Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Az oldal design átalakítás alatt áll.

Egy évtizede vagyunk együtt a feleségemmel. Második házasságom, elsőből egy gyerek, ebből egy másik. Ez nagyon nagy szerelem volt. Nehezen jöttünk végleg össze, megszenvedtük. Aztán teltek az évek együtt. Nehezen csiszolódtunk össze, sok mindenben mások vagyunk. Jött a gyerek, akkor megint jó volt egy ideig. Aztán nem érezte magát jól velem.

Unatkozott mellettem és egyébként sem találta a helyét a világban. Mást akart. Az utolsó év már nagyon rossz volt. Én még mindig szerettem (azóta is szeretem). Összejött valakivel, szerelmes lett, el akart hagyni. Engem okolt, jórészt jogosan. Küzdöttem érte.

Éltem a megcsalt szerelmesek keserű életét. Néhány hónap egyre reménytelenebbnek tűnő küzdelem után végül engem választott. Új fejezet kezdődött az életünkben. Nagy reménnyel, lelkesedéssel kezdtük újra. Mindketten küzdöttünk, tényleg sokat tettünk a kapcsolatért. Eltelt egy év. Sokat változtam, igyekeztem előnyömre, jobbára sikerült is. A tenyeremen hordtam. A lényeg most jön.

Pár hete elutazott (munkahelyi útra), ahol összejött valakivel. Nem mondta el, de éreztem, hogy valami nem kerek. Tagadott a végsőkig, én meg hajlottam rá, hogy higgyek neki, mert korábban sosem hazudott, az egy évvel ezelőttit rögtön beismerte. Azt mondja csak lelki kapcsolat volt, de szerelem. Pár hete, hogy visszajött az útról, levelezgettek, egyszer találkoztak is. Mikor rájöttem, teljesen összetörtem. Arra jutottunk, hogy abbahagyja, úgysem lehet belőle semmi. Megpróbálja velem újra, de nem bármennyire is jó férje vagyok, nem vagyok a lelki társa. Rettenetesen érzem magam.

Talán még mindig szeretem, de hogy éljek, tudok-e bízni benne? Én megértem, hogy néha jön egy érzés, de ha az ember elkötelezett, akkor nem ápolja, hanem elhessegeti. Én így gondolom. Sosem csaltam meg, lélekben sem, pedig lett volna rá alkalmam. Azt mondja, ő ilyen, én meg más vagyok.

Ha húsz lennék (negyven múltam), nem lenne a közös gyerek, közös egzisztenicia, talán megpróbálnám külön. Ha azt mondjátok egy utolsó balek vagyok, megértem. Nincs hova mennem, nincs új élet előttem, de a semminél vajon jobb-e ez? Nem tudom, mi legyen, teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudom mit bírok még. Most nagyon gyengének érzem magam. Kezdtem már elölről az életemet, nem az vagyok, aki hamar feladja, de most tanácstalan vagyok. Egyelőre élek tovább, a gyerekeimnek szüksége van rám.

Még soha nem írtam semmilyen fórumba. Egy éve, a nagy krízis idején mindent segítséget kikértem, pszihológus, párterepauta, barátok. Akkor segített. Most nem érzem, hogy bárkihez fordulhatnék. Elfáradtam. Ez az én problémám, de nem tudom kezelni. Az hogy ide írok, olyan utolsó szalmaszél-féle. Csak ki kellett írnom magamból.

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Címkék: hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

100 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr431188288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 10:13:23

Érdekes egy Nő lehet.. Bár én is ismertem ilyet és jól ott is hagytam..
Ha unatkozik miért nem vásárol mosómedvét.?

Kytia 2009.06.17. 10:46:04

Jó reggelt!

Annyira őszinte és normális embernek tűnik a posztoló, hogy ezen most kicsit elérzékenyültem. (*sóhajt*)
Nem is tudom, mit mondjak. Mondanám, hogy csaljon ő is, de látszik, hogy nem lenne öröme benne, ahogy abban sem, ha elválna.

Jáááájjj!

azallamenvagyok 2009.06.17. 10:46:55

hát, részvétem:( egy energiavámpír: helyét a világban kereső nagyönmegvalósító könnyenszerelembe eső tini a leírás alapján, te meg a lelkedre veszed, emiatt (már bocs) nyivákoló vénasszony leszel, aztán még a végén ő fogja a fejedhez vágni, hogy hisztis, meg tesze-tosza vagy, neki meg férfi kell.

sarokra állni, beszélni, beszélni, beszélni, mindent egy lapra feltenni. mindent és ne csak a lelki egyensúlyodat... szedje össze magát ő is meg te is, tisztázzátok, hogy mit akartok, és ehhez hűen álljatok egymáshoz:)

(ha el is válnátok, meg beleszeretne másba, 15 év múlva újra együtt lennétek...)

Hogy nem találja a helyét a világban: az ember helye az egész világ, és az extrém körülményeket leszámítva nincs az a börtön, ami az ÉN-t elnyomná... nem fogja jobban megtalálni a helyét attól, hogy fizikailag más mellett keresi, az akadály benne van, talán neki kellene egy pszichomókus?

vagy egy pofon?

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 10:50:30

@azallamenvagyok: Egy nagypofon bennem is felmerült, tisztán makarenkó-i célzattal.. Akármit is mondanak a jogászok van akinek szüksége van rá..

Kytia 2009.06.17. 11:00:57

@azallamenvagyok: Nem ismerek Rád. Nem találja a helyét??? Hisz' a Te felfogásod szerint nem is hűtlenség, amit a nő csinál, illetve csak a hűtlenség 1. verziója, ami ugye nem büntetendő. Vagy én értettem félre valamit?

azallamenvagyok 2009.06.17. 11:14:26

@Kytia: a félrelépések sorozatos lelki következményeit hazavinni, másba szerelembe esni, az elhagyás lehetőségét felhozni bizony hűtlenség... ha szürke a kapcsolat, és kellenek új élmények, hát menjen, csinálja, de ne a kapcsolat kárára. ne úgy élje meg, hogy ő most kiszakad, hanem úgy, hogy a kapcsolata lehetővé teszi ilyen élmények szerzését is. A sörözés példa: ha úgy megyek el sörözni, hogy én most kiszakadok a mindennapokból, és azon rinyálok, hogy jajj de jó lenne nekem a sörözős legényélet, akkor régen szar (és bennem van a hiba). Úgy is hozzá lehet állni, hogy van nekem egy tüneményes párom aki mellett még arra is lehetőségem van, hogy néha nyugodtan elmenjek sörözni:)

azallamenvagyok 2009.06.17. 11:16:09

és az illető úr is mondja azt neki, hogy menj, nehogy unatkozz mellettem, de maradj velem:)

Kytia 2009.06.17. 11:26:44

@azallamenvagyok: Értelek.:)

Hát, ebben is van valami. Az asszony bizony vergődik a biztonság és a boldogabb, izgalmasabb élet között. Én se vagyok túl optimista.

De azért ez eléggé fekete-fehér, ahogy ezt leírod. Mi van akkor, ha pontosan tudod, hogy bizonyos dolgokat nem kapsz meg a sörözős legényélettől, amiket megkapsz az asszonytól és fordítva? És mi van akkor, ha nincs ilyen tüneményes párod, mert történetesen nem bírja, ha sörözni mész, de Te mégsem akarsz mást, olyat választani, aki tolerálja, mert azt az egyet szereted, aki nem tolerálja? Ilyenkor két megoldást találnak az emberek, ahogy észrevettem, amióta olvasom a blogot. Vagy vergődni kezdenek, mint ez a nő, és "nem találják a helyüket", vagy hazudozni kezdenek, mint sok korábbi poszt főszereplője. Kompromisszum nem létezik? Meg lemondás valamiről, valami más érdekében?

redriot77 2009.06.17. 11:30:40

Szomorú történet. A sima félrekúrás is szomorú, de amikor az új pasinak már nem csak a farka érdekes, hanem úgymond lelki társsá válik, otthon meg már csak a "szia-szia- mikróba' a vacsi, melegítsd meg magadnak" van, az már teljesen gáz.

Szerintem ne okold 100%-ban kizárólag magadat a kialakult helyzetért. Nem vagyok ilyen téren tapasztalt, de azt talán finoman felvethetnéd neki, hogy minden esélye megvan rá, hogy az aktuális Lelki Társat is megunja majd egyszer: pár hónap múlva annyira lesz izgalmas mint egy tavaly októberi "Kiskegyed" a fodrász várójában. Akkor mi lesz? Ráadásul ha téged vhogy kiiktat, akkor odavész a tiltott gyümölcs feeling is.
Ha rávennéd, hogy ne csak a puncija pillanatnyi állapota alapján, hanem pár évet előregondolkodva hozzon döntéseket, talán még meg lehet menteni a kapcsolatot. Bár ez csak az én egyszerű fejtegetésem, szerencsére nincsenek ilyen tapasztalataim.

Minden jót.

Kytia 2009.06.17. 11:31:00

" és az illető úr is mondja azt neki, hogy menj, nehogy unatkozz mellettem, de maradj velem:)"


Ááá, szerintem azért ezt nem mondja. Inkább azért türelmes, mert reménykedik, hogy egyszer ez elmúlik asszonynál.

azallamenvagyok 2009.06.17. 11:40:11

@Kytia: pedig neki is lépnie kell:)

"És mi van akkor, ha nincs ilyen tüneményes párod, mert történetesen nem bírja, ha sörözni mész, de Te mégsem akarsz mást, olyat választani, aki tolerálja, mert azt az egyet szereted, aki nem tolerálja?"

Az élet tele van ilyen problémákkal helyzetekkel, miért pont ezt kell túlmisztifikálni: ha sárkány, de mellette döntök, akkor én döntöttem mellette, viseljem a következményeit, A pályaválasztás ugyanez: azzal foglalkozzak, amit szeretek, vagy azzal ami pénzt hoz, vagy szeressem meg azt ami pénzt hoz, vagy találjam ki, hogy csinálhatok pénzt abból amit szeretek?

megjegyzem: alapvető szükségleteinket nem toleráló kapcsolatot nem szabadna túl komolyra fordítani, amennyiben a szükségleteinken nem tudunk túllépni:)

Cica7 2009.06.17. 11:42:51

Kedves Posztoló!

Tanácsot senki sem fog neked adni, megérteni pedig csak olyanok fognak, akik maguk is ilyen élethelyzetbe keveredtek.
Írj nekem priviben, válaszolok.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 11:52:45

@Cica7: Hehehe, ha nem tanácsot fogsz adni és nem fogod megérteni akkor minek írjon.?.?.?.?.?.?.?.? :-)

Kytia 2009.06.17. 11:55:43

@azallamenvagyok: "megjegyzem: alapvető szükségleteinket nem toleráló kapcsolatot nem szabadna túl komolyra fordítani, amennyiben a szükségleteinken nem tudunk túllépni:)"

Jól beszélsz. Asszem, itt a lényeg. De azért ez sokszor nem jön össze, különben nem létezne ez a blog.:DDDD

Kytia 2009.06.17. 11:58:29

@Enrico Palazzo: Valószínűleg ő is volt hasonló helyzetben, így legalább megérteni meg tudja.

@Cica7:
Muszáj priviben? Ez itt kiteregetős blog! Mi nem "hallhatjuk"? Nem mondjuk el senkinek.:)

azallamenvagyok 2009.06.17. 12:06:20

én Cica7 szándékait kapásból félreértettem... romlott vok:(

:DD

Cica7 2009.06.17. 12:51:31

@Kytia:
Egyszer régen én is kértem tanácsot hasonló blogon.
Elég sokan belém rugtak a szavaikkal, meg volt aki jót szórakozott.
Privit írt, aki szintén hasonló sztorit élt meg.
Ennyi.

Elveszett Angyal 2009.06.17. 13:02:10

Ez egy olyan őszinte és szomorú levél volt. Én korábban sosem tudtam, hogy milyen az, mikor egy férfi igazán szeret. Ez a jóember igyekszik, nem játszmázik, rendes, békés családot akar. Vajon milyen lenne a felesége levele? Gyerek is van.
Vagy ez egy házasság rendes sorsa, némi hulléámvölgyekkel, de azért rendbehozható és élhető? Vajon mire szeretnének és mire fognak emlékezni az öregek otthonában, mikor már a hamut is mamunka mondják?

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.17. 13:08:17

unatkozott melletted: már nem szeret.

T1GRIS 2009.06.17. 13:30:43

@Kytia: Bázz, Neked tényleg ennyire bipoláris a világod? :)) Vagy "lépj le azonnal" vagy "csald meg te is"...?

T1GRIS 2009.06.17. 13:39:03

@Kytia: De, létezik. Az is kurvaszar viszont. Én egyszer egy korábbi kapcsolatomban megtettem, miután nyilvánvalóvá vált, hogy a társamat nem tudom meggyőzni arról, hogy felejtse el. Se nem hazudoztam, se nem nyivákoltam, hanem felmértem, hogy egy számomra magasabb fontosságú valami miatt hozom meg ezt a kellemetlen lemondást. De amikor vége lett a kapcsolatnak, már tudtam, hogy hülyeség volt (na jó, addig is, csak nem foglalkoztam vele, mert -> ld. magasabb fontosságú valami), és örültem, hogy nem kell majd meghoznom újra.

T1GRIS 2009.06.17. 13:41:08

@redriot77: pfff... észérveket egy nőnek?! :))

T1GRIS 2009.06.17. 13:44:01

@Cica7: "Elég sokan belém rugtak a szavaikkal, meg volt aki jót szórakozott."

Magamra ismertem a második tagmondatban. :D

T1GRIS 2009.06.17. 13:54:03

Na jó, bár egy kamublogon nem szokás a postolóhoz szólni, de megpróbálom értékelni, hogy Dionüszösz szemmel látható erőfeszítéseket tesz, hogy belerázódjon a feladatba; ez a levél már egész jó lett. Úgyhogy most úgy csinálok, mintha írója valós személy lenne:

Az én tanácsom az, hogy vond ki magad átmenetileg. Ebből a helyzetből jelenleg kevés a nyerési esélyed, viszont a benne való örlődés elvonja a figyelmedet arról, hogy mit kellene belőle/általa megtanulnod. Ehhez bizonyos fokú absztrakcióra lenne szükséged, azt meg nehéz ilyen közelségben elérni. Utazz el valahová egyedül. Ez (amellett, hogy a párodnak is ad majd némi fejtörésre okot - de nem ez a fő cél) segíteni fog összerakni a képet, hogy miért van ez így, miért ismétlődik meg újra, milyen feladatot kell általa megoldanod, amit eddig elmulasztottál. A lényeg, egyedül lenni. Nem elfedned kell különböző ál-örömökkel a mostani érzést, hanem megérteni. Ha kurvára fáj, de már örülsz neki, akkor eljutottál valahová.

Kytia 2009.06.17. 13:57:30

@T1GRIS: azallamenvagyok ide vonatkozó mondását idézném: "megjegyzem: alapvető szükségleteinket nem toleráló kapcsolatot nem szabadna túl komolyra fordítani, amennyiben a szükségleteinken nem tudunk túllépni:)"

Szemmel láthatóan pl. ennek a pasinak nincsenek olyan igényei, mint amilyenek neked voltak abban a bizonyos kapcsolatodban, meg a többiben. Ez nyilvánvalóan bizonyítja, hogy ilyen férfiak léteznek. Én csak arra bíztatom a kollegínákat, hogy aki nem tudja feldolgozni egy harmadik jelenlétét az életében, az még mindig dönthet úgy, hogy keres magának egy ilyet. Merthogy ilyenek léteznek. És szemmel láthatóan nemzőképesek.
És igen, nők között is léteznek ilyenek, és ha a poszt írója rettenetesen boldogtalannak érzi magát a nő miatt, még mindig kiszállhat, és választhat olyan nőt, aki másmilyen. De természetesen semmi sem kötelező, mégcsak nem is ajánlott, mindenki döntsön ízlése szerint.

De valamiért azt érzem, Te nem szereted a nőket. Akarsz beszélni róla?:)

Kytia 2009.06.17. 14:04:18

Az az undorító az összes ilyen megcsalósdiban, hogy az emberek 90%-a a másik oldalról azért elvárja a totális hűséget és lojalitást. Olvastam reggel a szakítós blogot. Ott a nőnek 3(?) pasija volt egyszerre, de amikor férjének elege lett, és bejelentette, hogy mostantól csajozik, olyan balhé lett, hogy rendőrt kellett hívni, és asszony közölte, hogy most játszotta el a férje az utolsó esélyét és válik, és minden... Hol élnek már az emberek, komolyan???

Azért kíváncsi lennék, ez a feleség itt hogyan reagálna, ha a kis unalmas férjecskéje egyszer csak elkezdene hetyegni más nőkkel...

T1GRIS 2009.06.17. 14:15:52

@Kytia: Igazad van, és buzinak is néznek sokszor, de az meg biztos az ápoltságom miatt van. :))

De viccet félretéve: szerethetem én a mákos tésztát is anélkül, hogy misztifikálnám a mákos tészta és a kettőnk kapcsolatát. Ettől még imádom, csak elfogadom a világ törvényeit, hogy én például enyhén sós lobogó vízbe dobva, leszűrve és mákkal meghintve sem leszek soha olyan, mint egy született mákos tészta. De ez nem baj.
A nőknek vannak különlegességeik és vannak töktipikus jellemzőik, kiben több, kiben kevesebb az egyikből vagy a másikból. Megismerni őket viszont csak testközelből lehet, úgyhogy azért igyekszem szeretni őket. Kielégítő a válasz? :)

Kytia 2009.06.17. 14:36:44

@T1GRIS: Há, nem tudom. Értem én, bár még mindig kicsit általánosító. A mákostészta csak egy. Nem lehet összehasonlítani a szarvaspörkölttel. :)

Kytia 2009.06.17. 14:57:14

@T1GRIS: Há, nem tudom. Értem én, bár még mindig kicsit általánosító. A mákostészta csak egy. Nem lehet összehasonlítani a szarvaspörkölttel. :)

De amúgy persze, értem én, hogy tiszteletben tartod a másik másságát. Feldmár mondta, hogy az embert univerzumok választják el a másik embertől, akkor is, ha 20 éve egy ágyban alszanak, és ez az, amit a legtöbben nem tudunk elfogadni. És valóban van benne valami ijesztő.

Cica7 2009.06.17. 15:05:55

@T1GRIS:

Elhittem, hogy a poszt igazi levél, valakinek a saját története.

Kytia 2009.06.17. 15:07:03

Most ezt miért küldtem kétszer?? Ááá, szólok a főnökeimnek, hogy ne cseszegessenek blogozás közben.:))))

Kytia 2009.06.17. 15:11:06

@T1GRIS: @Cica7: Amúgy miért gondolják, hogy kamu posztok ezek? Semmi extra nincs bennük, amit ne lehetne elhinni. Vagy valaki tud valamit?

Dionüszosz 2009.06.17. 15:15:04

@Kytia: A posztok valódiak, bár mindenki azt hisz, amit csak akar!

T1GRIS 2009.06.17. 15:31:49

@Kytia: Általánosító? Persze! Mire számítottál, hogy leírom az életemet? ;)

@Cica7: Lúzer! :DD

T1GRIS 2009.06.17. 15:42:19

@Kytia: Nem gyanús, hogy a levelek "írói" - akiknek amúgy deklaráltan mi vagyunk az utolsó szalmaszál, kivétel nélkül mindegyik a tanácsunkat kéri, alternatívák özönét zúdítják a kedves olvasóra, hogy akkor most melyiket is válasszák - közül egyik sem érezte még fontosnak, hogy kommenteljen is a postja alatt? Vagy azért, hogy árnyalja a képet egy kérdésben, vagy megkérdezze, miért gondoljuk, hogy amit tanácsoltunk, beválik, vagy csak egyáltalán, hogy megköszönje a tanácsokat.
Más blogokon azért megszokott az ilyen fajta interakció, legyen csak szó arról, hogy az illető vett egy táskát, és udvariatlan volt az eladó (mondjuk, Homár), vagy arról, hogy leszorította egy terepjárós, aki még be is mutatott (pl. Autózz). Ezek a postolók még ezekről a tök átlagos élethelyzetekről is szívesen beszélgetnek, ha már vették a fáradságot, hogy megírják a történetüket.
Nem így a mi állítólag létező íróink! :) Nekik pusztán az életük hullik éppen atomjaira, bevallottan kétségbeesettek és tanácsra várnak, de azért miután leírták életük jelenlegi leghatalmasabbnak érzett problámáját, aztán nemes egyszerűséggel kilövik, bazmeg, az űrbe, vagy legalábbis a devnull-ra! És többé feléje sem néznek, vagy max csendben olvasgatnak otthon és hümmögnek, lám, milyen okosat írt nekem ez a Kytia, talán meg is fogadom...

Aha, ez hihető! :)))

azallamenvagyok 2009.06.17. 15:43:41

"Olvastam reggel a szakítós blogot. Ott a nőnek 3(?) pasija volt egyszerre, de amikor férjének elege lett, és bejelentette, hogy mostantól csajozik, olyan balhé lett, hogy rendőrt kellett hívni, és asszony közölte, hogy most játszotta el a férje az utolsó esélyét és válik, és minden..." ez kifelé is elég durva tud lenni: amikor minden nap hazamegy valaki a házastársa mellé az ágyba a szeretője mellől, de a szeretőt folyamatosan a féltékenységével terrorizálja:DDD

Balance Of Power 2009.06.17. 15:47:21

Miert unatkozott a feleseg? Azert ezt jobban kifejthette volna a posztolo, egy kicsit magaba nezve. A klasszikus ertelemben vett "rendes" pasas egyebkent gyakran a "balfasz" szinonimaja is. Az ilyenek mindig beszopjak, hacsak nem egy szurke egeret valasztanak tarsul, akit meg ok unnak.

Balance Of Power 2009.06.17. 15:50:19

@azallamenvagyok: Abban a sztoriban komplett idiota mind a ferj, mind a feleseg. Nem jo parhuzam ide.

Cica7 2009.06.17. 15:51:45

@azallamenvagyok:

Ez saját tyúkom effektus.
Enyém a feleség, meg a szerető, nehogy már hűtlenkedjenek.:DD

Kytia 2009.06.17. 15:53:33

@T1GRIS: :)))

Most megzavarodtam. Nem tudom, kinek higgyek. Igazából a szakítóson is csak egyszer jelent meg a posztíró a kommentelők között. Én nem tudom, kommentelnék-e a saját sztorimra.

@Cica7: Te írtál a kommentek közé, amikor a Te történeteden volt a csámcsogás?

Kytia 2009.06.17. 16:01:34

@azallamenvagyok: Egyszer az egyik főnököm elmesélt egy állítólag felháborító történetet, a haverjáról, aki a felesége mellé állandó kurvát tartott. Értsd: havi rendszeres, előre letisztázott fizetségért szolgáltatott a csaj. A csávó meg mire jött rá nagy leleményesen? Hogy a kurva más pasiknak is nyújt ilyen szolgáltatásokat!!!!
Júúúúúúúúj. És nagy kárörömmel mesélte a főnök, hogy úgy kirúgta a pasi a csajt, mint macskát szarni, és hehe, hogy megszívta a csaj. Azt hittem, szétröhögöm magam. Ezek melyik bolygóról jöttek?:DD

Cica7 2009.06.17. 16:05:22

@Kytia:

Nem itt történt és már vagy egy éve volt.
Nem az én történetem volt, csak kommenteltem.
Egy srácot kicsontoztak a többiek, aztán kiderült, hogy több emberkének van hasonló története, így picit a kommentekben sajnáltattuk magunkat.
Persze mindig vannak unatkozó kommentelők, akik csak brahiból írogatnak.
Ha béka segge alatt van a lelkiállapotod, akkor még szarabbul esnek a durva szavak.

T1GRIS 2009.06.17. 16:10:59

@Kytia: Úristen, Te ennyire rendszeres szakítósblog-olvasó vagy?!
Sajnálom, de nem beszélhetünk többet. Félek, hogy zuhanni kezd az iq-m! :P
(Amúgy meg nagyon okosan rájöttél magadtól egy összefüggésre. ;) Szerinted az ottani postok felét kik írták az elején?)

szépmező 2009.06.17. 16:11:51

negyven felett is van élet!

Kytia 2009.06.17. 16:20:06

@T1GRIS: :DDDD

Jaaa, éjtem!:) Szóval az elején beindításképp írják belső emberek, hogy aztán jól kedvet kapjunk. Áhhááá. De ez már a sokadik poszt.:)


Jaja, rákattantam még anno, amikor problémáim voltak, de szerintem perverz vagyok, mert igazából rosszul esik olvasgatni ezeket a sztorikat. Főleg a kiégett, életunt kommentelők egyetemes igazságait arról, hogy az élet szar, és mindenki rohadék.:)

Ááá, ne félj, itt jó kezekben vagy. Majd beszélgetünk néha Nietzschéről is. ;)))

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.17. 16:23:38

rendszeresen félrebaszós rongy, ki kell dobni. bizonyítékokat gyűjteni és elperelni amit lehet, szakadjon belé a fasz amit szop :)

kücsük 2009.06.17. 16:25:52

Azt akartam írni, hogy ha az asszony unatkozik, vidd el vidámparkba. Aztán kitöröltem. Erre mégis itt van :)
De komolyan, én voltam ilyen szituban, halálra untam magam a kapcsolatban, persze, hogy félreléptem. A mai napig bánom, hogy megtettem! De a mai nap már öregebb vagyok tizenöt évvel :) Akkor meg kis szaros voltam tojáshéjjal.
Mondjuk nekem úgy jön le, hogy a te asszonyodat nem zavarja, mit művel veled... Hány éves is? Vagy inkább úgy kérdezem, mennyire érett? :)

@szépmező: ez tetszett

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.17. 16:27:10

@Kytia: sokszor volt posztíró szakítóson, valós emberek, élnek. voltak kitaláltak is

tündérmazsola 2009.06.17. 16:30:30

Kedves Ismeretlen!

Nem olvastam el a kommenteket, bocs, ha nem írok újat. TE egy végtelenül normális és kedves ember vagy, nem ezt érdemled. Ha már nem tudsz megbocsátani a feleségednek, akkor talán jobb, ha különválnak az útjaitok. A gyerekeid szerintem meg fogják érteni. Ha meg tudsz neki bocsátani, akkor fuss neki újra, de már komolyabb feltételekkel. Nem érdemled meg, hogy hülyének nézzenek!

Soha nem voltam hasonló helyzetben, és csak azért írtam, mert nagyon nagyon szimpatikus vagy az írásod alapján, és emiatt úgy éreztem, reagálnom kell. Megrendített a sztori.

Sok sikert a megoldáshoz!

Kytia 2009.06.17. 16:39:08

De nehogymár pont ez a pasi legyen kitalált!!! Könyörgöm, ne!!! :DDD

Dionüszosz, ha megtudom... :D

Che Pel (törölt) 2009.06.17. 16:41:09

Kedves Posztoló!
Így elég gáz lesz a maradék 20-30 éved! A Nő nem csinál problémát abból, hogy elhagyjon, ha megtalálja a lelki társaság mellett a "többit" is EGY emberben. Ezen is el kell gondolkoznod. Nem elég, hogy Te akarod folytatni...
Egy másik opcióként felmerül, hogy Veled marad, de mindig keveregni fog. Ha így hagyod, akkor felhatalmazásnak veszi a további félrenézegetésre.

Dionüszosz 2009.06.17. 16:42:55

@Kytia:Ő és a többi postoló is létezik! Senki Senki néven írta alá a levelet egyébként. Nem tudok mit csinálni, ha egyesek kételkednek, így jártak...

kacorka 2009.06.17. 16:50:02

Nem hiszem, hogy kamu minden poszt, legalábbis merem remélni. Amúgy nekem nem is lenne időm ál-bejegyzéseket írogatni :).

A konkrét témához kapcsolódva: Nagyon sajnálom a beküldőt, de bizalom nélkül reménytelen minden kapcsolat, így sajnos ez is.

kücsük 2009.06.17. 16:53:57

Senki Senki, hát ez aztán az önbizalmat sugalló név....

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.17. 16:59:37

40 felett -'ennyi' tapasztalattal a hátad mögött- kezdhetsz igazán új életet. Most már tudod mit szeretnél, legalábbis azt biztosan, hogy mit nem :-)
(új élet nem feltétlen új asszony, lehet a jelenlegi is, csak más alapokon)

guy 2009.06.17. 17:11:15

Ha igazi a post, én nem sajnálom a beküldőt. Nem kellene sehova elmennie, ne legyen az asszonnyal pár évig, költözzenek külön szobába, ha tudnak, csalja meg ő is, aztán adja be a válókeresetet, az asszonyka meg majd nézhet, hogy hogyan jön ki a gyerektartásból egyedül, miután kifizette a férjének a lakáshasználati ellenértékét. Utána fog elgondolkodni. Amíg a tenyerén hordozza, nyilván vissza is fog élni vele. A nő azért csalja meg, mert megteheti.

kücsük 2009.06.17. 17:16:21

@guy: ja, lábtörlő szitu

órarugógerincű (törölt) 2009.06.17. 17:16:42

Kedves Posztoló, szerintem vegyél vissza. De nem a "szokásos" értelemben (az arcodból, ilyesmik...), hanem pont fordítva; a jólelkűségedből.

Az, hogy kvázi hülyét csinál belőled a nejed, ugyanannyira (ha nem jobban) van miattad, mint miatta. Részéről annyi, hogy ő ilyen?! Mi van?! Hát akkor ne legyen ilyen. Felszarvaz egyszer, kétszer, huszonkétszer, te meg magadban keresed a hibát, hogy mit csinálsz rosszul? Megmondom szerintem mit: egész egyszerűen hülye vagy, hogy elnézed a viselkedését. Te magad neveled rá erre a fajta viselkedésre a reakcióiddal.

Én a helyedben fognám magam, és a sarkamra állnék. Légy férfi! Nem azt mondom, hogy üsd-vágd, de azért vegye már észre, hogy te nem a kiszolgáló személyzet vagy az életében, hanem elvileg az EGYENRANGÚ társa, aki őt szereti, tiszteli és megbecsüli (bár a leírtak alapján erre az asszonykád nem is igen szolgált rá), ergo valami hasonló járna a részéről is neked.

Amíg azt érzi, hogy a férje egy gyenge papucs (bocs, de a leveledből ez jött le), ott fog hülyét csinálni belőled, ahol csak tud. Ha neked ez így megfelel (mert eltűröd, újra és újra), akkor viseld, viszont ha nem, akkor állj végre a sarkadra, így negyven felett, és vágj az asztalra.

Jelenleg egy biztos pont vagy (főleg ha minden óhaját epekedve lesed), ahova jó a kalandozások után hazatérni kifújnia magát, hogy aztán újult erővel megint elindulhasson hódító útjára.

Én a helyedben nem tűrnék. Teljesen hülyét csinálnak belőled. Nem ismerlek, de ennél biztosan többet érsz. Becsüld már meg magad , ember!

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.06.17. 17:17:26

szegény :( lehet rosszúl választ?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.17. 17:18:20

"Nehezen jöttünk végleg össze, megszenvedtük. Aztán teltek az évek együtt. Nehezen csiszolódtunk össze, sok mindenben mások vagyunk. "
LOL! Mire számítottál?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.17. 17:28:05

@edigithu: szegény???
Mondjuk ha gyógyíthatatlan betegsége lenne, akkor joggal lehetne sajnálni. Egy nő miatt picsogni? LOL!

halak37 2009.06.17. 17:53:49

Én is ebben a cipőben vagyok.Hét év házzasság egy törvényes gyerek/meg egy pottyantott/attól a jól "szituáltól!!!DE tudod mit?!én már meguntam a könyörgést és a megfelelni akarást.....CSAK és kizárólag magamnak és a gyermekemnek akarok megfelelni!!!Akinek nem tetszik az eloldaloghat!!!JA ÉS különb vagyok,mint AZ a bizonyos!!!! SZIASZTOK!!!

nemuccaszoc 2009.06.17. 17:55:59

Maradj. Kúrj te is félre.

Szving Tóni 2009.06.17. 18:18:51

Kirúgni! Ha egyszer megtette, máskor is meg fogja! Azonnal lapát, menekülj!

Netuddki. 2009.06.17. 18:20:47

Meneküjj! Minél többet vársz annál többet visz a zasszony. Még csak 40 körül vagy? Ha lóvé van, akkor nőkből se lesz hiány! Még olyan is akadhat aki normálisabb. Szóltam!

Netuddki. 2009.06.17. 18:23:19

Ja és Dr. House óta tudjuk, ha kikapós az asszony, akkor az néminemű nemibaj miatt is lehet. Van olyan ugyanis ami az agyat támadja meg.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.17. 18:26:17

@kovi1970: Milyen igaz :) Viszont az a hölgy 85 éves volt és a 2 vilgháború óta lappangott benne a kór :D.

Aggie 2009.06.17. 18:28:50

Szendi Gábor szerint 2 féle férfi van:
(1) leviszi a szemetet es elmosogat, de nem erdekes,
(2) nem viszi le a szemetet, nem mosogat, de erdekes es allandoan vadaszik.
minden nonek jut egyik vagy masik - a tobbseg mindig a masikrol abrandozik. A megcsalasra hajlamos emberek sajat magukkal szemben elegedettlenek, maguknak akarnak bizonyitani ezzel, hogy neki is kellek, meg neki is. A szeretot is siman megcsalnak, ha o lenne a ferfjuk - nem szerelemrol van itt szo, hanem bizonyitasrol.
Ugyanez pepitaban: Almado: Flor asszony 2 ferje.
Valaki irta itt elottem, hogy el kell fogadni, hogy nem tokeletes a masik, en sem vagyok az, miert varnam el a masiktol! Es fel kellene noni vegre ennek a sok kiralylanykanak, aki azt hiszi, hogyha vesz egy Manolo Blahnikot, akkor Carrie Bradshow lesz :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.17. 18:31:34

@Aggie: Szendi Gábor, Almado, Manolo Blahnikot, Carrie Bradshow. Kikezeke? :)

Aiasz 2009.06.17. 18:34:51

Mintha a magam történetét olvasnám. Én 12 évet húztam le egy nő mellett, aki ezidő alatt 4-5 alkalommal játszotta el ugyanezt. Egyre fogyott belőlem valami, minden békülés után, míg a végén -életem legjobb döntésével- véget vetettem saját szenvedéseimnek. Csúnya és nehét szakítás volt. Magam mögött hagytam 12 év munkájának eredményét, szinte csak a ruháimat hoztam magammal. 0-ról kezdtem újra, de azt mondom megérte a lelki nyugalom. A mostani kapcsolatom lelki békét adott végre és egy IGAZI társra találtam, akiben megbízhatok és nem kell félnem, hogy egy rosszabb hangulatában összejön valakivel pár hónapra és én meg belehülyülök a helyzetbe. Javaslom Neked is, hogy vess véget ennek, mert az a nő SOHA nem fog megváltozni. Ezt szerintem Te is tudod. Fiatal vagy még, lehetsz boldog is. Nem engedd, hogy tönkre tegyen egy nő örökös elégedetlenségi mániája. A gyerekeidnek apja lehetsz egy másik, boldog kapcsolatból is. Javaslom felejtsd el ezt a nőt!

sertésmájkrém 2009.06.17. 18:36:26

@Kytia: Hát nem, a szakítóson kva sokszor megjelent a postoló, pedig én nem követem állandóan...
Egyébkén meg dionüszosz, tényleg fejlődsz, ez már korrekt kis történet, a koraiak hihetetlen silányak voltak.
Egyébként nem érdekli az embereket, hogy valódi-e vagy sem, csak tudjanak kicsit kurvázni, vagy okoskodni. Ősi igény ez. Ezlrt elsiklanak ordító tények mellett is.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.17. 18:41:27

@sertésmájkrém: "Ezlrt elsiklanak ordító tények mellett is. " Igen. Pl hogy a nő egy ordas nagy kurva!

sertésmájkrém 2009.06.17. 18:50:02

@hasznavehetetlen régensherceg: Így is lehet nevezni, én nem vitatkozom ezen. :) Nézőpont kérdése. Az egyik jogosnak érzi, hogy ha unatkozik, akkor leszarja a másikat, te meg kurvának tartod.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.17. 19:01:13

Jó lenne tudni milyen az, hogy unalmas.

Véleményem szerint minden házasság eljut addig a pontig ahol csupán gyereknevelő közösséggé válik az egész. Persze ahol nincs gyerek ott nem. Utána véleményem szerint mindenki azt csinál amit akar. Persze a gyerek érdekeit első helyen kezelve.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.17. 19:02:30

"Én 12 évet húztam le egy nő mellett, aki ezidő alatt 4-5 alkalommal játszotta el ugyanezt."
4-5x igazoltan félrekúrt + amiről még nem tudsz! Balek-e vagy? :D

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.17. 19:03:44

@hasznavehetetlen régensherceg: Ja, csak nem mindegy, hogy 1-10 év alatt jut el odáig a kapcsolat, vagy 50 év felett...

kismoszad 2009.06.17. 19:26:13

Azért érdekes, hogy a csaj még szült is, a gyerek is ott volt- pedig az is elég jó unalomüző- és unatkozott. Ez már nem család már egy szar. Én azt javallom., hogy fel kell tenni mindent egylapra és keresni valaki mást. Persze ez nem egyszerű, de ez már változni nem fog, csak újabb és újabb megaláztatások érnek az önbizalmad pedig elfogy a végén. A gyerkőcöknek meg kell egy biztos pont az életükben vagyis nem ártana. A csaj pedig valószínűleg egyáltalán nem tudja mit akar.

Bejgli 2009.06.17. 20:20:42

Hogy a francban vannak olyan pasik, akik elnézik a félrekefélést??? kettő, meg négy megy öt alkalommal???

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.06.17. 20:53:35

A faszinak el kell mennie az álomerdöbe és meg kell keresnie az elveszett boldogság aranymadarának farktollát. Ezzel kell csiklandoznia 3szor az erdei tündér pundarattáját aki az erdö közepén szokott úszni és fürdés után 1 órát alszik. De a tündér egy évben csak 1szer jön el 3 napra. Szóval kurvára résen kell lennie a tagnak, hogy el ne aludjon.
Ha megvan a 3 csikland a tündér megengedi hogy megbasszák vagy pedig teljesít 3 kívánságot.

gpetersz 2009.06.17. 21:07:44

No igen. Mit lehet ilyenkor tenni?

1. Úriember módjára: engedni, hogy menjen, gyerekeket sűrűn látogatni.

2. Hmm... más módon: két nagy pofon, hátha az izgalmas lesz neki...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.17. 21:11:20

Szegény panaszos...:-) Mintha a kiterített belei fölött ülne egy nagy asztaltársaság és arról beszélgetnének, hogy mit kellene kivágni belőle, mi lehet beteg, olykor valaki megbökdösi a máját vagy a lépét, hogy milyen lehet a tapintása. Közben a beteg lassan felébred az altatásból és csak pislog a zűrzavarba :-)
De remélem kezdi érteni, hogy neki kell dönteni.

Tábornok tizedes 2009.06.17. 21:20:06

en mar csak azt nem ertem, hogy miert ennyire izgalmas ez a tema. szakitos, megcsaltalak, kutyafasza. minek?

Symbian 2009.06.17. 21:26:33

Posztíró!

Nehéz lesz, de kezd újra! De ne a feleségeddel! Aki egyszer ment, megy máskor is (tapasztalat).
Próbálj jó apaképet adni a gyerekednek, arra nagy szüksége lenne ahhoz, hogy ne a ti példátokat vigye tovább.
40 évesen egy férfinek, még bőven van mit kezdenie ebben a világban.
Az ilyen kapcsolat csak az éveket viszi, boldogságot nem hoz, viszont a boldogtalanság, ami ilyenkor van bőven, hoz majd betegséget, nyomorúságot, és akkor már késő lesz gondolkodni.
Hagyd ezt a nőt, ha eddig nem volt boldog melletted, megpróbáltátok másodszorra, változtattatok is, és ezek után sem elégíti ki a társaságod, akkor ezután sem fogja.
Ez a "lelki társ" kategória nők legtöbbjénél a rózsa szín felhők időszakában létezik. Akkor azt hiszik, hogy ő az, megvan, de a legtöbb esetben mivel ugyan azt a típust választják újra és újra, egy év múlva eltűnik a vélt lelki társ.
A feleséged magával nincs kibékülve, de ezt tőled nem fogja elfogadni soha.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.17. 21:28:50

@Tábornok tizedes: Nem izgalmas! Csak az ember olyan, hogy szeret más bajában kibickedni, holott azt se tudja, hogy valójában mi a helyzet.
Egyet viszont bizonyít a levél, hogy a férfi társadalom egyre jobban eltanul feminim vonásokkal működni. Ez nem feltétlenül baj, hacsak nem a nőknek, hogy a saját fegyverükkel lövik le őket.

tercius 2009.06.17. 21:46:38

A blog irójának:
Nem vagy egyedül.
Ha az alábbi e-mail címre elküldöd az elérhetőségedet leírom a saját történetemet.
Ha érdekel.

macihirek@yahoo.com

DownQ · http://letoltes.freebase.hu 2009.06.17. 22:27:13

Ha már az elején se akart összejönni, kár volt erőltetni!

Peter Blau 2009.06.17. 22:56:30

Az a bajod, hogy nem vagy férfi. Az írásodból süt a nőies gyengeség. Ezt a nő is érzi. Légy kemény vele.
Van erre egy vicc:

25 éves házasok, férfi éppen hazaér a munkából. A felesége így fogadja: -ne is vedd le a cipődet te haszontalan senki, kapd fel a szemetet és takarodj le vele különben nem lesz vacsora! A pasasnál pont akkor telik be a pohár (25 éve békésen hallgatom ezt a banyát ahogy megaláz naponta, a jó Istenit már elegem van belőle, ELÉG!) és ad egy kurva nagy pofont a feleségének hogy az megcsókolja a falat estében, közben így szól hozzá a férj: -vidd le te ha nem tetszik hülye kurva és told elém a vacsorát vagy kiváglak az utcára mint macskát szarni! A nő egy percig csak fekszik a földön teljesen ledöbbenve, nem hisz a fülének és a sajgó arcának, majd magához tér: - Te félisten! Miért nem így kezdted már 25 éve? Azonnal hozom a vacsorádat drágám!

Peter Blau 2009.06.17. 23:01:18

"2. Hmm... más módon: két nagy pofon, hátha az izgalmas lesz neki... "


Na látom nem vagyok egyedül a véleményemmel, meg más is írta, hogy túl feminin vagy. Tessék férfiasodni végre 40 évesen :-)

TD223 2009.06.17. 23:16:37

A nő olyan, mint egy 20 éves csitri, aki nem tudja mit akar, illetve mindig más valamit.

Ha szar a házasság, most kell elválni. Mondhatjuk, még CSAK 40 múltál. Szinte kizárt, hogy túléljen még 5-10-15 évet egy ilyen kapcsolat. 60 felé már nehéz párt találni, ha akkor lesz vége a dolognak.

Kis Hableány 2009.06.17. 23:17:34

Szerintem ez is egy unatkozó feleség aki nem tudja hogy jódolgában mit csináljon már.De sok ilyen van,lassan az index minden blogja ilyenről fog szólni.

TD223 2009.06.17. 23:18:00

@Peter Blau: Szerinted ha eddig nem sikerült, akkor most majd megváltozik. alapvető természetét nem tudja levetni senki.

nick: 2009.06.17. 23:41:59

szegény-szegény posztíró :-(

őszintén sajnállak

sztem ha tudsz, adj mégegy esélyt a hölgynek, de CSAK ÚGY, hogy most NEKI kelljen visszaszereznie Téged és az elvesztett bizalmadat
és NE ADD KÖNNYEN!

...amikor már végre éppen odaadnád boldogan - na pont AKKOR tarts még ki egy kicsit!

ha ő is kitart, és küzd érted, akkor OK

ha nem, akkor megúsztál sok tízévnyi kínlódást még... :-(
(tudom: ilyen áron...)


egyébként meg arra gondolj, hogy csak annak nem sikerül, amit szeretne, aki feladja!!!


ha vki azt mondaná neked, hogy X db szívás után leszel csak igazán boldog, valszeg vállalnád, akármennyi is X

na, most lehet, hogy már csak X-3 vagy X-2 vagy akár X-1 körül vagy!!! :-)


kitartást és hajrá-hajrá!!!
(és mert a baj mindig társakat keres, jó ha tudod, nem vagy egyedül ilyen bajban)

Peter Blau 2009.06.17. 23:42:12


TD223

Próbálkozni lehet. Tanulni is más férfiaktól. Hogy oldanak meg dolgokat, hogyan viselkednek helyzetekben, mit szarnak le mit nem. Hogy viselkednek a nőjükkel, stb... Kis szaros kölyök koromban egy jó ismerősöm, idősebb férfi azt mondta amikor arról beszélgettünk, hogy egyesek beleszületnek e a férfias viselkedésbe vagy nem (azóta tudom, hogy nem, minden viselkedés tanult, de akkor még kisgyerek voltam), szóval azt mondta, hogy figyeljem meg hogyan viselkednek az általam férfiasnak tartott emberek, és próbáljam eltanulni. Fogalmam sincsen mit tanultam el és kitől, de az tény hogy az ember felfigyel ha valami vezérhímet lát, és figyeli a viselkedését. Alapvető természetét persze nem tudja levetkőzni, de bizonyos dolgok elsajátíthatók. Pl. hogy hogy viselkedj egy nővel ha ribanckodik és történetesen a te nőd. Hát nem úgy, hogy kussolsz és tűrsz az már biztos, mert ez igencsak feminin megoldás. Eleve ha valami bassza a férfi csőrét akkor mondja ki, a kussolás nőies szokás.

Balance Of Power 2009.06.18. 09:02:46

@Aggie: A "2-es tipusu" miert ne vihetne le a szemetet es mosogathatna, lehetne normalis?
Valoban vannak szelsosegesen balfaszok, mint valszeg a posztolo is, de azert a valosag mindig arnyaltabb.
Az viszont igaz, hogy akinek 1-es tipusu ferje van, az 2-es tipusura vagyik es forditva. Na, ezert jo, ha valaki a ketto otvozete :)))

Kytia 2009.06.18. 10:11:36

@Dionüszosz: Köszi. Én hiszek neked.:)

A 2-es típusú pasi kizárólag kisebbségi körökben elvárás. Értelmiség nem pofozkodik. De abban van valami, hogy a szenvedélyesebb pasik nagyon kívánatosak, csak kár, hogy nem lehet velük együtt élni. A nőknek kell néhány ilyen, hogy utána értékelni tudják a normális pasik előnyeit.

Ha a posztoló kiállna magáért, akkor tényleg lépne. Elég röhelyes egy folyton asztalra csapkodó, ordibáló fickó, akivel az ordibálása mellett is azért bármit meg lehet csinálni.

Kytia 2009.06.18. 10:18:16

Őőőőőőőőő, persze a kisebbségi körök alatt a "nem értelmiségi" köröket értettem. :)

Aiasz 2009.06.18. 11:25:09

@Kytia: Nem tudom mit értelmiségizel. A lenagyobb elmebetegek az ismerőseim között, mind a híres értelmiségi rétegből valók. A legnagyobb ribancok és a legnagyobb állatságokat csináló vagy perverz idióták mind 'értelmiségiek'. Gondolom te is az vagy, ezért lenézed azt, aki nem értelmiségi és esetleg meg mer fogni valami munkát és nem csak a számítógépet nyomogatja vagy telefonálgat a légkondis irodájában.
süti beállítások módosítása