, az övé épphogy ellenkezőleg, meg akarjuk mondani, hogy kivel. Ha a féltékeny vagyok, akkor nem szeretem, hanem birtokolni akarom, a saját örömömre.

andrisi 2009.06.18. 17:46:03

Szerintem nem feltétlenül jó taktika egy helyzet elemzésénél a szimmetriára maszírozással operálni. Különfélék vagyunk. Azzal, hogy azt mondo, T1GRIS, hogy biztos a fiú is kapott-küldöt SMS-t satöbb, elkened a helyzetelemzést.

A boldog kapcsolatban élőkre ható külső tényezők...: tipikus, hogy a boldog kapcsolatban élő lányok "túl kedvesek". Jóértelemben. Szóval aggódás-szorongás nélkül tudnak egyszerűen természetesek lenni. Valami ilyesmivé konvertálhatják a hűdemegtetszettél érzést azthiszem. Azthiszem ezzel én is így vagyok.

smartdrive 2009.06.18. 17:52:33

A nyugati civilizációkban az óvszer feltalálásával a szex határkő jellege eltűnt, még fejlettebb társadalmakban a túlnépesedés az emberölés ugyanilyen szerepét tüntette el. Előttünk a példa.

andrisi 2009.06.18. 17:52:36

Azt hogy a poszt-író igenis vegyen részt a párbeszédben (Kytia), én is nagyon támogatom. A felvetett sztori mint "helyzet" is elemezhető, de párbeszéd nélkül már csak általánosságokat elemezgethetünk. A szakítósblog is ugyanezen okból kifolyólag semmitmondó. Valaki ír, elolvashatjuk az egyoldalú véleményét... és akkor mi van. Sok ottani poszt-író aki panaszkodik, simán lehet tahó és a fővétkes.

A Kytia által bevezetett értéke-a-mértéke elmélet is építő. Szóval, hogy fél év után ez gáz.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.18. 17:53:30

Azt hiszem az aláírás a legjobb az egészben, dionüszosz, az nagyon tetszett :-)
Maga az írás számomra kevéssé felfogható, fene a gyaur lelkemet ;-D

smartdrive 2009.06.18. 17:54:50

érdekes hely lesz a világ ultimate sin nélkül :)

DeeJay(HUN) 2009.06.18. 18:07:55

@T1GRIS: Ez odabasz! Riszpekt!

Azért tényleg durva, hogy Rajtad kívül azon senki nem fagyott le, hogy a srác ki-be járkál a csaj postaládájába. És utána még van pofája másokon számon kérni az erkölcsöt.

Bár nem csodálom, a mai nők valahogy nem ismerik azt a kifejezést, hogy levéltitok. De ezek szerint a pasik sem nagyon. Mi a franc van ezzel a világgal?

soulfly00 2009.06.18. 18:19:54

Hello!

Én távkapcsolatban élek, aminek meg van az előnye is, és a hátránya is... most ezeket nem sorolnám, szerintem mindenki tudja, hogy mik ezek, az a lényeg, hogy néha nagyon rossz, hogy messze van és csak hétvégén tudok barátnőmmel egyenlőre találkozni...
Egy hasonló szituációba én is kerültem... Barátnőm fejét próbálta elcsavarni egy srác, meg nem csalt, csak gondolom teledumálta a fejét... Kérdezem én tehet ez ellen az ember? hát nem sokat tényleg... én ezt megbeszéltem barátnőmmel, és tényleg arra jutottunk, hogy mindenkivel előfordul az ilyen, és tényleg az a döntő, hogy az ember ilyenkor hogyan reagál a helyzetre, és meddig képes elmenni... őszintén megmondom, hogy nagyon rosszul éreztem magamat azokban a napokban, de aztán szerencsére helyre jött minden!
Érdekes dolog ez... Ki tudja lehet, hogy valamikor velem is elő fog fordulni egy ilyen.. nem tudom... és kérdezem én is, hogy jól döntöttem???? szerintem igen... bizalom kérdése az egész...

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2009.06.18. 18:44:17

Biztos más is írta már, nem olvastam végig az összes kommentet, csak a történetre reagálnék annyit, hogy postafiókot feltörni nem elegáns dolog. Bizonyos országokban még egy bűnözőt sem lehet elítélni olyan bizonyítékok alapján, amikhez a rendőrség törvényellenes módon jutott hozzá. Egy párkapcsolat viszont a kölcsönös bizalomról és szeretetről szól. Én nem bíznék többé abban az emberben, aki feltöri a postafiókomat és elolvassa a leveleimet a tudtom nélkül. A csaj helyében jól pofán vágtam volna a fiút és otthagyom, még ha addig tényleg szerettem is, és amúgy tényleg én kacsintottam ki a kapcsolatból.

Kytia 2009.06.18. 18:45:18

@T1GRIS: Ne aggódj, csak azért értek egyet, hogy bosszantsalak.:DD Már egész hosszú kommenteket írsz, belemész a problémákba, komolyan veszed...elveszté' Öreg.:DDD


@TetraB:
Nem mondod, hogy neki is e-mailszeretője volt? Amúgy én is kb. ilyen véget képzeltem ennek a dolognak T1GRIS minden igazával együtt is. De persze ezek csak rossz megérzések, az igazság odaát van.:)

@TBal: Nekem a szerelem együtt jár a birtoklási vággyal. A párjaimnál is ezt láttam. Akinek nem, az valami hihetetlen buddhai magasságokban lehet. Kicsit irigylem is az ilyeneket, meg nem is.

@andrisi: Ezzel én is így vagyok. Mármint a boldog kapcsolat/kedvesség témával.

Kytia 2009.06.18. 18:52:25

@DeeJay(HUN): @pistibacsi: Szerintem ott, ahol a titkos postafiókból kell megtudni, kivel is kötöttem össze az életemet, a bizalomnak már úgyis mindegy.

Amikor ilyenekkel jönnek, mindig az a Josef Fritzl jut eszembe. Aki 20 évig kúrogatta a pincében lekötözött lányát, meg aztán a tőle született unokáit (már, amelyik nem halt meg), úgy, hogy halvány lila gőze nem volt senkinek arról, hogy mi folyik. Vajon, ha a feleség gyanakvóbb, nem végződött volna máshogy a történet? Azt gondolom, hogy felelősséggel tartozunk a gyerekeinkért még azelőtt, mielőtt megszületnek. Persze, az e-mail nézegetés a legutolsó megoldás, de talán bizonyos helyzetekben mégis segíthet elkerülni egy rossz döntést.:S

2009.06.18. 18:57:46

Hát ez most is ezen tökölődik??? Még nem tudta feldolgozni???? Eccerű. legközelebb szedje össze magát és húzzon el a csajával PIHENNI, ne engedje át másnak...És örüljön, hogy maradt a kapcsolata, ami fűszerezett lett a balfaszsága miatt..:S

2009.06.18. 18:58:32

Ja és nem feküdt le vele...áááhhh. Hülye balfék.

DeeJay(HUN) 2009.06.18. 19:11:38

@Kytia: "Vajon, ha a feleség gyanakvóbb, nem végződött volna máshogy a történet?"

Jézusom....Igaza lehet T1GRIS-nek a Barbieházzal kapcsolatban. Most komolyan, Te elhiszed, hogy a feleség nem tudott semmit? Ennyire még az osztrák csajok sem sötétek.

"Persze, az e-mail nézegetés a legutolsó megoldás, de talán bizonyos helyzetekben mégis segíthet elkerülni egy rossz döntést.:S"

Nem. Mások e-mailjét nézegetni büntetőjogi kategória, és pont. Ha valakinek ez kell ahhoz, hogy rájöjjön, a pasija megcsalja, annak más problémája is van, nem csak, hogy megcsalják.

2009.06.18. 19:19:20

@Cica7: így van, nagyon így...menekülni kell ilyenkor, mert reményhal ugyan...de csak az egy álom, hogy majd Te, meg veled majd más lesz...áááhhh. Kutyából szalonna sose lesz. Ez faktum.

2009.06.18. 19:21:40

@DeeJay(HUN): szerintem is tudta, hogy a lánya él és tőle vannak az unokák is. Sőt, inkább az asszonyt is a börtönbe kellene zárni....a k. urával együtt, egy zárkába, semmi pince, meg levezetés nélkül...megérdemlik egymást....Rokonok is tudták, ezer százalék!!!!

Kytia 2009.06.18. 19:36:28

@DeeJay(HUN): "Ha valakinek ez kell ahhoz, hogy rájöjjön, a pasija megcsalja, annak más problémája is van, nem csak, hogy megcsalják. "

Naná, a legjobb az lenne, ha megtanulnánk olvasni a rossz jelekből, és időben felismerni, ha gáz van, nem e-mailekből jönni rá. De mégse vagyunk olyan jók gondolatolvasásban, mint szeretnénk, különben nem jelenne meg a sokadik posztban ugyanez. Nyilvánvaló, hogy aki csal, az valahogy úgy bukik le, hogy a másik véletlenül belelát oda, ahova nem kéne. Akár egy jóakarónak jár el a szája, akár sms buktatja le, akár véletlen meglát valamit, amit nem kéne... Nyilván az illető igazságtalannak érzi, hogy a kis titka kitudódott, és mindenki szemét állat lesz, meg inkorrekt, aki közrejátszott. De elég hülyén áll az ilyen jellegű sárdobálás azoknak, akikről épp az imént derült ki, hogy hazudtak. Főleg, ha azzal a szóval dobálóznak, hogy
"bizalom".

Egyébként csak szólok, hogy az FBI-tól kezdve az összes nemzetbiztonsági szarság bármikor előbányássza az általad küldött, vagy kapott online leveleket, amennyiben bármilyen téren gyanúba keveredsz, akkor is, ha rég kitörölted őket.

Kytia 2009.06.18. 19:41:30

@Letícia: Csomószor az asszonynak csak rossz sejtései vannak ilyenkor, de az igazságot nem tudja. Meg, ha valami gyanús, akkor inkább elhessegeti, nem foglalkozik vele, bemeséli magának, hogy van értelmes magyarázat is a fura dolgokra.
Persze ebben a konkrét esetben simán lehet, hogy tudta, de nem törvényszerű.

jajanyam 2009.06.18. 19:43:32

Közhelyszerű, de vannak dolgok, aminek azért elég macerás parancsolni. Ilyen pl. az is, ha valaki belezúg egy olyanba, akivel történetesen nem él párkapcsolatban. Az sem biztos, hogy ez annak a hibája, aki "megcsalt", de azé sem, akit "megcsaltak". Ettől még lehet okos és szép.
Velem is megtörtént már. Csaltam, megcsaltak. Nem dőlt össze a világ. Persze szar érzés (bármelyik szerepben is tetszelegtem is éppen), de ha az ember elmúlik x, és beindulnak a hormonjai, akkor azt is tudja, hogy olyan még nem soha nem történt, hogy BELE AKARTAM SZERETNI VALAKIBE. Na, az ellenkezője is macerás...

Ez az elolvasom a másik leveleit, megnézem a telefonját... valami új népi játék mostanában?
Úgy ordítanám le a párom haját, ha hozzáérne a cuccaimhoz, mint a sicc! Valószínűleg ő is az enyémet. És nem azért, mert van valami rejtegetni való titkos doksim (a párom nevében nem tudok nyilatkozni), hanem azért, mert magánszférára mindenkinek szüksége van.

2009.06.18. 19:46:02

@Kytia: Fú az utsó bekezdésed miatt roppant mód kitör a frász...el is rejtek egy két parton a méljeimbe, hogy az FBI-nak legyen mit dolgozni rajta vagy 20 év múlva....:DDDD

2009.06.18. 19:52:21

@Kytia: jah, jah...nincs új a nap alatt!:DDD

Victor Ward 2009.06.18. 19:53:51

ahogy Kundera írta, az igazi megcsalás érzelmi, nem testi.

Kytia 2009.06.18. 19:55:04

@Letícia: Ja, nem azért írtam, csak hogy eloszlassam az illúziókat arról, hogy baromira biztonságban vannak a leveleid, ha a párod nem kukkolja.:)) Meehogy valaki itt a törvényt emlegette.:)

2009.06.18. 19:55:05

@jajanyam: hát nem éppen magatehetetlen az ember, ha csalni készül és semmi sincs véletlen....gyenge jellem, aki erre fogja, hogy az erkölcs az alkalom hiánya...:///

DeeJay(HUN) 2009.06.18. 19:55:56

@Kytia: "De mégse vagyunk olyan jók gondolatolvasásban, mint szeretnénk, különben nem jelenne meg a sokadik posztban ugyanez."

Szerintem ne általánosítsunk, akik ezek a szóban forgó posztokat írják, azok nem csak gondolatolvasásban rosszak, hanem sima olvasásban is.

"De elég hülyén áll az ilyen jellegű sárdobálás azoknak, akikről épp az imént derült ki, hogy hazudtak."

Azért ne hasonlítsuk már súlyában a megcsalást a magántitoksértéshez.

Az már csak magánvéleményem, hogy ha engem valaki megcsalt, azzal kezdetnek leültem beszélgetni. Aki viszont beleolvasott a leveleimbe, az azonnal repült.

"Nyilván az illető igazságtalannak érzi, hogy a kis titka kitudódott, és mindenki szemét állat lesz, meg inkorrekt, aki közrejátszott."

Irreleváns.

"Egyébként csak szólok, hogy az FBI-tól kezdve az összes nemzetbiztonsági szarság bármikor előbányássza az általad küldött, vagy kapott online leveleket, amennyiben bármilyen téren gyanúba keveredsz, akkor is, ha rég kitörölted őket."

Akkor én meg csak szólok, ha én nem akarom, hogy valamelyik nemzetbiztonsági szarság valamit elolvasson, azt nem olvassa el. Yeah baby, I'm that good.

Egyébként a törölt leveleidet csak akkor tudják előszedni, ha titkosítás nélkül, vagy gyenge titkosítással küldted, és már a levél küldése idején megfigyeltek, vagy a dekódolás idején nem tartottál be bizonyos alapvető szabályokat. Azt ugye nem kell mondanom, hogy ha webmailt használsz bűnözésre, ahol az e-mailek a szerveren tárolódnak, akkor meg is érdemled, hogy elkapjanak.

De ez egy másik fórum témája.

Thyb 2009.06.18. 19:56:18

@Balance Of Power: A Plátói vonzalom amennyiben az illetőt nem látod egyértelműen elvesziti varázsát, ha viszont nem akkor az már nem plátói.
A Szex mint olyan (még ha a hűség szobrának lerombolásával, meggyalázásával is jár) testi/fizikai kényszer/igény. Erre az embernek szüksége van. Persze ki lehet birni azt is, de tudok olyat aki távkapcsban hetek alatt teljesen depressziós lett ez miatt. Nagyobb gond, ha szerelem szövődik, hiszen a testiség mulandó lehet egy baleset vagy hasonló kapcsán, akkor mi van, vége a kapcsolatnak? Nem a szex-ben él egy kapcsolat, hanem az egymás iránt érzett érzelmekben/ szeretetben/szerelemben. Aki pedig ezt tanusit 1 harmadik fél felé, nos....
Az, pedig hogy nem egy futó kaland volt azt a hónapokkal későbbi levélváltás tanusitja. Azért ez nem igy nem volt rendjén. Amikor hazajött, akkor ha tiszta a lelkiismerete akkor leülnek elmondja mi van, hogy nem akarja kapcsolatot, vagy kell neki idő, de ez igy nem volt rendjén.

2009.06.18. 20:01:46

@Victor Ward: na ezt hagyjuk...pasiknál atesti dolgok jobban beindítanak dolgokat, mint az érzelmi....:S

@Kytia: én meg ironizáltam!:DDD

DeeJay(HUN) 2009.06.18. 20:03:14

@Letícia: "Sőt, inkább az asszonyt is a börtönbe kellene zárni."

Hát nem tudom, tulajdonképpen azon kívül, hogy gyáva és megalkuvó, nem követett el semmit. Az ilyennek elég büntetés a saját hülyesége, meg amit az ura művelt vele pár éven át, szerintem hagyjuk futni.

Kytia 2009.06.18. 20:11:22

@DeeJay(HUN): "Szerintem ne általánosítsunk, akik ezek a szóban forgó posztokat írják, azok nem csak gondolatolvasásban rosszak, hanem sima olvasásban is."

Ne sértegesd Dionüszoszt.:))

Amúgy, nem vagyunk egyformák. Engem nem zavar, ha belenéznek a mobilomba. Valamiért nem érzem annyira gáznak. Egyébként is lenne annyi eszem, hogy kitöröljem a gázos dolgokat, ha lennének.
Másokéba én nem néztem bele soha, ugyanezen okokból, bár volt, hogy egészen más módon lebukott előttem valaki, és ez igencsak megkönnyített egy olyan döntést, amit mellesleg egyébként is meg kellett volna már hoznom. Ezért gondolom, hogy ha egyszer neaggyisten ilyesmire vetemednék, valószínűleg jól járnék. Ettől persze a dolog lehet elítélendő.

2009.06.18. 20:13:41

@DeeJay(HUN): nem, nem, vétkesek közt cinkos, aki néma...én nem hagynám. Semmi sincs véletlen...

jajanyam 2009.06.18. 20:17:40

@Letícia:
És akkor mi a jobb? Erkölcsösen és szerelmesen nem csalni, vagy erkölcstelenül, de továbbra is szerelmesen csalni?
Vagy... Erkölcsösen és szerelmesen, de a párunkat szeretve nem csalni, vagy erkölcstelenül, párunkat szeretve, de másikba belezúgva egy jót kamatyolni?
(Megjegyzem, hogy az erkölcs/erkölcstelenség fogalma csak a posztod után jutott eszembe...:-))

2009.06.18. 20:23:52

@jajanyam: a kommentem, mert a posztot nem én írtam!:) Na, ha eszedbe jutott, akkor minek kérdezed????:DDD

ju offa 2009.06.18. 20:26:17

én csak a címet olvastam,de tuti a tipitapiért is szájba taposnám,a csajom,és a srácot is.

peace all.

;-)

2009.06.18. 20:28:55

@ju offa: fú neked milyen avatarod van...na húzok is el innét!:PPPP

sertésmájkrém 2009.06.18. 20:44:26

@T1GRIS: Megnézném azért, hogy hasonló helyzetben te is csak úgy elsiklanál-e felette. A bizalomnak ilyenkor annyi.

sertésmájkrém 2009.06.18. 20:47:16

@Kytia: Most miért csináltok dionüszosznak extra munkát? :) Így is szépen teljesít.

Zsófi2008 2009.06.18. 21:05:58

Én inkább tartom megcsalásnak azt, ha valaki lelkileg kezd el kötődni egy harmadikhoz. Persze ez nem azt jelenti, hogy ha félredug, nem dobnám ki...

T1GRIS 2009.06.19. 00:32:19

@Thyb: "Amikor hazajött, akkor ha tiszta a lelkiismerete akkor leülnek elmondja mi van"

(Bakker, szerintem Kytia komoly toborzást is folytatott odaát Barbieországban, mert özönlenek a kommentelők arról a tájékról! :))
Hát persze, ez aztán a hiteles történet! A csaj nem akarja dobni a pasit, volt egy nyaralás, volt egy flört, szerencsétlenhülyekurva még szerelmes is lett, úgy érzi (persze, állítjátok, meg is húzták vagy tudja a faszom, mi volt), de mindegy is: az VOLT, az élete folytatása meg VAN.
De azért leülteti a barátját, és nagy komolyan aszondja: Te Sanyi, az a helyzet, hogy én ottan szerelmes lettem. De mivel tiszta a lelkiismeretem, ezért én most elmondom neked az őszintét, mer én annyira szeretlek tégedet.
És ezt, gondolom, ti pont ugyanígy csinálnátok a saját életetekben... :D Hát persze.

Bírom, ahogy teljes beleéléssel bedobtok ide olyan szavakat, hogy "de hát HAZUDOTT!" Mintha A. Ti nem hazudnátok néha B. ettől már ne lehetne két felnőtt embernek feltennie azt a kérdést, hogy na és akkor hogyan tovább.

A Makulátlan Erkölcspáncélos Hadtestnek üzenném, hogy amit itt fejtegetnek, az azért nem reális, mert egyrészt a csaló félnek mindig egy seregnyi kifogás van a fejében, hogy amit csinál(t), az miért nem akkora gáz. "De csak egyszer történt." "Többször történt ugyan, de csak a szexről szólt." "De akkor be voltam rúgva." "De nem nyeltem le." "De azóta szakítottam vele." (satöbbi) Másrészt meg biztosak benne, hogy nem buknak le.

Ha tényleg komolyan gondoljátok, hogy a "de hát hazudott" olyan súlyú, hogy amellett még egy postafiókba történő ormótlan belecammogás is csupán kamaszos csínynek számít, akkor javaslom megfontolásra a hűtlenség valamelyik fenti komment végén idézett definícióját... Kíváncsi vagyok, hogyan boldogultok vele a való életben. Mert ott már nincs önfelmentés, hogy "de az csak egy ártatlan flört, a barátomnak arról igazán nem kell tudnia, csak feleslegesen megbántanám vele szegényt". Tudjátok mit, ti csak legyetek full őszinték, ahogyan mindenki mástól elvárjátok, aztán a barátotok/barátnőtök meg hadd döntse el maga, hogy valóban rá tartozott-e a dolog.
Menni fog?

T1GRIS 2009.06.19. 00:34:34

@Kytia: Szinte süt a szavaidból, hogy mennyire mélyen ítéled el. :)

T1GRIS 2009.06.19. 00:41:03

@sertésmájkrém: Nem ismerjük egymást, de ha ismernél, tudnád, hogy nem szívesen ütöm az orrom olyan dologba, amiről nincs személyes tapasztalatom. Magyarán: voltam ilyen helyzetben.

KoborMacska 2009.06.19. 07:00:29

@Jacques Ucca: Jajj, micsoda ferfias hangok ezek!

KoborMacska 2009.06.19. 07:23:21

@Jacques Ucca: " Általában így kezdődik, két csaj elutazik valahová.. Aztán már csak a bőrgyógyászaton ülnek egymásnak háttal :-)"

Legalabbis te azt tartanad igazsagosnak, ha ez tortenne. Nehogy ma csajok csak ugy szorakozzanak mindenfele vonzo pasival, aztan meg csak bajuk se legyen belole!

Kytia 2009.06.19. 07:53:11

@KoborMacska: "Legalabbis te azt tartanad igazsagosnak, ha ez tortenne. Nehogy ma csajok csak ugy szorakozzanak mindenfele vonzo pasival, aztan meg csak bajuk se legyen belole!"

Nna, eeez most 10 pontos volt.:))) Kb. így reagálnak a pasik, ha egy másik "kakas" a képbe kerül. Persze ők naponta minimum 5 nőt masszává akarnak kúrni, de az nem baj.:)

Kytia 2009.06.19. 08:05:06

@T1GRIS: Na, Te csak ne szólj egy szót sem. Az én táborom szánalmas Thürmer-tüntetés a Te rajongóidhoz képest itt a blogon, ha jól látom. Kicsit idegesít is.>:-o

Jaja, mélyen elítélem.:))

Amúgy mit jelent nálatok a "nem volt szex"? Mert a taperolás nálam pl. már bőven annyi oxitocint szabadít fel, mint a konkrét behatolás.:))

"Tudjátok mit, ti csak legyetek full őszinték, ahogyan mindenki mástól elvárjátok, aztán a barátotok/barátnőtök meg hadd döntse el maga, hogy valóban rá tartozott-e a dolog."

Én persze hazudozom össze-vissza, de ez nem jelenti, hogy a velem párosodó nem tenné sokkal jobban, ha kirúgna ilyenkor. Mert, ha már hazudozom, akkor ott már gázok vannak, de persze csak a magam nevében beszélek.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.19. 08:27:47

Látom elvagytok, ne hagyjátok abba, kitűnően szórakozom :-DD
Ez így teljesen jó, nincs anyázás, mindenkinek igaza van kicsit, jók a beszólások is, semmi (komoly) sértegetés, személyeskedés, teljesen jól megadja a reggeli kávéimhoz az alaphangulatot :)
Egy-két hozzászólás alapján a házimoziban történő lejátszás (ahogy t1gris is próbálta megvilágítani) inkább vicces, mint valóban megélhető, de így szép.

Házasember írt erről szösszenetet, ami közismert (hmm?) mi adja a poszt/komment olvasás élvezetét. hazasember.blog.hu/2009/06/17/a_szavak_ereje_13

TBal 2009.06.19. 09:03:59

@úriparaszt: Te vagy az itteni Sólyom László, aki a kommentelők fölött áll? :)

KoborMacska 2009.06.19. 09:27:02

@Kytia: Nekem semmi bajom azzal, hogy a hapsik hany csajt akarnak masszava kurni... maximum azzal, hogy a legtobben csak szajhosok, aztan amikor eppen olyan hapsit keresek, aki megfelelo szinten masszava tudna kurni, ugy ahogy szeretem, akkor meg ki tudja hol vannak :-)))

McsA 2009.06.19. 09:32:14

Sziasztok!
A post írója vagyok. Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni. Köszönöm a sok hozzászólást, szinte mindegyikben volt egy-egy elgondolkodtató mondat.
Sokan nem elég figyelmesen olvasták el a végét, bár én is hibás vagyok, mert szándékosan kicsit olyan irányba vittem a storyt, mintha szétmentünk volna a három évvel ezelőtti eset után. Nem így történt! Szerettem volna tudni, hogy az együtt maradás mellé állnak-e kommentelők..

Csak nagyon kevés emberrel osztottam meg ezt a storyt, viszont így "névtelenül" végre sok-sok eltérő véleményhez jutottam megvető pillantások és barátikörben terjedő pletykák nélkül. Nagyon köszönöm!

Akik szeretnék tudni, hogy mi történt azóta, röviden: Az elején kínlódás, bizonytalanság, idegeskedés. Nagyjából egy év kellett ahhoz, hogy ne jusson eszembe minden nap az eset és, hogy jól döntöttem-e. Konfliktushelyzetekben eleinte gyakran előjött, sokszor újratárgyaltuk, hogy ki mit gondol, hogy érez. Bizalomról eleinte szó sem volt, nem is ígértem neki, hogy lesz. Voltak egészen beteges gondolataim is és a mai napig ha gyanús szituáció van, sajnos a legrosszabbra gondolok, de magamban tartom, nem gyanúsítgatok és azt hiszem mostanra elértem egy olyan szintet, amivel a legtöbb féltékenykedő / birtoklási kényszerrel küzdő pasasnál sokkal elviselhetőbb vagyok. Valószínűleg ez más partnerral is így lenne.. nem hiszem, hogy képes lennék feltétlen bizalomra. Kb egy évvel az eset után volt egy mélypontunk, akkor kicsit én is megtapasztaltam az érem másik oldalát. Alkalom lett volna már korábban többször is, de nem volt nehéz nemet mondani, soha nem tettem volna olyat amivel megbántom, vagy hasonló szituációt idézek elő mint ő. Az eset után ez sajnos megváltozott.. nem magamat akarom mentegetni, de tényleg pocsék volt az első év. Szerettem, most is szeretem, de gyakran éreztem azt, hogy nem kellene már együtt lennünk, kerestem a kiutakat és mikor alkalom adódott sokkal nehezebb volt "választani".. de végül soha nem léptem félre senkivel. Visszatekintve jól tettem. Azóta helyrejöttek ezek a dolgok, sokkal kevésbé vagyok bizonytalan ilyen esetekben.

A jelenlegi helyzet: egy kiegyensúlyozott kapcsolat. Boldog vagyok Vele, szerelmes is vagyok, nincs sok konfliktusunk, semmi hasonló nem történt azóta, de azt a vegytiszta szerelmet már nem érzem, mint előtte. Persze lehet mondani, hogy az úgy is elmúlt volna.. nem tudom.. lehet.

Az esetről kb 1,5-2 éve nem beszéltünk, nincs már értelme. Nagyon sokat változtunk.. különben nem ment volna. Nem faggattam ki, hogy mi játszódott le a fejében az elmúlt három évben, de egy biztos: látta, hogy milyen, ha másnak fájdalmat okoz, látott szenvedni. Tanult belőle. Láttam, hogy küzd a kapcsolatunkért, próbált rendberakni mindent. Ha ezekben nem lennék biztos, már rég nem lennék egy pár.

Ez bejött sajnos:
" az is eszembe jutott, hogy a harmadik valami ottani pincer vagy vizimento, aki minden turnusban talal egy csajt, akit hulyithet. Azokat meg megszediti a napbarnitotta, jokepu, kigyurt testu amorozo. Barkivel barmikor megeshet, veled is es nem csak 10 ev hazassag utan. "

Nem pincér, de hotel alkalmazott, animátor. Jah és napbarnított persze, mert fekete.

"mennyiben olvasod ezt, és emlékszel még, pontosan hova utaztak a barátnődék, légyszi írd meg nekünk"
Kenya. Azóta volt ott egy fincsi polgárháború, remélem a csóka is odaveszett :) Na jó, ez csak rossz vicc, legkevésbé a srácra haragudtam.

Ami a szülők ügyét illeti, sajnos az elbeszélések alapján passzivitásukkal erősen közrejátszottak a történetben. Nem akarom rájuk kenni, a barátnőmnek volt már annyi esze, hogy el tudta dönteni mit lehet egy normális kapcsolat mellett és mit nem.

A levéltitok megsértése miatt azóta is furdal a lelkiismeret, bocsánatot kértem egyébként akkoriban ezért. Nem vállt szokásommá.

KoborMacska 2009.06.19. 09:33:26

@Kytia: Es most gondolom azt hiszed, hogy vicceltem ;-)

Balance Of Power 2009.06.19. 09:34:02

@DeeJay(HUN): Igy van, eleg buntetes neki az, hogy a kinti vilagban kell tovabbelnie es nem vonulhat a borton biztonsagaba. Szvsz par even belul belehal a lelki tusaba es nem sokan fogjak sajnalni.

Kytia 2009.06.19. 09:41:16

@McsA: "nem hiszem, hogy képes lennék feltétlen bizalomra"

Ez nem rossz?

Balance Of Power 2009.06.19. 09:41:16

@McsA: Kifejthetned jobban az "erem masik oldalat".

Ami pedig a feketeket illeti, ismerek itt eloket, ill. veluk kapcsolatot kezdett lanyokat is. Akarmilyenek is, a lanyok gerjednek rajuk, pedig folyamatosan kibasznak veluk. A legelso munkahelyen mast sem hallgattam a kolleganomtol, mint hogy most mar tenyleg szakit a feka baratjaval meg hogy a hugat neha meg is veri a szinten feka baratja, aztan erdekes modon sose szakitott egyikuk sem. Valszeg a "kalyhacso"-effektus a titok nyitja. Mint ahogy mi, ferfiak is elvesztjuk az eszunket 2 kemeny dudatol meg egy feszes seggtol minden korulmenyek kozott.

Kytia 2009.06.19. 09:42:34

@KoborMacska: Nem. Csak a mély egyetértés csalt mosolyt az arcomra.:))

Balance Of Power 2009.06.19. 09:43:45

@Balance Of Power: Remelhetoleg az ujgazdag sznob fater meg muttert szivinfarktus kerulgette, amikor kiderult, hogy a lanyuk egy negerrel kavart :)))) Ha egyaltalan beavatt oket...

Kytia 2009.06.19. 09:44:30

@Balance Of Power: Nekem nem tetszenek. Büdösek, száraz a bőrük, és nagyon világít a foguk.:)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.19. 09:44:55

@TBal: Dehogy, szoktam okostojáskodni de csak impulzusszerűen :-D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.19. 09:46:10

@KoborMacska: Izé, kontaktlista?! ;-DDD Tessék gyűjteni a használható neveket, telefonszámokat, kellemes vacsi + fakultatív esetére ;-)~

Balance Of Power 2009.06.19. 09:51:31

@Kytia: De azert a kalyhacsotol kikerekedne a szemed es tatva maradna a szad, az tuti.

Kytia 2009.06.19. 09:54:33

@Balance Of Power: De olyat láttam már fehéren is, aki illatos volt, és hidratált.:)

Balance Of Power 2009.06.19. 09:56:06

@Kytia: Az lehet, de a fehereknel nem ez az atlag, mig ott... A legenda szerint legalabbis ;))

Cica7 2009.06.19. 09:56:42

@KoborMacska:

:DDDD
Szájhősök?
Vannak ilyenek.
Jártam így, majd szétrobbant a manus,annyira akart.
Aztán amikor éles helyzet volt, masszává gyömöszölhetett volna egyszerűen az inába száll a bátorság....

:DDDDDD

Cica7 2009.06.19. 09:58:24

@Kytia:

Hidratált.:DDDDD
Na, ez tetszik.:DDDD

Kytia 2009.06.19. 10:04:47

@Balance Of Power: Állítólag az is kamu.:)

@Cica7:

"Így jár, ki csak rajong és nem vigyáz,
Ki a gyönyörtől már előre részeg -
Ha hozzájut, elvéti az egészet
És nyílt szinen kitör a lámpaláz..."

:))

Balance Of Power 2009.06.19. 10:08:21

@Cica7: Ez valszeg azert volt, mert sok esetben az odavezeto ut sokkal izgalmasabb, mint a vegeredmeny. Mondjuk ha az illeto nem volt amugy hazasember, akkor azert ciki ;))

Kytia 2009.06.19. 10:09:46

Amúgy: "látta, hogy milyen, ha másnak fájdalmat okoz, látott szenvedni"

Azért örülök, hogy nemcsak az én Barbivilágomban okoz ez fájdalmat. Már kezdtem elhinni, hogy én nem vagyok normális.

Amúgy becsülöm a posztírót, hogy így túltette magát, és mindazokat is, akik ezt végigcsinálják.

Cica7 2009.06.19. 10:18:56

@Balance Of Power:
Volt is belőle kellemetlenségem.
A ciki eset után nem igazán éreztem azt, hogy beszégessek vele és ápoljam a lelkét, hogy ugyan már, miért is tojtál be az utolsó pillanatban??
Biztos nem voltam megértő...:DDD
Erre bejött hozzám, hogy vajon miért nem akarom felvenni a telefont????
:DDDD

Kytia 2009.06.19. 10:21:45

@Cica7: De mit jelent pontosan, hogy betojt? Nem állt fel? Vagy remegett is hozzá egész testben, mint a nyárfalevél?:)

TBal 2009.06.19. 10:36:04

@Kytia: Persze, hogy fáj... nekem azzal van vitám, hogy ez a fájdalom legitim-e?
Mondok egy példát, kicsit máshonnan: Egyik exemnek esküvője volt azzal a fiúval, aki miatt elhagyott. Ott voltam rajta. És szerettem volna a vőlegény helyében állni... fájt, hogy nem én vagyok ott. Korábban sokszor eszembe jutott, hogy örülnék, ha történne valami a sráccal, vagy összevesznének, és akkor kapnék még egy esélyt talán...

Eddig egy az irány. Viszont innentől a kérdés, hogy ki hogy kezeli. A fentebb említett gondolatot viszont elhessegettem, mondván: de hát én szeretem őt, azt szeretném, hogy boldog legyen! Azért választotta a másik illetőt, mert úgy gondolta, hogy ő boldogabbá tudja majd tenni az életben, mint én. Így épp a nagyobb boldogságot venném el tőle, ha teljesülne ez a belső, ösztönös óhajom!
És persze az esküvőn is fájt egy kicsit... de aztán letisztult, és tudtam neki örülni. Szerintem itt nem az a fontos, hogy szívből tud-e neki örülni az ember, hanem az, hogy ésszel tud-e, tudja-e az ember azt mondani, hogy "ennek én örülni akarok, örülni szeretnék!"?
Leanyázhattam volna őt, elküldhettem volna melegebb éghajlatra... de ehelyett sok boldogságot kívántam nekik, és gratuláltam.

És ami fontos: abból, hogy legitim (szerintem), az következik, hogy ez semmilyen vitában fel nem használható, én ragaszkodni szoktam hozzá, hogy ha ilyesmi fáj nekem, akkor igenis nehogy törődjenek vele, nehogy lemondjanak emiatt bármi jó dologról mások, egyenesen hagyják figyelmen kívül - ez az én magánügyem, ezzel nekem kell megküzdeni.

@McsA: , ezt neked is írom - mennyire értesz ezzel egyet?

TBal 2009.06.19. 10:38:55

@KoborMacska: írtam neked privát üzenetet (mail).

Cica7 2009.06.19. 10:44:03

@Kytia:

Nem állt a zászló.
Teljesen bedobtam magam, már minden csináltam vele....
De nem.....

:DDDD

vivax 2009.06.19. 10:44:05

megint egy üzenetkotorász, hogy állna keresztbe egy kamionajtó az ilyen sumák gyíkok seggében. amúgy öcsém, veled is simán előfordulhat ilyesmi, úgyhogy csak nyugi. egy flört még nem a világ vége. én 8 éve élek egy teljesen korrekt házasságban, de közben nekem is és az asszonynak is volt kisebb kilengése, de ettől még nem rohantunk neki a dunának, a végén úgyis mindig visszalengünk egymáshoz, mert alapvetően kurva jól érezzük magunkat a másik társaságában, csak néha jól esik egy kis változatosság;) úgy látom alapvetően túlgörcsölöd a szitut. take it ease;)

KoborMacska 2009.06.19. 11:23:07

@TBal: bocsika, nagyon kezdo vagyok... hol talalom a private uzeneteket? kell indamailt regisztralnom, vagy ez hogy mukodik?

TBal 2009.06.19. 11:27:03

@KoborMacska: az itt megadott e-mailcímedre küld ki egy levelet, és az én itt megadott e-mailemet írja be mint küldőt.

KoborMacska 2009.06.19. 11:28:07

@TBal: o.k., kozben megtalaltam. Mindenkitol elnezest az OFF-ert.

Kytia 2009.06.19. 11:28:51

@TBal: Ezzel amúgy egyetértek, és én is így vagyok vele. Sosem vágtam senki fejéhez, hogy fájdalmat okozott nekem. Egy tipikus esetet kivéve: amikor ezzel magyaráztam, hogy nem jöhet vissza hozzám. Mert én azért alapvetően úgy gondolom, hogy boldognak lenni jöttem erre a világra, nem azért, hogy mások önzésétől szenvedjek.
Egyébként kapcsolaton belül sosem vágtam ilyesmit a másik fejéhez. Neki kell eldöntenie, mennyire fontos neki a boldogságom.

Amit a volt barátnőd esküvőjéről mondtál, az már bocsi, de nekem kicsit túlzás. Ha fáj, nem megyek el az esküvőre, a volt párom biztos megérti. Ennyi mindent ne fojts magadba, mert rákban fogsz meghalni a végén.

Kytia 2009.06.19. 11:34:26

@Cica7: Jajj, ez durva.:)))

Persze bárkivel előfordul.:DDDDD

TBal 2009.06.19. 11:57:34

@Kytia: Igen, de ha két boldogság üti egymást (azaz az egyik akkor boldog, ha a másik nem az, és fordítva), akkor valahol célszerű engedni :).

Ha nem lettem volna ott az esküvőn, akkor a fájdalmamnak adtam volna igazat. pedig nincs igaza. Az illető megmaradt barátnak - és sokat köszönhetek ennek a hozzáállásomnak, visszakaptam az életben. De nem azért csináltam, mert hasznot reméltem tőle, hanem mert így gondoltam jónak.

McsA 2009.06.19. 16:48:17

@TBal: Nem tudom, hogy legitim-e.. azt hiszem a fájdalom az fájdalom, neked is fájt végignézni ahogy az exed valaki mással köti össze az életét. Az, hogy te mit mondtál és milyen szerepet játszottál, nem érdekes. Én elég őszinte típus vagyok és utálok szerepekben tetszelegni.. Pl az esküvőre nem mentem volna el semmiféle udvariassági megfontolásból sem, hiszen akik felé ezt a gesztust tetted pontosan tudják, hogy milyen fos egy érzés lehett neked végignézni.. innentől kezdve két dolog állhat a háttérben:
a.) hülyére vettek másodszorra is.
b.) reménykedtek, hogy nem mész el, csak udvariasak akartak lenni.

Az én esetemben sem próbáltam megjátszani, hogy tessék, menj és légy boldog, nem állok az utadba. Részéről erről szó sem volt, őszintén (persze akkor ezt nehéz volt elhinni) mondta, hogy engem szeret. A történetemhez rengeteg mellékszálat, magyarázkodást írhattam volna, mi miért és hogyan történt, ilyen az is, hogy az ő emailje (amire a srác válaszolt) már hónapokkal a lebukás előtti üzenet. Nem tudom, nem vagyok gondolatolvasó.. lényegtelen ez már, hogy meddig és milyen erősen érezte amit érzett.. az elmúlt néhány év tükrében persze.

Lényeg: szerintem a fájdalom legitim, az igények pedig csak akkor, ha a két ember közül mindkettő abban látja a megoldást, hogy próbálják meg újra és tesz is ezért valamit. Ha szimplán lebukik, aztán közben folytatja ott ahol abbahagyta, az már ahogy mondod, reménytelen és ott az ejtett félnek már nincs értelme kapálóznia.

KoborMacska 2009.06.19. 23:10:37

@McsA: En is elmentem a nagy szerelmem ekuvojere, es egy percig sem bantam meg. Nana, hogy fajt. Oszinten bevallom, hogy azt kivantam, barcsak leszakadna az eg de eppen csak annyira, hogy senkinek baja ne essen, de a hazassagkotest megakadalyozza.

Viszont amikor ez nem tortent meg (nem szakadt le az eg), es ok kimondtak az igent, utana a legtisztabb szivvel kivantam boldogsagot mindkettojuknek.

69Roy69 2009.06.19. 23:58:05

bakker mennyi komment, ennyit olvassak most végig? XD
nos a megcsalás határa az az amit érzelmileg nem tudsz elviselni, ha beleszeret, vagy ha már meg csókolja, stb. bizonyos emberek számára a csók nem megcsalás, jó példa a barátnőm erre, rossz példa magamra amiért vele vagyok. jobb túllépni az ilyenen, jó volt elmúlt, az életben van sok szép dolog, csillagok, fák, tengerek, a tengerekben halak, de ha nem ilyen elvontan fogalmazok, néha megkapod a szeretetet csak a megértést nem, valahol a megértésből kapsz többet, független mi történik veletek, azt kell eldöntened, mi a legjobb a számodra és működik e az adott személlyel.

Próbáltam lényegre törő és hasznos lenni, köszi hogy olvastál.

Kytia 2009.06.21. 10:26:51

@69Roy69: Mindenképp olvasd végig. Ilyen jót azóta sem veszekedtünk, mint ennél.:)

TBal 2009.06.22. 09:47:09

@McsA: ???
Úgy látom, neked hiányzik legalább egy szemszöged, ahogy lehetne látni a világot. Nem játszottam szerepet. Popper írja, hogy nyugaton van egy olyan társadalmi parancs, hogy "légy egyértelmű!". Ezt úgy látom, te tartod. Akár vallásilag, akár szerelmileg, akár máshogy... pl. egyértelműen mondd ki, hogy szereted, nincs olyan, hogy néha szereted, néha közönyös vagy, sőt, néha kifejezetten utálod a másikat.

Én biza őszinte voltam, nem szerepelgettem. Van egy dolog, amit érzek, és van egy dolog, amit gondolok - és néha a kettő nem mutat egy irányba, sőt, néha teljesen ellentétesen mutat. Ez egy belső harc, és én nem szoktam ezeket kikerülni, szerintem meg kell ezeket vívni, hogy jó ember lehessek, hogy fejlődhessek, hogy érhessek.

A lánnyal kapcsolatban is ez van, igen, lelépett egy pasival, akivel boldogabbnak érezte magát, mint velem, és hozzá ment feleségül. Persze, hogy rosszul esik, de én is ugyanezt tettem volna a helyében. Amikor realizáltam, hogy olyanokat kívántam, hogy menjenek szét valahogy, de azt is, hogy független emberként azt kívánnám, hogy boldog legyen, éljék le együtt az életüket, akkor egy levélben mind a két felet leírtam neki. A válaszában azt írta, hogy ez normális, és köszöni, hogy leírtam.

Én úgy gondolom, hogy ilyen dolgok az életben vannak, és mivel én a való világban szeretnék boldog lenni, nem fogok félrenézni, együtt fogok tudni élni ezzel. Persze szerintem egy picit mindig piszkálni fog, de ebből nem fogok nagy ügyet csinálni.
süti beállítások módosítása