Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Kedves Blog, kedves Kommentelők!

Íme, az én történetem, a lehető legkevésbé dramatizálva, a kényes részeket (például milyen jó a szex) pedig fedje jótékony homály.
A férfi 43 éves, holland, nős és programozó. A nő 31 éves, magyar, már nem él élettársi viszonyban, hobbikocka (ez vagyok én). Interneten ismerkedtünk meg, ő egy nyílt forráskódú program atyja, én pedig lelkes fejlesztője vagyok (egy játékról van szó).

Először a felhasználói fórumon "találkoztunk", majd a belső fejlesztői IRC-csatornán beszélgettünk. Úgy egy évvel ezelőtt IRC-n közölte, hogy hiányzik neki valami általános motiváció az életéből, elfásult. Azt javasoltam neki, amit anyukám játszott velünk gyerekkorunkban: ha valamelyikünk beleunt a napi rutinokba, akkor megkevertük otthon a szerepeket (így hamar megtanultam főzni, izzót cserélni, anyu és a fater közben újratanulta a matekot).

Ekkor kezdtünk el kettesben beszélgetni, és persze a médium az üzenet: a monitor pedig Téged tükröz vissza, azt látsz a sorokba, amit látni akarsz, DE mégis olyan érzésekre lettem figyelmes, melyek a kapcsolatomból akkorra már kifakultak. A párom már érzéketlen volt azokra az apró mozzanatokra a világból, melyek engem mindig csodálattal fognak el: s boldogtalan vagyok, ha ezeket nem tudom mással megosztani (például azt a látványt, hogy most éppen szitál az eső odakint, és a házfalat benövő szőlőlevelek remegnek a cseppek súlya alatt).

Én akkor még szerelmes voltam - és némiképp boldogtalan is, mert úgy éreztem, a párom már nem értékeli, amit adni tudok neki. Christian pedig már nem volt szerelmes - és némiképp boldog volt ettől, visszakapta a saját világát, amit addig meg kellett osztania a feleségével (aki a mai napig szereti őt, akármi is történt). De mindkettőnknek kényelmes volt az élete, biztonságban éreztük magunkat a saját kis kocka világunkban.

Tavaly szeptemberben a párom elkezdett kimaradozni hétvégékre. Azt mondta, anyósomékhoz utazik... Karácsony előtt gyónta meg, hogy egy 18 éves hölggyel párosult az utóbbi hónapokban, a lelkiismerete nem bírta, így elmondta. Összeomlott a félig reményből táplálkozó, fakuló világom. De csak nevettem rajta, milyen ócska, hogy pont nekem akar gyónni. Megkértem, hogy rendezze a lánnyal a dolgait, s ha végzett, visszajöhet - de többé nekem ne gyónjon. A környezetem, beleértve Christiant, nem értette a döntésemet.

Olyankor mindig megkérdeztem, miért nekem fájjon, nem én nyúltam a tűzbe. Persze fájt piszkosul, de nem mondtam el senkinek. De Christian valahogy érezte, és segíteni próbált a magunk kocka módján: írt egy IRC-botot (= apró program, ami például automatikus szobaoperátori feladatokat tud végrehajtani), ami puszikat küldött nekem meghatározott algoritmus alapján.

Aztán idén márciusban a munkáltatóm négy hetes hollandiai munkával bízott meg, így lett alkalom találkozni vele élőben is - több év után. Én mutattam neki néhány új designtervet a játékhoz, ő pedig hozott nekem virágot. A négy hét alatt többet utaztam Hollandiában, mint egy év alatt itthon. Csak vele. És hogy a megcsalás szexuális vagy lelki dolog? Szerintem lelki, és megcsalásnak minősül, ha közben érzed, hogy valahogy nem okés a dolog, hogy kerek lenne a világ azzal emberrel, akit éppen ölelsz...de nem az, mert valami előzmény valaki mással ott van. Tehát én is csaló lettem.

Most június közepe van. Az ember, akit hosszú évekig szerettem, és akinek a megértésére évekig vártam, lassan végleg kiköltözik a házból. Az utcán egy holland rendszámú Rover ázik néhány napja. Nem tudom, meddig, de úgy érzem, minden perc ajándék. Utána úgyis csak a csönd marad...

Címkék: szex hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal férficsal

101 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr981209281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacorka 2009.06.26. 10:02:17

Ahhoz képest, hogy egy geek írta a történetet, elég lírai lett. Szomorú :(.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.26. 10:29:34

"Az ember, akit hosszú évekig szerettem, és akinek a megértésére évekig vártam," az uram szerint e kiemelt rész, a hosszú boldogtalanság titika, és szerinte az eljövendő is várásba torkollik.

Elveszett Angyal 2009.06.26. 10:40:13

nem igazán értem a részleteket, de hajrá.
tök jó ez a szerepcserés játék, én is bevezetm otthon

Dionüszosz 2009.06.26. 14:11:30

Mindenkinek kellemes hétvégét!

Netuddki. 2009.06.26. 14:21:17

"A nő 31 éves, magyar, már nem él..."

Huh, hirtelen megállt bennem az ütő. Aztán láttam a többi a következő sorba csúszott.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.26. 14:22:40

Megható.
Egyébként párjuk a mókusoknak meg a cipőknek (zokniknak) van.
Ja és: Minek ment oda?

Netuddki. 2009.06.26. 14:24:57

@Kóser Malac: Sőt a zoknikon még pár juk is szokott lenni. :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.26. 14:27:40

"Megható".

Én is programozásból akarok megélni :S.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.26. 14:28:46

"Kedves Blog, kedves Kommentelők!"

Jah, a 2. kedves is nagybetű!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.26. 14:30:54

Szvsz. a Christian és a csaj pasija tök egyforma lehet (nyilván a 18 éves csajjal is nézték az esőcseppeket) csak Christian még hülye is, hogy egy 31 évessel csalja a feleségét nem pedig egy 18 évessel... :)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.06.26. 14:33:44

Én is tettem volna, azt leszámítva, hogy az előzőt nem engedtem volna be a gyónás után.

dekás dezső 2009.06.26. 14:40:50

csajszi kacsingat kifelé, manus párosul...
és akkor most arra parázik, hogy mikor lesz vége ennek az újnak, mikor kap sebet ismét a lelke. tiszta világvégehangulat. szörnyű füst.

gpetersz 2009.06.26. 14:42:45

Ez szép volt, bárhogy is.

aachi2 2009.06.26. 14:50:29

párosodott/párosodik. jobb helyeken.

AndOr01 2009.06.26. 14:53:25

" És hogy a megcsalás szexuális vagy lelki dolog? Szerintem lelki, ..."

Én ugyanezt mondom mindenkinek. A párom sem értette.
Nálunk is mindennek vége. A válástól csak az osztozkodás választ el.
Így csak idő kérdése. Eldöntött (és megbeszélt dolog.)

Kár, hogy nem ismerlek. Hasonló a gondolkodásod.

Bozot 2009.06.26. 14:58:52

Nagyon megfogó.

Remélem (nyilván amennyire lehet) jól sül majd el minden!

atomrebel 2009.06.26. 15:01:05


mit?

ezmiez?

sefülesefarka

Kytia 2009.06.26. 15:04:22

@AndOr01: Te pasi vagy, ha jól vettem ki a nevedből. Jó, hogy vannak értelmes pasik is.

A poszt teljesen hétköznapi történet. Egy kapcsolat vége, némi kapcsolatvégi kavarással megfűszerezve mindkét oldalról. Klasszikusan uncsi.

Kytia 2009.06.26. 15:05:22

Jó hétvégét, Dionüszosz!

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.26. 15:08:07

Szép írás, egyéniség szerzőtől, gr. A családi szerepcsere jópofa.

Rebca 2009.06.26. 15:11:29

@kovi1970: "Sőt a zoknikon még pár juk is szokott lenni. :D " JUK??? KOMOLYAN? :DDDD jóvanna, csak ez az első és legfontosabb nyelvtani szabály amit tanítottak nekünk. Vásszták*rva!

Passembly 2009.06.26. 15:15:41

@zsanett- a élet van és szoci fan: igen, várakozom. De tudod, sokszor arra gondolok, hogy ameddig a várakozás boldogsággal tölt el, addig rendben van minden...meg különben is: ameddig várakozom, tisztábban látom a szerelem és a birtoklásvágy közti különbségeket.

Passembly 2009.06.26. 15:17:00

@Kóser Malac: nem, nem tudom, miért is jött, de nem is akarom tudni *lol*. Majd elmondja, ha akarja. Ha meg nem akarja, akkor jobb is nekem.

Passembly 2009.06.26. 15:18:49

@tárhejj: IMHO sokkal egyszerűbb kidobni a csalót, mint végiggondolni azt, TE miben hibáztál, hogy megcsaltak. Azt pedig csak akkor tudod meg, ha nem dobod ki a csalót...

órarugógerincű (törölt) 2009.06.26. 15:19:29

Végre egy normális poszt(oló). Bírom a búrád! ;)

Igazság Atyja 2009.06.26. 15:25:21

Mármint a 18 esztendős hölgyhöz párosult? Tartozék?
Esetleg párosodott vele?

fingerbangs 2009.06.26. 15:25:24

szerintem egy meleg kocka fiu irta
es kamu is

nem várt fordulat 2009.06.26. 15:31:53

@hasznavehetetlen régensherceg: nehogy azt hidd, hogy az olyan funny! mire kifizetnek kikapcsolják mindenedet...
-----------------------------------
Amúgy meg ennél durvább combot el sem tudok képzelni :)))
"A férfi 43 éves, holland, nős és programozó."

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:33:25

mi lett volna, ha az energiáikat nem kifelé, hanem egymásra fordítják?
Ja, hogy az nem olyan kellemes, ki mondta hogy a házasság mindig az?
kilépni sokkal könnyebb (hiába állítják az ellenkezőjét)

Passembly 2009.06.26. 15:39:06

@wzoli: igen, kilépni sokkal könnyebb, ezt mondom én is. Ellenben tényleg vannak olyan esetek, amikor már nem elég egy "system purge" ;-S ...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:42:40

A másik, hogy visszataszító ez a "párosodott" szó (ráadásul értelmezésem szerint ez gyerekkel is jár). Nekem egyáltalán nem szimpatikus az író, csak azért mert némi romantikát csempészett a szövegbe. Még valamennyire hibáztatja a férjét, holott ő sem volt jobb.

Nem, nem, nem. Nekem más jön le mélyebb szinten. Ha "blogdivatos" (ezt most találtam ki, tetszik?) akarnék lenni, azt mondom önsorsrontó.

Vajon mi lesz a hollandussal 10 év után (ha eljut oda), ha az is lepukkad, kilép egy könnyebbe?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:45:16

Ja most látom, a posztoló párosultat írt, az sem sokkal szebb, bár némileg árnyaltabb.

TBal 2009.06.26. 15:47:03

@karacsi_maci: combot? Hol van itt a comb? :DD

Passembly 2009.06.26. 15:51:39

@wzoli: *lol* hidd el, nem vagyok én szimpatikus magamnak se ... és igen, életem nagy részében ki-be lépegettem. Nem a könnyebbik út miatt, hanem mert hogy a fenébe jövök én ahhoz, hogy valaki ragaszkodjon hozzám? Nem vagyok én olyan jó ----> íme az önsorsrontás, amiért általában meg is csalnak.

Vad.Korte (törölt) 2009.06.26. 15:53:00

A 31 éves nő pasija közel ilyen korú, felteszem. És beújít egy 18 évesre... Az nem rossz.

A párosulni szó nem jó? Írhatott volna kefélést is, de szeretkezést biztos nem fog...

A nagy tanulság: ha csak ülsz, és vársz, az kevés. Van egy vers: "megcsókolnám a lábad nyomát, ha lépkednél..."

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:55:18

@Vad.Korte:
Egy 31 éves nem szeretkezhet egy 18-cal? Mintha indulat lenne benne...

Passembly 2009.06.26. 15:55:43

@Vad.Korte: OMFG vadkörte, ez a vers nagyon jó! hogy van tovább?

Fitz 2009.06.26. 15:57:05

@AndOr01: Szerintem meg az a megcsalás, ami fáj a másiknak. Ha neki fáj, hogy mással henteregsz, akkor megcsalod és kész. Ha nem testi, hanem lelki, akkor éljetek nyílt kapcsolatban.

OmegA404 (törölt) 2009.06.26. 15:58:04

Bazzeg geek csaj... párusulni a halmazelemek szoktak szivem.
Ketyintgetnek.

31? ideje lenne megüllni mint az iszap.

Passembly 2009.06.26. 15:58:13

@wzoli: igen, én vagyok a bejegyzés írója...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:58:41

@Passembly:
Ebben az esetben, Tied!, edd meg, tedd el, oszt ne keseregj, ezt szerezted magadnak :)
Pardon!

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 15:59:48

@Passembly:
Tényleg bocs az előzőért?
Ilyen korban már nem gyerekekre, társra, unalmas hétköznapokra vágyik az ember? :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:02:08

Én 34 vagyok, de semmi másra nem vágyok, csak egy ebédlőasztalra, amit körbeülünk kb. 4-5-en, egy feleség, 2-3 gyerek, és lássam, ahogy együtt vacsorázunk, néha összetalálkozzon a tekintetünk, tudjuk, hogy a másikra számíthatunk, és ne kelljen vacsora közben megszólalni, hiszen úgyis tudom mire vágyik a másik...

Ehhh, mindjárt elengedek egy könyncseppet :)))))

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:02:46

Én 34 vagyok, de semmi másra nem vágyok, csak egy ebédlőasztalra, amit körbeülünk kb. 4-5-en, egy feleség, 2-3 gyerek, és lássam, ahogy együtt vacsorázunk, néha összetalálkozzon a tekintetünk, tudjuk, hogy a másikra számíthatunk, és ne kelljen vacsora közben megszólalni, hiszen úgyis tudom mire gondol a másik...

ezt akartam írni

Passembly 2009.06.26. 16:04:44

@wzoli: nem kesergek, gyerekre nincs biológiai késztetés, a hétköznapjaim meg már unalmasak a környezetem szerint...
Tényleg nem gondolom, hogy keserű lenne bármi is körülöttem. Elbénáztam már sok kapcsolatot, most így történt. Ilyen vagyok na "*.*"

The_Evil 2009.06.26. 16:05:39

azért a "párosult" szót össze lehetne vetni a "párosodik"-kal

Passembly 2009.06.26. 16:06:22

@wzoli: azért szerintem te sokkal félelmetesebb vagy....ebédlőasztalra vágyni családdal ...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:07:07

@The_Evil:
a gonosz ne szóljon bele, így is megkeseríti szegény Passembly életét... :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:08:09

@Passembly:
húha, ezt most nem értem, mi benne az ijesztő?
családnak nem lehet ebédlőasztala? :)

Passembly 2009.06.26. 16:09:21

@OmegA404: szívem...halmaztípustól függően valahol párba RENDEZZÜK az elemeket, mert számít a sorrend. :-* . geek.

OmegA404 (törölt) 2009.06.26. 16:11:50

korrekt... rendben.
Ki ismer atraktiv geek csajt?

Passembly 2009.06.26. 16:13:27

@wzoli: dede, kell is neki. De akarni a családot hogy is mondjam...nálam ez mindig olyan emberek körében jelent meg, akik túlságosan arrogánsak voltak belátni, hogy a vágyaik és a képességeik között szakadék tátong. Persze, Te lehet, hogy más vagy, nem is akarok általánosítani!

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:16:30

@Passembly:
Nagyjából értelek.
Én inkább azt gondolom, ez egy teljesen átlagos vágy, amihez meg van a képességem és meg is valósítom és nem csak a mérhetetlen boldogságot keresem, hajszolom.
Nem lehet hogy Te vágysz olyanra, ami hosszútávon lehetetlen? És nem a képességeid miatt, hanem egyáltalán, mert múlandó??

   2009.06.26. 16:17:16

Infantilis, lelkileg teljesen éretlen, önmagával haragban levő, sürgősen pszichológusra szoruló nő a poszt írója.

Szalacsi_Dezső 2009.06.26. 16:18:32

Na ettő' mászok a falra. A "párom" !
Párja a galamboknak van b@.meg.
Mingli-e vagy?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:20:48

@Passembly:
vagy csak még nem találtad meg amit keresel, ezért nem tudod mi az?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:21:31

ezért aztán mindegyikre ami jön, abban bízol ez az

Illes 2009.06.26. 16:26:35

Kedves Post-író
Vicces egy helyzet hogy volt egy megcsalás az élettársad részéről, most pedig te vagy az, akivel a Lovagod megcsalj a kedvesét...
Te akkor megbocsájtottál, majd meglátjuk hogy ez alkalommal mi lesz, midenesetre egyrész amíg tart és jó, élvezd ki minden percét és ne gondolj a holnapra, ha kapaszkodsz bele, nem lesz ugyanaz.
Az ugye nmegvan mindenkinek hogy egy először összetalálkozás utáni kezdeti pár hét heveségével semmilyen sokéves házaság nem veheti fel a versenyt érzelem-intenzitás és Élet terén. A kérdés inkább az hogy az adott esteben mi van a mérleg másik felén, mert Te ugyan most szabad vagy (és boldog) de ha a Lovagodat otthon megértő, szerető feleség várja, két gyerekkel és közös házzal, ráadásul esetleg megfakult érzelemmel de harmódiával akkor bizony valószínü hogy a lovag is inkább felüdül, felfrissül és örökké szivébe zárja ennek a pár hétnek az emlékét, de hazamegy a biztos családhoz megöregedni.

Balance Of Power 2009.06.26. 16:28:24

Tul lirai. Foleg egy IT-stol (eloitelet rules).

Most akkor a hollanddal is dugtatok, ugye (remelem)? Az utolso bekezdeshez meg mar nagyon pentek van nekem, ennyire irodalmian nem kellene - mi ez a holland rendszamu Rover?!

nem várt fordulat 2009.06.26. 16:29:01

@TBal: de ugye tudod miről beszélek? :))) Mikor elolvastam nekem is pont ez jutott az eszembe, nyilván combo-t, kellett volna írnom :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:33:41

@Balance Of Power:
hát hogy itt van Mo.-n nála a hollandus!
ha jól értettem

Balance Of Power 2009.06.26. 16:38:08

@wzoli: Na de a regi nem koltozott ki teljesen!!! Vagy mar nem lakik ott es majd eljon a cuccaiert kesobb? Ihatna egy sort a hollanddal, ha epp olyankor toppan be, amikor az is ott van.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.26. 16:39:43

@Balance Of Power:
na jó, ez nekem sem tiszta
vagy ők is párosulnak (a régi krapek a hollanderrel)

indapasssucks 2009.06.26. 16:55:08

na most akkor párosult vagy párosodott?

mert nagyon nem mindegy.

indapasssucks 2009.06.26. 16:56:47

ja, és egy tanulság: minden perc ajándék
a rosszak is.

keep breathing

I'll be Beck! 2009.06.26. 17:22:59

Nekem meg a feleségem írt Innsbruckból, hogy bármekkora fasz vagyok, üres nélkülem a ház. Meg, hogy a lányom egy matracon akar aludni a zongora alatt, de fél, hogy a fejére omlik. Ami egyébként nem reális, mert ezeket az újabb zongorákat elég masszívra építik.

Tutto 2009.06.26. 17:25:27

Nagyon irodalmi...lehet, hogy a hölgy kocka, de van némi irodalmi vénája. :)

Egyébként én is kocka vagyok de én meg zenélek :D (Ennyit a kockákról :) )

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.26. 17:58:22

Én is kocka vagyok, de qrva jó fej! ;)
(Ne is könyörögjetek, nem párosulok, mert már párosultam!)

Silly 2009.06.26. 17:59:59

Hm..., végigolvastam- és sajnáltam hogy vége! Tetszik a stílusod. Határozottan.

T1GRIS 2009.06.26. 18:23:14

Elsőre az ugrott be (utána majd mondom a többit is, de ezt muszáj), hogy "két dolgot gyűlölök igazán: ha valaki nem tiszteli más népek kultúráját - és a hollandokat." :)
/by Austin Powers' fázzsá'/

T1GRIS 2009.06.26. 18:26:29

Á, nem, egyelőre mégsem mondom a többit, bocs. :)

Viszont műsoron kívül - mivel annyian deklaráltátok már ezt különböző postok alatt - le tudná nekem vezetni logikailag valamelyik avatott, hogy mitől lehet párjuk a galamboknak, ami egyben magában hordozza azt a kitételt is, hogy az embereknek viszont nem lehet?
Még a galambok nélkül talán érteném, de a párhuzamba állítás már végleg összezavar. Help.

T1GRIS 2009.06.26. 18:28:13

Ja, és valaki írjon már légyszi valami égbekiáltóan naivat, mert még a végén megtörténik az a csúfság, hogy ma lesz az első nap, amikor nem lesz Barbie-díjasunk. Pedig az kell.

OFF:
@hasznavehetetlen régensherceg: Miért is? :o
ON.

T1GRIS 2009.06.26. 18:33:16

@wzoli: Én 33 vagyok, de semmi másra nem vágyom, mint egy ebédlőasztalra, amin előttem fekszik Alessandra Ambrosio (B-verzió:Jennifer Connelly), és addig dugom, amíg mozog. :))
Ebben az esetben azt is tiszta szívből leszarnám, ki üli körül az asztalt.

Passembly 2009.06.26. 19:18:16

@T1GRIS: amennyiben jól ítélem meg, a hollandok leginkább magukat nem szeretik - legalábbis azokban a körökben, ahol mozgolódtam.

Passembly 2009.06.26. 19:19:26

@  : csodás *lol* tenyérből is jósolsz?

prolee 2009.06.26. 19:22:56

Olyan van, hogy párzott, vagy párosodott, olyan is van, hogy közösült.

De olyan nincs, hogy párosult.

Passembly 2009.06.26. 19:26:45

@wzoli: igen, még soha nem sikerült úgy szeretnem senkit, hogy "jajj, meghalnék érte, a világ végére is elmennék vele, sütnék-főznék-széttenném a COMBO-m a gyerekáldásért". Ne kérdezd, miért, így adódik. Talán én választok direktbe így, hogy még meg se fordulhasson a fejemben, hogy így is lehetne. Vagy engem választanak így...passz.

T1GRIS 2009.06.26. 19:28:24

Olyan van, hogy proli vagy proletár, olyan is van, hogy prosztó. De olyan nincs, hogy prolee.

Passembly 2009.06.26. 19:32:39

@Illes: mérlegelni? Ugyanmár, semmi esély +/- -ban számolni, amikor a rendszerállapotok túl sok változón múlnak. Ezért aztán az égvilágom semmi beleszólásom nincs az ő otthoni dolgaiba. Azt tesz, amit tud (ugye ez nem akaratalapú elsősorban, hanem képességalapú). Ha úgy tud, jön. Ha nem tud úgy, marad. És ez a legkevésbé rajtam múlik, azt hiszem (vagyis remélem).

Passembly 2009.06.26. 19:38:33

@Balance Of Power: a régi illedelmesen fölmondja az üzenetrögzítőre, hogy hívjam, amikor elviheti a maradék holmiját. Nem, nem fognak sörözni. És igen, utálja Budapestet, Pécs és Szeged viszont tetszik neki...és nincs gyerekük, nem akartam még kérdezni, miért.

prolee 2009.06.26. 19:39:25

@T1GRIS: Nem szeretem, ha a magyar nyelvet "addig dugják, amíg mozog".
Fáj a lelkemnek!!!
Sajnálom...

Passembly 2009.06.26. 19:39:44

@T1GRIS: who the hell is alessandra whats-her-name? ;-)

T1GRIS 2009.06.26. 19:48:23

@prolee: Bár ez most nem látszik, de hidd el, senki nem ért nálam jobban egyet veled.
Az is előre látható, hogy sajnos menthetetlenül alulmaradunk, de igazad van, ettől még lehetünk egyfajta nyelvi Barbik, akik rendületlenül hisznek. :)

@Passembly: Üdvözöl Barátod, Google. ;)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.26. 19:53:46

@Passembly: "Ha úgy tud, jön. Ha nem tud úgy, marad. És ez a legkevésbé rajtam múlik, azt hiszem (vagyis remélem). "
Pedig de. Rajtad kell, hogy múljon.

prolee 2009.06.26. 19:59:13

@T1GRIS: Ó! Nincs is semmi gond... :)

Passembly 2009.06.26. 20:03:51

@prolee: eltűnt a kommentem...pedig jól elmondtam, honnan jött a párosulás...egyébként nyelvtani tanulmányaimból rémlik, hogy mind az -s, mind az -ul/-ül produktív képzők, tehát lehet velük új szavakat képezni. Erre tessék...méghogy nem normatív a nyelv :-)

Passembly 2009.06.26. 20:09:02

@Kóser Malac: dumálni a monitor mögül és terelgetni a felelősséget, az megy nekem nagyon. Csábítani - viccnek is rossz. Adni többet annál, amim van - lehetetlen. Ígérni bármit is - hazudnék. Kérni bármit is - mi jogon. Hogyan múlhatna másként rajtam?

prolee 2009.06.26. 20:14:17

@Passembly: Persze, hogy lehet velük ÚJ!!! szavakat képezni.
Itt azonban egyszerűen helytelen szóhasználat esete "forogik fennen". "Kimagyar fejezés". Vagy mi a szösz...

Passembly 2009.06.26. 20:32:41

@prolee: szerintem meg nem :-) pár + os (ugye van páros kolbász, ami nem csak pároknak való étel meg van neki némi metaforikus értelme is; meg párosban is lehet játszani például teniszt, de a párosan szép az élet is idetartozhat). No és ugyanígy többféle jelentésárnyalata lehet, ha ehhez a pároshoz hozzátesszük, hogy a páros bizony -ul (ha valakit csak simán párul választunk, az mást jelent, mintha valakit párosodás alanyául választunk). De persze én nyelvi kibic vagyok így...*lol* ezen most jót nevetek!

wolff 2009.07.26. 23:26:51

Párzott vagy párosult,mindegy,de mindenképpen közösült...:)
No,poént félretéve,inkább cyberkapcsolatnak tűnik ez a holland-magyar összeröffenés,mint valódi,érzelemteljes együttlétnek...

pass12345 2012.06.14. 08:50:29

Hogyan lehet feltörni egy e-mail címet?.
Hogyan lehet megtalálni, a választ ha megcsal a barátod /barátnod, esetleg titkolna valamit?
Ha azt szeretnéd, hogy mindent megtudj e-mail fiókjárol ,titkairol, hazugsagairol , vedd fel a kapcsolatot velunk.
itt a válasz : drpasswd@yahoo.com drpass.tk
Legy az aki megelozi a bajokat , es megmenekulsz a csalodástol ,hazugságtol, titkoktol !!!!
süti beállítások módosítása