Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Kedves Megcsaltalak blog.

Az én történetem bizonyos értelemben a megcsalási nagykönyvből is származhatna, bizonyos értelemben viszont egyedi.
Jómagam még csak 20 éves vagyok, a másik fél 21. Minden 2008. tavaszán kezdődött.

Szaktársak vagyunk egy fővárosi bölcsész suliban, hamar jóba lettünk, 2008. márciusában össze is jöttünk. Minden nagyon szép volt árpilisig, amikor bejelentette, hogy nem tudja feledni az exbarátnőjét (3 évig voltak együtt, és a hölgyemény egy városban lakik velünk). Nem értettem a világot, teljesen padlón voltam.
Majd június végén bizonygatta, hogy hibázott, végig engem akar, kezdjük újra, elfelejtette az exet. Én meg belementem (lehet szídni...).

A nyár csodás volt, bár a távolság (kb 100km-re lakom a fővárostól) miatt sokat kellett utaznunk, de ez egy percig sem volt gond. Valahogy csak mindig felbukkant az exbarátnő. Szeptemberben kiderült, végülis, hogy vagy ötször megcsalt vele, mert nem bírta, hogy ilyen messze vagyok tőle (én ezt nem fogadom el magyarázatnak...). Szakítás, sírás, nem értem miért teszi, sose adtam neki okot ilyesmire, és mégis megtette.
Mert hát a szükség nagy úr... meg a távolság és a kényelem, és a megszokás is.

Októberben összejött egy leányzóval, akivel tartott minden folyó év januárjáig. Nem értette a hölgyemény, hogy mi miért nem vagyunk együtt. Mi közben (lévén azonos baráti kör, akikhez nagyon kötődök, azonos szak, azonos órák) tettem a jópofit és lassan megszoktam a szituációt, hogy mi bizony örökké barátok leszünk max.

A történtek ellenére mégis jóban maradtunk (most megint sokan szídnak biztos, hogy hogy vagyok ilyesmire képes..), sőt mi segítettük egymást a legtöbbször, összetartó csapat voltunk. Ha meg veszekedtünk, mindenki megjegyezte, hogy olyanok vagyunk, mint egy házaspár. :D

Ebből is látszik, hogy még mindig szerelmes vagyok belé. Tehát mindezek ellenére nem adtam fel a harcot. Végül eljött a 21. születésnapja és éjjel sírva!!! (sose láttam sírni!) elmondta, hogy annyira szeret, és sose akar elveszteni, nem érdemel meg ésatöbbi (józan volt, kiemelem!). Mondtam, hogy majd másnap megbeszéljük. Megbeszéltük, összejöttünk (lehet megverni!).

Viszont nem tudom, mit érzek. Szerintem a múlt eseményei, a sok rossz élmény annyira kiégetett, hogy szinte semmit sem érzek. Vagy csak nem akarok már nagy reményeket fűzni semmihez. Nem a megbízás témánál van a gond. Egyik lánnyal sem beszélget (nyáron ezt intenzíven tette), az exbarátnővel nincsenek jóban (amint valamit beszéltek, azonnal veszekedtek...), a másik leányzónak van valakije, el is tűnt egyetemre. Inkább a saját belsőmmel van a baj, hogy nem érzek sokmindent.

Kiégtem? Esetleg már csak dacból harcoltam érte? Hiszen ez volt, amire vártam, őrülten szerelmes vagyok (vagy voltam?) belé. 4 napja otthon vagyok (vizsgák...), újra érzem, hogy őrülten hiányzik...

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés férficsal

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr991178040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.06.11. 07:36:23

1. ez inkább a szakítósra való
2. fiatal vagy még, hogy gyötröd magad, inkább most kezeld lazán a dolgokat, minthogy 40 évesen
3. "Ráérsz később tönkremenni egy komoly kapcsolatban" - south park, de mondjuk úgy, ráérsz később "áldozatot" hozni, fiatal vagy, szerezz tapasztalatokat, élj, hogy ha eljön az ideje minél inkább értékelni tudd azt, aki egy egész életet szeretne eltölteni melletted:)

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.11. 07:55:24

Ahogy a szingli közmondás mondja sok kellemes percet lehet eltölteni addig is amig az ember megtalálja az igazit.. Na hajrá...

a távoli rokon 2009.06.11. 08:03:06

20 évesen bármit tehetsz - persze belefér néhán ypillanat belehalok-románc is, de inkább ÉLJ EZERREL. Ezekre a mélyérzelmű baromságokra 20 év múlva is simán ráérsz.

kücsük 2009.06.11. 08:59:14

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Próbálj meg lazázni. Tudom, hogy a saját szemszögödből ez egy kicsit világvége hangulat, de látod, többen azt mondjuk, annyira nem tragikus. Ráérsz még szenvedni!

Kytia 2009.06.11. 09:00:27

Sziasztok.

Állítólag a párok néha úgy hatnak egymásra, hogy egy idő után az egyik elkezd tükörképként viselkedni a másiknak. Na, most itt pont ez történt. Pasi szerencsétlen, döntésképtelen ribiként (merthogy elég nőiesnek tűnik a viselkedése) össze-vissza hezitált, hogy akkor most vele - nem vele - vele - nem vele. Végül kinyögött egy végleges(?) döntést, mire a csaj kezdte el ugyanezt.

Kedves, Posztoló. Szerintem itt összhang nem lesz. Ez az angolkeringő fog menni, amíg meg nem unod.

azallamenvagyok 2009.06.11. 09:12:50

@Kytia: vagy fel nem fordul a gyomruk a keringéstől:(

Gazz 2009.06.11. 09:20:40

Ahhoz képest, hogy bölcsész vagy, tele van a történet helyesírási és szerkesztési hibával...

egyittlakó (törölt) 2009.06.11. 09:22:17

Könnyezve olvastam végig ovis szeretlek-nem szeretlek beszámolódat. Azt tudom mondani, hogy húsz évesen ne érzelegj, hanem inkább kufircolj ezerrel. Ha szeretsz dugni, az nem hiba, csak ne akard becsapni magad azzal, hogy szerelmes vagy. Ahhoz nem vagy elég érett. Amit te érzel a barátod (kanod) iránt, azt úgy hívják, hogy nemi ösztön. Ennyi.

azallamenvagyok 2009.06.11. 09:31:54

@egyittlakó: na, nevezzük már lángolásnak a kedvéért:)

Kytia 2009.06.11. 09:42:14

@azallamenvagyok: @egyittlakó: Szerintem lehetne szerelmes attól még, hogy 20 éves. Csomóan ekkor már házasodnak. Hogy anyáinkról ne is beszéljünk.:)

De szerintem ez a dolog már megposhadt.

Ja, és még valami: A szükség nem olyan nagy úr. Akár ki is bírhatta volna.

Nuclear Winter 2009.06.11. 09:45:38

"a sok rossz élmény annyira kiégetett, hogy szinte semmit sem érzek"
höhö, hülye kis picsa. mennyé darfúrba. liba

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.11. 09:50:18

én meg az uramnak adok igazat,: "ha nem halsz bele egészen mi értelme van"-, szerinte-" mindenért meg kell kicsit halni, hogy tovább tudj élni"

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.11. 09:51:07

mert dugni félgőzzel is lehet.

ehhh 2009.06.11. 09:52:53

te nagyon szerettel volna szerelmes lenni. 20 eves vagy! elotted a vilag! ugy akarod eldonteni, hogy egesz eletedben borsofozeleket egyel, hogy meg soha nem ettel egy jo szteket?

Peter Blau 2009.06.11. 10:27:12

Balek vagy. Akit nyíltan megcsalnak többször is tud róla és közben együtt is marad a másikkal az balek. Vagy nagyon szabad szellemű, de a szöveged alapján te nem vagy az. Tehát balek.

Che Pel (törölt) 2009.06.11. 10:38:06

"Jómagam még csak 20 éves vagyok, a másik fél 21"
Jól van! Majd inkább akkor írj, ha már betöltötted a 40-t és éltél már egy kicsit...

repecs 2009.06.11. 11:53:34

20 éves vagy mindent megtehetsz gyilkolj, őlj, drogozz, igyál, dugj mindenkivel és amikor majd 30 leszel akkor meg keress egy rendes pasit meg akortol te is légy rendes majd szépen boldogan éljetek még ötven évet és neveljetek gyerekeket.
Hát őszintén én inkább ajánlom hogy nyitotszemmel járj a világba ha lehet ne törd össze mások lelkét ha lehet segíts másoknak ha mégis követc el hibát tanulj belölle és bocsáss meg magadnak DE NELÉGY ÁLLAT csak mer még tombolni kell egyes hozzászólók javaslatára.

Kytia 2009.06.11. 12:04:14

@repecs: Így igaz. Nem is értettem a kommentelőket.

zZz 2009.06.11. 12:07:37

@SzerelmesDolgok: például abbahagyhatod a spammelést.

zZz 2009.06.11. 12:08:31

@repecs: na végre egy normális szemléletű hozzászóló.

azallamenvagyok 2009.06.11. 12:27:59

@repecs: kicsit túldramatizáltad:)

kerdesek05 2009.06.11. 12:33:07

20 évesen még a tojáshéj a segged van, éppen csal létezel szüleid pénzén. Bizony a tanulópénzt meg kell fizetni.

repecs 2009.06.11. 12:34:51

@azallamenvagyok: A szándék a legfontosabb. Még ha rosszul is sül el valami. Mit közismert A pokolba vezető út is jó szándékal van kikövezve. Más egy nőnek vigyázni kell (persze a férfinak is) a tepsi épségére. Nem tudom hogy mennyire tesz jót az alkoholizálás a cigi stb a születendő gyermeknek. Sőt én a gyógyszeres fogalmazásgátlásnak sem vagyok híve ha még nem szült gyereket.

azallamenvagyok 2009.06.11. 12:42:46

@repecs: én hüje vagyok, de nem látom, hogy ki mondta azt a tanácsot, hogy igyál, cigizz, kurválkodj...

lehet, nem jól voltak megfogalmazva, de javarészt azt akarta mindenki sugallni (szerintem), hogy fiatal, a tapasztalatszerzés időszakában van, most kell csalódnia, most kell megtanulnia a határokat, de nem most kell belesavanyodnia egy nem működőbe, az hogy élj, az arra vonatkozik, hogy merjen törődni kicsit az egyéb igényeivel, mert ahhoz, hogy a társas igényeivel törődni tudjon, ahhoz, hogy tisztában lehessen azzal, hogy mit vár egy kapcsolattól önmagát kell megismernie, így viszont csak egy adott helyzetre adott reakcióját ismeri. elismerés amúgy a kitartásáért, de ezt inkább egy olyannak adományozza, aki megérdemli, ahhoz pedig, hogy egy hülye ezt kiégesse belőle tényleg túl fiatal:)

Újraszületett 2009.06.11. 12:56:24

Kedves Posztíró !

Természetes lehet szomorkodni, azért van ilyen érzelem is. Kb. ennyi ideig :) Aztán gyerünk! Szép a 20 éves kor !

Kytia 2009.06.11. 13:01:20

Szerintem meg illene komolyan venni egy húszéves problémáját is. Nem állítja, hogy később nem lesznek más probklémái más pasikkal. Most ez a problémája.

Persze, 40 évesen az ilyen dönteni képtelen, síró-picsogó, utólag mégistégedszeretlek-ező, rinyáló pasikat kilóméterekről felismeri majd, és nem pazarolja rájuk az idejét, így akkor jönnek majd a komolyabb pasik, komolyabb problémákkal.:)

Picsasereghajtó 2009.06.11. 13:02:59

Szarjon már sünt az Index, hogy napok óta ez a szerelmes nyivákolás van címlapon és nem úgy mint eddig hogy ott van a napi szokásos szakítós, hanem most már van külön szakítós, megcsalós, meg még egy harmadik hasonló baromság. Komolyan, ettől a sirdogálástól jobb lesz valami? Menj el bebaszni valahova és felejtsd el, ha elmegy a villamos majd jön a következő. Főleg húsz évesen, beszarok.

azallamenvagyok 2009.06.11. 13:21:46

@Sün! balázs: ezzel a névvel a szarjon sünt felkiáltás elég bizarr:))))

M11an 2009.06.11. 13:22:44

Nem lehetne csinálni a fórummal valamit, hogy AvantBrowser alatt is menjen, ne csak IEalatt? Az "összes" blog.hu-s dolog megy AB alatt. :)

Egyébként jó. (Y)

T1GRIS 2009.06.11. 13:23:59

Kedves Névtelen Postoló! Talán megértesz valamit a történetből, és benne a te szerepedről, ha megvilágítom a másik oldalt:

"Sziasztok, 21 éves fiú vagyok. Lassan 4 éve vagyok (voltam) együtt a barátnőmmel, de lassan kezdem belátni, hogy ennek a kapcsolatnak nincs jövője.
Tavaly év elején jöttek elő a gondok, ami odáig fajult, hogy február végén szakítani akart. Két héttel később újra összejöttünk, de sokat veszekedtünk, és nem éreztem azt, hogy tényleg átgondolta, és velem akar lenni. A tavasz ebben a se veled se nélküled állapotban telt, végül júniusban kiderült, hogy kavar egy másik faszival.
Ja, én közben márciusban összejöttem a suliban egy csoporttársammal, X-szel. Tök kedves csaj, jól megértettük egymást korábban is, és ez segített, hogy kevesebbet gondoljak a barátnőmre. Sajnos ő jóval komolyabban gondolta, ebből adódtak konfluktusok, nemigen viselte el, amikor a barátnőmmel beszéltem. Amikor megmondtam neki, hogy ő továbbra is fontos nekem (nem kellett volna), kiakadt.
Nyáron ő hazament, én újra összejöttem a barátnőmmel, de megint nem ment a dolog. Ha közös programot szerveztem, rendre kivonta magát, és a szex sem volt a régi (talán, ha összesen ötször voltunk együtt a nyáron), pedig megesküdött, hogy szakított a múltkori pasival.
Besokalltam, el akartam felejteni. Újra felkerestem X-et, elvégre vele jól megvoltam, és arra gondoltam, talán bele tudom élni magam annyira a "kapcsolatba", hogy segít törölni az elmúlt 3 és fél évet. Nos, nem tudtam beleélni magam, októberben összejöttem Y-nal, egy másik iskolatárssal, de ő meg bepasizott és lelépett. (Persze nem igazán jártunk, csak alkalmi szex volt, mint X-szel, de azért szarul esett.)
Eljött életem legmagányosabb szülinapja, este azért buli, bogyóztunk a haverokkal, naná, hogy szerelmet vallottam az első nőnek, aki az utamba került. Ez történetesen X volt, aki ezt komolyan is vette. Végül is az igaz, hogy töltöttünk együtt jó időket, de nem vagyok belé szerelmes, ő meg full az, és így, hogy szinte tálcán van előttem, már nem érdekel annyira. Közben a (volt?) barátnőmmel is alig beszélünk, ha igen, akkor is csak veszekszünk, így kezdem belátni, hogy ez a hajó elment.
Összegezve, van egy lány, aki örökös harcra kényszerít, ezáltal magához köt, ugyanakkor teljes bizonytalanságban is vagyok állandóan, és ez rossz. És itt van egy másik, aki kényelmes, mindig ott van, ha kell, de ő meg nem kihívás. Rájöttem, hogy ez mindkettő téves vonal a további életem szempontjából, ezért most egy olyan nőt keresek, akinek jó nagy mellei vannak."

repecs 2009.06.11. 13:33:15

@azallamenvagyok: én irtam neki hogy nehogy ugy járjon mint a béka a fazékban ""Ha forró vízbe dobjuk a békát, kiugrik, de ha hideg vízbe tesszük, és csak lassan melegítjük, a béka megfő, mielőtt észrevenné.""

2009.06.11. 13:51:59

Ennyi rinyáló picsát és balfasz fiút, akit megcsaltak, elhagytak. Mégis mit vártatok az élettől? Majd pont ti lesztek a kivétel. Ez mindenki mással megtörtént, megtörténik és meg fog történni. Ezen nem kell keseregni, meg blogot írni. Ez az élet velejárója, vagyis inkább a monogámia velejárója. Ahol 3 felesége lehet egy férfinak, ott nincs ilyen problémája a nőknek.

Kytia 2009.06.11. 13:54:43

@T1GRIS: WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kurvára jó az egész bejegyzés, kurvára illik a szitura, már épp készülök megdícsérni, erre benyögöd a végére ezt a melles poént!!!! Miééééééééééééért??????

Amúgy azt leszámítva tényleg csillagosötös.:)

T1GRIS 2009.06.11. 13:59:52

Neked melled van, a Te véleményed nem számít. :PP

ho-már 2009.06.11. 14:02:36

@T1GRIS: Isten Vaaaaaaaaaaaaagy !!!!!!!!!!!! Na végre egy értelmes komment.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.11. 14:08:59

" az asszony nem ember, a pizza nem ebéd,....................., a medve nem játék"

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.11. 14:10:19

mellére hajtja két szemét az ég

Kytia 2009.06.11. 14:12:06

@T1GRIS: És a homár véleménye számít???:DDDD

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.12. 11:26:50

helló, helló nincsen újabb megcsalás, annyira ki vagyok éhezve egy érzelmektől túláradó oda*visszakapok megcsalások sorozatára, helló, ébresztő.

T1GRIS 2009.06.12. 11:58:25

Írjak egyet? ;)


"Kedves Megcsaltalak Blogg!

Én el akarom mondani az én történetemet hogy mindeni tanulhasson belöle! A férjem a Váradi István egy nagy szemét mer megcsalt engem! 19 éves vagyok egyépként és van két kicsi gyermekem is a Váradi Istvántól! Ő nagyon jó ember volt egyépként nem kocsmázot nem vert meg és rendesen dologozot építkezéssen! De aztán az a hülye kurva el csavarta a fejét! A Szabóné akinek a férje ausztiába dolgozzik de ha egycer haza jön az biztos hogy letöri a derékát annak a szemét kurvának! A leg job barátnőmtől tudtam meg hogy a férjem hozzá járogat! Én el mondtam neki hogy mindent tudok ne is tagadgyon de o le tagadott mindent! Azt is meg tudtam hogy még a providenttjét is ő fizeti a nőnek mert a férje nem adott pénzzt haza auszriából! Ezt is le tagadta de kérdezttem hogy akko hol a pénz mire aszt hazudta hogy ő sem kapta meg mert nem fizették ki az építkezéssen! Pedig biztos ki fizették csak oda adta annak a szemét kurvának!
Kérem közöjék le hogy a Váradi Zoltán micsoda egy szemét ember!"

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.12. 12:07:58

na ezen van mit csámcsogni, hogy milyen egy szemét aljas fasz ez a Váradi Zoltán, nemhogy ő is elmenne auszriába dolgozni mint a Szabóné férje akinek a leg job barátnője. vagy valami ilyesmi.

alumi 2009.06.14. 02:15:45

Szegény kis naív liba!
Hát nem veszed észre a fától az erdőt?
Ez a fiú használ téged, te meg hagyod, mert hülye lábtörlő vagy!
Azt mondom használd ki jól, döntesd meg magad vele még párszor, de közben járj nyitott szemmel, és ha találsz jobbat, baszarintsd ki, hogy füstöljön.

Phoenix84 2009.06.15. 08:35:46

Kétszer ugyanabba a sz***ba lépni nem bölcs dolog. Én is elkövettem azt a hibát, hogy ugyanazzal próbáltam újra (és újra). Nem szabad. Ha egyszer nem működött, sose fog. Ha egyszer elveszíted a bizalmat, sose nyered vissza. Csak akkor, ha naív vagy.... Örök szabály. Bizalom nélkül komoly kapcsolat (de még alkalmi sem!) működhet.
süti beállítások módosítása