Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Az én történetem kicsit más, mint az átlagos megcsalós sztorik. Huszonhárom éves vagyok, lány.

Nos, 2005 márciusában jöttem össze egy nagyon kedves fiúval. Sokat adott a külsejére, jó megjelenésű, társasági, művelt, és mindemellett humoros emberként ismertem meg.

Kapcsolatunk elején kiderült, hogy alvászavarokkal küszködik: az éjszaka közepén rendszeresen ébren találtam, ha felkeltem apróságokért, reggelente pedig már –saját bevallása szerint- órák óta feküdt mellettem álmatlanul. Unszolásomra orvoshoz ment, aki pszichológushoz küldte. Lassanként nagyjából rendbe jött a probléma, ám egyre többször kezdett kimaradozni a nap folyamán, távolléteire pedig mondvacsinált, zavart válaszokat adott. Egy éjjel, mikor mosdóba mentem pedig a konyhakövön aludt, ollóval a kezében. Abszurd, tudom, és igazán megijesztett. Felkeltettem, átkísértem az ágyba, de nem akartam szóbahozni azt a dolgot előtte. Végül szinte el is felejtettem.

A kimaradozások pedig egyre sűrűbben követték egymást, rettenetesen aggasztott. Beszéltem édesanyámmal, aki konzervatív neveltetése végett azt szerette volna, ha összeházasodunk. Hisz szép pár vagyunk mi ketten, a zavartságomról tudomást sem vett. Mikor úgy vettem észre, a különös távollétek ritkulnak, megemlítettem neki is anyám ötletét. Meglepődve tapasztaltam, hogy kifejezetten örül neki. A szexuális életünket katasztrófaként jellemezném.

Úgy döntöttem, a komolyabb lépések (eljegyzés, esküvő stb.) előtt kis magánnyomozásba kezdek, biztos, ami biztos alapon. A telefonjában egy sms-t találtam, szóról szóra emlékszem a szövegére: „Holnap éjjel lehetnénk megint együtt? Tudod, a múltkor nagyon zavarban voltam, ezért nem ment a dolog, remélem nem haragszol. Üdv: Fecó” Nos, rettenetes volt belegondolnom, hogy a leendő hitvesem esetleg a férfiakhoz vonzódik, netán meg is csalt már, és igazamat látszott alátámasztani, mikor a laptopján vizsgálódva különböző képeket találtam meztelen férfiakról. Mivel nem tartom magam átlagos nőnek, úgy gondoltam, stílusosan vágok vissza, és mentem a büszkeségem. Felkerestem egyik kollégáját, akit már ismertem látásból korábban, kikezdtem vele, és lefeküdtünk. Csak hogy stílusosan vágjak vissza. Nem történt semmi a következő egy hónapban, afféle ütőkártyaként tartottam magamban a dolgot, de folyamatosan figyeltem kedvesemet.

Egyszer csak megkérte a kezemet, igent mondtam, hogy hatásosabb legyen a lelepleződése. Közben már megőrjített a titkolózás, és a tudat, hogy aki nappal engem simogat, éjjel egy férfit. De úgy éreztem, a legjobban így jövök ki a dolgokból. Gyakran célozgattam olyasmikre, hogy ha biszexuális lenne, nekem bevallhatná, nem haragudnék. Nem látszott rajta semmi különös. Egy kisebb vitánk veszekedéssé fajult, majd a fejéhez vágtam, hogy ha te a Fecóval, én a Tamással. Ekkor elhallgatott és bámult rám. Kérte, hogy fejtsem ki. Elmondtam neki mindent, amit addig észrevenni véltem. Elmondta, hogy Fecó egy kollégája, akivel éjszakai műszakban szokott dolgozni, de a múltkor a volt barátnőjéről faggatta, és nagyon zavarba hozta vele. A meztelenképek pedig szerinte gusztustalanok, de egyedi ajándékot szeretett volna készíteni a húgának születésnapjára belőlük. Naptárt, azt hiszem. Én pedig egy utolsó hülye kurva vagyok, amiért ennyi eszem nincsen, hogy kérdezzek, és hogy ő ezért nem tudott aludni, mert a gondolat bántotta, miszerint megcsalom. Meg hogy nagyon szeret, de soha többet nem akar látni. Azóta nem beszéltünk. Összepakolt, és elment, én pedig képtelen vagyok újra normális kapcsolatot kezdeni bárkivel is.


Nos, ennyi lenne.

Üdvözlettel: Rita

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal férficsal

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr111239952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2009.07.11. 10:08:37

A húgának készít naptárt.:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
A stílusos visszavágást inkább nem kommentálnám, az ollós sztorit viszont még mindig nem értem, pedig azt hittem, az lesz a csattanó a végén. Vagy az csak hangulati elemnek kellett?:)

Passembly 2009.07.11. 10:11:10

Ez kaotikus. Félek, hogy van egy rakat elhallgatott infó.

kacorka 2009.07.11. 10:29:22

@Kytia: Nem lehet, hogy az ollóval vagdosta a pucér pasi képeket a naptárhoz?? :)

T1GRIS 2009.07.11. 10:50:28

Hümm, hümm, hol is kezdjük?
- Javaslataim Dionüszosznak: több dohányt a zöldhöz vagy megbízhatóbb beszerzési forrást vagy ne igyál előtte, mert ez nagyon bad trip lehetett; borongós-szorongós.

- Örömhír minden kedves kommentelőnek: új díjat alapítottam, a jövőben hetenként egy szerencsés megcsalt/megcsaló elnyerheti a Stílusos Visszavágás Díját! E rangos elismerést egy díszes oklevél formájában Hajas László fogja átadni.

- (OFF) "Beszéltem édesanyámmal, aki konzervatív neveltetése végett azt szerette volna, ha összeházasodunk." Végett/miatt keverése - gyakori nyelvhelyességi hiba: a végett azt jelenti, valami ÉRDEKÉBEN (ált. van egy cselekvés és annak egy későbbi célja). A miatt pedig, hogy VALAMIBŐL KIFOLYÓLAG (van egy már létező ok és annak egy következménye). Mivel édesanyád nem azért szerette volna, hogy összeházasodjatok, hogy ezáltal az ő neveltetése konzervatívvá váljék, ezért itt a helyes a "miatt". Példa a végettre: a helyzet rendezése végett a felek tárgyalóasztalhoz ültek.

S0und 2009.07.11. 14:05:09

Hát kedves postíró, el kell hogy keserítselek. Ugyanis az exednek igaza van. Járt az agyad, jöttek a hülye teóriák, csak arra voltál képtelen, hogy megkérdezd tőle hogy mi az igazság. Sokkal jobb volt úgy élni hónapokig, hogy ez események a te ~beteg elgondolásod szerint történnek. Meg ott van a félrekefélős bünti, ahahah. Tamásnak legalább volt egy jó napja.

A másik ami számomra teljesen érthetetlen ebbe a történetbe. Szar a szex vele, de azért hozzá mennél. Wat? Egy egészséges boldog kapcsolatban fontos szerepe van a jó szexnek. Mennyire lett volna majd boldog a házaséletettek az elkövetkező 30 évben? Minuszból indítani az egészet, hmmm, okos!

maydayray 2009.07.11. 16:13:56

MNK, asszem itt ez a megfelelő kifejezés, ugye?
egyébként láttam már ilyen naptárt, nőkollégámnak csinálta egy ismerőse, nemtom férfi vagy nő volt-e, de ilyen létezik. ha már a cosmo nem ad ki ilyet.

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.11. 16:17:48

"Felkerestem egyik kollégáját, akit már ismertem látásból korábban, kikezdtem vele, és lefeküdtünk. Csak hogy stílusosan vágjak vissza."

-ez nagyon stilusos volt :)
kamu, sztori.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.11. 16:22:01

Hülyepicsa miért is ne illene a zugbuzi szépfiúhoz? Egy pár.

mbazs 2009.07.11. 16:34:47

Szerintem buzi a csóka, vagy minimum biszex. Legalábbis a leírt dolgok alapján.

"Holnap éjjel lehetnénk megint együtt?"
A Fecó sms-e, na aki ezt meg tudja magyarázni, annak tényleges elismerésem.

A pasis naptár pedig egy újabb ilyen dolog. A két esemény (Fecó és a naptár) külön-külön bekövetkezésének valószínűsége heteró személynél kb. 5%, a kettő együtt KURVA GYANÚS.

Az, amiket pedig mondott magyarázatképpen, nem tudom elfogadni.

Hogy miért? Azért, mert ezt ismerem. Én is bi vagyok, és én is ilyen kurva jó és abszolút logikusnak tűnő magyarázatokat tudok kitalálni. Akárkit át lehet baszni ilyenekkel... Csak előre ki kell tervelni, jól át kell gondolni. Minden eshetőségre egy frappáns mondat, egy gyors, de magabiztos válasz.
Ártatlan arc, szerény, de logikusnak tűnő magyarázat, csipetnyi bűntudat generálása a másikban valami sértődött félmondat segítségével, és hopp, máris megvan a siker. Az embereket marha könnyű manipulálni - persze csak azokat, akik erre nincsenek profi módon felkészítve. De én azt gondolom, hogy a legtöbb átlagember nem CIA titkosügynök.

Ennyi. Szép napot.

xofi-extravaganja · http://www.extravaganja.hu/ 2009.07.11. 16:40:15

bocs Rita, de Te már akkor sem tudtál normális kapcsolatot kezdeni valakivel, amikor Vele voltál. szarszex, nembeszél, mássalkúr... nem szeretném beleélni magam a szituba. ja, és stílus - ha már stílus, akkor Tamarával, a húgával, vagy bármely más csajjal, az visszavágás lehetett volna, nem gondolod?

RaszP. 2009.07.11. 16:52:13

szerintem is fake, de amúgy MNK.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2009.07.11. 16:57:12

HAHAHAHAHAHHA:D:D::D:D::D
Nem rossz. tuti fotósopp:D

sertésmájkrém 2009.07.11. 17:06:59

Ez nagyon szar :) Ordít róla, hogy vmi paródiakísérlet, a kérdés csak az, hogy Dionüszosz kamuzta össze, vagy valaki most azon röhög, hogy minden szart betesznek ebbe a blogba, amit elküld.

Na, mit nyertem?

liza (törölt) 2009.07.11. 17:11:04

Hát te érdekes egy nő vagy !! A pasi totál meleg, ez símán lejön az smsből is. ohh nem látsz?? most nyomozz utána! tuti boldog párkapcsiban él a pasijával.

nemuccaszoc 2009.07.11. 17:19:07

Ez a kapcsolat ott bűzlött először, hogy magánnyomozni kezdtél.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.07.11. 17:20:42

Miért akar valaki hozzámenni ahoz, ahivel vacak a szex??? Out of memory.

gergel 2009.07.11. 17:35:04

elég nagy kamu ez a blog

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.07.11. 17:36:55

NSFW
Most vagy olyan ronda vagy, mint a múmiabosszúja, vagy olyan hülye vagy mint a tök.

Dr. Panasz Muki 2009.07.11. 17:47:26

Én se értem, ha rossz a szex valakivel, néhány alkalom után csak szóba kellene hozni, nem? Ha meg tartósan probléma van, akkor azt a kapcsolatot miért kell erőltetni?
Ha meleg a pasi, akkor az mindent megmagyaráz.
Nem értem miért kell "visszavágni", megalázni valakit.
Ha nem jó, el kell engedni.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.11. 17:48:21

Hát tényleg egy hülye kurva vagy.

ohmyFgod 2009.07.11. 17:49:37

Ez egy ritka hülye picsa. Amúgy hogy lehet együtt lenni valakival, akivel szar az ágyban???????????? Hacsak nem érdekből, így már mindjárt világos.

Mekkora lenne, ha a végén kiderülne, hogy tényleg fatális véletlenek történtek, és a csávó nem is meleg :DDDD. De örülnék neki!

viktor134 2009.07.11. 17:51:47

rita, te egy olcsó ribi vagy. :D

hurvinyek 2009.07.11. 17:57:55

Tré az egész, annyit sem ér, hogy próbálgassuk megfejteni.

Yvette / Babacool 2009.07.11. 18:00:53

Szánalomhimalája az egész sztori
kezdve a manipuláción át a nyomozáson keresztül a provokációdig.
Edd meg amit főztél , és tanulj belőle, ha fosol utána!

ARK-9 (törölt) 2009.07.11. 18:12:34

Kirúgni a tetves buzi állatot!

Ombucmano 2009.07.11. 18:38:53

Kedves Rita,
keresem a stílust a soraidban de nem találom. Hogyan lenne stílusos lefeküdni buta bosszúból egy kollégájával?Magadat nevettetted ki, de csúnyán.Szégyeld magad! Ilyet csak az olcsó lotyók tesznek. Hol van az önbecsülésed? Ha mindenben ilyen ostoba vagy nem csodálom,hogy buzi lett a srácból. Egy percet sem töltenék el veled.

Hepehupp 2009.07.11. 18:40:19

Kiscsibém!

Stílusos maximum akkor lettél volna, ha nem a Tamással, hanem a Tamarával csalod meg.

SoBe 2009.07.11. 18:53:25

Az a nő, akinek édes a bosszú, különösen ilyen módon, az egy ótvaros, értéktelen, büdös ringyó. És persze sötét, mint a kasu cukorka !

Köteles Carradine 2009.07.11. 19:03:56

jaujajjjajjjjjjjj!!!!!!!!!! ÜDV AZ OVIBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sziszifusz 2009.07.11. 19:18:47

Én voltam a másik olalon. Nem mondtam el a páromnak, hogy meleg vagyok. éltem vele egy fél emberöltőn keresztül, majd a válás után beleolvasott egy szerelmes levelembe és eléggé meglepődött.

Nehéz ez az egész. Jó volna olyan kultúrában élni, ahol szabadon választhatja az ember a melegségét.

Sajnos nálunk ez nem olyan könnyű.

Megértem Ritát ha átverve érzi magát. Sajnálom az ex párját is.

A blodogsághoz kell egy társ.

Remélem mindketten megtaláljátok majd az igazit!

csőr dzsinn ész 2009.07.11. 23:48:16

Rita, te ezt bevetted? Hát elmondanám , hogy a srác férfiseggeket álodott, és te leszoptad a férfiszaros faszát!

Ráadásul hülye is vagy mint egy cápaháló!

Vierre 2009.07.12. 15:07:10

Hát ez vérkamu, ha meg nem, a csajé rettenet, baszod házasodni akar, miközben überfos a szex????? Házasodni akar de annyi egyenesség nincs benne, hogy rákérdezzen: Buzievagy???? Höhö. Kész.

TBal 2009.07.13. 08:41:08

Nem értem, hogy ha meleg, akkor miért kell neki egy lánnyal együtt élnie? A lányt csak szívatja vele, és elveszi az idejét, hogy egy normális mukit találjon.
Posztíróról, már ha valódi a poszt, nincs túl jó véleményem... ez a bosszú, hű, de komoly :)

Szerintem még van, mit tanulnod az életben...

@sziszifusz: te talán tudsz az első kérdésemre választ adni. Ha nyíltan együtt élnél egy férfival, akkor mi lenne, miért nem lehetséges ez nálunk?

Kytia 2009.07.13. 08:48:11

@Ombucmano: "Ha mindenben ilyen ostoba vagy nem csodálom,hogy buzi lett a srácból."

Hmm...sokan próbálják megfejteni a homoszexualitás jelenségét...pedig lám milyen egyszerű! Elég hozzá egy kellően buta nő, és máris vonzó lesz a férfinak a hímivarszerv.:DD

Kytia 2009.07.13. 08:52:36

@mbazs: Hát, igen, ez a legjobb védekezés c. történet. Amúgy nekem egyből gyanús, ha valaki ingerülten, visszatámadva, szándékosan bűntudatot keltve reagál a gyanakvó kérdésemre. Ott általában beletrafálás esete forog fenn.:)

Madpapa 2009.07.13. 09:00:20

@sziszifusz: Biztosan igazad van abban amit mondasz. Engem abszolút nem érdekel, hogy a melegek otthon kivel, mivel, hogyan. Emberileg semmivel sem kisebb előttem egy meleg mint egy hetero. Ami esetleg zavar az egésszel kapcsolatban az az, hogy nagy nyilvánosság előtt ( lásd. meleg karnevál, stb. ) ezt közvetítve, bennem ez ellenérzést szül. Főleg az miatt, hogy némely magából kivetkezett nem hetero, botrányosan tud viselkedni, és ez az amire az emberek nem kíváncsiak. Egy egy ilyen 'büszkeség' felvonulás többet árt, mint használ. Szerintem.

Madpapa 2009.07.13. 09:44:51

Mindig ezek a telefonban ottfelejtett SMSek okozzák a galibát. Hát senki sem tanul a mások hibájából?
Hűtlenkedők első arany szabálya: Bármennyire is szép, bármennyire is szívetmelengető az SMS amit hűtlenkedésed során kapsz, az első az legyen, hogy olvasás után törlöd!

Ha a posztíró kedvese ezt betartotta volna, akkor most Rita konzervatív neveltetésű édesanyja tanácsára, de az ő megelégedésére, kedves lányuk egy boldogtalan házasságban kielégítetlenül vergődne. Kedves Rita, beszélgess el kedves édesanyáddal, hogy az ő élete milyen kedves édesapád oldalán. A probléma alapvetően itt gyökeredzik, ha képes vagy elfogadni egy olyan férfit társul aki rendesen meg sem tud baszni. Ezt a mintát láttad otthon és ez neked természetes.
Szóval gondolkozz el ezen, már ha nem kamu az egész.
De mint tudjuk nagy az Isten állatkertje!

LuiKang 2009.07.13. 11:18:55

Ez nagyon gáz. De legalább jót mosolyogtam! XD

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.13. 11:48:23

ha még élet lenne, de az Uram szerint ilyen esetekre való, hogy egy hímnemű beújítson egy másik hímneművel, hamár a hölgyemény passzív reziztanciával viseletik az ágyban.

Elveszett Angyal 2009.07.13. 12:09:15

a legjobb a sztoriban édesanyám.
édesanyámnak elmeséltem, hogy egy gyanús pszichopata a párom, mire azt mondta, menjek hozzá feleségül...
hát mit várunk ettől a lánytól ilyen gyerekszoba után?

Cica7 2009.07.13. 13:19:36

@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres:

:))
Egy valamit nem értek.
Mi a fenéért kell nyomozni olyan valaki után, aki éjszaka a kövön fekszik ollóval a kezében?
Tuti, hogy nem százegyes az ilyen manus....:))
A többi az csak ráadás...:))

IndaMuncher 2009.07.13. 13:59:09

Ez úgy gáz ahogy van. Az ilyen stílusos picsáktól meg mentsen meg a kurva isten.

Yossarian!! 2009.07.14. 23:34:18

Egy dolgot nem tudnak a nők megérteni:

Ha valamit meg akarnak tudni egy férfitól, azt meg kell kérdezni. Nem utalni rá, nem körülírni, hanem egy egyértelmű kérdést kell feltenni neki, lehetőleg olyat, amire igen/nem válasz adható. Nem biztos, hogy az igazat fogja válaszolni, de legalább megérti a kérdést. Ha valamit kérni szeretne, azt szépen el kell mondani, nem finoman jelezni, tapintatosan utalgatni rá, hanem szó szerint elmondani.

Ez nem azért van, mert a férfi kevésbé intelligens, mint a nő, hanem azért, mert genetikailag így alakult. Biztos egy hozzáértő ki tudná fejteni, hogy a vadászó/harcoló férfiak rövid, egyértelmű információ cserére szorultak, míg a gyűjtögető nők ráértek beszélgetni.

alumi 2009.07.15. 10:41:41

Azta Rita!

Te aztán roppant stílusos egy nő vagy...

kalapácstollú 2009.07.31. 15:45:50

Rita! Én a múltkor két haverommal voltam együtt...
...a kocsmában. Ittunk és a csajokról dumáltunk.
Most akkor buzi-e vagyok?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 10:19:55

ez a történet annyira sekélyes, az összes szereplőtől hányok - biztos nem kitaláció....

vashal 2009.08.04. 15:49:46

T1GRIS : imádlak

mbazs: mint nem CIA titkosügynök átlagember, megrémiszt, hogy valószínűleg igazad van

Rexter: MNK mit jelent, szomjazom a tudást

Rita sztorijához: ha munkanélküli lennék, elmennék írónak, két életre elegendő alapanyagot meríthetnék csak ebből az egy blogból ... ilyen nincs!

mbaye (törölt) 2009.08.09. 20:56:54

szerintem a törtlnet kamu
ha mégsem kamu, akkor a csaj egy kurva
stílusos visszavágás? az, hogy megcsalod?
ha biszexuális a párod, akkor arról beszélni kell, nem félrekefélni!
melletted igazán magányos lehetett a srác, ha még ezt sem sikerült megbeszélnetek
süti beállítások módosítása