Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Tudom, nem nagy érdem, de én is e kis közösség tagja vagyok. Lassan 3 éve van viszonyom az egyik kollegámmal.

Világ életemben a hűség "bűvkörében" éltem. Fel nem foghattam, hogy emberek hogyan tudják megcsalni a párjukat, ha szeretik a másikat. Iszonyatosan féltékeny voltam, mindig lestem a párom minden egyes lépését. És tessék..

Hosszú évekkel ezelött kezdődött az ok, mi a titkos viszony kialakulásához vezetett. Persze az is lehet, hogy ezek csak ócska kifogások. "Nem éreztem magam nőnek mellette." Sablonos kifogás. Pedig tényleg. Még szerelmünk hajnalán sem tudott úgy lángolni, ahogyan én szerettem volna. A havi, vagy két havi 1 szeretkezés nem hogy nem volt kielégítő, de nagyon kényszerszaga volt. Próbáltam magam nyugtatni, hogy ő ilyen típus, attól még ezerszer bizonyította, hogy szeret, s velem képzeli el a jövőt, így mit számít a lángolás? Jöjjön a házasság, a gyerek.. mert bizony biztosan lehet élni szex nélkül is.

Aztán az évek bebizonyították, hogy nem igazán. Először idegenekkel chatelgettem éjszakánként, míg szülési szabadságon voltam. Majd visszamentem dolgozni. Már a legelején kerülgetett az egyik kollegám, de mindig elhárítottam a közeledését, mondván ezt nem lehet, nekem férjem van, neki is párja van.. Aztán folytatódtak otthon a súrlódások, melyek végül mindig arra végződtek, hogy minek képzelem én magam, nézzek már magamra... Való igaz, meghíztam a házasság alatt, ugyanakkor tudom, hogy régen ugyanez volt a helyzet. S fura mód a másik így is vonzónak látott, mindig csillogott a szeme, ha rám nézett.. Bevetettem otthon mindent, hogy mentsem a menthetőt, mind hiába. Sem a lelkifröccsök, sem a szexuális segédeszközök, sem a fogyókúra, semmi nem segített. Mígnem feladtam.

Egyik alkalommal már nem húzódtam el a kollegától. S bár azt hittem, hogy majd meghátrál ettől, nem tette.. Elkezdődött a viszonyunk. Titkos találkák, forró csókok.. Még először próbáltam otthon jelezni, hogy tán nem mindenki néz rám oly megvetően és elutasítóan, mint ő, próbáljon ezen elgondolkodni, s tán először még érdekelte is, féltékenykedett, majd az egész hidegen hagyta. Pedig kezdetben direkt később jártam haza, látványosan maradtam távol az otthontól, hogy hátha rákérdez, hátha kicsit jobban érdeklem majd tulajdon férjemet, de nem... Úgyhogy inkább berendezkedtem erre az életformára. A kettős életre.

Mindig tiszteltük a másik párját. Nem akartunk nekik fájdalmat okozni, így sosem kockáztattuk a lebukást. Délután 5-től már nem küldtünk egymásnak sms-t, nem hivogattuk egymást, csakis munka ügyben, s a hétvégék is szintúgy tabuk voltak. Ha épp ráértünk, ha nem okozott kellemetlenséget távol maradni otthonról, akkor együtt voltunk. Nem arról szólt, hogy én most jól kitolok a férjemmel, vagy megalázom, csak róla és rólam szólt, s hogy vágyjuk egymást.

Néha szembe nézek a tükörrel, s nem tetszik, mit benne látok. Azt mondják, hogy én olyan őszinte és egyenes ember vagyok, nem tudnám leplezni az érzéseimet. És tessék.. Vagy ő nagyon vak, vagy én vagyok nagyon jó színész, mert mára már minden különösebb nehézség nélkül tudok neki csípőből hazudni, ha például azt firtatja, hogy mi volt bent. "Semmi" - felelem közömbösen, miközben lepereg előttem, hogy mi minden..

Sajna ez sem az igazi, már nem a régi lángon ég ez a kapcsolat sem, de valahogy mégis mindig egymás karjában kötünk ki. Nem vagyok boldog. Talán el kéne válni. Talán fel kéne nőni a feladathoz, hisz szerelemnek nem mondható mindez, a csak szex meg oly ridegen hangzik. S így az a régi naív kislány, ki a megcsalást is elítélte, még most is hevesen tiltakozik mindez ellen. S mégis... Ez tűnik a könnyebb, a járható útnak. Újra és újra..

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

177 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr691294109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolee75 2009.08.07. 11:58:05

Igen, ha egy kertet nem locsolgatnak rendszeresen, hamar akad kertész, aki gondozza a gazda helyett...
Aki meg nem adja meg a feleségének, amire az vágyik, az magára vessen.
Első?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.08.07. 12:18:09

Valaki szóljon az index főoldal karbantartójának, h. ez nem az autózz! blog..

msadmin 2009.08.07. 12:20:30

így van . az asszonyt a bajnokok ligája döntö estéjén is tisztába kell tenni mert ez lesz belőle

Jack__Bauer 2009.08.07. 12:20:41

De mit keres ez az index főoldal blogketrecében az "Autózz!" blog címe alatt????

uns97 2009.08.07. 12:25:35

"Sajna ez sem az igazi, már nem a régi lángon ég ez a kapcsolat sem"...

na ja kerem. Ha valaki azt hiszi hogy eveken/evtizedeken keresztul langol az a valami akkor vagy naiv vagy hulye mar elnezest. S ilyenkor mi is a teendo ? 1-2 honapnyi/evnyi langolas utan mindenki keressen uj part mint ahogy kedves posztolo is tette/tenne ? Ez a tenyleges megoldas ? Vagy beletorodve elni eletunk vegeig ? Erre nem igen lehet jo megoldast talalni, foleg ha mar gyerek is van a dologban. Szerintem el kellene valni, s fuggetlenul mar lehetne jatszani az "addig jo vagy mig langol" cimu jatekot. Addig, - tok mindegy mit tett vagy sem a ferje (ertem, nem derul ki, hogy a ferj is csal(t)-e vagy sem es ezert passziv-e), - eleg etikatlan dolog a ferje arcaba hazudni szemrebbenes nelkul hogy "semmi". Oszinteseg nelkul ez a jatek nemigen megy szenvedes nelkul...

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.07. 12:27:56

Mi minden forog kockán? Mérlegelni kell.

movhu 2009.08.07. 12:35:16

Én egy valami nem értek egyetlen ilyen történetben sem. Mi a francért olyan mocsokos gyáva nép a magyar, hogy nem mer kiállni és felvállalni, hogy elb*szta a választást, és nem tud mást tenni, csak újrakezdeni. Miért jobb megcsalni, titkolódzni, közben meg felélni idegileg magát és az egész környezetét. Közben meg a gyerek akaratlanul is megtanul egy rossz mintát, miszerint akárhogy is legyen, küzdeni kell. A szülő egyúttal nem csak a saját, de a gyereke életét is elrontotta.
Egyszóval mi a francért nem válik el, aki tudja, hogy a semmibe zuhant kapcsolatának látszatát már csak egy másik pasi/nő ápolgatásával tudja fenntartani?

movhu 2009.08.07. 12:39:04

Tudom, mielőtt valaki hozzáteszi, ez sima gyávaság. Nem azért nem akartok lebukni, mert tisztelitek a másik párját, hanem mert be vagytok tojva attól, hogy mit fognak majd szólni MÁSOK, amikor kiderül. Szerintem.

igazi hős 2009.08.07. 12:39:40

@nyomasek_bobo: Legalább ideterel egyeseket mint pl. én, akik egyébként nem jöttek volna. Bár minek olyan oldalra terelni a népet, ahol reklám sincs...

waces · http://blog.waces.hu 2009.08.07. 12:41:30

"A szülő egyúttal nem csak a saját, de a gyereke életét is elrontotta."

nem rontotta el. fogja magat es odeball ahhoz aki szereti. gyerekkel egyutt. es mindenki boldog. a ferj meg megerdemli amit kapott.

Belga Proliné 2009.08.07. 12:42:09

Szerintem meg pont jól döntöttél - eleget tipródtál már ahhoz, hogy nyugodtan elvehesd, ami jár, ahhoz meg, hogy kilépj egy egyébként funkcionális házasságból, ettől több inspiráció kell.

A ribancozóknak és a véresszájú moralizálóknak meg csak annyit, hogy a sírig tartó házastársi hűség pont olyan huncut, pápista vircsaft, mint az, hogy a csilingeléstől jézuskrisztus vérévé változik a misebor.

movhu 2009.08.07. 12:45:12

@waces: Én pont úgy értettem, hogy amennyiben marad, akkor rontotta el.
Csernust lehet utálni, én spec szeretem. Ő ír le olyan tapasztalatot, hogy ilyen párkapcsolat után, amikor a nő elválik, és lesz egy másik férja, néhány év múlva azt sem tudja elképzelni, hogy mit keresett amellet a pasi mellett, aki korábban ott volt. De ezt előre felfogni igen nehéz.
Amúgy meg, mint férfi, nem értem azokat, kiknek a korábbi hozzászólásait ki kellett moderálni büdöskurvázás miatt. Mivel szebb vagy jobb, ha ugyanezt én teszem? Semmivel, engem még sem büdöskurvázna senki. Szerintem amit a nő szemére lehet vetni, az egyértelműen a gyávasága. Az viszont nagyon nagy baj.

Kicknick 2009.08.07. 12:46:10

Idáig is tudtam, hogy a nőknek hazudni kell, hogy boldogok legyenek. Jók ezek az írások, megerősítenek benne. Én azért azt javaslom, ha ez így működik, csak csináld. Senkinek nem ártasz vele.

messs (törölt) 2009.08.07. 12:46:37

Talán őszintének kellene lenni önmagadhoz meg másokhoz.
Kifogásokkal meg csak annyit érsz el hogy megcsonkítod a környezetedben lévőket és saját magadat....garatulálok...

Érzelmi intelligenciád (plussz öszinteség) a leírtak alapján közelít a zeróhoz...

bgp 2009.08.07. 12:51:24

@Jack__Bauer: Itt is nyomják a dudát.

lifelike 2009.08.07. 12:52:13

en megertem a levelirot
ez a valosag, nem azok az alszent majmok akik lenezik

fingerbangs 2009.08.07. 12:54:32

@messs: a plussz az plusz te nagyonzseni :D tényleg te lehetsz az, akinek életvezetési tanácsokat kell adnia másoknak :D

Hoppázó Beléndek 2009.08.07. 12:55:40

pedig az autózz!ban (ahogy a címlapon van) sokkal érdekesebb lett volna a sztori! :)

feketepz 2009.08.07. 12:57:25

"...Hagy kívánjunk egypárat, ennek a gazdasszonynak,
szeme legyen ibolya, SZERETGESSE az ura!..."

Ghymes

Blogerovac 2009.08.07. 12:59:31

"...és azóta együtt autózunk a kollágámmal" - ezért került a post az autozz! rovatba ;)

Wallstreetbull 2009.08.07. 13:01:43

Hájjáj Nemtudom itt mit óbégatnak egyes emberek. Az asszonyt le kell rendezni napi rendszereséggel. Reggel-este. És nem fognak eszébe jutni ilyen dolgok. Ahogy előttem valaki meg is mondta: Még Bl döntő estéjén is. Sőt!! BL-meccs közben. Hát hiába. Az a baj, hogy egyesek nem tudnak ÉLNI!!

movhu 2009.08.07. 13:02:28

@lifelike:
Ez a valóság egy olyan világban, ahol a kifogások győznek az észérvek felett. Látszik, hogy ezer meg ezer indok volna arra, hogy őszintén két irányba induljon ez a férj és feleség, de mégsem teszik.
Ugyanúgy, ahogyan nem ismerik fel azt sem, hogy a kevés dugás is csak egy látszólagos része az ok-okozat összefüggésnek. A megcsalások jelentős része nem azért van, mert otthon nem dugnak eleget. Vagy, ha nem dugnak eleget, annak is már előzménye van.
Maga a post-szereplő is megjegyzi, hogy nem érzi magát nőnek. De nem azért, mert nem dugják meg rendesen, mitn ahogyan a másik pasi mellett sem azért érzi jól magát, mert az rendesen megkettyinti. Azért, mert az nyilván nőként és nem tárgyként bánik vele. Amikor ezt sikerül felimserni, megoldás is lesz.

El Argentino 2009.08.07. 13:03:53

Oh man, ez nem az autózz, így már nem is érdekel

FallingStar 2009.08.07. 13:05:38

Fúúúú, hát szerintem az a hibás aki a piros volvot vezette!

Ja bocs, ez most mégse autós? Vagy mi van?:D

lazlo85 2009.08.07. 13:05:52

egy ilyen milf kéne nekemis:)

fakof 2009.08.07. 13:08:06

hol itt a csalás? Kárt nem okoz, akkor miről beszélünk? Nyugodjál meg, minden rendben van. Így volt ez mindig is, ezt a férj is tudja jól, és felejtsd el, hogy egymás tulajdonai lennétek, Mert olyan nincs. Soha nem is lesz. Végül úgyis egyedül halunk meg, egyszemélyes lesz a koporsó nem kettő. Addig meg használd ki az időt, mert hamar eltelik.

Wallstreetbull 2009.08.07. 13:08:55

@movhu: "Azért, mert az nyilván nőként és nem tárgyként bánik vele. Amikor ezt sikerül felimserni, megoldás is lesz." Khm. Szerény véleményem szerint a nők akkor érzik magukat nőknek, ha kvázi tárgyként bánnak velük, nem pedig nőként. (tisztelet a kivételnek)

egy hozzászóló 2009.08.07. 13:12:22

Nem igaz, hogy csak ilyen gyenge történeteket tudtok kitalálni!

Bergeroth 2009.08.07. 13:13:27

Jaj te szegény, nem dugtál 1 hónapja, úristen de sajnállak tényleg.....ismerek olyat, aki 6 éve nem dugott, mégse sír a szája, és nem is nagyon érdekli a dolog.
Na erre mit mondasz?

Pepin bácsi 2009.08.07. 13:13:56

azt hittem, valami jó kis autóban kefélős sztori lesz

Lopossumussa 2009.08.07. 13:14:55

Basszus! Arra gondoltam, hogy valamelyik totalcar feleség- mivel nem dugja a férje - a családi kasszát beleölte valami péniszhosszabítóba (esetleg a Karotta Cougarja eladó? :) ) és ezzel kompenzálja az otthoni szex elmaradását... Autozz!

Bitang Inas 2009.08.07. 13:15:15

aztán folytatódtak otthon a súrlódások, melyek végül mindig arra végződtek, hogy minek képzelem én magam, nézzek már magamra..."

a férj is hüje

"Sajna ez sem az igazi, már nem a régi lángon ég ez a kapcsolat sem, de valahogy mégis mindig egymás karjában kötünk ki. "
a nő is hüje..

de mi van akkor a gyerekekkel?

bmeg!

Madpapa 2009.08.07. 13:16:08

már csak azt nem értem ha a kezdetek kezdetén baj volt a szexualitással akkor miért mentél hozzá? társadalmi elvárások, szülői nyomás hatására, menekülés otthonról vagy miért imponált a pasi mégis? lehet kitartott vagy azért? fura mindenesetre.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.08.07. 13:16:10

kedves posztíró,

nagyon nagy butaságot csináltál. amikor felmerült benned az első kétely. ha kevés neked a havi/kéthavi egy db szeretkezés, és nem érezted magad nőnek mellette, akkor MINEK MENTÉL HOZZÁ, ÉS SZÜLTÉL NEKI GYEREKET?

nem ott rontottad el, hogy összeszűrted a levet a kollégával, hanem ott, hogy hozzámentél a férjedhez, pedig nem is szeretted igazán. csak épp, ha ló nincs, jó a szamár is alapon kötöttél egy kompromisszumot, és most mindent megteszel, hogy a kompromisszum rád eső részét ne kelljen betartani. ez pedig nem fair a másik féllel szemben, ha ő betartja a rá eső részeket.

javaslom, hogy nagyon alaposan tarts önvizsgálatot, majd válj el. ez lenne a legtisztább. ha mégsem akarsz elválni, de meg akarod tartani a szeretőt, akkor viszont vedd tudomásul, hogy szemét dolgot csinálsz, és ne keress rá mentségeket. te választottad, élj a döntéseddel.

egy életed van, még van időd rajta változtatni. a válás nehéz lesz, de legalább lesz esélyed egy olyan embert találni, akit tényleg szeretsz, aki kielégít, és nem csak másodhegedűs leszel, mint a szeretőd esetében. egyáltalán, hogy jutott eszedbe ilyen megalázó dolgot bevállalni?

Wallstreetbull 2009.08.07. 13:16:50

@Bergeroth: 6 év?? Úristen!!!! Ilyen is van??? Amúgy tiszta jó ez blog. Pedig csak az autózz-t akartam megnézni. Aztán itt ragadtam.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.08.07. 13:18:14

még valami:

hogy éreznéd magad, ha a férjed tenné ugyanezt veled? vajon a szeretőd felesége mit érezhet? mit gondolnak rólatok a gyerekeitek, akik, mivel nem hülyék, valószínűleg teljesen tisztában vannak a helyzettel, és ezt a mintát fogják követni életük során, mert ezt a mintát adjátok nekik?

Qtzko Matzko 2009.08.07. 13:19:08

Egy tönkrement házassággal a hátam mögött saját tapasztalatból is írom: ahhoz, hogy valami működjön (és ahhoz is, hogy tönkremenjen...) két ember kell. És olyan kommunikáció, amely őszinte és mindkét fél elmondhatja amit s ahogyan gondol. És ha látja a másik arcán / szemében a "bamba őzike" kifejezést, akkor megpróbálja ugyanazt másféleképpen elmondani. Talán a "másik nyelvére lefordítva" :)
Ha valóban úgy zajlott le minden, ahogy az itt írva vagyon, egy biztos: a nő valóban mindent megtett a házassága "renoválásáért", ám mivel közönybe és meg nem értésbe ütközött, egyenes út vezetett ide. Pedig semmi másra nem vágyott, csak arra az érzésre, hogy NŐ lehessen! S ha ezt nem kapja meg...
... sokat tanultam a házasságom böszmeségeiből és az azóta életembe került valamennyi csodálatos nőtől. Mind önmagamról, mind róluk - hálásan köszönöm ezt!
Mivel is zárjam jelen gondolataimat? Azt hiszem ez a történet itt még közel sem ért véget, lesz folytatása bőven :D
Kívánom a főszereplőnek, hogy legyen elég bátor és mindig, minden esetben vállalja fel önmagát és saját vágyait! Ő így egységes egész, akit így, kiteljesedve lehet szeretni...

A55ho1e 2009.08.07. 13:27:18

B@szás nélkül lófaszt ér a szerelem!

demizson bobby 2009.08.07. 13:28:03

Nem olvastam végig a kommenteket, de 100%-ig nyílvánvaló, hogy A FÉRJED MELEG!

Lehet, hogy még magának sem vallotta be, de bizonyosan az!
Változást sajnos nem várhatsz.

2009.08.07. 13:29:34

Az, hogy a férjed nem elégített ki, hogy nem volt megfelelő mennyiségű és minőségű szex - az a történet egyik része. De mit tettél te? Megpróbáltad megbeszélni vele? Ha igen, hogyan, milyen eredménnyel? Ha nem jutottatok dűlőre, miért maradtál.

"Még szerelmünk hajnalán sem tudott úgy lángolni, ahogyan én szerettem volna."

Na ez az, ami iszonyatos!
Már a legelején sem volt megfelelő a srác - te mégis mellette maradtál. Miért?

"Nem arról szólt, hogy én most jól kitolok a férjemmel, vagy megalázom, csak róla és rólam szólt, s hogy vágyjuk egymást."

Nem, ez elsősorban nem erről szól. Főleg, ha a férjed mondjuk sohasem tudja meg.
Ez arról szól, hogy Magadat, saját magadat alázod meg minden egyes nap - hozzámentél, gyereket szültél, vele vagy, de közben megcsalod. Egy olyan emberrel vagy, aki már a kezdetekkor sem az volt, akit igazán akartál.

Ez a történet önmagad megalázásáról szól.
Hány éves vagy?
És mit gondolsz, mennyi időd van még?

ReAp 2009.08.07. 13:30:29

Hát, ha neked nő létedre így kell a szex, akkor gondolhatod, hogy a férjednek mennyire kellhet.
Ez azt jelenti, hogy otthon azért nem teljesít, csak havonta max 1-szer, mert máshol kiszolgálja magát. Ez alap.
Én férfi vagyok 5 éve vagyok házas, gyerekeim vannak, max heti 1 szer van mozgás, de ez nagyon kevés. A te férjednek kizárt, hogy elég legyen havi 1 alkalom.

a_nick_mar_letezik 2009.08.07. 13:31:19

Érdekes volt elolvasni! :) Én is az autózz miatt klattyintottam, de nem bántam meg!

A lángolás csak az első időkre igaz! Az első 1-2 évre! Utána marad a "megszokottság"? Bár ez hülyeség! Én inkább elfogadottságnak nevezném!

Én férfi vagyok, és hasonló helyzetben, annyi különbséggel, hogy nem csalom meg a párom! Nálunk sincs túl sok szex, sőt! Ha azt mondom, hogy havi 1, akkor sokat mondok! És mégis szeretem, és kitartok mellette, és nem vagyok impotens! :-)
Szimplán tisztelem a másikat, és tudom, hogy a stressz, és a munkahely ezt hozza ki az emberből!

Bár igaz, hogy ha az én párom mászna rám, akkor nem hagynám ki!

Fekete kutya 2009.08.07. 13:33:42

Megertem a levelirot. Nem lehet ugy elni, hogy honapokig meg a medve sem olel meg.

A valasrol - nem valasrol annyit, hogy ha szamara es a ferje szamara ez az eletmod igy megfelelo lenne, akkor miert is kellene menetrendszeruen elvalniuk csak azert, mert az esetuk kivulkerult a hazassag hagyomanyos fogalomkoren? Asszonyka hazon kivul megszerzi amit kivan, ferjet pedig nem erdekli/nem zavarja (a post-iro szerint) a dolog.

Sajnos azonban ugy tunik, hogy a post-iro egyebkent sem boldog sem otthon, sem a szex-partner karjaiban, igy talan megis logikus lepesnek tunhet szamara tovabblepni mindket frontrol.

Zaraskeppen, ha a helyeben volnek, en ket dologra igyekeznek nagyon odafigyelni:
1. Ebben a mizeriaban valahol ott van egy kicsi gyerek is, aki bizony ugyanannyira tartozik az apukajahoz, mint az anyukajahoz. Gondoljon ra is amikor az uj eleterol dont. Ha nem is elnek majd egyutt, a gyermekl eleteben mindkettojuknek jelen kell lennie hosszu tavon.
2. Ha a hazassag veget is er, nagyon vigyaznek arra, hogy a jelenlegi harmadik szemely hazassagaban nehogy tovabbi karokat okozzak azzal, hogy egyedul maradva belekapaszkodom, mint legkonnyebben elerheto mentokotelbe. Ez nem lenne fair szenkivel szemben sem.

Kökény6 2009.08.07. 13:37:13

@FallingStar: A volvos biztos nem lehetett, azok nem ilyenek. Ha piros, akkor inkább Ferrari vagy Porsche. Vagy kispolák esetleg.

Waikiki boy 2009.08.07. 13:41:14

erdekes, hogy soha senkinek nem jut az eszebe, hogy az erdektelen fel meleg...

pedig sztem sokszor ez a helyzet

Void Bunkoid 2009.08.07. 13:43:34

PONT ugyanez az én esetem is amúgy. Csak éppen én nem csaltam meg a párom...még.

Valszeg nem is fogom, viszont _közlöm vele_, hogy ez így iszonyúan nemjó, és változtatni kéne. A rossz az, hogy a vágy, vonzódás sajnos nem parancsszóra működik. Így valószínűleg könnyes búcsú lesz a vége. Viszont legalább nem érzem magam szarul, mert sunyi voltam.

Explorer 2009.08.07. 13:43:47

Tök igaza van az irónak. Ha nő ha férfi, ha van benne egy egészséges vágy a szexualitás iránt, és azt otthon nem kapja meg, akkor nyilvánvalóan máshoz fog fordulni. Aztán lehet itt álszenteskedni különböző nickkek alatt, ettől még mindenki ezt csinálja. Ja elválni egy gyerekkel nem olyan egyszerű (többel még nehezebb). Leirni, hogy el kell válni, az igen, azt nem nehéz, de megcsinálni... Amúgy meg akkor mi van??? Lett egy csonka család, gyerek frusztrált, apuka depis, anyuka is, mert a pasiját épp elvesztette. Király. Ha otthon minden műxik és apa nem nyavajog, akkor maradjon fenn a boldog családi idill, oszt az egyéb dolgait meg mindenki elrendezi diszkréten.

Egyébként szerintetek a férfiak miért járnak kurvákhoz? Nem feltétlenül azért mert otthon baj van, de mégis egyszerűbb, diszkrétebb, meg olcsóbb, mint barátnőt tartani, lebukni sem fog vele és lehet mindig mással, olyannal aki neki tetszik.

FutballIsten 2009.08.07. 13:51:38

@Wallstreetbull 2009.08.07. 13:08:55 : 100% valóság, ott a pont. (Megerősítve, hogy tisztelet a kivételnek.)

repecs 2009.08.07. 13:51:46

Nem véletlenül esküdnek meg a párok. Együtt élni akarni kell jóban roszban, ha elvált akkor már azt csinál amit akar. De ha megigér az ember valamit ahhoz tartani illik magát.

repecs 2009.08.07. 13:56:31

@movhu: Ilyen szépen én nem tudtam volna megfogalmazni de 100% egyet értek.

kopp 2009.08.07. 14:01:35

mit csodálkozik?! a férje ezek szint már régebb óta dug félre, mint ő, az már annyira nem is lényeges, h milyen neművel! ez a kommunikáció és érdektelenség teljes hiánya mind2 részről, úgy hogy inkább basznak 1másra és basznak mással szemrehányás nélkül!:) szép az élet! hahaha

kopp 2009.08.07. 14:02:34

Repecs 1etért magával! ez is naggyon tetszik! :):):)

bridgeman 2009.08.07. 14:03:23

Azt értem, hogy ha nincs elég szex otthon, akkor lesz máshol. Csak az nem világos, hogy ha az esküvő előtt se volt elég szex, akkor vajjon miért házasodtak össze?

Énszóltam 2009.08.07. 14:07:23

És miért vett el a férjed akkor anno? Hogy legyen hol lakni neki? Ennyire nem vagy nő számára, hogy egy kollégád jár rád munkahelyi unaloműzésnek?

drill_ 2009.08.07. 14:07:26

Ma különösen jók a kommentek - akár tényleg lehet a férj meleg is, meg akár csalhatja a feleséget is már egy ideje vagy mindig is, meg hát nem is vagyunk egyformák... valószínűleg ez a leginkább meghatározó.

De azért az ilyen blogok azért érdekesek igazán, mert kiderül, hogy a többiek mit gondolnak a dologról és nem meglepő módon a meghatározó rész azt gondolja, hogy adott esetben - és itt mindenki kicsit ugye magát képzeli a sztoriba - elfogadható a dolog.

Merthát ugye az embernek igényei vannak, meg szex nélkül egy idő után feszkós lesz, meg nem érzi magát nőnek/férfinak, pedig az nagyon kell, stb., stb. Ehhez képest a házastársi hűség csak egy lózung, amint mondogat mindenki.

Persze lehetne olyan olvasat is, hogy emberi kapcsolatokban általában lehetnénk őszinték egymáshoz és mondhatnánk azt - például ebben az esetben -, hogy nekem ez így nem jó, a következő választások előtt állok: tudunk együtt változtatni vagy mással megyek el. Válassz kérlek.

Én a párommal, aki hozzám képest ellenkező nemű, de direkt nem írom ide hogy milyen, hogy ne legyen a véleményem a szemetekben ilyen vagy olyan nemi soviniszta, szóval mi másfél évtizede vagyunk együtt, az elején nagy fokú lángolás volt, aztán nekünk is jött a gyerek, volt hogy a lángolás abszolút mínusz volt, és egymás elé is álltunk ilyennek, amit fent írtam, hogy erre valami megoldás kell. A megoldás pedig valahogy jött, és vannak olyan időszakok, hogy két-három hétig semmi, aztán két-három hétig olyan az életünk, hogy hazalopakodunk a munkahelyünkről meg fentmaradunk éjszaka, és olyan a dolog amilyennek lennie kell. Májusi ilyen turnusunkból várjuk egyébként a második gyereket januárra... :)

Mindezt csak azért, hogy a kérdés inkább arról szól, hogy mit akarnak az emberek egymástól, mennyire gondolják komolyan az együtt csináljukot az élet minden területén. A megcsalásnak ugyanis nincs semmilyen elfogadható alapja, mert a lényege, a kvintesszenciája a másik becsapása és nem az igényeink kielégítése mással.

Mindez tűnhet túlzott morális papolásnak, de milyen olvasata lehet még a házasság alapjait megkérdőjelező kérdéseknek?

Állásrafal 2009.08.07. 14:08:20

Az se jó, ez se olyan jó már, autózz tovább, nem kell mindig dönteni.

Gazz 2009.08.07. 14:19:04

Én meg azt gondolom, hogyha a gyerek felnőtt, akkor el lehet válni, de addig szerződtek valamire bassza meg. Ebben az esetben a félrekefélés sokkal kisebb probléma, mintha elválnának, s a saját boldogságukért a gyerek lelki sérüléseivel fizetnek.
Szerintem is jobban teszi a posztíró, ha titokban randizgat. A férjét nem érdekli a dolog, a szex meg azért jár egy felnőtt embernek. Tehát amíg a családot nem érinti, senkinek sem árt vele, ha félrekefél. Ha a kollégával nem megy, keressen mást. De a gyereket nem kellene büntetni elhibázott múltbeli döntésekért.

nemecsekerno_007 2009.08.07. 14:23:53

Jók a kommentek :) Tényleg.

A poszt írójának. Netto önbecsapás amit csinálsz, majd rájössz.
Biztos én vagyok vén iszapszemû idealista, de egy párkapcsolat, házasság a bizalomról egymás megértésérôl szól.

Ha a legtöbb házasság ilyen, akkor tényleg semmi értelme. Ne legyünk ebben is álszentek.
Ha ilyen viszonylag laza a történet, akkor vegyük úgy. A gyereknevelést, a közös kasszát meg mindent. Szerintem a gyerekekre nézve sem károsabb mint ez ami van. Az a mentalitás meg, hogy "amíg jó, addig kell aztán meg csere" elég érdekes. Ez lehet a fogyasztói társadalom hatása? Érdekes egyébként. Csak így nehéz bármire is építeni :(

Zoltan895 2009.08.07. 14:24:50

Egy kérdés a posztolónak: azt írja mindent megtett (fogyókúra,...), hogy a férje megint rendszeresen dugja, mielőtt megcsalta volna. Ebben a mindenben benne volt az is, hogy elé állsz és azt mondod, hogy "dugj meg!"? Csak mert a férfiak ugye nem szoktak érteni az utalgatásokból, célozgatásokból, mégha azok egyértelműek is. Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy ha mondjuk kétszer egyértelműen azt mondod neki, hogy "dugj meg most!" akkor ő azt mondja, hogy "csakazért sem!".

kdlla 2009.08.07. 14:28:30

Miért ment hozzá, miért ment hozzá... az élet nem fekete-fehér, én még olyat nem láttam, se férfiban, se nőben, hogy a párja mindenben tökéletes volna, és mindkét fél mindennel elégedett. Nincs tökéletes ember. Lehet, hogy amúgy megbízható, családcentrikus, harmonikus, humoros volt a férj, ill férj-jelölt, és lehet, hogy a hölgy tényleg mérlegelt.

Ki az, aki nem szokott kompromisszumot kötni? Szerintem mindenki azt teszi, állandóan. Nem úgy működik az élet, hogy na ez nem jó, jön egy sokkal jobb, aztán még jobb... ha a tökéletesre várna az ember, mindenki egyedül maradna.

Amúgy meg: a rossz lelkiismeret hosszú távon nem kifizetődő, de az intimitás és szexmentes kapcsolat sem. De nem azért, mert "kötelesség", meg "elvárás". Párterápia? Őszinte beszélgetés egy hosszú hétvégén? Vagy már az se megy? Na itt van akkor a baj, nem a szex területén...

kdlla 2009.08.07. 14:31:21

@Zoltan895: nemá, ezt tényleg így kell? :))
Francért kellene utalni rá, az élet nem pornófilm.
Az már rég rossz, ha csak így érti meg a férfi, és önmagától nem jut eszébe.
De ma kipróbálom :)

Gazz 2009.08.07. 14:37:10

A posztíró helyében viszont én utánnajárnék, hogy miért dug ritkán a férj.
4 opció van.
1. Meleg. De szeretett volna gyereket. Mond neki: Oké, akkor többet nem dugunk, de tarthatok szeretőt, és együtt neveljük a szemünk pici fényét.
2. Szereti, ha felszarvazzák (van ilyen). Oké, mindkettőnknek a legjobb ha félrekefélek, te is élvezed, én is.
3. A férjnek van egy tikos szeretője. Ez gáz, de ekkor mondhatod neki. Drágám, éljünk nyitott házasságban.
4. Impotens. Bakker, impotens vagy, én meg félredugok. Én nem akarok válni, ha akarsz, akkor lépj le. De félredugok, mert kell nekem.
Innét kezdve a férjnél pattog a labda.

BKV reszelő 2009.08.07. 14:39:52

Én is dugom más feleségét, más is dugja más feleségét. Nekem nincs feleségem, nehogy más megdughassa.

indapasssucks 2009.08.07. 14:44:24

Szívás, mi, hogy a házastársaddal kell boldognak lenned, mert ez a 'társadalmi elvárás'.
Lófasz.
Ha a gyereket tisztességel fel tudjátok nevelni, és boldog ember lesz belőle, akkor semmi rosszat nem csináltál.

A szerelem fontosabb mint a házasság.
A testalkatodat meg leszarni, látod, van aki nőként tud rád tekinteni, a férjed hiábja, hogy azt hiszi, hogy nem vagy olyan nő, akit le kell bírkózni :) Sajnos erről soha nem fogsz látni felvilágosító kampányt, de van egy jó könyv:

"Hogyan legyünk boldogtalanok"

még valami: a boldogságot semmi nem garantálja, és kurvára meg kell dolgozni érte :)

Zahal 2009.08.07. 14:57:24

@lazlo85: hehe, ezzel én is így vagyok. MILF-eket a fiatal fütyiknek!:-D bizonyos nők úgyis rájönnek egy idő után, hogy hiba volt a fialatabbakat annak idején elutasítaniuk.
mondjuk aki többször szült, annál igen "tágak lehetnek a határok":-D, de nem para az sem.

Posztoló3 2009.08.07. 14:57:26

Én írtam a posztot. S pár kérdésre szerettem volna reagálni.
1. Hogy miért mentem hozzá anno a férjemhez, ha már akkor sem lángolt?
Fiatalon kerültünk össze, nem sok tapasztalatom volt előtte. Ciki a mai világban, de ő volt az első férfi az életemben. Amúgy minden jól műkődött, gondoltam, hogy tán ez így normális. Kihűl a lángolás, s ez így természetes. Amúgy normális, a családjáért élő, rendes ember. Eszembe sem jutott, hogy kirúgjam, csak mert nem kíván. Pedig tán kellett volna. Semmi érdek, semmi anyagi dolog nem fűz hozzá, viszont ott a család, a gyerek, a ház, s az élet, amit együtt élünk. Ez nem vajon nem elég, hogy az ember meggondolja kétszer is a válást? Mégha az tán kézenfekvő is volna?
2. Házasság megmentés? Miért nem beszéltem vele?
Hogy a fenébe ne tettem volna. Milliószor beszéltem vele, hol nyugodtan, hol hisztisen, máskor esdekelve kértem, hogy mondjon már valamit, mit tudok segíteni, hogy újra kívánjon, van-e valakije, változtassunk-e valamin.. Nem tehetek semmiről, s majd igyekezni fog... De persze ugye ennek már eleve kényszerszaga volt, nem is sült ki belőle semmi tartósan. A magam részéről azt hiszem, mindent megpróbáltam.
3. Őszinteség? Ahogy írtam is, jeleztem, hogy van, ki nem lökne el magától, de gyanítom saját érdektelenségét alapul véve, ezt nem igazán hitte. Aztán felvetettem, hogy éljünk nyitott házasságban, ha már változtatni nem akar. Nem ment bele, megjegyzem én sem akartam, csak ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból.
4. Homoszexuális? Gondoltam már én is rá. Őszintén szólva örülnék neki, ha kiderülne, mert az legalább kicsit enyhítene saját sérelmeimen. Nem velem van baj, csak ő inkább a férfiakhoz vonzódik. Ha így is van, sosem fogja bevallani, tán még magának sem.
5. Megcsalás.. tán naívságnak hangzik, de nem hiszem, hogy megtenné. Mindig pontosan jár haza, nincsenek titkos telefonjai, elvonulásai, esti kimaradásai, sőt még a barátaival sem jár el. Nemrég váltott munkahelyet is.. Tehát ennek az esélye: nulla.
6. Gyerek. A gyerek mindebből nem igazán érzékel semmit. Kevesebbet vitázok az apjával is. Nem maradozok ki, s ahogy mondtam otthonról semmiféle módon nem érintkezünk a kollegával. A gyerek annyit érzékel, hogy az ő szülei nem váltak el, jól megvannak. Hogy a hálószobában mi történik, fogalma sincs, nyilván.
7. Életkor: 32 éves vagyok, 13 éve vagyunk együtt, 9 éve vagyunk házasok, s 7 éves a gyerek.
Még biztos lenne egyéb pont is, csak már nem emlékszem. S nem mentegetni akartam magam, csak válaszolni a hozzám intézett kérdésekre.
Azért köszi mindenkinek, aki nem ítélt el, bár lehet én is azt tenném.

Sir Mortzosch 2009.08.07. 14:58:26

Namármost, lányok, asszonyok és tapasztalt férfitársak.... egy nő viszont miért hetente/2hetente 1x dug?

Sir Mortzosch 2009.08.07. 15:01:15

Grr, ócska blogmotor.
Mégeccer : lányok, asszonyok, tapasztalt férfitársak - az mitől/miért an, hogy a nő hetente/2 hetente 1x dug?

lazlo85 2009.08.07. 15:11:05

@Zahal: ugyan tág határok akkor jön az anális behatolás:)

nick: 2009.08.07. 15:14:30

szánalmas dolog megcsalni

ha vmi nagyon nem jó, át kell gondolni alaposan, meg kell próbálni megmenteni, de ha sehogy nem lehet, akkor ELŐBB be kell fejezni, meg kell gyászolni rendesen, ki kell ürülni, és csak UTÁNA szabad újat kezdeni

tisztán, nyitottan és becsületesen


...és mindezt NEM azért, mert ez a szabály
hanem azért, mert máshogy NEM JÓ
azért lett ez a szabály...

yooccoo 2009.08.07. 15:15:09

@Gazz: ha impotens, akkor anyuka már az elején félrekacsintott :DDDD

El Argentino 2009.08.07. 15:18:48

igaz javították, de legközelebb csak kéne beletenni egy autót, vagy egy vezetni nem tudó sofőrt! :D

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 15:19:09

@gothic:

ha ez neked túl gyakori, megpróbálhatod minden második alkalommal alternatív módon kielégíteni.

Isaura 2009.08.07. 15:21:09

@Posztoló3:
Szia!

Ha lehet valamit tanácsolni (gondolom ezért is írtál ide) egy korban igazán a te korodbeli nőtől, akkor az a következő lenne.

Szerintem ne ülj a szarlében, nem lesz jobb illata. Gondolkodj el rajta, hogy mit szeretnél a férjedtől, lehet-e még menteni. Ha igen, én javaslom a párterapeutát, mert ahogy azt már megírták többen is, itt bizony én is erősen kommunikációs problémát érzek. Egyáltalán nem biztos, hogy félremegy a férjed, vagy homokos lenne, ezek sztereotípiák alapvetően (amíg nincs rá bizonyíték, csak sztereotíp találgatás). Ha nem akar veled menni, te is elmehetsz egyedül, hogy tisztán láss. Egy terapeuta nem azt fogja megmondani, hogy mit csinálj, hanem szakember, aki fel fogja nyitni a szemed. Jogod van ködben lenni, mindenkivel előfordulhat, de mielőtt tényleg tönkreteszel magad körül mindent (lehet, hogy meglepődnél, ha elbeszélgetnél a fiaddal, vagy a férjeddel... senki nem hülye). Így tisztán tudsz magad előtt állni, és felelősségteljesen dönteni, hogy mi legyen.

Feltűnt, hogy semmi egyebet nem hozol fel a férjed ellen, pedig az egy nőnél (mégha a szex ugyanolyan fontos is!), nem egyedüli meghatározója a nőiesség érzésednek. Az alapból benned kell, legyen (nem biztos, hogy aki megdug, azt érdekli a nőiességed), utána át kell adnod, és akkor, ha a férjed oldala fogadóképes, akkor fogod nőnek érezni magad, és attól leszel kívánatos.

Szóval, szerintem, ne kend egyből a férjedre, hogy itt ő a maxihibás, mert te is csak a magadét mondod, nem ismertetetted (egyáltalán tudod?) a férjed álláspontját. Te ki tudtad elégíteni a vágyaid?

Szerintem nem árt egy párterapeuta-pszichológus, főleg, ha gyerekecskétek is van.

Ne feledd: azt kapod vissza a másiktól magadból, amit te adsz. Ne egyből a másikban keresd a hibát...

És nem biztos, hogy aki veled kutymutyol, az téged egyből NŐnek néz, szóval itt nálad valami baj van, ez az én véleményem. Ennél a résznél.

Minden jót, mentsd meg a családod, vagy így, vagy úgy, erőt és sok szeretetet kívánok hozzá. Vigyázz a szeretteidre.

Üdv,
Isaura

Isaura 2009.08.07. 15:22:03

@gothic: Nem kíván téged, nem foglalkozol vele, nem szereted, csak dugod. A nők valóban nem szeretnek sokszor DUGni, szeretkezni annál inkább...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.07. 15:25:24

Posztoló3: "Gyerek. A gyerek mindebből nem igazán érzékel semmit."

Hidd ezt, ha megnyugtat. Csak nehogy hirtelen érjen évekkel később irdatlan pofáraesés a témában. Mert elárulom neked, a gyerek nem hülye, élesebbek a radarjai, mint neked vagy a férjednek. Nem csak 7 évesen, már jóval hamarabb is.

Sir Mortzosch 2009.08.07. 15:25:34

@elemes2: öhm, nálad az alternatív mit is jelent? :D

pan77 2009.08.07. 15:36:24

@Posztoló3: A problémád nem egyedi. A baráti körömben elég sok olyan lány, feleség van, akiknek sajnos a barátja/férje nem túl aktív a színfalak mögött. Ők még nem léptek, de ami késik nem múlik....

Sir Mortzosch 2009.08.07. 15:37:33

@Isaura: Ez esetben egyszerűsítsük : nemi együttlétre való hajlandóság. A nem kiván engem - nos, ammá valami, de akkor miért kell feleségül vetesse magát? :D

Oleg Gontar 2009.08.07. 16:03:42

@a_nick_mar_letezik: bonobok ota a szex mint stresszoldas is mukodik, ugyhogy ha a parod munkahelyi stresszre hivatkozik, akkor az inkabb azt jelenti hogy a munkahelyen tobbet, jobbat kap.

FlybyWire 2009.08.07. 16:06:00

@Bergeroth: Mármint, aki 6 éve nem dugott, az egy szerencsétlen, aszexuális barom. Vagy beteg.

FlybyWire 2009.08.07. 16:13:35

@a_nick_mar_letezik: adok neked 1 évet, év kanyec lesz a kapcsolatodnak.
Tudom, mit beszélek. Én 2 éve tartottam ott, ahol te/ti most, egy több éves kapcsolatban.

Utána volt olyan barátnőm, akivel naponta 4szer is szexeltem. Pedig bőven 30 felett vagyok.... :)

FlybyWire 2009.08.07. 16:16:15

@Void Bunkoid: ez korrekt.
Az én exem csak húzódozott, 5 év után pedig én se voltam az a húdemostazértisrádmászommertmegveszekérted-fickós ember, szóval hanyagolódott, hanyagolódott, majd megcsaltak. De nekem legalább bevallotta azonnal. Vége is lett, óriási a megkönnyebbülés, óriási szexelések más(okk)al.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.08.07. 16:19:29

Igazán nem értem, miről szól ez az egész?

Ha a dugásról, akkor nem kéne ekkora feneket csapni ! :D

FlybyWire 2009.08.07. 16:20:14

@drill_: jó, hogy nem mondtad el, hogy nő vagy, ennél jobban nem is ordíthatna :))

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 16:20:54

@gothic:

ha a technikát kérdezed, edzettségtől és a hölgy nyitottságától függ, én a nyelv + ujj kombinációt javasolnám :-)

de nem ez a lényeg.

isti77 2009.08.07. 16:29:44

Na jó, most már elismerhetik az Index-esek, hogy szándékosan írták el a blog hovatartozását, különben fele ennyien sem tévdtek volan ide.

Mellesleg 35-40 éves kor és 6-8 év együttélés után minden második házasság ilyen. Bár ha már az elején is ilyen volt, az gáz.

Guinevere · http://www.barcsay.com/blog 2009.08.07. 16:30:31

Abszolút megértem a posztíró érzéseit...
Három évvel ezelőtt teljesen ugyan ebben a helyzetben voltam. Én csak azt tudom javasolni, amit én is tettem: Váljál el tőle!!!!!!
Ez jobb már soha sem lesz, csak rosszabb. Gondolj arra, hogy most ilyen, de milyen lesz húsz év múlva?
Nekem a nagy tanulság az volt az első házasságomból hogy : SOHA SEM SZABAD MEGALKUDNI ha ilyen jellegű a probléma.

Másodjára jobban választottam, hozzámentem az akkori szeretőmhöz :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 16:48:00

@Void Bunkoid:

"_közlöm vele_, hogy ez így iszonyúan nemjó, és változtatni kéne."

ez nagyon fontos lépés. vannak olyan kulcsmomentumok egy kapcsolatnban, amelyek nélkül meghal a közös élet. ezek közül az egyik, ha tudsz és mersz a kapcsolatról beszélni, és arról, hogy te mit gondolsz, leginkább hogyan érzed magad abban a helyzetben, amiben épp vagy.

movhu 2009.08.07. 16:48:41

Ez a "gyerek nem vesz észre semmit" egy akkor baromság, hogy csak na. Érdemes lenne megkérdezni néhány valamire való pszichológust, aki mesélne neked arról, hogy mennyi ilyen tinédszerrel küzd. Apuci-anyuci elviszi, mert deviáns, és 2 alkalom után kiderül, hogy a gyereket fél évtizede gyötri az, amit ő észlel.
Azaz tessék elfogadni végre a nagy igazságot: a gyerek 7 évesen sem hülye, pontosan érzi és tudja, ha nincs valami rendben. És ez a gyerek nagyon csúnyán tönkremegy lelkileg, még annál is inkább, mintha azt kell elviselnie, hogy a szülei elválnak.
Nem vagyok váláspárti, de amikor a fenti történetet olvasom, nem sok minden mást tudok tanácsolni.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 16:49:43

@Guinevere:

Nem gondolom, hogy a válás megoldás -- abban, hogy a kapcsolat idáig jutott, férj és feleség egyaránt részes. Ha meg sem próbálkozik a korrekcióval, a következő kapcsolata sem lesz jobb, legfeljebb valami máson csúszik el.

Bloberf 2009.08.07. 16:53:38

Szerintem itt nem beszélgetésre hanem több szexuális kezdeményezésre, uj nap, uj póz, vagyis fenntartani az újdonságot, újabb meglepetéseket adni egész addig amig ki nem derül, hogy igen, ezt akarja, igy akarja ö. Mert ugye a nök is különbözök egyik részük aktivan benne van a játékban, mig vannak akik elvárják, hogy szerencsétlen manus mindenre jöjjön rá maga ami egyrészt fárasztó másrészt a nö félig-meddig konzerválja a saját passzivitását. Az meg hogy a másik pasinak felcsillan a szeme a találkozásnál semmi jelentösége nincs. Ez az élet rendje. Ez a különbség ember és ember között. Más szóval, volt egy barátnöm aki amint mellém feküdt megmozdult a férfiasságom. Évek múlva éltem egy növel és esténként lefekvés elött meleg vizet kellet eresszek a szerszámra, hogy a "vágy" meglegyen. Meglett, müködött de ez a különbség. No és szerintem hol a szeretet vagy a szerelem amikor valaki már mással kettyint. Ha lenne szeretet akkor egy dildo is megtenné. Vagy nem?

Void Bunkoid 2009.08.07. 17:12:25

@elemes, Wendriner Piroska: respekt, köszönöm szépen.

A legrosszabb az egészben, hogy ezidáig reménykedtem, vagy talán csak hitegettem magam, hogy ez még rendbejöhet, vagy talán majd megjön az "étvágya", vagy valami hasonló. Nekem mindig meglett volna, a párom nem hajlandó sohasem :(

Aztán tegnapelőtt, egy istentelen durván rámnyomuló tinilány (megjegyzem, nem történt semmi - talán sajnos? :P) ébresztett fel, hogy a fenébe is, nekem még kell ilyen, és pont ez a forró-a-levegő-is hangulat az, ami hiányzik az egészből. És még egyáltalán nemhogy nem érzem, fizikailag SEM vagyok olyan vén, hogy ennek ABSZOLÚT hiányát hosszabb távon el tudjam viselni. Még ha nem is tinilányokkal, de valami egészséges szexuális életű nővel. Attól még a másikat "értékelhetem, mint embert", tudom klisé, de tényleg így van...

Davide 2009.08.07. 17:13:29

Nem hiszem el, hogy egy férfinek ne kéne sex...
De azt mégannyira sem tudom felfogni, hogy miért nem lehet megbeszélni úgy a dolgot, hogy vannak igények amik kielégítetlenek, és ez egy probléma, amit meg kell oldani..
Ha a férj nincs benne, akkor válás, ha benne van, akkor küzdéssel ugyan, de megmenthető minden...
Szerintem a megcsalás az a legundorítóbb, és legaljasabb dolog a világon, és nem tudnék tükörbe nézni, ha lenne egy feleségem, és gyerekem, és más öléből megyek haza...
Gáz! :)

egeresz 2009.08.07. 17:14:08

Egy egeszseges ferfi 2-3 hetente automatan elmegy (elelvez), ha nincs szex. Szerzetes, pap, hazasember, csaladapa, mindegy.
Miutan a csajok elteleben eszreveszik a kicsapongast, es ilyet nem irt a T. cikkiro, igy varhatoan a ferj porno-addict. Ha ez igy van, akkor is eleg cudar a helyzet a pornofuggoseget meglehetosen nehez kezelni a no kezdemenyezesevel, talan ha a T. cikkiro felajanlana, hogy a ferj porno nezese kozben beterdelve kenyezteti/kielegiti. Talan belemegy. Hosszo idon keresztul tarto megbizhato rendszeres jo elmeny hatasara kialakul a ferj iranyabol a szexualis kododes, fel evrol van szo.

domdodom69 (törölt) 2009.08.07. 17:25:47

@Posztoló3:
Ellentétben a többi kommentelővel, én úgy gondolom, volt itt már próbálkozás bőven. Ugorj neki mégegyszer, talán utoljára - nyilván ezért is kérsz segítséget ezzel az írással.
Magadban kell először rendbe tenni a dolgokat: mit vársz az élettől, mitől tudsz boldog lenni, mi a legrosszabb, ami történhet. 3 év viszony után, mikor már az sem jó, valószinűleg ki lell tenni a pontot annak a kapcsolatnak a végére. Lehet, hogy annak is eljött az ideje, hogy elmondd a férjednek (de azt ne, hogy kivel!!!) Való igaz, hogy két ember kell egy kapcsolat elrontásához, de rendbehozni is csak ketten tudják.
A múlttal már kár foglalkozni, nem lehet rajta változtatni, persze a tanulságok levonása fontos. Újra kell építeni a kapcsolatotokat. Elmondani, mi az ami fontos számodra, mert anélkül boldogtalan vagy, mi az, amiben kompromisszumokat tudsz kötni és mik azok amik neked nem olyan fontosak, legyen úgy, ahogy neki jó. Ezeket a fontosságokat belőle is ki kell szedni valahogyan. Ha egyedül nem megy, terapeuta segítségével.
Ha elzárkózik ezektől a beszélgetésektől, akkor sok jóra ne számíts, valószínűleg lépned kell. Arra gondoltam, esetleg a vallomás rá ébreszheti, hogy nagy a baj, valamit neki is tennie kell. Talán jobb lenne a beszélgetésekkel kezdeni és csak akkor a vallomás, ha már úgy érzed, nincs más eszköz a kezedben. Könnyen lehet viszont, hogy erre örjöngés lesz a reakció, a benne elfojtott feszültségeknek is ki ekell jönnie valahogyan. Innen kezdve viszont fel kell készülnöd minden szörnyűségre (fizikai agresszió, lelki terror, fogja a gyereket és elszökök stb), nem tudhatod, hogyan reagál. Viszont innentől lehet, hogy nem lesz kérdés a válás. "Csak" az, hogy hogyan fogja ezt a gyerek túlélni. Te ismered a férjed, neked kell választanod a rendelkezésedre álló lehetőségek közül, de nincs mire VÁRnod!!

"G"-pont 2009.08.07. 17:26:34

Aranyoskám!Vedd el az élettől ami neked jár!Ha puhapöcst választottál és mellényúltál viseld a következményeit.Tán túladhatnál rajta,vagy cseréld el.DE! Mit kezdesz egy nős pasival hosszú távon?Legyél őszinte legalább magadhoz.Kellenek neked ezek a "gátolt hímek?Melyik férfiú simogat őszintén?Az egyik csak dugni akar,a másik meg csak dugni nem?Könnyíts magadon.Őszintén beszélgess el mindkét pasival,mindazt közöld velük amit itt leírtál.Én ezt mindhárom fél jelenlétében tenném,és azonnal lenne számodra kedvező megoldás.
Az őszinteség az egyetlen megoldás. Ja...és autóban is lehet szeretkezni bármikor bárhogy, de nem mindegy kivel.Vedd el az élettől ami neked jár!

fingerbangs 2009.08.07. 17:33:01

ennyi faszsagot amit itt lehet olvasni
remelem a leveliro nem innen akar tanacsot kapni

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 17:33:23

@Void Bunkoid:

"ezidáig reménykedtem, vagy talán csak hitegettem magam, hogy ez még rendbejöhet"

Rendbejöhet, szándék kell hozzá -- és sok munka.

Pálferi nagyon jókat (néha ütőseket és nehezeket) mondott erről, itt szemezgetek belőle, (amikor ráérek): palferi.blog.hu/

domdodom69 (törölt) 2009.08.07. 17:33:53

@Void Bunkoid: nem nagyon látok más lehetőséget, minthogy meg kell beszélni, lásd, amit a posztolónak írtam.
Nem alaptétel, hogy egy nő el kell hogy veszítse a szexuális érdeklődését, annak oka van. Derítsd ki. Benne van a pakliban "némi" veszekedés is, de a szexre annak nem feltétlenül van rossz hatása. :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 17:34:52

@Davide:

szinte nincsen olyan mondatod, amivel egyetértenék :-)
de ettől szép és változatos az élet.

wiener 2009.08.07. 17:36:10

@Davide: "nem tudnék tükörbe nézni, ha lenne egy feleségem, és gyerekem, és más öléből megyek haza..."

te jo isten
te hany eves vagy? 16?
majd ha 10-15 eve hazas leszel ujragondolod ezt parszor... meg kene tiltani a tiniknek meg az egyedulallo kiehezett kockaknak, hogy ilyenekbe beleszoljanak

smartdrive 2009.08.07. 17:36:28

nem fogyókúrázni kell, hanem fogyni

tomfree 2009.08.07. 17:37:22

Tudjátok gyerekek elég sok mindent láttam már megcsalás területen és azt tudom mondani, hogy a lehető legrosszabb utat választotta a szerző. Sokan jöttök a kifogásokkal meg a mentegetőzésekkel, hogy "a hűség középkori erény" meg hasonlók, de szép lassan épül le a hölgy önbecsülése a folyamatos hazugságok miatt. A gyerekek sem hülyék, előbb-utóbb rájönnek mindenre, ezek után mit fognak gondolni az anyjukról? Mellesleg a válópernél a vagyonelosztásnál a biróság a megcsalt javára húz majd (lásd polgári peres eljárások: családjog). Nem kell maszatolni: el kell válni és nem kell hazudozni. Később majd rájön a szerző, hogy ez volt a legjobb út és nem a megcsalás.

McKelek 2009.08.07. 17:38:51

@Posztoló3: Sokaknak nem fog tetszeni, de szerintem Te vagy a normális nök megtestesítöje. Megkockáztatom, hogy az majdhogynem természetes, hogy a nöknek vannak ilyen kalandjai, még akkor is, ha a férjük/partnerük egyébként rendben van. Ez véleményem szerint egy viszonylag egyszerüen levezethetö eredménye az evolúciónak.

Ami nem "normális", az a férjed. Neki az lenne a biológiai célja, hogy szétszórja a spermáit. Legtöbbet neked, de ugyanúgy, ahogy nem lehet minden nap kétszer osztrigát enni, néha kell más kaja is - egy idö után felfrissülést hoz az is, ha az örökítöanyag máshoz kerül ;)

Szóval ne nagyon törd magad a dolog miatt. A gyerekre vigyázzatok, neveld jól, de a testeddel, lelkeddel csináld azt, ami jól esik...

lifelike 2009.08.07. 17:44:39

az egész hűség dolog egy faszság, belénk nevelt erkölcsi gát, a társadalmi konfliktusok csökkentésére, az álszent nevelés-centrikus katolikus hazugság, az önkéntes rabszolgaság fenntartására alkalmas kitalált törvény
van aki eszerint él, de soha ne ítéld el azt aki nem

egyébként meg a zeitgeist-et nézd meg ha látni akarod a világot a függöny mögött
aztán legyél hűséges, mert azt mondták...

RustySpoon (törölt) 2009.08.07. 17:48:44

Ismerek egy hasonló kapcsolatot és ott is megmagyarázhatatlan a srác viselkedése.. Próbáltam rájönni, hogy miért nem érdekli a barátnője (a kezdetekkor kicsit jobb volt), miért csak akkor tesz meg "mindent" egy hétig, mikor éppen ott akarja hagyni szegény lány. Ugyan ez a kategória mint a férjed.. szereti a csajt (gyerek még nincs), együtt vannak, általában jól érzik magukat, minden jó, de szex alig (huszonévesen!!) és gyengédségből is minimál szinten mozog a srác. A csaj aranyos, nem csúnyább az átlagnál, semmi különösebb gond nincs vele (így külső szemlélőként és sok év ismerettség után). Három éve látványosan szenvednek (kb 5-6 éve lehetnek együtt), lassan házasság lesz belőle és semmi változás.
Nekem vannak teóriáim..

1. Mérhetetlenül önző a srác. - Kihasználja a csajt (süt,főz rá), közben lehet, hogy nem csalja meg, de egyáltalán nem képes viszonozni az odaadást. Ennek lehet az az oka, hogy már egyáltalán nem vonzódik hozzá, lehet h teljesen más.. nem tudom. Csak a saját példámat tudom felhozni, ha egy nőt szeretek, akkor vonzódok is hozzá.. ha csak úgy jól megvagyunk, akkor nem feltétlen izgatja a fantáziámat.. bár lehet, hogy ettől még elkapnám néha 1-1 körre, de ezt tudjuk be az életkoromnak :)

2. A srác buzi. - Család, haverok, stb.. miatt nem meri felvállalni, berendezkedett egy kényelmes életre, ha már buziként nem akar élni, legalább minden meglegyen ami kell a szexen kívül.

3. Nem buzi, csak ilyen ember. - Nem tudom elképzelni, hogy lehet valaki ilyen.. hogy hiányozhat belőle a nők iránti szexuális vágyódás (kivéve ha 2. eset), de ettől még létezhet. Én fel tudnám falni a nőket.. de ez én vagyok. Ott kell hagyni, igazából neki sincs rád szüksége.

Úgy általában a vonzódás, gyengédség, lelki és testi törődés mentes viszony szerintem nem normális. Sok minden életbentarthatja, de az ilyet nem egymással, hanem egymás MELLETT élésnek hívják.

Konkrétan a post író kapcsolatában ha ezek nincsenek meg, akkor MI VAN RENDBEN? Az, hogy van ház, kocsi, gyerek meg kutya? Hogy felköszönt a szülinapodon és karácsonykor eljátszátok a boldog család szerepet? Azt mondod családszerető. Te nem vagy a család része? Nem veszed észre, hogy nem csak a testeddel, hanem a lelkeddel sem törődik? Nyilván látja/látta hogy szenvedsz.. nyilván tudja, hogy mi a bajod. A családjából azt szereti ami neki kényelmes.. a problémáitok megoldására viszont a kisujját sem képes mozdítani és akkora egy pöcs, hogy végignézi ahogy a kollégád kefélget.
Viszont hogy teljes legyen a kép: te még megspékelted a szerinted "egyébként" boldog családi életedet egy kis hazudozással is. Gratulálok. Értem, hogy bűntudatod van.. de minek? Miért nem oldod meg TE a helyzetet? Ülj le vele és mond meg neki a tutifrankót.. ha nem képes változtatni (amiről azt mondod meg vagy győződve) akkor meg kár szenvedni.

tomfree 2009.08.07. 17:53:38

@lifelike: Annak tartod a hűséget, aminek csak akarod, én nem itéllek el, voltam mindkét oldalon, de a legtisztább az egyenes út magaddal szemben. Azt csinál mindenki amit csak akar, sok szerencsét hozzá!
Amúgy a zeitgeist egy f@szság, csúsztatásokon alapuló összeesküvés elmélet...Ennyi erővel mondhattad volna a mátrixot is...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 17:56:00

@lifelike:

a zeitgeist egy pszichológiai kísérlet. csináltak egy filmet az ismert, tankönyvi manipulációs sablonok egymás után rakosgatásával, és azt nézték (egyetemistákon, doktoranduszokon stb) hogy mennyit hisznek el a különféle képtelenségekből. az eredmény elég megdöbbentő volt, szóval nem kell szégyellned, hogy te is beleestél.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 17:58:59

"az egész hűség dolog egy faszság, belénk nevelt erkölcsi gát, a társadalmi konfliktusok csökkentésére, az álszent nevelés-centrikus katolikus hazugság, az önkéntes rabszolgaság fenntartására alkalmas kitalált törvény"

ez a mondat kicsit önigazolásnak tűnik számomra :-)))

Cui prodest?
Vagyis: kinek érdeke a házastársi hűség fenntartása?
A katolikus egyháznak...?

lifelike 2009.08.07. 18:01:57

@elemes2: ennek nezzel utana kicsit :)
/off

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 18:09:59

@lifelike:

off
a zeitgeist-ben felhasznált manipulációs sablonok tényleg tankönyvi példák. nálunk is tanítják nagy részét, a legtöbbet marketing meg humánerőforrás órákon. a zeitgeistben szereplő "nagy igazságok" közül néhány konkrétan olyan szakterületre esik, amit jól ismerek, ezekről véletlenül tudom, hogy eszméletlen csacskaságok. de nem akarlak téged meggyőzni, csak rámutattam a sztori egy érdekes vonatkozására, ha te hinni akarsz benne, nosza. (de egyetemi vizsgákon azért ne próbálkozz a zeitgeistben szereplő pénzelmélettel mert akkora egyest kapsz rá, mint makó jeruzsálemtől.)

lifelike 2009.08.07. 18:12:51

@tomfree: jaj ezt ne
ezt valami teológus írta és az egész arról szól hogy Jézus létezését tagadó részt emeli ki (amire én nem is emlékszem), végig úgy tüntetve fel a dolgokat, hogy Jézus történeteit életével párhuzamosan írták, miközben azt még a bibliakutatók is elismerik, hogy az első (azóta apokrifnak minősített, kitiltott részeket is tartalmazó) verziója is kb. Krisztus után 400 évvel készült, és kezdetben szinte minden pápa alatt módosítottak rajta az épp aktuális igények szerint
egy aranyos legenda, mese, nem több, ha a személy létezett is, a nagy része szájhagyomány, kb. mint a rege a csodaszarvasról, annyi benne a valóság

de ne offoljunk
tiszteletben tartom a véleményeteket, ahogy titeket is, olvassatok utána eredeti forrásokban vagy nemtom

Invictus 2009.08.07. 18:15:15

Szex nélkül lehet élni (ha másképp nem, maszturbálással le lehet vezetni a feszültséget), szar kapcsolatban élni rosszabb (persze ha már szex sincs akkor főleg), mint egyedül, cölibátusban.

lifelike 2009.08.07. 18:17:06

@elemes2: :D
hagyjuk
nem ide tartozik

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 18:18:33

@lifelike:

oké :-) visszatérve a megcsalásra:
kinek érdeke a házastársi hűség fenntartása?
a katolikus egyháznak...?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 18:19:56

@Invictus:

ez nem biztos. pontosabban nőknek valószínűleg praktikusabb egyedül élni (ha egészségi állapotukat és várható életkorukat nézzük), de ugyanezen szempontokat tekintve a férfiaknak hasznosabb a házasság.

tomfree 2009.08.07. 18:23:54

@lifelike: OK, tiszteletben tartom a véleményedet, de nem értek vele egyet. A topic nem erről szól-ebben egyetértünk.
"egy aranyos legenda, mese, nem több, ha a személy létezett is, a nagy része szájhagyomány, kb. mint a rege a csodaszarvasról, annyi benne a valóság" - azért ez sértő lehet egyeseknek egy csöppet...

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2009.08.07. 18:30:10

Nem rossz írás. A nő nemcsak arra lett kitalálva, hogy főzzön, mosson, takarítson. Nem egy állat. Ott valami nem stimmel, ha a férj 1 hónapban 1-szer akarja kényszerítva lefektetni a feleséget. Lehetséges, hogy ő is máshoz járkál...

lifelike 2009.08.07. 18:30:32

@elemes2: logikus válasznak tűnik, mivel a házasság intézményének működését betonozza be, de ezt a válások száma nem támasztja alá
de továbbgondolva azt hiszem minden hatalomnak hasznos a hűségre nevelés, jelentősen és önkéntes alapon lekorlátozza a szabadságvágyat, így az irányítást is megkönnyíti
hasonló értékeknek érzem a hazafiasságot amivel meg fegyvert lehet adni sok kézbe és életét áldozza a rendszerért bárki boldogan

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 18:38:26

mondanám, hogy a katolikus egyháznak kb kétszáz éve gyakorlatilag nincsen hatalma, meg hogy néhány ritka kivételtől eltekintve a világ nemkeresztény 80%-án is elvárt a monogámia és a házastársi hűség, és különösen nehéz megmagyarázni a katolikus egyház befolyását az állatvilágra (ahol a szülőpár mindkét tagja résztvesz az utód gondozásában, a szaporodási cikluson belüli hűség megkövetelése teljesen általános), de attól tartok, hogy mire ezt átszűröd a zeitgeisten, úgysem marad belőle semmi... gondolom még nagyon fiatal vagy és ezért szoptad be gondolkodás nélkül.

lifelike 2009.08.07. 18:43:56

@tomfree: nem volt bennem ilyen szándék (egyébként mi ebben a sértő? nézzünk már szembe végre dolgokkal, vagy te tényleg azt hiszed volt valaki akit Isten szűz asszonynak nemzett, aki kézrátétellel gyógyított, a vízen járt, szíven szúrták de harmadnapra feltámadott, felment a mennybe és ott ül Isten jobbján, Szent Péter pedig a kaput nyitja a holtak lelke előtt?)

lifelike 2009.08.07. 18:51:32

@elemes2: összemosol dolgokat, tévedsz és személyeskedsz, ezzel nem tudok mit kezdeni, olvass utána az egyház, a pénzvilág és a politika kapcsolatának (napjainktól egészen a keresztesekig érdemes visszamenni)
egyébként tényleg fiatalnak érzem magam, bár 40hez közelítek nagy bánatomra
:)

lifelike 2009.08.07. 19:00:26

@elemes2: "néhány ritka kivételtől eltekintve a világ nemkeresztény 80%-án is elvárt a monogámia és a házastársi hűség"

sok lesz az a 80%
jelenleg kb. 2-2.5millárd a magukat kereszténynek vallók száma

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 19:28:29

@lifelike: ahogy mondtam :-) ha negyven felé még mindig zeitgeist hívő vagy, akkor már úgy is maradsz. fogadd együttérzésem.

wiener 2009.08.07. 19:28:33

A hűség régi, letűnt korok nemi betegségek, nem kívánt terhességek elleni találmánya volt :)

lifelike 2009.08.07. 19:33:38

@elemes2: köszönöm, ez is valami, hogy legalább együttérzésed van, ha már konkrétumaid, meggyőző érveid nincsenek is :)

a jótékony homály...
nagyban megkönnyítené a veled való vitát ha legalább láttad volna a filmet amiről beszélünk :)
kerestem neked egy feliratos verziót
video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056
hátha veszed a fáradtságot...
:)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 19:59:56

@lifelike: "meggyőző érveid nincsenek"

mint írtam, nem akarlak meggyőzni. ha neked jó így, akkor jó :-)

Bergeroth 2009.08.07. 20:03:06

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
Vagy jobbat mondok. Mi van akkor, ha csak simán leszarja a dugást, merthogy vannak annál fontosabb dolgai is. Hm?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 20:27:44

@lifelike: zavar téged, hogy nem akarlak meggyőzni...?

@Bergeroth: szóval az illető fontosabb dolgokkal foglalkozik. mennyi ideje van még hátra?

McKelek 2009.08.07. 20:30:01

@wiener: félig igazad van :)

A másik fél az anyegi oldalon van: A nöket egészen a 20. század elejéig/közepéig a férfiak a tulajdonuknak tekintették, arra voltak jók, hogy fözzenek, meg fiúutódokat hozzanak létre, akik majd örökölni fogják a családi vagyont...

McKelek 2009.08.07. 20:39:34

@elemes2: Figyu, a nönemü csimpánzok kiválasztanak egy erös hímet, nyilvánosan vele párzanak. Amikor meg nem figyel apuci, simán bevisznek egy-két gyengébb hímet a susnyásba, aztán velük is *gnak egy jót. Az állatvilágban majdnem csak a csikóhal valóban monogám.

A mai világban csak a természeti vallású, hindu, buddhista, muszlim vallásoknál megengedett a monogámia. Ök biztosan kiteszik a népesség 60%-át. A zsidóknál a férfiak félreléphetnek. A keresztények közé tartoznak ugye a mormonok, akik ugyan azt mondták, hogy felhagytak a többnejüséggel, de nézz csak körül Amerikában az ottani mormon telepeken...

A keresztény országokban meg legfeljebb "sorozatos monogámia" van (egymás után hüek az emberek több partnerhez), ahol egy átlag 30 éves embernek 3-4 partnere volt, a párban élö férfiak 70-80%-a, a nök 30-40%-a bevallottan megcsalta már legalább egyszer a partnerét.

Szóval valami nem stimmel az érveléseiddel ;)

lifelike 2009.08.07. 20:42:02

@lifelike: dehogy, halva született dolgokra ne pazarold az időt

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 20:44:17

@McKelek:

Tök sok olyan állatfajt lehet mondani, amire nem igaz, hogy "ahol a szülőpár mindkét tagja résztvesz az utód gondozásában", de miért is érdekes ez?

lifelike 2009.08.07. 20:44:33

@elemes2: mellényomtam, előző neked szólt :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 20:45:34

@lifelike: "halva született dolgokra ne pazarold az időt"

látod, megegyeztünk abban, hogy minden érv fölösleges lenne :-)

wiener 2009.08.07. 20:46:29

@elemes2: Most akkor a gondozás vagy a hűség a téma?

wiener 2009.08.07. 20:55:09

@elemes2:

"ahol a szülőpár mindkét tagja résztvesz az utód gondozásában, a szaporodási cikluson belüli hűség megkövetelése teljesen általános" Ezt írtad.
Namost akkor elég, ha a terhesség ideje alatt hűséges vagyok? Ezt mondod?

McKelek 2009.08.07. 20:55:22

@elemes2: Pl. mert Te hoztad ezt (ill. hasonló) példát? :-) A gond az érveléseddel inkább az, hogy a legtöbb állat nem ilyen, mint ahogy a többi érved is sántít egy kicsit...

wiener 2009.08.07. 20:59:29

@elemes2:

"a zeitgeistben szereplő "nagy igazságok" közül néhány konkrétan olyan szakterületre esik, amit jól ismerek, ezekről véletlenül tudom, hogy eszméletlen csacskaságok."

Erről írnál kicsit részletesebben? Milyen szakterületed van és milyen csacskaság van benne?

McKelek 2009.08.07. 21:06:46

kicsit OFF
A kereszténységet ne keverjétek bele a háromszög-kapcsolatokba...

Egy példa: 1540-ben egy bizonyos 1. Philipp hesseni gróf kötött házasságot egy Margarete von der Saale nevü hölggyel egy Philipp Melanchthon nevü református tiszteletes közremüködésével, úgy, hogy mindenki tudta, hogy a gróf elsö házassága érvényben volt. (Valószínüleg nem volt már olyan jó a szex ;) ) A fennmaradt iratok szerint Martin Luther a grófnak a házasság miatti politikai problémákra figyelmeztetett, magát a bigámiát vallásilag elfogadhatónak tekintette.

lifelike 2009.08.07. 21:16:34

@McKelek: inkább csak a kereszténység által ránk erőltetett, korunkban már eltúlzott jelentőségű idiótaságként céloztam rá :) a pornó egyébként is beszivárog az életünkbe, a mostani világrend kénytelen egyre többet nyújtani alpári örömökből az önkéntes rabszolgáknak, hogy kitolja a mostani rendszer fenntarthatóságának idejét
az elmúlt 60 évben többet változtak az elfogadott erkölcsi normák, mint előtte 2000 év alatt (a miniszoknyától a popószexig mindent szabad csak ne legyen lázadás)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:17:07

@wiener: "Namost akkor elég, ha a terhesség ideje alatt hűséges vagyok? Ezt mondod?"

nem ezt mondom. vannak állatok, ahol szaporodási ciklus a kopulációval végetér, a hím csak saját testének fehérjetartalmával járul hozzá az utódokhoz (értsd: a nőstény már a kopuláció közben megkezdi a hím elfogysztását, többnyire a fejével, mert erre nincs szükség az aktus befejezéséhez). más fajoknál, a hím, ha elég ügyes, néha el tud menekülni.

de mondjuk a kormos légykapó esetében a költés és a fiókák etetése igénybe veszi mindkét szülőt, ezért a kormos légykapó esetében a hűség már elvárás: a nőstény egyedül nem képes a fiókákat etetni -- ha a hím elhagyja, elpusztulnak. a hímnek pedig ahhoz fűződik érdeke, hogy a körülményekhez képest biztos lehessen abban: a fiókák, akikért fáradozik, tőle származnak.

Bergeroth 2009.08.07. 21:19:14

@elemes2:
Figyelj, most neked tényleg furcsa az, hogy van olyan ember, aki nagy ívben leszarja a dugást, a sexet, a nőket, a férfiakat, és simán csak él és dolgozik.
Mi olyan furcsa és érthetetlen ebben!? Nem bírom felfogni!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:19:21

@McKelek: próbáld még egyszer elolvasni, amire reagáltál.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:23:00

@Bergeroth:

érdemes különválasztani azt, amikor valaki pedálozik és emiatt nincsenek jó emberi kapcsolatai, vagy azt, amikor nem képes emberi kapcsolatokat kialakítani, és ezért temeti magát a munkájába, hobbijába.

nem furcsa, ismerek ilyen embert (az utóbbit), legalább egyet. az "ismerek" itt nem a nevét jelenti, hanem azt, hogy szoktunk beszélgetni, nem csak felszínesen. húszéves korában született.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:23:59

@wiener: lifelike már írta, hogy fölösleges.

McKelek 2009.08.07. 21:26:25

@elemes2: Ez teljesen korrekt a kormos légykapóra.

A homo sapiensnél az a helyzet, hogy azért van egy kitüntetett hímre szüksége a nönemünek, hogy hozzon ennivalót + védje meg a fizikai behatások (ellenség, többi nönemü egyed) ellen. Ezen túl nem létszükséglet, hogy a nönemü egyed csak egy hímnemü egyeddel létesítsen kapcsolatot utódok nemzésének céljából, söt, ha megnézzük az emberi szaporítószerveket, akkor látható, hogy arra találták ki a dolgokat, hogy a nök a fogamzáskor több férfival létesítsenek kapcsolatot.

Viszont a hím egyednek a hosszú vadászat és a hozzá tartozó nönemü egyedek terhessége alatt is szüksége van "lecsapolásra". Nos, ezért van az, hogy a férfiak meg nökre vadásznak ;)

wiener 2009.08.07. 21:30:54

@elemes2: Mindez mit bizonyít? Sok mindenre találunk példát pro és kontra.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:31:48

@McKelek:

biológiailag a kormos légykapó hímje is képes arra, hogy pl. a fészeképítés közben, azt a látszatot keltve, hogy különösen egyedi fűszálat keres, kisebb kitérőt tegyen és egy másik nősténnyel is párosodjon, szoktak is próbálkozni, ez többnyire kikosarazással végződik (az alkalmi szerető aligha segít majd a költésben és a fiókák etetésében), de van, hogy addig el sem jut a hím, mert konkurrenciája meggyapálja.

mgesik, de ritka, hogy egy csapodár nőstény eredményesen párosodik egy alkalmi szeretővel, majd egy másik hímmel el tudja hitetni, hogy még pártában van, és szegény balek neveli majd a másik (donjuan) fiókáit.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:32:39

@wiener: azt bizonyítja, hogy nem olvastad el, amibe belekötöttél.

wiener 2009.08.07. 21:42:57

@elemes2: Szerintem inkább azt, hogy hülye példa volt

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.07. 21:58:00

@wiener: természetesen lehet hülye a példa, de az tuti, hogy nem olvastad el :-)

McKelek 2009.08.07. 22:07:46

@elemes2: "próbáld még egyszer elolvasni, amire reagáltál."

ok, de csak holnap... alszom rá egyet, lehet, hogy akkor máshogy látom majd :)

jó éjt!

demizson bobby 2009.08.07. 22:10:30

Febb már leírtam, de látom nem olvastátok: a manusz egy látens homokos. ennyi.

McKelek 2009.08.08. 00:08:05

@elemes2: "próbáld még egyszer elolvasni, amire reagáltál. "

Megígértem, hogy ma megint elolvasom. Megtettem. A többi hozzászólásoddal egyetértek. Szerintem itt azonban valami elcsúszott, valószínüleg nem úgy értetted a mondanivalódat, ahogy hozzám megérkezett...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.08. 00:48:18

@McKelek:

azt írtam: "ahol a szülőpár mindkét tagja résztvesz az utód gondozásában, a szaporodási cikluson belüli hűség megkövetelése teljesen általános." ebben van több feltétel:

1. mindkét tagja részt vesz
2. szaporodási cikluson belül (tehát nem csak a koitusz, hanem az az utód gondozása is)
3. a hűség megkövetelése (nem pedig a hűség)

nyilván nem beszélhetünk hűségről az államalkotó fajoknál (hangya, sőt: földikutya), a háremtartó fajoknál (oroszlánfóka), speciális eseteknél (kakukk)

McKelek 2009.08.08. 02:35:33

@elemes2: Jó, ezt így értem, csak az összefüggést nem igazán a szöveg többi részével.

- a hozzászólásodban volt egy 80%, ami nekem sehogy se jön ki 80%-ra, akárhogy is gondolkodom mi lehet az
- az állatvilág ezen tulajdonságát elég általánosra sikerült beállítani, a szövegböl úgy jött ki, mintha legalábbis az állatok rendkívül nagy többsége ilyen lenne... Most, hogy árnyaltad a dolgot, és kizártad az állatok/rovarok kb. felét, már máshogy néz ki a dolog.

Viszont jelentem, a föbb kérdésekben szerintem egy nézöponton vagyunk ;)

RustySpoon (törölt) 2009.08.08. 14:55:10

Szerintem kár az állatvilággal magyarázni azt, hogy ha valaki hazudozik és sunyiban kamatyol másokkal. Van erre is megoldás: "nyitott házasság", hisz ott a partner ezt eltűri, vagy maga is hasonlóan viselkedik. Lehet lovagolni azon, hogy a házasság intézménye elavult vagy sem, de szvsz felesleges. Valakihez nem azért kell hűnek maradni, mert aláírtál egy papírt, vagy mert egy pap összeadott. Ha ezt valaki így fogja fel, akkor már eleve baj van.. Szerintem két ember akkor tud normálisan együtt élni (nevezhetjük házasságnak) ha mindkét fél képes betartani a kezdetben lefektetett normákat.. ha ez nem megy, akkor el kell válni és nem a kifogásokat keresni, hanem egy olyan párt akinek másfajta elvárásai vannak.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.08. 19:22:50

@RustySpoon:

Az állatvilág mellékvagány volt... és félszemű.

"ha mindkét fél képes betartani a kezdetben lefektetett normákat"

Ennél sokkal összetettebbnek látom a helyzetet: kevés olyan ember van, aki huszonéves korára olyan kialakult egészséges személyiséggel rendelkezik, hogy képes lesz helyesen kezelni a reá váró krízishelyzeteket. Optimista piszológusok szerint 5%, pesszimisták szerint 1%.

Annak az esélye pedig, hogy pont két ilyen ember házasodik...

Ezzel legkevésbé sem a megcsalást legalizálom, csak azt próbálom megvilágítani, hogy miért érzi úgy szinte minden házaspár, hogy erejét meghaladó próbatételekkel szembesül. Hát ezért. De a megoldás nem a megcsalás (már csak azért sem, mert nem megoldás, legfeljebb átmeneti enyhülést hoz). Hanem az, hogy pótoljuk be az elmaradást. Lehet fejlődni, különösen párkapcsolatban.

RustySpoon (törölt) 2009.08.09. 11:17:02

@elemes2: Igazad lehet.. sajnos valóban nagyon kevés ember bír olyan érzelmi intelligenciával ami egy jól működő társas kapcsolathoz szükségeltetik. Lehetne vitatkozni azon, hogy mi ennek az oka, szerintem az, hogy a gyerekek többsége rendes nevelés nélkül nő fel. Többségük és gyakran a szüleik is szanaszét vannak érzelmileg, emberileg. Nem akarok visszavágni a korábbi kommentelőknek, de régebben a keresztény erkölcsök tudták tompítani ezeket a dolgokat. Legalább meg volt a gyerek esélye, hogy belőle normális ember legyen. Kapott valami keretet, ami mentén elkezdhette az életét és ki előbb, ki utóbb maga is rájött, hogy érdemes bizonyos szabályokat betartani és a saját gyerekének is ezt a példát mutatni. Manapság nincs ilyen, a gyerek beleszületik a nagyvilágba és csak a szerencsén múlik, hogy humanoid válik-e belőle.

Igazad van, szerintem is lehet fejlődni. Ha az egyik fél érzi, hogy a másik bizonytalan adott szituációkban, esetleg nem érti mit és miért vár el tőle a másik, akkor tudja befolyásolni, nevelni a partnert, szépen megértetni a másikkal, hogy ez nem biztos, hogy jól működik, csináljuk másképp. Majd a következő 40 év dönti el, de szerintem ez az én párkapcsolatomban kicsiben végbe is ment. Hozzá kell tennem, nem voltak nagy szakadékok kettőnk gondolatmenete és elvei között, de volt egy-két dolog amiben kompromisszumot kellett kötnünk a másik javára és később, évek múlva beláttuk, hogy az adott dolog tényleg működik, jobb úgy, ahogy a másik szerette volna. Tehát igen, lehet fejlődni és egymáshoz csiszolódni! Sajnos ez nagyon nehéz, sokan félreértelmezik a dolgot, kényszerként fogják fel a kompromisszumokat és a saját "egyéniségük" megtartásáért küzdenek egy kapcsolatban.. pedig nem kell érte küzdeni, csak szépen, okosan el kell fogadtatni és ugyan úgy a másikat is megtanulni elfogadni. Ha pedig sehogy sem sikerül, akkor nem az a megoldás, hogy csinálok egy gyereket hátha jobb lesz majd alapon. Nah de ez már messze vezet..

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.09. 12:32:25

@RustySpoon:

"Nem akarok visszavágni a korábbi kommentelőknek, de régebben a keresztény erkölcsök tudták tompítani ezeket a dolgokat."

A keresztény erkölcsök igen -- a kultúrkereszténység azonban sajnos nem. Az antikereszténység és egyházellenesség éppen a kultúrkereszténység visszásságaira hivatkozva támadja a kereszténységet...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.09. 12:47:53

@RustySpoon:

A párkapcsolaton belüli fejlődésben nekem sokat segítenek Pál Feri előadásai -- persze nem az előadás, hanem az, hogy az ott hallottakat kénytelen vagyok saját életemmel szembesíteni és felismerni a lehetőséget, ahol javítani tudok. Ezért szemezgetek az előadásokból a palferi.blog.hu oldalon...

drill_ 2009.08.10. 13:37:51

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: Bocs, férfi vagyok. De ez így sokkal viccesebb lett. Tanulságos, hogy mindenki a saját maga által megformált - nyilván nagyon kidolgozott - világképből ítél mindenki mást férfiasnak vagy nőiesnek.

Ezek szerint nekem nőiesen sikerült megnyilvánulnom. Legalábbis a te "alfa" szemedben.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.10. 14:30:12

@drill_:

Nekem nem tűnt nőiesnek (az eredeti írásod).

A megcsalást is kicsit másképp látom, ahhoz képest, hogy "nincs semmilyen elfogadható alapja, mert a lényege, a kvintesszenciája a másik becsapása és nem az igényeink kielégítése mással."

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.11. 18:46:19

nem olvastam végig az összes kommentet, de ennél a történetnél súlyos kommunikációs problémák vannak. mindkét fél részéről.

nem értem, a hölgy miért ostorozza így magát. nem felmenteni akarom, de egy megcsalásról mindkét fél tehet - fele-fele arányban.

azt sem értem, hogy boldogtalan kapcsolatba miért kényszerítik bele magukat az emberek? szenvedni miért jó? egy életünk van, nem lesz másik! ezzel kell gazdálkodni!
süti beállítások módosítása