Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Házasok vagyunk, gyerek nincs. Nagyon szeretem a férjemet, ő is engem. Rendes egzisztenciánk van, új vállalkozásunk már tervben , több közös üzletünk fut így is, érzelmileg is minden tökéletes. Kívánni sem lehet nála jobb, megértőbb társat.

Szexualitás terén vannak gondjaink...Ő fél év után már egyáltalán nem tudott kielégíteni és ez így volt már évek óta. NEM kérek tanácsokat, hogyan fűszerezzük a szexet, mert próbáltunk már sok mindent, de egyszerűen olyan, mintha a testvérem lenne.

Lehet ezen vitatkozni, jól döntöttem-e, de "beletörődtem", előtte sem volt senkivel túl jó, úgy gondoltam, vannak, lesznek a szexnél fontosabb dolgok az életemben.

Megcsaltam. Rettenetesen érzem magam, mert pusztán a szex miatt csináltam, mert egyszerűen nem bírtam tovább, úgy látszik, mégis vannak igényeim..az illető se nem szeret, se nem tisztel, feleannyira sem értékes ember, mint a férjem.

Utálom magam, nem tudom, mit csináljak. Próbáljam elfelejteni ezt az egészet és egyáltalán, a jó szexet? Rúgjak fel mindent, hagyjak ott valakit, aki szeret, csak a szexualitás miatt? (találok még egyszer ilyen embert?) Vagy egyszerűen keressek egy másik szeretőt, aki "rendesen" bánik velem és ezentúl éljek ilyen kettős életet?
Egyiket sem akarom

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

121 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr301308615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacorka 2009.08.14. 09:36:10

Ha a szex nem jó valakivel, akkor az a kapcsolat egyértelműen halálra van ítélve.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.14. 09:38:16

olyan nincs hogy egyiket se akarod, az uram megítélése szerint kettős életet kell élned, és nem kell egynél sem lehorgonyozni, fő a változatosság, és hátha az egyik jobban beválik, és a férj mehet amerre az égszöke.

Balance Of Power 2009.08.14. 10:32:37

"Lehet ezen vitatkozni, jól döntöttem-e, de "beletörődtem", előtte sem volt senkivel túl jó, úgy gondoltam, vannak, lesznek a szexnél fontosabb dolgok az életemben."

Vannak es plane lesznek. Erdemes atgondolni, eletunk mekkora reszet foglalja el a szex, felteve ha valaki nem nimfomanias es leszamitva azt, hogy gondolunk ra. Tehat a konkret, megelt szex. Ami viszont tenyleg nelkulozhetetlen

Mondjuk azt nem irja a posztolo, beszelt-e a ferjevel a temarol, de valszeg pont ilyen esetekben lehet megoldas a nyitott kapcsolat. Ha emberileg tenyleg nem tud elkepzelni jobbat, mint a ferje - ami siman ertheto. Valljuk be, dugni lenyegeben barkivel lehet, erre mindenki kepes.

Madpapa 2009.08.14. 11:04:28

Első körben azért csak kellene erről beszélni és az okokat feltárni a férjeddel. Ha ez nem megy ( mármint a beszélgetés ) akkor ti már csak egy gazdasági egység vagytok. Ha ez neked megfelel hajrá. De nem fog megfelelni attól tartok. A szex az élet természetes velejárója. Lehet nélküle élni de minek. A mentálisan egészséges embernek szüksége van rá.
Ha hazugságban akarsz élni akkor kefélj félre. Ha van benned tartás, akkor keresel olyan pasit akivel minden jól füg működni.
Te döntesz. Hazugság vagy egyenes élet.

Breki77 (törölt) 2009.08.14. 11:08:58

Mondjad neki, hogy nyalja ki a puncid, ne csak dugjon. Az be szokott jönni. Vagy masztizzál.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.14. 11:41:13

@kacorka:

.. de nem ám a szex miatt, hanem AZÉRT, AMIÉRT nem jó a szex.
csak ez nem derül ki a levélből.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.14. 11:43:51

"Lehet nélküle élni de minek. A mentálisan egészséges embernek szüksége van rá."

Pszichésen egészséges ember nagyon jól elvan szex nélkül is.
A szexszel járó öröm csak ráadás.
Akinek SZÜKSÉGE van rá, az jobban tenné, ha megnézné hol vannak még gondji.

Káin 2009.08.14. 11:53:37

Mellesleg a jó szex igenis része kell legyen egy normális kapcsolatnak, ha hiányzik belőle, akkor jönnek az eltévelyedések

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.14. 11:57:03

Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Én nem hagynám el.

bocivitéz 2009.08.14. 12:00:19

lotyó. menjetek orvoshoz aztan rinya.

sugarloaf 2009.08.14. 12:02:43

Semmiképp ne hagyd el a férjed, felépítettetek egy életet, ami tökéletesen működik, egyáltalán nem ér annyit a sex... Szerintem. Megoldást jelenthet, ha pl. megpróbálsz másra gondolni sex előtt, és talán segít. Ezzel nem csalod meg a férjed, amit be kell vallani, meg sem érdemel. Ne mondd el neki, mi történt, sőt felejtsd el Te is, éld tovább az életed!

Balance Of Power 2009.08.14. 12:03:04

@madpapa: Mint az eletben szinte soha, itt sincs fekete es feher. Ezek a kinyilatkoztatasok nem vezetnek sehova.
Mint mondottam: szexelni lenyegeben barkivel lehet, aki tetszik; egyuttelni es egyutt megelni a hetkoznapokat ugy, hogy elvezzuk is szexszel vagy anelkul - na, az a nagy muveszet!

okoska100 2009.08.14. 12:03:37

Csald meg az impotens faszt bátran máskor is,csak arra vigyázz ki ne derüljön a dolog.

okoska100 2009.08.14. 12:05:08

@sugarloaf: Látom nálatok sincs minden rendben Nem ér annyit a szex? ilyet csak az mond aki még nem jutott el a csúcsra sose.

okoska100 2009.08.14. 12:07:05

@Breki77: Vagy tartsanak kutyát,vagy vegyen vibrátort

wagabound 2009.08.14. 12:09:56

Kimaradt a beszámolóból, hogy azzal a másikkal jó volt-e a szex, ami már csak azért is érdekes lenne, mert "előtte (a férj előtt) sem volt senkivel túl jó". Márpedig, ha ezúttal se volt jó, akkor bizony benned van a hiba! Ha viszont jó volt, és téged nem zavart, hogy se érzelem, se tisztelet, se semmi, hanem egyszerűen csak lyuknak használtak, te pedig vibrátornak a pasit, akkor is valami baj van nálad, csak egészen más jellegű.

Azt is jó lenne tudni, hogy ha fél évig jó volt a férjeddel, utána mi és miért romlott el. Mi itt csak találgatni tudunk, és ha te sem tudod a választ, de őszintén keresed, akkor fordulj(atok) szakemberhez. Már csak azért is, mert abból, amit leírtál, számomra az derül ki, hogy valahol téged bánt ez az egész, és szeretnél a férjeddel maradni. Adj egy esélyt magadnak-magatoknak!

tom sailor 2009.08.14. 12:11:26

@Balance Of Power: "dugni lenyegeben barkivel lehet, erre mindenki kepes. "

Nem tudom, hány éves lehetsz, de sokan meggazdagodtak már azokból, akik mégsem.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.08.14. 12:16:43

"Nagyon szeretem a férjemet, ő is engem.
Kívánni sem lehet nála jobb, megértőbb társat."

Ám azért megcsaltad!

"NEM kérek tanácsokat, hogyan fűszerezzük a szexet, mert próbáltunk már sok mindent, de egyszerűen olyan, mintha a testvérem lenne."

De azért tanácsot kérsz, mert mint kérded:

"Próbáljam elfelejteni ezt az egészet és egyáltalán, a jó szexet? Rúgjak fel mindent, hagyjak ott valakit, aki szeret, csak a szexualitás miatt? (találok még egyszer ilyen embert?) Vagy egyszerűen keressek egy másik szeretőt, aki "rendesen" bánik velem és ezentúl éljek ilyen kettős életet?"

Tudod te egyáltalán mit akarsz?

Ami neked kellene az egy rendes férfi prosti. Pénzt bedobod, dugás kijön. Mindnki elégedett.

Pelydzs 2009.08.14. 12:16:51

@kacorka:
"Ha a szex nem jó valakivel, akkor az a kapcsolat egyértelműen halálra van ítélve."

Ez egy qrva nagy igazság!

jazmin90 2009.08.14. 12:17:23

Ha előtte sem volt jó, akkor nem is ismered a tested, nem tudod mi jó Neked. A tanácsom: maszturbálj. De komolyan.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.08.14. 12:20:05

Pár hete hallottam egy szexológus véleményét a tévében (elfelejtettem a hölgy nevét, nem Lux Elvira volt), hogy bármennyire is durván hangzik, de minden kapcsolat a szex miatt jön létre, az a mozgatórugója. Ez ellen lehet tiltakozni, lehet úgy tenni, mintha nem lenne nagy baj, hogy rossz a szex a kapcsolatban, de az igazi nagy szerelmek, meg az igazán jó kapcsolatok jó szexszel párosulnak.

Ezzel én teljesen egyetértek, a szex egyfajta fokmérője egy kapcsolatnak. Aki elvan egy kapcsolatban jó szex nélkül, az nem tudja, mi a jó. Szerintem.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.08.14. 12:21:05

"Nagyon szeretem a férjemet, ő is engem. Kívánni sem lehet nála jobb, megértőbb társat."

De azért megcsaltad!

"NEM kérek tanácsokat, hogyan fűszerezzük a szexet, mert próbáltunk már sok mindent..."

De azért tanácsot kész mint ahogy írod:

"Próbáljam elfelejteni ezt az egészet és egyáltalán, a jó szexet? Rúgjak fel mindent, hagyjak ott valakit, aki szeret, csak a szexualitás miatt? (találok még egyszer ilyen embert?) Vagy egyszerűen keressek egy másik szeretőt, aki "rendesen" bánik velem és ezentúl éljek ilyen kettős életet?"

Tudod te egyáltalán mit akarsz?
Miért mentél hozzá?
Gondolom megvolt a lakása, autója, gazdag szülei, gazdag szüleinek vitorlása!

sugarloaf 2009.08.14. 12:21:11

@okoska100: Képzeld okoska, nálunk minden tökéletes, soha senkivel nem volt annyira jó, mint a párommal, minden téren tökéletesen passzolunk! Úgyhogy most nem volt igazad, nem jól okoskodtál!

okoska100 2009.08.14. 12:22:01

Nem kéne egy kicsit ,lefogynod,mosakodni néha,mert senki sem szeret egy 180 kg-s mosdatlan tehenet kényeztetni.

sugarloaf 2009.08.14. 12:23:27

@okoska100: Ja és még annyit, hogy egy barátnőm ugyanilyen helyzetben van, még az is stimmel, hogy félredugott, de mégsem hagyja el a párját, mert idő közben rájött, nem ér annyit az egész, mert más lehet bunkón bánna vele, verné, stb. Bár nálunk csak ritka a sex, nem pedig "testvéri"!

sugarloaf 2009.08.14. 12:25:13

@sugarloaf: nem nálunk, náluk, elírtam! Nálunk mindennapos :):):):)

Madpapa 2009.08.14. 12:32:35

@elemes2: neked merre van gondod, hogy ilyeneket írsz?

Wannabe 2009.08.14. 12:33:26

@sugarloaf: és a szex sem sex, azt is elírtad.

Fj0d0r 2009.08.14. 12:34:04

szvsz a férj is félrekefél. :)

Kaumatzi 2009.08.14. 12:35:07

szex nélkül nincs jó kapcsolat, max 80 évesen...aki ezt nem látja, annak kb fogalma sincs a kapcsolatról, mint olyanról...bárki bármit mondhat erre...persze nyomhatjuk az álszent vagy tudományos dumát, de ez egy elég egyszerű tény...

Madpapa 2009.08.14. 12:35:08

@Balance Of Power: A megalkuvás nem nagy művészet. Olyanra mindenütt látni pédát. A művészet, testi lelki harmóniában, megalkuvás nélkül élni.

Silverf@x 2009.08.14. 12:35:55

Ne figyelj a sok előttem szóló rosszindulatú embertársunkra. Nem teljesen értik, hogy miről van szó. Nekem is volt már olyan párom, akiről azt éreztem, hogy a testvéremmé vált. Bár ő nem volt jó társ. Volt olyan, akiről azt éreztem és nagyon jó társ. Vele vérfertőzőset játszunk :D Amúgy ha annyira jó társ, akkor ki tudtok találni valamit ketten. Ebben teljesen biztos lehetsz.

Diktaturha 2009.08.14. 12:39:56

@jazmin90: igazad van, sok mindent tanulhat magáról.

Másik: ha neked nem jó a szex, nyilván a férjednek sem. Beszéljétek meg, hogy mindketten próbáljátok ki mással is, éljetek nyitott kapcsolatban. Még mindig jobb, mint hazudni annak, akit szeretsz. Amúgy én hiszek abban, hogy ha a lelki kapcsolat megvan, akkor a testi kapcsolat is /újra/felépíthető.

sugarloaf 2009.08.14. 12:45:16

@Wannabe: Magyarosan igen, de egyébként helyes a sex, már bocsi! Magyar szakos diplomám van, ebbe ne köss bele, légy szíves!

okoska100 2009.08.14. 12:48:41

@sugarloaf: Akkor minek írsz hülyeségeket ,hogy nem ér annyit a szex?Ilyet nprmális igényekkel rendelkező ember nem ír le,csak az idióták akik azt hiszik,hogy a heti egy alkalom vasárnap este elég a férfiaknak.
Gondoljon másra?Mire, egy elefántbikára,vagy egy pónilóra?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.08.14. 12:50:54

Sok kretén, aki a jó szexről ugat, hogy anélkül nincs élet. Ha majd hatvan évesek lesztek a kurva jól szexelő párotokkal, az egyikőtök beteg lesz, ki fogja ápolni? Az akivel dugni tudsz vagy akivel tisztelettel, becsülettel, a másik hibáit elviselve együtt élsz, jóban ROSSZBAN!!! Vagy legyél akár fél évig beteg vagy évig, addig kurjon félre a párod vagy rúgjon ki, mert nincs jó szex? Eszetek mint egy bolhának!
Nem azt mondom, hogy a jó szexre nincs igény és ne hiányolja az ember, de egy-két ilyen ostoba beugatás miatt posztoló elhagyja majd a férjét, aztán boldogtalan lesz egész életében (igaz lehet pár évig lesz néhány jó numerája), nem lesz társa, nem lesz ott a másik fele, és majd a sírjánál is csak a testvérei sírnak...
Kretén blogfalk!

sugarloaf 2009.08.14. 12:52:53

@okoska100: Nem pónira, jaj :D Egy másik férfira, talán kezdetben segíthet! Figyelj, nekem sokat jelent a sex (már csak azért is így írom, legyen miért belém kötni), de ha esetleg ritkulna a párommal való együttlét, nem hiszem, hogy emiatt megcsalnám, ne adj Isten elhagynám... Szóba sem jöhet. Valahogy megpróbálnám megoldani, megbeszélni, megoldást találni. De most tedd a szívedre a kezed, több éves házasságból, mikor már felépítettetek egy életet, amilyenre mindig is vágytatok, kilépnél, mert nem működik a házasélet, vagy küzdenél a végsőkig?

sugarloaf 2009.08.14. 12:54:17

@wzoli: Részben igazat adok neked (na jó, teljesen), csak nem nevezném őket kreténnek, mert minden embernek más a felfogása...

kacorka 2009.08.14. 12:54:33

@wzoli:
wzoli 2009.08.14. 12:50:54
Sok kretén, aki a jó szexről ugat, hogy anélkül nincs élet. Ha majd hatvan évesek lesztek a kurva jól szexelő párotokkal, az egyikőtök beteg lesz, ki fogja ápolni? Az akivel dugni tudsz vagy akivel tisztelettel, becsülettel, a másik hibáit elviselve együtt élsz, jóban ROSSZBAN!!!


Bammeg, a kettő nem függ össze.

Madpapa 2009.08.14. 12:57:47

@wzoli: az írásod teli van ellentmondással. remélem rájössz magadtól is.

jazmin90 2009.08.14. 13:01:13

Nem értem azokat az embereket akiknek nem fontos a szex. Azok még nem szeretkeztek egy jót.

kerdeozo 2009.08.14. 13:01:25

Kérem ez így, ebben a formában, egészen biztosan nem igaz. Túl klinikai.

kerdeozo 2009.08.14. 13:03:24

@Fj0d0r: valszeg ez lesz az igazság

Gazz 2009.08.14. 13:03:57

1. Ha a férjed rosszul dug, akkor jó lenne, ha értesítenéd róla, hogy a farkán kívül van még két (három hehe) nemiszerve. A nyelve és a keze(i).
Pályafutásom során találkoztam egy csajjal, aki vaginális közösüléstől még sohasem élvezett el, az orált nagyon bírta, s análisan is működött nála. ( nő volt, nem volt travi, mielőtt valaki parasztkodna). Kísérletezni kell.
2. Esetleg megpróbálhatod bevonni ilyen párcserés, meg swingerklubbos buliba, van esély hogy fogékony rá. Nincs gyereketek, nyugodtan kísérletezhettek.
3. Együttélésre alkalmas embert pedig a sok okostojás eddigi véleményével szemben sokkal nehezebb találni, mint jó szexpartnert.

mirr murr barátja 2009.08.14. 13:05:57

alohá.
sztem is kamublog.
én nem masztiznék - nem azé' megy férjhez az ember - , biztos megpróbálnám valahogy megoldani a párommal, ha nem megy, jöhet a kettős élet, majd a válás, gyerekelhelyezés stb.:)

kirbor 2009.08.14. 13:08:55

Nyilván már nem vagytok szerelmesek egymásba, ez megnehezíti a szexet, ami persze attól még lehetne jó. Ha te vagy a kapcsolatban a domináns, akkor nem csoda, hogy ilyen problémáid vannak, hiszen ha te irányítasz, egy idő után a kapcsolat jellege "anya-fiú"- i viszonyhoz kezd hasonlítani, és hát ki akarna a fiával... Szóval egy domináns pasira van szükséged.
Persze a szex szerintem sem minden, én inkább élnék együtt egy intelligens, stabil pasival kevés szexszel, mint egy tahó, fejlődésképtelen stb. csődörrel. A szerető kérdés erősen meggondolandó, mert váratlan bonyodalmakat okozhat, ráadásul tisztességtelen.
Próbáltátok már berúgva? Úgy feloldódnak a gátlások, talán érhet némi meglepetés! Egy próbát szerintem megér!

jazmin90 2009.08.14. 13:11:16

Persze, nem azért megy férjhez az ember. De ő nem ismeri a testét, nem a férfiakat akarom védeni, de abban egy kicsit a nő is hibás, ha a férfi valamit rosszul csinál..ciki de szólni kell, finoman. És megmutatni a helyes utat:), bár ezt nem mindegyik pasi tolerálja sajnos, nem a pornófilmekből kell tanulni hanem attól a nőtől akivel együtt van. És a férfiak is szoktak masztizni, lányoknak ugyanúgy lehet ha kevés a szex és kívánja.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.08.14. 13:15:16

@madpapa: az életben sok az ellentmondás, de ettől még működik
ami neked ellentmondás, az nekem természetes

Balance Of Power 2009.08.14. 13:18:24

@tom sailor: Akkor ugy mondom, hogy sokkal tobb emberrel lehet egy jot dugni, mint egyutt elni. Ez utobbit ugyanis idealis esetben 1-2 emberrel teszed, mig elobbire sokkal tobben palyazhatnak jo esellyel.

mirr murr barátja 2009.08.14. 13:19:05

@jazmin90: helló jazmin :)
én eleve a szitut nem bírom elképzelni, hogy egy pasi/nő olyat válasszon élete párjául (értsd: össze is házasodnak), akivel nemhogy nem jó a szex, de se megbeszélni nem lehet, se javítani.

persze, visszaolvasom, szóval fél év házasság után dőlt be a dolog... passzolom... ha annyira testvéri a viszony, akkor vagy meg lehet beszélni, vagy tényleg arról van szó, hogy az egyik /sem/ kívánja a másikat. utóbbi esetben meg számomra nehéz elképzelni a szex nélküli együttélést. sztem itt nem arról van szó, hogy a nő nem ismeri a testét, hanem hogy nem kívánja a fasziját, és szerintem dettó egyébként.

Gazz 2009.08.14. 13:20:41

Ha már semmi sem segít, próbáljátok meg fűvel ( de ne fával). Az át fogja vinni az ingerküszöbödet.

mirr murr barátja 2009.08.14. 13:23:52

azért ez tényleg jó, eddig két tanács is érkezett arra vonatkozóan, hogy mit tegyen az ember lánya, ha a testvéri szereteten kívül már nem érez semmit a párja iránt:
a. rúgjon be
b. tépjen
:)

sugarloaf 2009.08.14. 13:28:55

@mirr murr barátja: A kisebbik gyereknek majd elmesélik, hogy részegen hozták össze, a nagyobbiknak meg, hogy betépve :)

csodalámpa 2009.08.14. 13:31:26

nem értem, fél évig tudta a pasi, mit kell csinálni, hogy elélvezzen a nő, utána meg nem?
ha annyira jó köztük a viszony, van bizalom, szeretet, akkor nincs olyan, hogy nem tudja kielégíteni.
szerintem is kamu egyébként. :)

mirr murr barátja 2009.08.14. 13:33:24

@sugarloaf: jah, és az indiánnevük meg legyen mondjuk Északi fény (a nagyobbiké), a kicsié meg mondjuk Egri leányka. :D

okoska100 2009.08.14. 13:44:19

@sugarloaf:
Nem nem lépek ki én sem,nálunk a számomra kevés szex a probléma.Változni nem akar a nő,tartós kapcsolatot nem akarok mellé,ezért maradt a fizetős szolgáltatás.
Bár ezt meg anyagilag nehéz bírni.

jazmin90 2009.08.14. 13:45:33

@mirr murr barátja: szia:)
Akik ilyen emberekhez hozzámennek, az azért lehet mert azt hiszik később változnak a dolgok pedig nem, egyre rosszabb lesz. Az meg tényleg gáz ha meg sem lehet beszélni a problémákat.
Azért gondolom azt hogy nem ismeri a testét, mert írta hogy már előtte sem volt jó..és az általába azoknál a lányoknál van, akik nem fedezték fel magukat.
De hogy lehet nem kívánni azt akit egyébként szeretünk és a házastársunk? Nem értem:)
Egyébként vannak jó libidó növelő dolgok, talán azokat kellene bevetni:) (gondolok például a ginsengre, mondjuk nem tudom milyen mert nekem nincs szükségem rá)

sugarloaf 2009.08.14. 13:46:31

@okoska100: Most ezt komolyan mondod? Fizetsz érte?

sugarloaf 2009.08.14. 13:49:21

Megleptél, már amennyiben ez tényleg igaz. De gondolom a párod nem tudja... Hisz ha tudná, változtatna, legalábbis ha magamból indulok ki, én biztos, hogy változtatnék, mert nem szeretném, ha a párom mással lenne :S Se ingyen, se pénzért! De pénzért meg főleg!

tompus 2009.08.14. 13:49:41

Egy ilyen kurva nem érdemli meg, hogy normális párja legyen. Remélem, kiderül és úgy dobja ki a pasi, hogy a lába nem éri a földet.
Ha jó társ a férj, szereti, akkor nem csalja meg. A szeretetbe ez nem fér bele. Ha valóban szerti a másikat, akkor mindent elkövet, hogy a problémákat megoldja. Erre mit csinál ez a kurva? Nem kér tanácsokat, hanem félredug.

zsüber 2009.08.14. 13:52:33

Ennyi idő kellett a férjnek, hogy rájöjjön meleg.
Ráadásul egy nő egy meleg barátnál jobbat el sem képzelhet magának...

Balance Of Power 2009.08.14. 13:53:08

Egyebkent most ujraelolvasva a posztot, az erdekelne hogy ez a fel ev hogy is volt? A hazassag fel eve? Vagy miutan osszejottek? Kurvara nem mindegy. Tenyleg jo lenne, ha megjonne elobb-utobb a posztolo.

@tompus: Ja, szerintem is: maglyara vele.

jazmin90 2009.08.14. 13:53:11

@okoska100:
Amúgy tényleg, mi van ha tudja? Tegnap is írtad, hogy már számtalanszor szóltál neki hogy Neked ez nem elég, ő meg elintézte azzal hogy neki elég a heti egy. Ha ismer téged, márpedig ismer, nyilván tudja hogy a heti egy nagyon kevés (mint mindenkinek) és tudnia kellene hogy mit csinálsz a háta mögött. Vagy csak nem akarja észrevenni. Még ha úgy is csinálod hogy ne derüljön ki, talán annak lenne értelme ha elé állnál és megmondanád neki, hogy figyelj cicám, ha nem változtatunk a dolgon, szeretőt fogok tartani (ezt egyébként egy szexológus is ajánlotta többeknek egy bizonyos oldalon mikor már tényleg nem volt más megoldás) Hátha összekapja magát.

zsüber 2009.08.14. 13:57:02

Megoldás: járjatok swinger klubba. Ott egymás szemébe nézve elégülhettek ki. Mindenki mástól. Bűntudat nélkül.

Diktaturha 2009.08.14. 13:59:18

@zsüber: Te ezt mint meleg barát állítod? Vagy egy meleg barát hideg barátnője? Ez olyan trendi...a szex és nyújorkban is ezt láttuk...

mirr murr barátja 2009.08.14. 14:00:16

nah, tegnap okoska ama felvetésére, hogy ugye otthon megoldhatatlan a szexuális együttlétek számának növelése, ezért más úton oldja meg azt, a férfitársadalom hevesen
bólogatott. most máglyára a lyánnyal (persze tudom, nem ugyanazok a kommentelők), aki szintén csak más úton jut némi nemű nemi nedűhöz.

kíváncsi vagyok, erderberger mit szólna a témához.

babraba 2009.08.14. 14:02:37

@wzoli: Te figyumá'... én nem ápolnálak 60 éves korodban, azé' mert szar volt a szex, elmentél máshová kúrni, de mellettem maradtál... Hát köszi, de ápoljon az, aki leszopott!

mirr murr barátja 2009.08.14. 14:02:40

@zsüber: mi lenne a harmadik kistestvér neve..? john / jane doe

S. Annyi 2009.08.14. 14:04:24

Küldj egy képet magadról, ha tetszel, összejöhetünk.
Tutijó dugijó jeloigére a kiadóba.

zsüber 2009.08.14. 14:05:39

@Diktaturha: pár lehetőséget kihagytál pl. hideg barát, meleg barátja.

egyébként ez ösztönszerű, nem kell hozzá S&NY. amúgy sem láttam egy részt sem belőle...

babraba 2009.08.14. 14:07:21

nem értem... miért csak kétféle pasi van? 1, a tesó, akitől nem nedves a bugyi, de azért jó vele lakni 2, osti csődör, akivel az ágyban jó, de előtte/utána mással beszélgetek!
Bakker! Ne má'... akkor az enyém UFO??? Vele az ágyban is jó, de beszélgetni/élni is lehet vele...

jazmin90 2009.08.14. 14:10:49

@babraba: Ez így van:), de akkor 3féle van, és az enyém is UFO, sajnos ritka példányok:)

Art Mooney 2009.08.14. 14:13:19

maradj a ferjeddel, tarts szeretot, de olyat aki torodik a biztonsaggal es nem pletykas. kulonfeladat: ne hagyd h a szerelem illuzioja megjelenjen.

mirr murr barátja 2009.08.14. 14:13:51

@babraba: hát nem, van még a
- 4. típus, a közömbösök, akiknek te kellesz
- 5. az osti csődör, akivel az ágyban jó, de Ő BESZÉLGET mással utána - és sajnos az esetek többségében nekünk nőknek valljuk be, ez kell néha :D
- 6. a cseppet sem osti csődör, akikhez mi bizonyulunk ostobának (ezek is kellenek ugye)
és még lehet tovább variálni.

igen, a te pasid ufo :)

jazmin90 2009.08.14. 14:16:58

Na a 4.típust ki nem állhatom:), kb 5 éve volt egy rövid egy hónapos kapcsolatom egy ilyennel, azóta sem hagy békén (pedig már összeköltözött a barátnőjével)
Persze nem tudom most mi van vele mert kénytelen voltam írni a barátnőjének hogy zaklat az ura..

Diktaturha 2009.08.14. 14:18:35

@zsüber: jól tetted, a meleg barátnál én is elkapcsoltam. Amúgy meleg barátja válogatja... szerintem azért vannak még alternatívák.

mirr murr barátja 2009.08.14. 14:22:23

@jazmin90: ezé' mondják anyáink ugyebár, hogy nem kell elsietni a dolgot. mert aztán rájövünk, hogy rosszul döntöttünk (utalok itt az egy hónapos idiótára).

FanaF1 2009.08.14. 14:25:07

Látom ismét megszólalt az "értelmessebb" fele is a hozzászóloknak természetesen 3 szóban 5 szlenggel. :P

A lényeg, hogy eltévelyedések mindig vannak. Megingathatatlan ember nincs. Nem tudom, hogy a párodnak mondtad-e már konkrétan, hogy valami nem jó a szexben...lehet, hogy ő is elgondolkodik majd rajta, és változik. Légy őszinte, és mindig beszéljétek meg, ha valami nem jó úgy, ahogy van. Azonnal nem mind fog megváltozni, de idővel és türelemmel nagyon sok minden. Gondolj arra, hogy két különböző ember sosem lehet tökéletes egymás mellé, akik nem vitatkoznak, és minden rendben van körülöttük, azoknak az élete üres.

mbaye (törölt) 2009.08.14. 14:34:10

Ha nem jó a szex vele, akkor ez előbb utóbb a férjednek is rossz lesz, mert el fogod utasítani az ágyban, senki sem kapja meg, amiért végülis minden kapcsolat létrejön: a jó szexet!
Csald meg néha, vagy keress olyat, akivel a szex is jó és még élni is tudnál vele.
Vagy swingerklub, ez is megér egy próbát, szerintem ha látod, hogy mást ki tud elégíteni, akkor másként nézel majd rá te is.
Szerintem félsz, hogy a felépített egzisztenciádat elveszted. Ha találnál egy férfit, akivel jó a szex és biztos egzisztenciát teremt neked, nem sokat gondolkoznál. Ez is lehet egy megoldás.
Szex nélkül halálra van ítélve a kapcsolatod!

kirbor 2009.08.14. 14:39:11

El kell menni egy jó pszichológushoz, és kielemezni a párkapcsolatodat. Bár ezt egy okos barátnővel, vagy magával a férjjel, sőt egyedül is meg lehet tenni. Mindennek oka van, erre kell rájönni, lehet, hogy nem is szereted a férjed, csak azt hiszed. Lehet, hogy a gyerekkorodban van a gond stb., ezerféle magyarázat lehetséges. Én azzal kezdeném, hogy megkérdezném a férjemet, ő hogy érzi magát velem. Biztosan rávilágítana egy-két dologra, amire nem is gondoltam.

azallamenvagyok 2009.08.14. 14:39:37

kedves levélíró, ne csinálj ekkora problémát a helyzetből, próbáljátok meg tisztázni és élni boldogan, a targikum elkerülhető, próbálj meg elszakadni a társadalom megszokásaitól, a mondvacsinált, mesebeli törvények nem vezetnek jóra. ne legyen lelkiismertfurdalásod, a jelek szerint te sem abban a világban élsz, ahol minden megy magától:) legyetek boldogak (ketten, kétésfelen, akár huszan is, ha úgy esik jól) és szarjatok az egészre:)

kirbor 2009.08.14. 14:43:02

@mbaye:
"Szerintem félsz, hogy a felépített egzisztenciádat elveszted. Ha találnál egy férfit, akivel jó a szex és biztos egzisztenciát teremt neked, nem sokat gondolkoznál."

Egyetértek, a dolgok így működnek.

kirbor 2009.08.14. 14:45:56

@azallamenvagyok:
Csak annyit árulj el, férfi vagy nő vagy!

Trollteso 2009.08.14. 14:50:31

Vegyél egy vibrátort és tanitsd meg a férjedet hogyan használja rajtad. És mond magadnak nem a tesom nem a tesom. Az hogy megcsaltad... hát ennyi vagy. Kell a sex. válald a felelőséget a tettidért. te döntöttél most döntsön ö is. Ez a korrekt. Te már tudod hogy rosszul döntöttél.

IndyanaJones 2009.08.14. 14:53:52

@kacorka: "Ha a szex nem jó valakivel, akkor az a kapcsolat egyértelműen halálra van ítélve. "

Én pedig azt mondom: "Ha csak a szex működik egy kapcsolatban, az a kapcsolat egyértelműen halálra van ítélve"

A levélírónak pedig: szerintem a szex mással se lesz jó. Fel kell keresni egy szakembert, és kész. Magadtól nem fogod tudni megoldani, mert ez eddig is sikerült volna!

azallamenvagyok 2009.08.14. 14:55:25

@kirbor: amíg a kérést leírtad, háromszor kideríthetted volna:)

kirbor 2009.08.14. 14:57:06

@azallamenvagyok:
Most már vettem, hogy férfi.

azallamenvagyok 2009.08.14. 15:00:44

Jeeee, nő vagy Jenő? :)

bonobong 2009.08.14. 15:06:34

ha 1kapcsolat nemjó, attólmég a sex lehet nagyonjó vele...ha a sex nemjó, előbb-utóbb a kapcsolatnak is annyi...de te már ott elqrtad h félreléptél...vajon az emberednek jovolt veled a sex? vagy őis máshol keresi? haigen, maradjatok barátok/üzlettársak mittomén, de eza megcsalás dolog tré. ha a helyében lennék és megtudnám, küldenélek messzire...

azallamenvagyok 2009.08.14. 15:08:37

@bonobong: jóban-rosszban, de csak addig, amíg jó? :D

Balance Of Power 2009.08.14. 15:09:59

@jazmin90: Bizonyara, de azert olyan sincs, hogy minden egyes egyuttlet maga a mennyorszag. Emberek vagyunk, a szexben is hibazhatunk, nem jon ossze, nem ugy ahogy kellene, nehez idoszakban (munkahelyi problemak, halaleset, valami pitianer veszekedes stb.) is mashogy mennek a dolgok, mint nyaralas alatt (vagy pont forditva: van akit a nehezsegek spannolnak fel, a kenyelem meg lelohaszt).
Meg hat ott a sokszor kitargyalt kivancsisag is, nokben talan nem annyira (faszt nem, csak nem mondjak).

Balance Of Power 2009.08.14. 15:11:39

@bonobong: Ez okos tanacs! Indulatbol elvalnak, uzlettarskent tovabb dolgoznak egyutt, baratkent osszegabalyodnak megint, ujra osszehazasodnak - sok ertelme van...

VonzóHölgy49 2009.08.14. 15:18:51

Kedves Levélíró!

Amiről írsz, az sajnos sokakat érint, bár ez biztosan téged nem vigasztal. Egy statisztika szerint a párkapcsolatok 80 %-ban nem működik, vagy nem úgy műkődik a szex, mint ahogyan ezt az érintettek igényelnék. Ebből kifolyólag aztán ritka az olyan fogalom, mint hűség, egymás tisztelése, bizalom, stb. Nem akarok okoskodni, megbántani meg főleg nem, de egy két dolog elgondolkodtató azzal kapcsolatban, amit írtál. Pl. egy figyelemfelkeltő mondat: " a férjem fél év után már nem tudott kielégíteni"! Az előtt igen? Mert te magad írod, hogy mással se volt nagyon jó! Ezt nyilván neked kell tudni, és azt is, hogy idáig hogyan élted meg a nőiességedet? Mit tudsz arról, ha a nő nehezen jut el az orgazmusig, akkor mit tehet? Mennyire tudtál a pároddal erről őszintén beszélni? Mit próbáltatok meg a cél érdekében tenni, (ez tényleg nagyon fontos lenne), megfordult-e már a fejedben, hogy szakember segítségét kéred, kéritek? Ha tényleg szereted a férjedet, akkor ezt meg kell tudni oldanotok addig, míg nem lesz késő! Ugyanis mindig beiktatni egy ügyeletes szexelőt, vagy egy állandó szeretőt találni, nem biztos, hogy a legjobb megoldás! Elbírja a lelked és a lelkiismered?Tudsz-e hazugságban élni? Mi lesz, ha rájön a férjed? És akivel megcsaltad, vele jó volt a szex? Ha ezeken elgondolkodsz valahova el kell jutnod és muszáj lesz mérlegelned, mert vajon ki teszi meg helyetted? Hidd el, hogy sok reménytelen helyzetet meg lehet oldani, ha már tudod, hogy mit akarsz, akkor az oda vezető utat is meg fogod találni. Szívesen beszélgetnék veled erről, ha igényelnéd. Drukkolok neked:)

Oleg Gontar 2009.08.14. 15:21:45

Azt csinalsz amit akarsz, de te nem akarsz semmit.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.08.14. 15:30:00

Neked saját magaddal van bajod, nem a férjeddel.
Ha eszköztelen vagy az újításban, akkor ne sírjon a szád a jó szex/szar élet után.

Vagy válaszd azt, dugj jókat, és felejts el minden mást, ami csak tetszik a mostani életben.

kvadrillio 2009.08.14. 16:00:59

Tudod ilyen nincs. Csak a skizofréneknél. Szeretem a férjem, de olyan mintha a testvérem lenne, na ilyen nem létezik.Orvosi terápiára van szükséged.

K.Z 2009.08.14. 16:01:51

Kedves Levélíró!

Szerintem nem kell haragudnod magadra: ami veled történik, teljesen normális és elfogadható dolog, öt perc (na jó, aftercigivel tíz:)) vidámság kedviért pedig igazán kár lenne a felrúgni a kapcsolatotokat - már ha tényleg olyan, amilyennek mondod. Kettyints sokat, egészségedre, a hosszútávú párkapcsolat és a szex ("chemistry") két teljesen külön dolog.
Csak a mi kereszténységtől fertőzött civilizációnk kezeli ennyire prűdként ezt az ügyet. Más, életvidámabb kultúráknak nem okoz gondot, és éppen, hogy hülyének néznék azt, aki egy sima hetyegés miatt fel akarna robbantani egy családot, egy működő párkapcsolatot, illetve ezt valamiféle erkölcs nevében másoktól is elvárná. (Bizony, bottal kell elverni a háztól az ilyet!)
Szóval a tanácsom annyi lenne, hogy csináld tovább, és ne mond meg a párodnak. Ha van esze, akkor úgyis rájön magától, és a ha még több esze van, nem fogja firtatni.
Az egész ugyanis bizalom kérdése: ha érzi, hogy nem hagyod el, és a társak vagytok, és szeret (és nem beszélik tele a fejét ilyen illendőnek vélt féltékenységi baromságokkal) szóval akkor el tudja fogadni, hogy néha házon kívül is kényeztetnek. És ha tippelnem kell, simán lehet, hogy titokban nem is bánná, legalább ő is jól félreléphet.
Amivel el viszont lehet baszni egy ilyen (sőt bármilyen) kapcsolatot, az az ilyen "üljünk le és őszintén beszéljük meg" - szerű faszság. Akiknek nincsenek titkai egymás előtt azok nemcsak hogy kissé unalmasak is egymásnak, de nem is igazán bíznak egymásban. Azon egyébként sem lehet hosszan csevegni, hogy valamire egyszerűen szükséged van, mint a levegőre és pont ezért bűntudatod sincs miatta. Ha van esze, megérti.

vill 2009.08.14. 16:04:27

Azt szokták mondani, hogy egy halódó kapcsolat megmenekülhet, ha legalább a szex működik. De ha nem....

K.Z 2009.08.14. 16:10:11

to vill
jaja, ez mondjuk igaz.

Amúgy végigolvastam a poszthoz írt kommenteket...mennyi képmutató, titokban nőgyűlölő szerencsétlen :)

BKV reszelő 2009.08.14. 16:16:16

Egyszerűsítsünk ! (mint a matekban, csak itt a postot egyszerüsítjük)

A szeksz szar vele a pénze kell. Mit tegyek ?


Tanácsom: Vágd fel az ereidet ha ilyen hülye vagy.

Balance Of Power 2009.08.14. 16:17:27

@vill: Igen, megmenekulhet, ha a nap 24 orajabol legalabb 12-t dugassal toltenek :))) De en nem ismerek ilyen parokat, te igen?

Kytia 2009.08.14. 16:28:39

Olvasom sorra a posztokat, es egyvalami feltunt. A rossz/keves szex miatt mindenki hutlenkedik, de mig a noi hutlenkedok pocsekul erzik magukat a dologtol, addig a ferfiak teljesen normalisnak tekintik, hogy felrelepnek, ha otthon nem olyan, mint kene. Ez miert van?

Posztolot amugy valahol megertem. Lehetne ebbol meg harmonikus parkapcsolat, de ha a kettos elet sem jo neki, akkor elegge zsakutca.

@kvadrillio: Azert kivancsi vagyok, Te hany eves vagy.:DDDD Szerintem posztolo kb. az egyik legaltalanosabb jelenseget irta le, ami a hazassagban elofordulhat.

Azt sem ertem, mit ertetlenkednek sokan azon, hogy fel evig jo volt a pasival, utana mar nem. Ez is annyira gyakori. Fel evig odatette magat a csavo, mert volt tetje, utana, mikor mar biztosnak erezte a helyet, belustult. A masodik legaltalanosabb dolog.:)

@vill: Szerintem egy halodo kapcsolat nem menekulhet meg.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 16:38:48

Tippek:
1,) Minőségi vibri
2.) Kinyitni a házasságot - csak szeretőt tartani szabadjon
3.) Fitness függőség kialakítása, ha a kívánod a dugást, irány a konditerem, vagy kapcsold be a gépedet és tornázz odahaza (www.csodano.hu)

vagy - mégiscsak megpróbálni úgy gondolni arra a szegény csókára, aki a férjed, hogy egy szexuális lény. Már ha az. És szexuális zavarokkal is foglalkozó pszichomókustól segítséget kérni.

kvadrillio 2009.08.14. 16:51:57

@Kytia: 104. És qrvára szeretek szexelni ! :O) A "testvéremmel" viszont nem szoktam dugni ! Már csak vérfertőzésileg is szar lenne. Mert azt mondja: Nagyon szeretem a férjemet, ő is engem. Aztán meg ezt: Szexualitás terén vannak gondjaink..mert próbáltunk már sok mindent, de egyszerűen olyan, mintha a testvérem lenne.
Ha valaki azt érzi szex közben, hogy olyan, mintha a testvére lenne és már nem tud kielégülni sem általa, az akkor egy halott kapcsolat már. Az már nem szereti a párját.
Válni kell.
Vagy csak kitaláltam egy faszának hitt érzelmi történetet, de qrvára belebonyolódtam ! :DDDDDDDDD

kinney 2009.08.14. 17:37:54

K.Z.
tökéletesen igazad van...

Kytia 2009.08.15. 07:09:54

@kvadrillio: És a legjobb barátoddal szexelnél? Mert néha meg úgy érzed a párodról, hogy olyan, mintha a legjobb barátod lenne, és az amúgy nagyon jó (a legjobb!!!), de ugyanígy "elronthatja" a szexet.
Meg ez az "olyan, mintha a testvérem lenne" dolog is teljesen létező. Egy idő után szerintem sok kapcsolat ide jut.
Csak azoknál nem, akik a nőiket valahogy máshogy kezelik, mint a többi embert. Tudod, ezek azok, akik nem bírják, ha a nő sört iszik, meg akik azt hiszik, hogy a lányok nem kakilnak.:)) És lehetőleg ne is beszéljen a nő. Inkább csak mosolyogjon és legyen kedves, szép, illatos. Randevúzgatnak, szexelnek az "éteri" nővel, de igazán nem válnak egymás társává. A nőnek a barátnői, a fiúnak meg a haverjai maradnak az igazi "társak". Szerintem ennél a fajtánál jobb az a kapcsolat, amikor egy idő után úgy nézel a másikra, mint a testvéredre.
Csak az a rohadt szex ne rontana el mindent folyton.:))

Madpapa 2009.08.15. 09:32:35

@K.Z: Remélem amit írtál te sem gondoltad komolyan. Elvi hibás az egész komment.

McKelek 2009.08.17. 21:58:05

@K.Z: A kommeted elsö fele teljesen korrekt.

A "Csak a mi kereszténységtől fertőzött civilizációnk kezeli ennyire prűdként ezt az ügyet." nem teljesen igaz, mert minden ószövetségtöl fertözött vallásra (zsidó, iszlám is) érvényes a dolog. Kivétel persze van, pl. Luther Martinnak nem volt kivetnivalója a poligámia és a szeretök ellen.

Lassan el kellene jutni a társadalmunknak és a politikának oda, hogy ilyenért ne bélyegezzenek / büntessenek meg senkit, illetve ne kelljen ilyenért szégyenkezni.

Ha valaki úgy gondolja, hogy neki a vallása vagy elvei miatt ö csak egy emberrel szeretkezik, akkor tegyen úgy, de fogadja el azt is, hogy ha mások véletlenül nem így tesznek.

Ezen a téren csak egy fontos dolognak kellene lenni: öszintének lenni, vállalni azt, hogy nem csak teniszezni meg strandolni megyünk mással, hanem szeretkezni is. Ami fontos: ehhez minden résztvevö beleegyezése kell...

Ha belegondolok, hogy a 20. század elején egyes magyar orvosok nöi betegeiket "depresszió elleni masszázzsal" kezelték (masszírozás kitüntetett testrészeken egész az orgazmusig), akkor nem tudom, mit dumálunk...

Kismacska (BELLA) 2009.08.18. 17:35:44

Arról nem szól a fáma, hogy MEGBESZÉLTE-E az igényeit a párjával, vagy elsunnyogott simán. Arról nem szól a fáma, hogy TUDJA-E, mi a jó neki. Ha igen, és megértő a párja, akkor miért nem KOMUNYIKÁLNAK??????

Komolyan, egészen elképesztő, hogy hány kapcsolat megy emiatt tönkre...

Peetee 2009.10.12. 15:49:08

Én egy alaposan megválaszott szeretőt javaslok.
Ha a magánélet a férjeddel teljesen rendben van; felesleges lenne felrúgni ezt a testiség miatt.
Próbálj meg ezzel együtt élni; de sose áruld el neki!!!!!! Fantáziálni fog rólad és a szeretődről és az megöli az egész kapcsolatotokat.

niky24 2010.08.08. 12:37:52

Szülj egy gyereket és lesz fontosab is a sex nél túl nagyra vágyó vagy sex téren pedig az élett nem aból ál vanak fontosab értékelhetö dolgok becsüld meg h kelesz egyáltalán ijen embernek és értékeld a mivoltját az ijen sex éhes emberek miat van anyi sziv öszetörve keseredve alázva gusztustalan aki félre kur még csak gondolatba is aki nem becsüli és tiszteli a másikat ö maga se méltó rá majd visza kapod atól akitöl nekedis fályni fog aztán keféltetheted magad mert az nem fog akit szeretni fogsz és kiis tudna elégiteni!
süti beállítások módosítása