Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

A mi „kis” történetünk 1995-ben kezdődött (és még most is tart) a fiú, vagyis én 22év, a lány 19 mindkettőnknek első munkahely egy kisvárosban.

Nagyon megtetszik a lány, aki egy volt iskolatárs barátnője. Állandóan egymást kerestük a munkahelyen, és persze meg is találtuk. Eljártunk fagyizni, somlóit enni, szépen egymásba szerettünk. A szüleinek nagyon nem jöttem be, nekik a másik fiú kellett. Minden szépnek tűnt, csak épp a baráttal én párhuzamosan futottam még egyszer el is jött nálunk és megkérdezte, hogy „Ugye én nem vagyok olyan, hogy a más barátnőjével foglalkozzak?”azt válaszoltam, hogy „Dehogyis, hát én nem teszek ilyesmit.”. Aztán egy „szép” napon a riválisom eljegyezte. Kiakadtam. A cégtől a főnöke kirúgatta erkölcstelen viselkedése miatt. A kapcsolatunknak ez nem használt de továbbra is futottam utána és sikerült találkozgatnunk. Lebuktunk párszor, de a vőlegény kitartó volt. Pár hónapig tartott csók nagyon sok volt szex viszont semmi. Egyszer csak ráébredtem, hogy nekem ez nem jó, nem kerestem tovább ő sem engem. SZAKÍTÁS No1. Teljesen belebetegedtem. Ők összeházasodtak. Vérig sértve éreztem magam, Úgy gondoltam soha nem tudom ezt megbocsátani neki (később kiderült, hogy mégis).

Teltek az évek. Sokat jártam feléjük, de mindössze párszor láttam. Közben én is megnősültem.

Persze nem voltam szerelmes a feleségembe.

Náluk született két gyerek, nálunk egy.

2003 tavasza: valahogy ismét eszembe jutott a volt barátnő. Próbáltam érdeklődni utána egy másik iskolatárson keresztül, aki ugyan nem segített de a feleségének elmondta az meg tovább adta a volt barátnőnek. De nem történt semmi.

2004 nyara:falunap:Teljesen váratlanul összeakad a két szempár!!!!!!!!!

Eltelik 1-2 hét, egyszer csak csörög a mobilom. A szám ismeretlen. Ő az!

Innét kezdődően indul a lavina.

Egyre gyakoribb és egyre hosszabb beszélgetések. Találkák. És végre megtörténik az, ami nem történt meg évekkel ezelőtt. Együtt töltöttünk pár órát egy panzióban. Csodálatos volt.

Próbáljuk minél többször ismételni, közben rájön, hogy Ő nem is frigid (nem volt rózsás a szexuális életük). Kisebb nagyobb megszakításokkal éljük mindketten kettős életünket. Vannak persze összezördülések, pár hónapos szünetek. De nem veszem komolyan, talán még mindig haragszom rá. Ő viszont tapad rám. Néhányszor súlyosan megsértem, de mindig megbocsát. Szinte minden évben van szakítás és békülés.

2008 nyara (június): ismét szakítás( ki tudja hányadik). Megvisel rendesen. Most elhiszem, hogy tényleg vége.

2008 augusztus: véletlenül összefutunk egy boltban. Persze utána beszélgetés az autóban de még egy csók se csattan. Ekkor ismét elindul a lavina. Újra szerelmes vagyok! Vibrál közöttünk a levegő! Mindennap beszélünk telefonon, hetente háromszor személyesen is. Ez így megy decemberig. Az ősz folyamán viszont a férjnek is gyanússá válik valami, ezért megszerzi az email jelszavát. Rendszeresen olvasgatja és természetesen olyan infókkal találkozik, amivel ugye nem kellene. Összeáll benne a kép.

Nagy lebukás.

Telefonos kapcsolat megmarad, testi megszakad.

A karácsony náluk szépen meg van alapozva. Nálunk még csak én vagyok ideges. Azon töprengek, hogy el kellene mondanom, de nyuszi vagyok.

Szilveszter előtt megjelenik nálunk a férj. Megdicsérget stb. Szerinte az egészért CSAK én vagyok a hibás. Egyelőre velem beszél de tudom, hogy nemsokára a párommal is fog.

2009 január közepe: mikor nem vagyok otthon, meglátogatja a feleségem, kitálal.

Most már nálunk is jó a hangulat.

De senki nem válik, nem költözik.

A férj megkeres a munkahelyemen, én telefonálok közben arcon üt, majd bepattan az autóba és elviharzik. Nagyon szerettem volna visszaadni.

Nem bírom nélküle. Szorgalmazom a találkozókat és a szexet, de Ő ellenáll. Azt mondja nem szabad. A férj állandóan ellenőrzi stb. Aztán márciusban, mégis együtt töltünk egy órácskát.

Ismét testi szünet következik az előző indokokkal.

2009 május:hogy-hogynem egy panzióban találjuk magunkat. Fantasztikus 2 órát töltünk ott.

Két hét múlva ismétlés.

Megint szünet. De szinte naponta beszélünk.

Nem akarja ezt tovább így csinálni, nem bírja stb.

2009 augusztus: szeretkezés az autóban. Pár nap múlva újra.

Tervezzük a találkákat.

Egyik napról a másikra ismét rájön, hogy ez így nem mehet tovább.

Nagy beszélgetés a férjjel. Megegyeznek 3 hónap próbaidőben. Hátha sikerül közelebb kerülniük egymáshoz. Azt mondja várjak addig.

Azóta is szinte naponta beszélünk, de tali az nem lesz.

Hát itt tartunk most.

Címkék: szex hűtlenség szerelem szakítás félrelépés lánycsal férficsal

115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr271401560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuiKang 2009.09.23. 13:06:45

Szép-szép, de azt kéne átgondolni, ha mindketten elváltok, vajon jó lenne-e vele az élet akkor is, ha együtt is éltek, nem csak vágyakoztok, találkozgattok...

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2009.09.23. 13:19:09

hozd össze a férjét az asszonyoddal, mindenki jól jár.

piszok alfréd 2009.09.23. 13:22:11

hát ez csöpög a nyáltól...igazi, giccsregénybe illő,semmitmondó kis sztori volt.

Vizet Prédikál 2009.09.23. 13:25:41

Hogy is mondtad? nála 2 gyerek, nálad meg egy? És ez tök nem szempont, mi? Értékelem, hogy ilyen őszinte vagy, de azért ugye érzed, hogy milyen önző és szemét dolog ez a családoddal szemben? (Bár manapság ez mit se számít, élső az ÉN!)

fbal02 2009.09.23. 13:26:37

Szerintem meg borzalmasan kiábrándító ez az egész. Hogy lehet így élni?

gigantikus kertitörpe 2009.09.23. 13:28:18

Ha eddig nem lett csak a tiéd, akkor ezután már nem is lesz. Valami mindig visszatartja.

Trójai 2009.09.23. 13:31:15

Balfasz vagy. 22 évesen az ember csinál hülyeséget, de 30-40 évesen kevésbé. A csaj meg egy ribanc, legalábbis gerinctelen, taktikázó liba, mert megcsalja a vőlegényét, féjrét, két lovat egy seggel megül. Könnyen manipulálható, akaratgyenge, kényelmes ember.

Ja persze, nagy szerelem,meg stb. Ha akkor jól dönt, akkor nem kéne most gyerekekkel meg házasságban taktikáznotok. Kettős élet nem tartható sokáig, hazuságban élni sem kényelmes, vagy szakítsatok, vagy váljatok. A csaj meg még ezek után 3 hónap próbaidőt ad annak a faszfejnek?

A férj helyében én is pofánvágtalak volna. Más kérdés, hogy a kedves feleségemet is. Meg el is váltam volna, nekem nem kapcsolat már az, amiben valaki hűtlen volt hozzám. De az emberek megalkuvók, kényelmesek, meg gyávák. Ezért inkább újramelegítik a kapcsolataikat, mint újakat keressenek. Az túl kockázatos...

orient 2009.09.23. 13:32:49

gusztustalan. eszembe nem jutna más asszony lábai közé kerülni a feleségemen kívül. ja csak mi szerelemből házasodtunk. ja ti nem, akkor mi a szarnak vetted el? a gyereket meg végképpen nem értem akkor....

Megmondóleoltó (iloveu123) · http://huszoneves.blog.hu/ 2009.09.23. 13:33:50

Miért kellene a gyerekért együtt maradniuk? Tény, hogy eleve nem kellett volna olyan emberrel házasodni és gyereket csinálni, akivel nem gondolták zsigerileg komolyan. Tény az is, hogy a gyereknek innentől mindenképpen szar lesz: vagy őszintén, de egyszer szar: válás, vagy folyamatosan, és indirekten - sunyi módon - szar: gyerek miatt együttmaradás, mellette szeretőzgetés.

Ha ilyen vibrálás van, akkor menjenek utána, ők is csak egyszer élnek. Legfeljebb nem sikerül. És? A mostani kapcsolataik tutira szarok, azért keresnek belőle kibúvót.

Bár valószínűleg totális gyávaság van bennük, tehát úgysem lesznek képesek egyetlenegy döntést sem meghozni.

kacorka 2009.09.23. 13:37:51

Nem kell együtt maradni a gyerek(ek) miatt!

szépmező 2009.09.23. 13:38:13

egy szituban miért nem lehet elválni?

amúgy könyörögve kérlek, legközelebb kevésbé sziruposan édelegve írjál!
köszi.

kacorka 2009.09.23. 13:41:52

A levél tartalma gáz, nem a stílusa.

Picurigor 2009.09.23. 13:44:25

"Közben én is megnősültem. Persze nem voltam szerelmes a feleségembe."

Na ennyit rólad!
Ha nem voltál szerelmes, mi az istennek nősültél meg? Mert kényelmes, hogy eléd teszi a vacsit...?
Szánalmas idióta vagy!
Az egy dolog, hogy más asszonyát kúrogatod, de közben lekötsz valakit, akit nem is szeretsz.
Belegondoltál már, hogy az önzőséged három ember életét teszi tönkre? És akkor még a gyerekekről nem is beszéltünk. Ott kettő, nálatok egy.
A férfitársadalom legalja vagy, ugye tudod?

"A férj megkeres a munkahelyemen, én telefonálok közben arcon üt, majd bepattan az autóba és elviharzik. Nagyon szerettem volna visszaadni."

Örülj, hogy nem vert agyon, te szerencsétlen! Ha az én feleségemre vetettél volna szemet, még a városból is kikergetlek!

Féreg!

pazola 2009.09.23. 13:48:02

Boldogok a lelki szegenyek...

es tenyleg!

Aki nem volt meg ilyen szituban, el sem tudja kepzelni.

Bájgunnár 2009.09.23. 13:49:53

Egyetlen szerelem sem tart örökké...

solidstatelogic 2009.09.23. 13:50:38

nem hiszem el, hogy ilyen létezik

dekeményittsokember 2009.09.23. 13:51:39

Én vagyok a kommentelő.
Te picurigor baromi kemény lehetsz....
Pazolának viszont igaza van

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.23. 13:52:20

Nem kellett volna kicsit laposra verni a férjet, ha ilyen alattomosan hátulról támad? Mondjuk Te is egy undorító görény vagy.

Taxomükke (UK) 2009.09.23. 13:53:32

Sajnálom a beteg embereket.
Így aztán benneteket is sajnállak.

dekeményittsokember 2009.09.23. 13:53:39

Azt jó látni hogy sok ember "tudja" ő mit tett volna.... HAHAHA!

mikusz 2009.09.23. 13:56:47

Tényleg nem értem miért vetted el.
Idióta.

Bejgli 2009.09.23. 14:04:40

sztem a posztoló két dolgot b***ott el: nem szerette a nejét, mégis elvette, meg gyereket is csinált neki :(

vörösbor(de)minőségi 2009.09.23. 14:04:59

eszedbe se jusson bármit is normálisan csinálni/tenni a csajjal ez csak igy működik valamennyire de ha normálisra veszitek azaz maradtok egymásnak....na akkor lesz a gáz!!!és nem jósolok neki nagy időt nulla izgalom unalmas együttlétek....nem értem miért nem látod ezeket előre?

magadat is ismerhetnéd valamelyest már.és a 2 kölköt veszed magadhoz?me ugyi csaj azt hozni fogja magával neked meg a sajátodat havi láthatás???,,,ennyit se női se férfi nemiszerv nem ér. nem azt mondom keseregni kell élet végéig de azééé a lényeget kéne má látni basszus.

leszarnám a csajt,de az alkalmankénti jujdeizgi dugásokat is.

ha összebútoroztok megérdemled.ő is téged.

a gyerekeket sajnálom akik nem tehetnek arról mekkora fasz mindkét oldalon egyik-egyik szereplő.

doktorúr 2009.09.23. 14:09:02

Nagyon gáz a sztori csupa jellemgyenge emberrel a főszerepben. Nem vagyok prüd, és nekem is volt már kapcsolatom házasságon kívül, de volt erőm idejében abbahagyni és újraépíteni a házasságom. Nem csak a fiam miatt. Nekem sikerült, bár az első néhány hónap kemény elvonási tünetekkel járt. Egy dologra gondoltam: nincs örökké tartó szerelem. Ha az újat választom, egy-két év múlva, amikor tisztul a kép, nagyon megbánom.

És ami a fő: nem kevertem bele a sztoriba sem a feleségem, sem a csajom férjét. Így - ha hibáztunk is - komolyabb sérülés nélkül úszta meg mindenki. Erre itt esélyt sem látok...

solidstatelogic 2009.09.23. 14:10:34

@doktorúr:

Gondolom magad a jellemerősek közé sorolod ezek után. Hova is köpjek?

dekeményittsokember 2009.09.23. 14:10:50

Vörösbor te jól látod a dolgokat. Ezek az én aggályaim.

Blogger Géza 2009.09.23. 14:17:30

Ez engem Márai Sándor Válás Budán című remek kis könyvére emlékeztet. Nem tudok tanácsot adni, nehéz.

atomarc 2009.09.23. 14:21:53

Megalkuvó, gyáva, balfax.

dekeményittsokember 2009.09.23. 14:22:14

@Blogger Géza: azért akad olyan is aki nem csípőből tüzel:)
Tanácsot adni pedig sok ember szeret főleg aki a történtek fölöttinek tartja magát.
Szerintem ez is olyan dolog amire 99% úgy gondol, hogy csak mással történhet.

doktorúr 2009.09.23. 14:23:27

@solidstatelogic: Ne köpjél sehová. Másokkal (pl. veled) ellentétben egy pillanatig sem állítom, hogy erkölcsileg kifogástalan vagyok.

vércseharcsa 2009.09.23. 14:23:39

háűát ezz naggyon szar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bár jót röhögtem rajta!

a bizonytalan riporter című paródia jut róla eszembe:
jó estét?
hol vagyok?
én vagyok?

komolyan! ezért a fosért és a kapott sünökért érdemes volt billentyűzetet ragadni???????

solidstatelogic 2009.09.23. 14:24:49

@doktorúr:

Jól van, akkor megnyugodtam.

Csokáv 2009.09.23. 14:32:22

Szerencséd van, hogy a férj is puhány. A csaj ribi, te gerinctelen, a szenvedő alanyok meg a gyerekek, meg persze a férj. Gratulálok, sikerült jó pár ember életét tönkretenni puszta gerinctelenségből.

Baluguru · http://baluguru.blog.hu 2009.09.23. 14:33:36

Minden aminek kezdete van, véget is ér!

dimitrij 2009.09.23. 14:34:36

fotosopp. ha meg nem, annál szarabb...

drdrdrdrdr 2009.09.23. 14:38:42

Sok álszent f@sz meg pics@!
Besavanyodott háziasszonyok, rég ráuntak az urukra, de nem mernek lépni, azt legyen szar akkor mindenkinek ne csak nekik.

Kb. ennyi a legtöbb kommentelő, tisztelet a kivételnek.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.09.23. 14:38:52

"Persze nem voltam szerelmes a feleségembe."

PERSZE???????????

Hát bazdmeg, nem akármekkora hülye vagy.

psmith 2009.09.23. 14:39:10

"Közben én is megnősültem.

Persze nem voltam szerelmes a feleségembe."

Bazd meg, nem tudtam hogy ez feltétel...
Én meg pechemre olyan nőt vettem feleségül akit szeretek.

Lehet azért mert nem vagyok idióta.

tacsikutya 2009.09.23. 14:39:54

@dekeményittsokember:
Hogy tévedtem én ide? :)))))))
Könyörgöm, te nem kommentelő vagy, hanem posztoló!

Aiasz 2009.09.23. 14:40:22

Ilyen hülye emberek nincsenek, vagy mégis...?

Puncskocka 2009.09.23. 14:40:58

Az, hogy két embernek sincs elég gerinc a hátában, hogy felvállalja, mit érez?!!!
förtelmes!

netsrot5 2009.09.23. 14:42:11

KÚRJAD, NE LELKIZZ! :DDD

dekeményittsokember 2009.09.23. 14:42:13

@betegvilág: Hidd el hogy többen mint gondolod.

glubba 2009.09.23. 14:51:10

fú, de nem lennék a feleséged, vagy a gyereked. az árulásod megbocsáthatatlan.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.23. 14:53:07

A postoló egy mocskos féreg, a csaj meg a másik fele. Ha összejönnek végleg, majd úgyis azt csinálják egymással is, mint a még jelenlegi párjaikkal.

Netuddki. 2009.09.23. 14:55:31

Mellesleg a hűséget most vették ki a házasságból kedvenc "képviselőink". De hát mit is vártunk...

sunblind 2009.09.23. 14:56:38

... fúdenagyon cserélnék azokkal, akik ebből egy szót se értenek, mégis simán adnak párkapcsolati pszichológiaórát öt sorban.
Nagyon kemény dolgok ezek.

Wartburg353 2009.09.23. 14:57:58

Nem értek egyet azokkal, akik itt feljebb nagy bölcsen ítéletet mondtak feletted a sztorid alapján, de az kétségtelen, hogy ritka nagy állat vagy.

vivax 2009.09.23. 15:06:58

feleségeddel nem az igazi, neki a férjével úgyszintén. de ott vannak a gyerekek. gázos nagyon. ha összeraknátok magatokat valószínűleg elveszne az izgalom, lapossá válna a dolog az is tré.állandó lelkiismeretfurdalás, gyötrődés a gyerekek, megcsalt társak miatt. hát mekkora szarság már ez. ehh, az élet egy ribanc, aztán meghalsz...szar az egész.

glubba 2009.09.23. 15:08:40

@sunblind:

én tanultam pszichológiát az egyetemen. általánost, fejlődés és nevelés pszichológiát is. te is?
kizárólag a vétlen fél szemszögéből nézem a leírtakat, és egyre gusztustalanabbnak látom a helyzetet.
a családot tönkretette, és ezen már nem tud változtatni.

blah 2009.09.23. 15:12:31

Aki ekkora fasz az minek alapít családot? Az a bajod, hogy vidéken nem nőtt ki az agyad és most iszod meg a levét--> szociális érzék nuku. Remélem eljuttok arra a pontra, hogy felégessetek mindent magatok körül, utána jön majd a szép pofáraesés. Hogy miért? Fentebb vörösbor leírta.

Wartburg353 2009.09.23. 15:15:47

@kleopátra:

Nem akarlak megsérteni, az, hogy tanultál pszichológiát, szép és jó, de ez nem nagyon látszik abból, hogy "megbocsáthatatlan árulás", meg hogy "vétlen fél". Milyen vétlen félről beszélsz - a gyerekeket leszámítva, mert ők tényleg nem tehetnek semmiről. Szerinted a feleségének semmi köze ahhoz, hogy a sztori szerint 14 éve tart ez a dolog? Tizennégy, érted? A szeretőnek és ennyi és a férjnek is. Itt is mindannyian benne vannak nyakig, mint ahogy mindig mindenki benne van nyakig, ha a férje/felesége megcsalja. Te is benne vagy, ha csal a férjed, bocs. (Remélem, nem így van.)

smartdrive 2009.09.23. 15:16:44

"Nagyon szerettem volna visszaadni." :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Benoit 2009.09.23. 15:16:49

Barátom, ebből nem lehet jól kijönni.
Dönts, és tartsd magad a döntésedhez.

Tapasztalatból beszélek.

gonosztojás (törölt) 2009.09.23. 15:20:47

Hát, édes egykomám..
Készítsd a fele fizetésedet jó egypár évre előre.
plusz még kapsz egy ajándék félgyereket is hozzá.
Sok szerencsét. legalább megérte ezt az árat az a pár répázás?

sniper 2009.09.23. 15:28:39

"Persze nem voltam szerelmes a feleségembe.

Náluk született két gyerek, nálunk egy."

A sok primitiv kommentet kiegeszitve, a kurv@ anyadat.

pástétom 2009.09.23. 15:31:08

Na ez aztán tényleg egy "se veled - se nélküled" sztori! A javából! :)

LuiKang 2009.09.23. 15:40:40

Egyszerűen nem értem a kommentelők sokaságát, főleg, aki abba köt bele, hogy nem szerelemből vette el a feleségét.

Mire gondolok?
1. Egy szemét, hogy nem volt szerelmes abba, akit elvett feleségül.
vs.
2. Egy szemét, hogy fenntart egy szerelmi kapcsolatot.

Most akkor fontos a szerelem, vagy nem? :S

Solid 2009.09.23. 15:46:47

Az, hogy valaki tizen x éves korában éretlen, gondolkodásra képtelen, érzéketlen, adott esetben érzelmi szemétláda, az érthető. De hogy valaki közel a negyvenhez is ilyen, és ezt vígan megírja, továbbá megsértődik, hogy más férj is pofánvágná, na ez az abszurd.
Tanácsot vársz? Közel a negyvenhez DÖNTSD el, hogy mit akarsz. Bármelyik választás csak jobb lehet, mint ez a helyzet. (Továbbá javasolnám a továbbiakban a gondolkodást, de az nemigen fog menni, ha eddig sem ment)

vörösbor(de)minőségi 2009.09.23. 15:55:33

@LuiKang:
figyu ennek köze se a szerelemhez-eccerű balfaszkodás kapaszkodás nem felelős viselkedés.ha az lenne akkor "csupán"alkalmi dugás lenne megkimélve a többi átbaszott szereplőt de könyörgöm hol itt a "szerelmi kapcsolat"?hát sehol.de porhintés az aztán van dögivel sztem a hátsó ülés is azzal van tele nem a szerelemmel amit te feltételezel.igy persze más lenne a dolog-és már el is dőlt volna kábé korrekt módon-de ebben a történetben csak a rinyálás van korrektség nulla.nem itélkezem senki felett de ez a történet hányás ahogy van és érzelmekhez köze nincs.mondom nem a szereplőket minősitem hanem a "történetet"jaaaa hogy ezt a szereplők mocskosul egymást is átverve és érzelmileg zsarolgatva jáccák?????komolyan csodálkozom magamon,hogy megengedtem magamnak a hozzászólást.értelme nulla.

glubba 2009.09.23. 15:56:49

Wartburg353

Vétlen fél a feleség is. Nem tudott a viszonyról, és kétlem, hogy igent mondott volna, ha tudja, hogy nem szeretik, egy másik nő árnyékában él.
A férj hozott létre egy fals világot kettejüknek, és gyereket is erre a kapcsolatra vállaltak.
Nagyon nem lennék a helyükben, és hál istennek nem is vagyok. Mélyen együttérzek velük.

irónika 2009.09.23. 15:59:32

Hát, kedves posztoló. Nem egyszerű eset a Tied!
Ha jól számolom 36 vagy, két félig-meddig kapcsolattal és egy csemetével a nyakadon.
Ha szintén jól számolom, még nem vagy - talán - túl az életed felén. Tedd a dolgokat a helyére! Hogy az hol van nem tudom, mert ahhoz nagyon keveset ismerek a sztoridból, bár az lejön, hogy a feleségedről nem írsz semmit, csak azt, hogy nem - Őt - szeretted, amikor elvetted. (Csak vélelmezem, hogy féltékenység gerjesztési célzattal vetted el, de nem jött be.) Tehát ha tudod kit akarsz, küzdj meg érte, szerezd meg. Az életben nincs főpróba, csak előadás. Még van esélyed kijavítani azt, amiről lemaradtál 10-12 éve.
Persze nem árt, ha pontosan megtudod mit akar vágyaid álma, álmaid vágya. Mert annak idején valamiért a másik pasit válaszotta, miközben Te akkor is ott voltál, sőt azóta sokmindent megtapasztalt már belőled is, de továbbra is a férjének ad 3 hónap gondolkodási időt. Vigyázz!!! Lehet, hogy Téged is csak arra használnak, hogy valakit féltékennyé tegyenek. Szerintem itt lenne az ideje, hogy a lánnyal kettőtökről beszéljetek! Tudd meg, mit akar, mond meg neki, Te mit akarsz. Ha van közös eredő, hajrá, ha nincs, attól még elválhatsz. A feleségedet tisztelheted, szeretheted exként is, nem kell minden nap mellette ébredni, csak azért, mert ez a kényelmes.
A döntés és következménye a Tied! Kívánom, hogy találd meg a jó utat, mert amin most jársz az nagyon göröngyös és sehova sem vezet.
Sok sikert!!!

dekás dezső 2009.09.23. 16:02:08

Milyen meglepő. Összegyűlt itt a sok mintajellemű morális hős, akik nyilván sosem tennének ilyet, akik mindig felelősségteljesen, jól átgondoltan, helyesen cselekszenek. A tévedhetetlen ítélkezők társasága. Hát persze.
majmok

Atrox 2009.09.23. 16:09:20

@vivax: ez jó helyzetmegállapítás, maradéktalanul egyet kell, hogy értsek...

gonosztojás (törölt) 2009.09.23. 16:12:28

@blaireau:
hehe..
mivan koma, te is félrekufircoltál?
Hihetetlen mi, hogy van olyan akinek bejön a felesége/kedvese is..:))

Solid 2009.09.23. 16:15:52

Mondjuk tényleg hihetetlen, hogy egyesek kis félresiklásnak állítanak be 14 év félrebeszélést, hazug házasságot, becsapott házastársat, gyerekeket.

kborzy 2009.09.23. 16:16:18

@blaireau:

nem majmok csak tudnak gondolkodni...

ha nem szeretek valakit akor nem veszem felségül, ha meg kiszeretek belőle akkor elintézem úgy mint egy felnőtt nem pedig úgy mint egy hülye gyerek...
viszont csak gartulálni tudok mindkettőnek - bár a csajt jobban megértem szar a szex akkor szar a szex, igaz a vibrátort és a beszédet már feltalálták (egyik önkielégítésre a másik meg magyarázásra szolgál pl: géza ez így nem jó csináld már máshogy, igen így jó stb...) - a gyerekekből meg roncsot csinálnak...
ki akkor a majom????

ged 2009.09.23. 16:26:28

ezt a sok okoskodó faszt/picsát közben ők is kúrnak félre, vagy a 'párjuk' épp most kúr félre, ilyen az élet köcsögök, évezredek óta

inkább kapcsoljátok ki a szgépet és huzzatok haza, ott álljátok meg a helyetek, nagypofájú geciputtonyok!

fordprefect 2009.09.23. 16:26:59

Szerintem pereld be a csaj férjét amiért megsértette a levéltitkot. Amíg börtönben lesz addig lesz időtök kitalálni az életeteket :D

domdodom69 (törölt) 2009.09.23. 16:29:15

@irónika: mire a végére jutottam a posztnak és a kommenteknek, pont ez fogalmazódott meg bennem is. Úgyhogy nem ismételnék.

És csak azt tudom ismételgetni, amit már jónéhány kommentemben máshol megtettem: először magadban kell helyre rakni a dolgokat. Akár úgy is dönthetsz, hogy maradsz a feleségeddel és dugod a szeretődet (persze ha őkhagyják), de akkor ezt azért tedd, mert ezt akarod, ne azért, mert hát így alakult... Nézz szembe a vágyaiddal, a jó és rossz tulajdonságaiddal és vállalj felelősséget a tetteidért, elsősorban önmagad előtt. A többi majd jön magától...

2009.09.23. 16:32:36

„Persze nem voltam szerelmes a feleségembe." Gratulálok!
Jó nagy büdös falusi prosztók vagytok, te is meg a luvnya is. Móricz írt valamikor az ilyen szerelem nélkül házasodó, gyereket gyártó, félrekúró majmokról.
Na, majd a falunapon biztos megint lesz szép egymásra nézés)))))))

Bal 2009.09.23. 16:37:35

Nekem az ilyen sztorikból mindig az a tanulság, hogy férfiként ne nősülj, amíg nem érzed, hogy eleget sétáltattad a répádat. Ha nem tapasztaltál egy-két több éves kapcsolatot, meg hogy hogyan alakul át, és mit várhatsz tőle. Ha nem voltál együtt hosszabban olyan nővel, aki részedről szerelem volt első látásra, akibe fülig beleestél. Ha nem érzed azt, hogy a feleséged a legjobb nő a világon.

Amíg ez nem volt meg, inkább ne nősülj egyáltalán, mert ez lesz a vége.

A nők jobban képesek áthidalni egy kapcsolat érzelmi hiányait, kipótolják a gyerekek, a biztonság. A férfiak többnyire képtelenek, és az első izgalmas helyzetben felmondják az addigi életüket.

robinzone 2009.09.23. 17:04:29

Szerintem kevesebb a lóvéd, erről van szó! :))

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2009.09.23. 17:06:22

Én, mint családos nő, nem tudom megérteni az ilyen történeteket. Miért nem lehet elválni? És miért baj, hogy kitudódott?

indapass90210 2009.09.23. 17:16:47

@Bal: "Ha nem voltál együtt hosszabban olyan nővel, aki részedről szerelem volt első látásra, akibe fülig beleestél. "

Ez szerintem a népesség 99%-ának nem jön össze = hüjeség.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.09.23. 17:18:18

A férjnek jössz egy pofonnal. A többi lényegtelen.

drdrdrdrdr 2009.09.23. 17:21:27

@solozzo:
"Jó nagy büdös falusi prosztók vagytok"
Rögtön kitalálni hogy büdös bunkó pesti proletár vagy, húzd le magad!

terii 2009.09.23. 17:24:37

A 35-40 éves pasik szinte mind csalják a feleségüket,pedig ők szerelemből házasodtak.:)

dekeményittsokember 2009.09.23. 17:25:18

@solozzo: Ezek szerint csak falun történik ilyesmi:)
A Városi ember külön kategória.

Gazz 2009.09.23. 17:33:19

@drdrdrdrdr: Remélem sosem lesz gyereked.
Alkalmatlan vagy a családi életre.

Gazz 2009.09.23. 17:34:47

@Megmondóleoltó (iloveu123): Azért kéne, mert felnőtt ember, és ha döntést hozott, akkor ki kell mellette állnia.
Ja, hogy te is a következmények nélküli ország vidám mocsarában dagonyázol?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.09.23. 18:08:33

1. Falunap = wáháháááá

2. Ó te jó ég. Legyetek már felnőttek. Azért a pár óra szexért ennyi fájdalmat okozni azoknak akik közben otthon még próbálnak családot játszani? Egyszer belefér ha a másik nem tudja meg. De ez mi? Ha meg Ő kell, akkor legyetek együtt és kész. Egy "lehetőségbe" nem lehet szerelmesnek lenni...ez szánalmas. Nem vagyunk állatok hogy csak az ösztöneink vezéreljenek. Illetve azok vagyunk, de egy kis mázlival többet kaptunk. Kicsit érdemes belegondolni az ilyen kapcsolatok esetén hogy ez végül is kinek jó? Mert nektek 1-1 órára esetleg, de igazán nektek sem. Közben meg még 5 embernek sem.

BarneyStinson · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/353-fiat 2009.09.23. 18:17:53

hát ez egy iszonyatos történet... el kéne felejteni a csajt sürgősen. a másik opció az lett volna hogy nem összeházasodni és gyereket csinálni. innentől már a gyerek érdeke számít!

2009.09.23. 18:26:29

@drdrdrdrdr:
Nálatok mikor lesz falunap?)))))

psr6 2009.09.23. 18:38:30

Kik azok a fafejek akik folyton ilyenekkel jönnek:

"Hogy is mondtad? nála 2 gyerek, nálad meg egy? És ez tök nem szempont, mi?"

Figyeljetek már. Az hogy nem volt még igazi érzelmi életetek, csak a lányregényekből kiolvasott mintacsaládban tudtok gondolkodni, elég szánalmas. Vagy a pap bácsi bízott meg ezzel a feladattal, hogy kommenteljetek?

Tessék megérteni, hogy itt igazi emberek írnak az igazi életük igazi dolgairól. Úgyhogy ahelyett, hogy itt zavartok (mert másra nem jó ez a fap*na mentalitás), inkább nézzétek meg a saját életeteket. Ha kifelé is ennyire kell harsogni ezt a fajta legbutább sablon-konformitást, akkor súlyos gondok lehetnek otthon.

üdv
R

psr6 2009.09.23. 18:40:54

Kik azok a fafejek akik folyton ilyenekkel jönnek:

"Hogy is mondtad? nála 2 gyerek, nálad meg egy? És ez tök nem szempont, mi?"

Figyeljetek már. Az hogy nem volt még igazi érzelmi életetek, csak a lányregényekből kiolvasott mintacsaládban tudtok gondolkodni, elég szánalmas. Vagy a pap bácsi bízott meg ezzel a feladattal, hogy kommenteljetek?

Tessék megérteni, hogy itt igazi emberek írnak az igazi életük igazi dolgairól. Úgyhogy ahelyett, hogy itt zavartok (mert másra nem jó ez a fap*na mentalitás), inkább nézzétek meg a saját életeteket. Ha kifelé is ennyire kell harsogni ezt a fajta legbutább sablon-konformitást, akkor súlyos gondok lehetnek otthon.

üdv
R

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.09.23. 18:46:12

@psr6: részben egyetértek veled, részben azonban nem, ha valakinek gyermeke születik, akkor felelősséggel tartozik iránta. akkor már mást is belerángat az "igazi érzelmi életébe". Sokszor az a jobb döntés ha elválnak. A gyermeknek is. De az is lehet hogy nem. Különben meg lehet sajnálni a gyermeket, ezt azért engedd meg. A többiben egyetértek, nem könnyű, az ember olyan dolgokba csúszik bele, amiről korábban nem is gondolta volna...

Bal 2009.09.24. 04:43:06

@Dövan: hát igen, a szokásos játékelméleti dilemma. Ha feltárom a leendő, nem igazi szerelemmel szeretett házastárs előtt, hogy valójában ő azért lett választva, mert nem volt jobb, akkor még ő se lesz. Ha nem tárom fel, akkor reménykedhetek, hogy nem is lesz jobb, és akkor minden rendben van. Viszont ha később mégis beüt a nagy szerelem, akkor gáz van, próbatétel alá kerül a kapcsolat, gyerekkel is.

Ideális esetben ilyenkor ugye mindenki házasság előtt lejátssza, hogy mégis összejön álmai szerelme, eldönti előre, hogy ilyen helyzetben a család számít, és ennek megfelelően lép. De a legtöbben nem tudják előre, hogyan reagálnak egy ilyen helyzetben, belevágnak, és aknamezőre építenek. De a fenti dilemma miatt nem is tehetnének másképp. Az alternatíva az erkölcsös, de kibírhatatlan egyedüllét.

Különösen a férfiak érzelmi éretlensége és az önismeret hiánya szokott problémákat okozni. A szerelmes pasi sem ismer saját magára, a kőszikláról kiderül, hogy elkényeztetett gyerek, aki hisztizik a játékáért, és ezért mindent odadob. Ez sem tragédia: végsősoron a gyereket elhagyó apukák-anyukák esetében mindig az történik, hogy a saját boldogság fontosabb lesz a gyerek optimális környezetének biztosításánál. Nem állítom, hogy a válás feltétlen rossz döntés, mert egy mérgezett házasság lehet rosszabb a gyerek számára, mint egy egyedülálló szülő vagy mostoha. A gyerekek sem mimózák, sok mindent kibírnak, senki sem lesz szörnyeteg attól, hogy apa nélkül nő fel, és ma már éhen halni sem fog. A szülőnek is csak ez az egy élete van - noha ma a közerkölcs azt várja, hogy a szülő feltétel nélkül alávesse magát gyermekének (pedig ha jobban belegondolunk, ez nem indokolható semmivel, nem is volt mindig így történelmileg, még akkor sem, amikor a családját elhagyó apa miatt ténylegesen éhen haltak a gyerekek).

Viszont egyvalamit nem szabad elfelejteni, nevezetesen a partner felelősségét (is). Ugye a szerelem nélküli házasságban szerelmi megcsalatást elszenvedő fél áldozatnak tűnik, a külső szerelmet átélő partner pedig nem hibáztatható a házasságért, mert a dilemma miatt muszáj volt belevágni. Ki a hibás akkor? Az akaratgyenge szerelmes? Talán. Szerintem meg az áldozatnak tűnő fél is hibázott: a házasság előtt fel kell mérnie, mit várhat a partnerétől, valóban ő-e az igazi számára, mennyire erős jellem, mi fog történni, ha mégis találkozik valakivel, aki erősebben vonzza. A legtöbb esetben a pár érzi is ezt egyébként, de elfogadják a másodrendű megoldást, remélve, hogy szerencséjük lesz.

Kicsit gonoszan azt is mondhatnám, hogy ilyenkor nem jött be a tipp, tessék viselni a következményeket. Sajnos az élethez kell szerencse, a párkapcsolatokban pláne.

Bocs a hosszú posztért.

Picurigor 2009.09.24. 06:36:31

@dekeményittsokember:
...talán még sajnálnom is kéne téged? Hogy milyen nehéz helyzetben vagy?
Ember, vedd már észre, hogy te alakítottad így ezt a helyzetet, mert fingod sincs arról, hogy tkp mit is akarsz. Csak sodródsz.
Ezzel közben több életet tönkreteszel...

dekeményittsokember 2009.09.24. 07:04:33

@Bal: Ilyesmiket vártam volna de úgy látom a többség az csak nagy megmondóember.
Köszönöm a tanácsokat, véleményeket.

dekeményittsokember 2009.09.24. 07:14:52

"Ha feltárom a leendő, nem igazi szerelemmel szeretett házastárs előtt, hogy valójában ő azért lett választva, mert nem volt jobb, akkor még ő se lesz."
Feltártam. Mikor kiderült a dolog, mindent elmondtam neki a kapcsolatról őszintén és azt is mondtam hogy döntsön bárhogy is én tiszteletben tartom.Először azt mondta elköltözik, aztán mégis meggondolta magát a gyerek miatt. Én is amiatt nem igazán akartam válni.

lordart 2009.09.24. 07:19:45

Nagyon szar lehet, amikor egy felnőtt ember nem tudja, hogy mit érez. A fizikai vonzalom nem azonos a szerelemmel. A leírtak alapján inkább egy már-már beteges fizikai vonzalmat érzek időnként megújulni, mint szerelmet. Az ilyen vonzalmaktól pedig meg lehet szabadulni...

TBal 2009.09.24. 09:52:38

Na, kb. az ilyen szituk elkerülése végett vagyok én nyitott kapcsolat-párti.

Cica7 2009.09.24. 10:10:15

Miért van az, hogy felnőtt emberek összekeverik a szexet a szerelemmel?

:((

Bal 2009.09.24. 13:14:05

@dekeményittsokember: Teljesen korrekt akkor ugye lettél volna, ha még a gyerek előtt tárod fel. Talán magad se tudtad még akkor, nem tudom, de tény az, hogy becsaptad. Akkor viszont elhagyott volna. Ahogy írtam, nem hiszem, hogy valaki egy nem szerelmi házasságért automatikusan elítélhető. Logikus döntés, ha nem bízunk abban, hogy jobb párt találhatunk, másrészt az átverésben az is mindig felelős kicsit, akit átvernek.

Viszont 27-28 évesen azért lett volna még időd nézelődni. Mi történt volna, ha vársz egy kicsit? Esetleg összejön ezzel a mostani lánnyal, és legalább a saját családod nem szenvedi meg. Elsietted. Pedig a férfiaknak nem kell rohanni sehová.

Cica7 2009.09.24. 13:57:51

Kedves Posztoló!

Őszinte leszek leszek, lehet, hogy nem fog jól esni.

Egyszerűen rossz nő után futsz, hiszen annak idején választhatott volna, közted és a barát között, de nem téged választott, ennek oka volt, akkor
Most megint nem téged választott, mert maradt a férjjel, ennek oka van, és ez a jelen.
Kipótolta az érzelmi űröket az életében, de annyira ezek szerint annyira még sincs rád szüksége, hogy borítsa az életét miattad.
És ez már a második döntése volt.
Ezért maradtál te is a családoddal.
Próbáld rendbe rakni otthon a dolgaidat....
A gyerekek miatt egy próbát mindenképpen megérne....

TBal 2009.09.24. 14:04:39

@dekeményittsokember: Nem jó a "gyerek miatt"-ozás. Akkor maradjatok együtt, ha a feleséged el tudja fogadni ezt a szitut. Ha végig morci lesz, és folyton villámot szórtok egymásnak, akkor a gyerek se fogja jól érezni magát ott.
De ha esetleg Elkezdtek próbálkozni, fejlődni, változni egymásért, akkor még jól is elsülhet a dolog.

LuiKang 2009.09.24. 16:25:07

@vörösbor: "ha az lenne akkor "csupán"alkalmi dugás lenne megkimélve a többi átbaszott szereplőt de könyörgöm hol itt a "szerelmi kapcsolat"?hát sehol"

Tehát szerelem kielégíthető alkalmi dugásokkal?

Azért sem értem, mert ha jól olvasom, nem csak alkalmi dugások, hanem hosszú, akár telefonon tartott beszélgetések voltak.

Mindez csak előjátékként? Minden a dugásra vezethető vissza?

És egyébként is, mi a lényeg, hogy dugnak, vagy hogy sokszor együtt töltik az időt?

Akkor ha valaki a munkájával/hobbijával foglalkozik sokat, akkor az is ugyanígy elítélhető, nem? Azoktól, akik sokat dolgoznak, azoktól miért nem akar mindenki azonnal elválni? A dugás miért ekkora választóvonal?
Egyébként is, mi van, ha egy barátjával szeret sokat együtt lenni valaki?
Nem dugnak (főleg, ha mindkettő egy nemű, és nem homo), de sok időt töltenek együtt. Esetleg jobban megértik egymást, mint a párjaikkal.
Akkor el kell válni tőle?

Jó, kicsit más irányba kanyarodtam talán, de a fenti hozzászólások gondolataim ide vezették...

Vincenzo testvér 2009.09.24. 23:57:06

Egy fontos dolog kimaradt az elbeszélésből: Dugod-e a nemszerelemből papíron meglévő feleségedet? (Nem igazán lényeges a történet szempontjából, de gyanítom, hogy igen, mert az olyan férfias, 24 órán belül több helyen is bevetésen lenni.)

A kőkemény hozzászólók még alighanem 25-35 közötti telivérek, akiket eddig nem ütött pofon a nagy mókamester, az Élet. Picurigor, doktorúr, miből gondoljátok, hogy ha eddig sikerült úgy élnetek, racionálisan, ahogyan magatoknak azt elképzeltétek, ez így marad a jövőben is?

Dionüszosznak annyit tudok javasolni, hogy a három hónap türelmi idő alatt dugjon meg - szigorúan óvszerrel - két-három alkalmi partnert. Vagy ne.

LuiKang 2009.09.25. 12:04:14

@Vincenzo testvér: "Dugod-e a nemszerelemből papíron meglévő feleségedet?"

Tegye fel a kezét, aki 14 év után szerelmes a feleségébe...

McKelek 2009.09.25. 12:58:09

Mindennapos történet...

azallamenvagyok 2009.09.28. 10:43:53

ááááááááááááááááá

vernarancs 2009.10.12. 15:12:15

Sunyi alak. Atvered azt aki gyereket szult neked es szeret teged. Annyi bor nincs a pofadon, hogy megmond neki, hogy reszedrol vege. A ferj nagyobbat is uthetett volna, megerdemelned.

azallamenvagyok 2009.10.12. 21:27:21

@vernarancs: persze, oszt még hülyébb lenne tőle...

MrSwinger · http://mrswinger.blog.hu/ 2009.10.13. 05:16:51

Szerencsés köcsög vagy:)
Nem mindenkinek adatik meg, hogy ennyire szerelmes legyen. Szerintem még húzzad pár évet, majd vedd el őt.

MrSwinger · http://mrswinger.blog.hu/ 2009.10.13. 05:18:19

Olvasgatom itt a kommenteket, és azt látom, hogy mennyi álszent ember van. Kevesen állnának ellen ilyen helyzetben.
süti beállítások módosítása