Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Másfél éve ismertem meg Benit.Csak egy "ártatlan kis" egyéjszakás kalandnak indult, amikor elmesélte nekem hogy 8 éve párkapcsolatban él, akkor abban a pillanatban ki szerettem volna esni az autóból és csak egyre az járt az eszembe h bármennyire is tetszik, nem kellene megtenni vele...de megtörtént.

Aztán folyamatosan feljárt a kávézóba, ahol dolgoztam, egyszer felajánlotta h hazavisz autóval és én persze igent mondtam rá.Akkor kezdődött. Arról beszélt hogy szeretne még velem találkozni, először csak tiltakozni tudtam ellene , majd felötlött bennem hogy miért is ne, hisz én szeretem a kalandos életet.Éppen akkor kavarodtam ki egy eléggé izzasztó és fájdalmas kapcsolatból...és hát belecsöppentem egy másikba és minden percét élveztem. De ugyanakkor féltem, leginkább attól hogy megszeretem őt.Így történt.

Hónapokig játszottam a szerető szerepkörét, éreztem nekem több kell de nem lehetett és most már ki tudom mondani hogy őt csak a sex terén érdekeltem. Aztán ahogy egyre inkább kezdett rájönni, hogy szeretem, annál inkább távolodott tőlem.Sorra maradtak el a napi többszöri telefonhívogatások, a titkos találkák.Aztán ahogy újra és újra felbukkant az életemben, nem tudtam ellenállni neki pedig akkor már szerettem volna.Titokban mindig eldöntöttem h a magam ura leszek.

Aztán munkahelyet váltottam és így egyre ritkábban futtunk össze. Pár hónap elteltével találkoztunk újra, nem tudtam a szemébe nézni féltem h újra a régi lesz minden, a félelmem beigazolódott. Nem sokkal később lakhelyet váltottam kiköltöztem Budapestre nem csak őmiatta, hanem jobb kereseti lehetőség reményében.Amikor először hazautaztam, megtudta hogy otthon vagyok és elkérte egy közös barátunktól a telefonszámomat.De én megelőztem őt, ugyanis fel kellett hívnom hogy megkérdezzem tőle valaki másnak a számát és csak az ővét tudtam fejből.

Ahogy megtudtam tőle amiért hívtam, le akartam csapni a telefont de ő beszélni kezdett és találkozni akart. Találkoztunk. Több órán keresztül beszélgettünk. Minden nap találkoztunk amíg otthon voltam, persze csak az éjjeli órákban.Felajánlotta, hogy kiköltözhetne ő is hozzám és élhetnénk együtt.Akkor éppen szünetelt a kapcsolata a barátnőjével. Aztán én visszajöttem, és velem együtt a gondolat is szertefoszlott. Azóta is többször jártam haza, alig várja hogy találkozzunk ilyenkor.

Minden este chatelünk,és egyre gyakrabban írja azt hogy hiányzom neki, hogy látni szeretne és mikor leszek újra otthon sokat gondol rám.A tegnap este rákérdeztem hogy milyen neki így, hogy két nő van az életében. A válasz az volt hogy jó, csak az a rossz hogy az egyikkel nagyon keveset van. Ledöbbentem, igazán nem tudtam mit írjak vagy hogy ilyenkor mi lenne az ideális, amit érezni kell. Persze örültem neki és mégsem. Most tervezgeti hogy kijön hozzám elöször csak látogatóba, aztán elválik hogy hogyan tovább.

Szeretem őt és most már érzem hogy nekem ő kell minden hibájával és ha csak az árán lehet hogy mással is "meg kell osztanom őt," hát legyen.Persze titokban arra vágyom, hogy egyszer majd engem választ és nem kell már többet várakoznom.

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés szerelmi háromszög férficsal

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr861292153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.06. 11:17:38

"A tegnap este rákérdeztem hogy milyen neki így, hogy két nő van az életében. A válasz az volt hogy jó, csak az a rossz hogy az egyikkel nagyon keveset van. " hoppá! hoppá!

AzHofi 2009.08.06. 13:46:22

Olyan létezik, hogy egy férfi két nővel él? Ugyanabban a lakásban, ugyanabban a (jó nagy) ágyban, satöbbi, és a nők is szeretik egymást, nem csak a férfi pénisz/pénztárca mérete tartja össze a hármat?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.08.06. 13:50:13

innen egy valaki hiányzik
a 4. személy, aki lehet:
- egy őrült, aki lefejezi mindhármat
- akibe a pasi igazán beleszeret és otthagyja bús picsába a másik kettőt
- Columbo hadnagy

Burgermeister 2009.08.06. 13:53:48

Szivesen megismerkednék Veled. Kevés az ilyen nő aki ennyire belátó és megértő. Sajnos sokan járnak ebben a cipőben, ismerek jópárat. Őrlődnek, kikikacsintgatnak amikor besokalnak, belázadnak, vagy hogy is mondják. Aztán elfogadják ezt a helyzetet. És másnál vogasztalódnak....aztán visszasonfordálnak. És kezdődik minden újra és újra.

Burgermeister 2009.08.06. 13:55:28

@AzHofi: persze, van. Keress rá a neten...volt erről anno egy cikksorozat a nők lapjában. Volt vagy 5-6 gyerek is a 2nőtől.

bébarabás 2009.08.06. 14:08:21

@AzHofi: persze, a muzulmánoknál ez bevett szokás, csak itt vagyunk ilyen fene civilizáltak.

Szájhar Mónika 2009.08.06. 14:12:09

olyan szép volt ez a történet, hogy könnybe lábadt a fülem
"... igazán nem tudtam mit írjak vagy hogy ilyenkor mi lenne az ideális, amit érezni kell." :D szerintem erős késztetést egy konnektor belsejének puszta kézzel történő izgatására
"Titokban mindig eldöntöttem h a magam ura leszek. " ...őőő, most akkor a szponzorod (is) ez a rendkívül korrekt, szimpatikus úriember?
és végül: ezt minek leírni? Mindenki azt kapja, amit szeretne (érdemel).

Bellagio 2009.08.06. 14:14:50

Pultoslanyokat baszni jo. De ne akarjanak tobbet.

georg 48 2009.08.06. 14:20:09

Szóval! Egyéjszakás kalandnak indult, pedig én többre vágytam. Nem akartam járni vele, de aztán jártam. Nem is akartam szerelmes lenni beléje, de a végén az lettem. Ugyan nem akartam dugni vele, de dugtunk. Nem akartam, hogy elkérjem a kulcscsomóját, de elkértem. Eszem ágában sem volt, hogyodaköltözzön, de odaköltözött. Én nem akartam elköltözni, de elköltöztem. Azt sem akartam, hogy mással dugjon, de dugott. Azt sem akartam, hogy nyaljam a valagát, de nyalom. Nem akartam azt sem, hogy ekkora baromságot írjak, de írtam. Jó hülyének lenni? Jó. Pedig nem akart.
Szóval ritkán olvasok ekkora ökörséget.

Szájhar Mónika 2009.08.06. 14:23:48

@georg 48: :) nem gondoltam, hogy jót írsz, de megtetted
és mégvalami:
"Persze titokban arra vágyom, hogy egyszer majd engem választ és nem kell már többet várakoznom." - Ennek az esélye a 0%-hoz konvergál.

Leona15 2009.08.06. 14:35:12

ne légy partnerfüggő,mert egyedül is és értékes ember vagy

Dezsőjóska 2009.08.06. 14:42:47

@georg 48: Ott a pont. És az illető választópolgár.

IndaMuncher 2009.08.06. 14:51:33

A szex-et sex-nek írni büntetendő kéne, hogy legyen. Brrrr.

Factori[an] 2009.08.06. 14:55:17

Az élet tesztje!!!
Teszteld magad és jöjj rá mire van még szükséged az életben:
lifetest.uw.hu

nick: 2009.08.06. 15:03:01

ezt a f@szt!...
(már elnézést a stílusért, de az)

Szájhar Mónika 2009.08.06. 15:04:31

@F.house: akkor már szeksz...

@123456789asdfghjkl: neked meg azt kívánom, hogy így nézzen ki a gyermeked mesekönyve, majd ez legyen az első (és utolsó) szó, amit kimond

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.08.06. 15:04:42

@123456789asdfghjkl: A kedves jó édes kurva anyád hogy van?

A témához:
A postoló beszélgessen el a faszival a családalapításról. Ha jól vettem ki a szavakból, akkor a másik nőtől még nincs gyerek. Ez lehet egy olyan pont, amivel ki lehetne kényszeríteni, hogy ott hagyja a másikat végleg. Ha eddig nem akartak gyereket, annak komoly oka lehet. Ha viszont a faszi elzárkózik a témától és esetleg megilyed, akkor téged fog békén hagyni.

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.08.06. 15:12:25

doglj meg baszas kozbe te nyeremenyjatokos fasztarisznya

KCB 2009.08.06. 15:13:03

Mindenki pótolható, te is, ő is. Fölösleges egymáson lógnotok. Megjöhetne az eszed. Ha pedig még is téged választ mi a garancia hogy nem fog nálad is félrekefélni? És akkor te mit éreznél a másik csaj iránt? Ezen elgondolkodhatnál...

KCB 2009.08.06. 15:13:55

De ha ragaszkodsz az elveidhez akkor gyere dugjál velem is, nekem is van barátnőm!

mzfz1234 2009.08.06. 15:17:03

Hasonló a szituáció, de én már hiába küzdök.

avalasz42.blog.hu

mzfz1234 2009.08.06. 15:21:08

@Kerek Perec:
Hidd el, nem lehet pótolni. Csak elfedni, betömni, helyettesíteni. Szex terén még akár igazad is lehet, de reménykedjünk hogy nem a kukipuni miatt lesz valaki szerethető és egyedi.

Artie 2009.08.06. 15:43:11

@Dezsőjóska: Szerinted mér' pultos? Elég megnézni a hejes irását, talán a 6 általános megvan, négy első meg két második.

Artie 2009.08.06. 15:44:47

@Szájhar Mónika: Na, te sem láttál még belülről helyesírási szabályzatot. Szexnek kell írni, és kész. Hülyeség, nem hülyeség, ez a szabály.

A "kompjútert" is komputernek kell írni, mert a nagyokosok szerint az a fonetikus átírás. érdekes, én sosem mondtam még azt, hogy "komputer"...

illegális 2009.08.06. 15:48:24

Használ Téged. És ugye (ki)használni csak azt lehet, aki hagyja. Addig lesz így, amíg csirke vagy továbblépni, kedves Veréb...

Bagoly...

*Sosi* 2009.08.06. 16:06:55

Jézus Mária. Ez volt az első szavam.

1. Élvezi azt hogy a b.nője mellett te is ott vagy mint fix szexuális partner csókolom, miért akarna csak téged, ha most egyből megkap kettőt? Jaj mert minden pasi monogám meg tisztességes a lelkében, ő meg csak egy szegény megtévelyedett kisfiú aki azért majd rájön, hogy a te szőke herceged akar lenni? Ne már.
2. SZERTINTED EZ A SZERELEM? EZ A PASI SZERET MEG TISZTEL TÉGED?

Annyira szörnyen bosszantó ez a sztori hogy azt kell mondjam amit amúgy szebben fogalmaznék meg: Jó hülye vagy és meg is érdemled, ne is keressél kifogásokat, azzal történik ilyen aki van annyira degenerált hogy szerinte ez egy könnyfakasztó love sztori, pedig nem az csak egy szánalmas helyzet amiben agyba főbe aláz téged a faszi, de mondom, megérdemled mert hagyod -> egyenesen következik hogy minden rinyálás a helyzet miatt elképesztően felesleges mert nem lehet érte sajnálni.

A szerelem piszok, mert nem válogat, de van józan ész is, túllépsz a fájdalmon és csókolom-.

Joc 2009.08.06. 16:08:02

HP vagy, és ez nagyon szomorú. Te komolyan gondolod, hogy egyszer őt megkapod? Soha sem lesz a tiéd, csak játszik veled, mindig elhúzza előtted a mézesmadzagot, te meg mint a pulikutya követed. Megérdemled a sorsodat.

pazola 2009.08.06. 16:23:05

Telefonszamot! A sex miatt h lehet kerni az o"ve't?

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.08.06. 16:35:24

kedves posztíró,

jó az neked, ha második / szeretőből ápgrédelnek első / barátnővé, de ugyanúgy marad minden? jó az neked, ha nem veled csalnak, hanem téged csalnak meg? jó az neked, ha a megcsalásnak már nem a tárgya, hanem az alanya leszel?

nem? és még mindig úgy gondolod, hogy te ezt az ember elfogadod minden hibájával, még úgy is, hogy osztozni kell rajta? akkor ne csodálkozz, ha egyszercsak gyerektartási végzést kap a csávód a bíróságtól, vagy fertőző betegséggel kötsz ki a nőgyógyászaton.

kedves posztíró, neked romantikus ostobaságokkal tömték tele a fejed. a csávó nem fog téged választani, de ha mégis, akkor az életed szerencsétlensége lesz. most dobd ki, amíg nem késő, és keress olyan embert, aki szeret, tisztel és becsül téged, mert ez a csávó nem azt teszi, hanem csak egy ostoba, akármelyik pillanatban dugható melléklyuknak néz. te pedig nem vagy az.

ja, és ez nem szerelem. szerelem az, amikor két ember őszintén tiszteli, szereti és becsüli egymást. úgyhogy ne hazudd magadnak azt, hogy ez szerelem, mert itt kölcsönösségről szó sincs, csak arról, hogy a csávónak jól esik két nőt dugni.

Igazság Atyja 2009.08.06. 16:39:26

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "hanem csak egy ostoba, akármelyik pillanatban dugható melléklyuknak néz. te pedig nem vagy az."

Dehogynem az - sajnos. Egyebebkben teljesen igaz, amit leírtál.

mzfz1234 2009.08.06. 16:42:09

1000 ből 999 férfi nem választaná. Mert van neki egy biztonságos kapcsolata, egy partnere, akire számíthat.
Én viszont a másikat választottam. Kiléptem a kapcsolatból, mert értékesnek tartottam, és többnek mint a barátnőmet, és mert sokmindehez hozzásegített. Megértettem sok dolgot amit addig nem, és rájöttem, hogy rossz döntést hoztam. Nem a megfelelő lányt választottam. Túl későn, sajnos nem volt olyan megértő és türelmes mint a cikk írója. Játszottam vele, de elege lett, és utál, és dühös. És nem tudom meggyőzni.

fehérsrác 2009.08.06. 16:42:17

Igen...ha szar is, de legalább VAN. Sztem ha az ember saját magával szemben ilyen szintű önzöséget enged meg, akkó ne csodálkozzon azon, hogy ennek hátulütője lesz.

Bellagio 2009.08.06. 16:45:45

@fehérsrác:

"ha szar is de legalabb van"?

Na ez az a gondolkodasmod ami miatt a nok tobbseget a majmokhoz szoktak hasonlitani, ugyanis a majom nem engedi el az elozo liant, amig meg nem fogta a kovetkezot.

McKelek 2009.08.06. 16:53:26

Az egyik volt barátnöm nagymamája mondta, hogy jobb egy igazi jó fél pasi, mint egy egész rossz...

attila1 (törölt) 2009.08.06. 16:54:32

nagyon röviden: azt kapod amit érdemelsz. Ennyi. Senki nem fog érte sajnálni. Még akkor sem, ha közzé teszed a neten.

még egy: ha még egyszer valaki sexnek írja a szexet, arra ráuszítok két eukaliptusz hiánytól félőrült koalát.

=Daniken= 2009.08.06. 16:56:18

Kedves levélíró, nagyon pofára fogsz este, borítékolom.
Pár ébresztő kérdés:
Szerinted miért van az, hogy még nem szakított?
Szerinted miért nem mozdul már most?
Szerinted miért csak "otthon" találkoztok? (csak mert aki számít neked, azért simán elautózik az ember, vagy utazik több száz km-t is hétvégente, ha kell.
Nem is ismered ezt az embert, mert még sosem éltél vele.
Ha ezekre a kérdésekre a válasz(nem körítés meg magyarázkodás) igen vagy nem..vagyis negatív, akkor nullázd a sztorit.semmit sem veszítesz.

=Daniken= 2009.08.06. 16:57:06

@=Daniken=: Bocs, pofára fogsz esni.nem csak "este":-)

:-(

McKelek 2009.08.06. 16:58:59

Szerintem pont ilyen esetekre kellene bevezetni a többnejüséget.

Sokan nem kérnek ilyenböl, de ha másnak nem ártanak vele, akkor miért is kell tiltani??
Legalább nem kellene hazudozni + valószínüleg kevesebb elhagyott gyerek lenne.

Ja, mielött valaki nekem esik, hogy milyen dolog ez, jobb, ha tisztázzuk, hogy még a katolikus egyház is csak a 900-as évektöl tiltja a poligámiát, de pl. Luthernek semmi kivetnivalója nem volt ellene.

Regnum Marianum 2009.08.06. 17:24:50

Azt hiszem ez volt az utolsó bejegyzés, amit elolvastam itt ezen a blogon. Szörnyű, milyen undorító emberek vannak.

vörösbor(de)minőségi 2009.08.06. 18:14:21

@georg 48: 5 plusz 1 csillag-a többi szájtépés.gratula

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.06. 18:41:36

"Persze titokban arra vágyom, hogy egyszer majd engem választ és nem kell már többet várakoznom."

Minden szerető erre vágyik titokban. Aztán sose választják őket, soha.

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.06. 18:43:47

@McKelek: szerintem sincs benne semmi kivetnivaló. Ha annak a 3 együtt élőnek megfelel együtt úgy, ahogy van, kinek mi köze a boldogságukhoz?

Zelefánt 2009.08.06. 19:36:30

Nem annyira ide tartozik, de....
Már alaphelyzetben ott akadtam el (ki), hogy sohasem értettem, hogyan lehet valakinek annyi szabadideje, hogy egy stabil, együttélős kapcsolat mellett még kurvákat hajhásszon, hurcolássza őket ide-oda a lebukás konkrét veszélye nélkül.
(Nekem például sohasem volt; egyszer próbálkoztam, az igaz, s majdnem rajtavesztettem, a körülmények olyasféle kedvezőtlen összejátszása folytán, amelyek csak egy matematika/elméleti fizika-szakdolgozat -- vagy egy filmvígjáték-forgatókönyv -- alapjául szolgálhatnának.)
Jó, jó, tudom hogy vannak gazdag köcsögök, akik sohasem dolgoznak, meg cirkáló "üzletemberek", meg felsőbb vezetők, akiket soha senki sem számoltat el az idejével, de valahol mégis ki kellene lógnia annak a bizonyos ló...lábnak.
Igaz, vannak olyan méretű bankszámlák, amelyek ezt a fentebb említett lószerszámot bőven kitakarják a képből.
Tehát a csórók és szerencsétlenek -- mint én is -- az efféle az izgalomból újfent kimaradnak.
A világ igazságtalan, de legalább a nejem boldog.
(Vagy mégsem...?)

Wallstreetbull 2009.08.06. 19:58:56

Miazmár hogy "kiköltöztem Budapestre"?

psmith 2009.08.06. 20:33:30

@Zelefánt: a nejed azért boldog, mert ismeri a poszt férfi főszereplőjét.

psmith 2009.08.06. 20:35:04

@Wallstreetbull: az azt jelenti, mikor valaki nem Budapesten lakik, de később kiköltözik oda.

Wallstreetbull 2009.08.06. 21:08:02

@psmith: Jó, oké, de én se mondom azt hogy "kiköltözöm" Egerbe vagy akármi. Azt se mondanám hogy "leköltözöm" Szolnokra, Nadehogy valaki azt mondja, hogy ő "leköltözik Budapestre", bicskanyitogató:)))

2009.08.06. 21:08:46

@georg 48: 10/10-es komment.

@McKelek: És hány éves volt a nagymami? Az ilyen az nem 'igaz jó fél pasi', hanem egy rakás ... Az.

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.06. 21:31:05

@Wallstreetbull: olyasmi, mint amikor mi azt mondjuk, hogy "kiköltözöm Bécsbe", vagy "kiköltözöm Párizsba". Én ebből a "kiköltözöm"ből arra következtetek, hogy egy határon túli magyar csaj írhatta a posztot.

Cica7 2009.08.07. 08:32:57

Ez az állapot addig tart, amíg az egyik nő meg nem unja a háromszöget.
Mindig a nő dönt.
El lehet szenvedni elég sokáig, de akiben több a büszkeség, abban csak felülkerekedik az emberi méltóság és kilép a lábtörlő szerepből.
Ne felejtsük el, hogy a barátnő is egy lábtörlő, vagy nem?

Bellagio 2009.08.07. 08:58:09

@Cica7:

"Mindig a no dont." - csak dontenenek hamarabb, vagy valtoznanak szex utan pizzava :)

Madpapa 2009.08.07. 09:11:44

amíg a szubjektivitás elnyomja a racionális énjét a hölgynek, addig úgyis kúrni fogják. ennyi. kibaszottul leszarja, hogy itt bárki bármit is ír neki. pont.

Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.08.07. 10:44:38

És hol marad ilyenkor a tartás??? A posztolóban nincs büszkeség???????...jaj...

KR_ 2009.08.07. 13:28:10

ha megkérdezhetem: hány éves a csaj?
és hány éves a pasi?

Mert erre vannak elméletek...

McKelek 2009.08.07. 17:13:09

@AntiChrist: Az akkori barátnöm 23 volt, a nagymamáját nem tudom :) De ahogy a családot ismerem, egyikük sem 20 éves kora elött szült...

A leírtak alapján a pasi lehetett egy nagy rakás sz*r is, de az is elöfordulhat, hogy egyszerüen rosszul érezte magát a börében, más helyzetben (pl. ha nem kellene titkolóznia) máshogy viselkedne.

McKelek 2009.08.07. 17:17:03

@Regnum Marianum: Én mostanában olvastam az Ószövetséget. Sokkal durvább dolgok voltak benne. Pl. Lót akarta kölcsönadni a lányait egy kicsit paráználkodni, ami nagyon tetszhetett Istennek, mert megmentette a családot a tüzhaláltól. Hálából mindkét lány terhes lett a részeg apucitól ;)

Maui Wowee 2009.08.07. 22:09:48

ezt rossz olvasni , már bocsánat és elnézést kérek az írótól.
Lehetne kicsit hatarozottabnak lenni az életben? Lehetne :-)
Az ég szerelmére, valaki írta, mindenki azt kap amit a kis fürtös fejében elgondolt magának. Ha neked ez a vágyad, egy ilyen kapcsolat, és az egyadban egy szabad, független férfivel való kapcsolatnak az esélye (tudom hosszú szókapcsolat, de hátha) még fel sem merül, bele sem gondoltál, akkor bezony ez lesz a kis sorsod, majd lehet sírni, ha öt év után megun és jól otthagy.
Szóval, ha nem akarsz házasságot, gyereket, családot, akkor marad ez.
Ajánlásom: jól faképnél hagyni a pasat és másfelé nézni. Lehet, hogy hamarosan a másik irányből jön feléd az Ő.
süti beállítások módosítása