Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Nekem mikor volt a barátommal egy kis mosolyszünet,majdnem belekomolyodtam egy idősebb pasival egy kapcsolatban.... Felmentem hozzá Pestre randiztunk, elvitt vacsorázni és egyre kényelmetlenebbül éreztem magam... Pláne mikor meg láttam, hogy egy saláta is 10ezer ft az adott helyen..

Jót beszélgettünk ettől függetlenül aztán mikor elmentünk egy ékszerbolt mellett mondta, hogy választ nekem valamit, én meg mondom nem semmit köszönöm, és teljesen meglepődve nézett rám.. Kérdezte miért, hát mondom nekem nem erre van szükségem, 3 éve dolgozok és tudom mi a pénz értéke és megvetem. Persze fontos valamennyire a megélhetés szempontjából, de én akkor is utálom...

Már házat akarta venni, mindent "eltervezett" mintha egy tárgy lennék..Mondanom sem kell többet nem találkoztunk...!!!!Drága mamám persze mondta a magáét, hogy mi az, hogy egy ilyen gazdag, jóvágású pasinak nemet mondok..nem vagyok tárgy és soha nem bírnám elviselni, hogy függjek valakitől.. Bárhogyan is..

Tehát én valahol mindig is nem is az, hogy megvetettem inkább sajnáltam az olyan nőket akik ezt elfogadják,sőt "vadásznak" az ilyen pasikra..

Címkék: hűtlenség szerelem megcsalás félrelépés lánycsal

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr661182182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.06.21. 10:59:47

hujujj, témánál vagyunk:))))

ilyen hülye fazon amúgy létezik? :D

Kytia 2009.06.21. 16:58:04

"Drága mamám persze mondta a magáét, hogy mi az, hogy egy ilyen gazdag, jóvágású pasinak nemet mondok"

Huhh, azért ez komoly. Olyan retróérzésem van.:))

Amúgy tökre megértem a posztírót. Csak nem értem, itt most ki csalt kit? Pasi nős volt?

huhaaaa · http://huhaaaa.inda.hu 2009.06.21. 18:15:51

Az agyamra mentek ezzel az állandó elégedetlenkedéssel, csajok.. :P

Golem 2009.06.21. 18:24:48

A posztírónak egyébiránt mi az anyanyelve? Mert nem a magyar, az biztos.

kacorka 2009.06.21. 18:34:28

A kedves mama biztos jót akart, de nincs igaza.

selyemhegedu 2009.06.21. 18:39:38

Nekem ugy tunik hogy csak dicsekedni akart egyet a posztiro :)

Szigliget 2009.06.21. 18:50:17

Kamu sztori.
De ha erről álmodozol, mert mégis vadász szeretnél lenni, akkor:

1: Az idősebb jómódúak, kilóra veszik a luxuskurvákat. Profi mindkét oldal, nincs félreértés, mindenki tudja, hogy mi a dolga. Étterembe járni vannak barátok (értsd: üzletfelek/érdekeltségek), néha a talán a feleséget (gyerekeket) is elviszik, több nem nagyon fér az életükbe, mert annak nagy részét a pénzkereséssel töltik.
2: Amennyiben mégis kifognád az "aranyhalat", akkor tudd, hogy aki valóban meg akar venni valamit, az megteszi anélkül, hogy túl nagy feneket kerítene neki.
3: Aki ígérget, tervezget, álmodozik, az nem csinál semmit.

(de ha esetleg meg akarsz győzni arról, hogy igaz a sztorid, akkor először írd meg, hogy melyik az az étterem, ahol 10.000 alatt nincs saláta)

Normális 2009.06.21. 19:09:22

Semmi gond,
ha nem függ a posztoló a pénztől, (annyira, hogy még azt is megveti, amit sajátmaga keres meg), hát függ mástól: saját felfuvalkodottságától. Csak kicsit undorítóbb...
Megérdemli, hogy valami álomlovag (olyan versíró-szívetkitevő-ötévután kocsmábabúfelejtő ruppótlan) ejtse pofára.

wlatcy 2009.06.21. 19:15:27

Ezzz mekkora kamuuuuu!!!

Hát igen, néha a nyomor is álmodhat. -Ilyesmiket képzel a vagyonosabb emberekről aki még nagyobb összeget sem látott, nemhogy a gazdáját.

"Normális" minden szavával egyetértek.

wlatcy 2009.06.21. 19:21:20

Pontosítok: -a szellemi nyomor)))))

Vkat118 2009.06.21. 19:27:27

Ha ez igaz akkor biztos nem MO. Itt nem nagyon vannak ilyen férfiak (meg éttermek sem). Innen keletre viszont előfordul a 1001 szál rózsa, ajándék amg merci + lakás kombó)

cso zsi 2009.06.21. 19:42:18

Pedig van ilyen, még minálunk is. Igaz, nem a valódi minimálbéresek közül kerülnek ki az ilyen lovagok.
Közeli ismerősöm hasonló esete a "szokásos" felálláson bukott el: Költözzünk össze, vettem lakást, de még nem váltam el... A feleséggel közös gyerek meg tán két éves.
Így az úr egyedül költözött. Hogy azóta mi van vele nem. tudom. El nem ítélem, nekem is épp két éves volt anno a fiam, amikor úgy gondoltam, másfelé kacsingatok.
Azóta eltelt húszegynéhány év...

Normális 2009.06.21. 19:53:12

@cso zsi: Hja,
a "szerelmi házasság" az egy magát elég jól tartó mítosz. Jó sok kárt fog még okozni (csakúgy mint a tömegmédia- meg bankárkaszt uralta nyugati demokrácia), míg a világ mifelénk eső fele elkezd majd valami működőképesebb dolgon gondolkodni...:)

füligjimmy77 2009.06.21. 20:43:11

A rohadt életbe, egyszer akarna nekem valaki a két szép szememért venni egy házat, kocsit, meg fukszot, nem mondanék nemet. Még talán akkor se, ha férfi lenne az illető. Amúgy nagymamám mondta: ha a szükség kopogtat az ajtón, a szerelem kiugrik az ablakon. Milyen igaz.

mokkaczuka 2009.06.21. 20:45:37

Melyik az a hely, ahol tízezer a saláta?

Áruljátok már el, ha reklám lenne, akkor priviben.

mokkaczuka@yahoo.com

(Nem ez az egyetlen elem, ami sehogy se akar megállni ebben a sztoriban)

Negatív Figura 2009.06.21. 20:54:58

Szerintem, a "hölgy" szellemi képességeihez mérten a lottó ötöshöz felérő volt ez az ajánlat vagy lehetőség. Megjegyzem, a pökhendi erkölcsi piedesztálja álszentségről tanúskodik: amikor a faszijával volt egy kis mosolyszünet, ő ilyenformán múlatta az időt. Nem értem, miért kell álszentnek lenni: ha egy jóképű, idősebb, gazdag férfi meg akarta szerezni, mitől riadt meg? Amikor elkezdtek találkozgatni, akkor nem tűnt fel, hogy idősebb, vagy, hogy gazdag? Nem gondolta, hogy a gazdagok (aki valamit már elértek egzisztenciális téren, tehát, tudják, minek mi az ára) megveszik azt, amit akarnak? Jobb lesz majd lakáshitelt nyögni majd valami falusi balfasszal?

psmith a SAP 2009.06.21. 20:57:34

Olyan ez, mint amikor a férfiak azzal dicsekszenek milyen jó nőket húztak meg.
Csajok meg előszeretettel hencegnek azzal, milyen gazdag faszi csapta neki a szelet.

sertésmájkrém 2009.06.21. 21:31:35

@Negatív Figura: Figy, sztem ez egy teszt a blogíró részéről, hogy mégis melyik az az ordas kamu sztori, aminél már mindenki látja, hogy az.

Az eddigieknél az arány kb 5:100 hoz volt, most ez feljavult erősen.

Kis Hableány 2009.06.21. 22:11:31

Előbb utóbb minden nő kiszolgáltatott lesz valamelyik pasinak,ha máskor nem akkor mikor gyereke lesz.

Kis Hableány 2009.06.21. 22:14:54

A blog szerint a gazdag pasiknak kisebb esélyük van mint a nem gazdagoknak mert pfújjgazdagok?
Engem nemhiszem hogy érdekelt volna a saláta ára és ha az illetőnek jólesik megajándékozni engem,ám ennek sem álltam volna ellen.Szíve joga.
Persze cserébe ne várjon semmit,hacsak nem valami nagyon jóképű Delon.D

marosy 2009.06.21. 22:19:34

Az a faszi lehetett volna tapintatosabb is. Miért kell egyből felvágni egy házzal? Igenis egyes lányokat elriaszt ez a stílus...

Nem vagyunk egyformák gyerekek. Mindenki másképp csinálja....

Normális 2009.06.21. 23:12:03

@marosy: Az a postból nemigen jön le, hogy a faszi bunkó volt-e, vagy sem. Bizony, az nagyképű stílus lehet visszataszító.
A csaj megfogalmazásaiból viszont nagyfokú felfuvalodottságot / éretlenséget /kisebbségi érzést (n.k.t.) vélek kihallani. Végülis, mindenki azt próbálja nyújtani, amije van. Ha a faszinak pénze, akkor nyilván azt. És nem verseket farag, mondjuk...:)

misterx 2009.06.21. 23:16:16

Ugyebár szeretjük azt hangoztatni, hogy MNK. Talán mégse. De ha mégis: azt nem szeretik, ha annak is kezelik őket. (Szakirodalom: "Micsoda nő".) Az a "gazdag, jóvágású pasi", aki amúgy lehetett volna taktikusabb is, majd talál mást, minden ujjára. Talán szebbet is. Okosabbat biztosan...

Kis Hableány 2009.06.22. 00:34:38

@marosy: Engem nem riasztott volna el és nagyon hízelgőnek találtam volna ha egy ház ajándékozási szerződéssel bizonyítaná egy pasi a szerelmét.Feltéve ha az a ház nem Szomáliában egy nádkunyhó.

Kis Hableány 2009.06.22. 00:36:53

@Normális: Ez van amikor egy gazdag pacák egy proli picsával kezd.Még a cerkáját sem tudja megfaragtatni vele a faragatlan tuskója.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.06.22. 04:41:17

Elvek, elvek...
Az elvek arra jok, hogy zenes kiseret mellett lehuzzuk oket a WC-ben.

PAr ev mulva is ugyan ez lesz a postiro velemenye?

vivax 2009.06.22. 08:13:10

szánalom az ilyen manus, hogy lehet így élni? kilóra vett "boldogság" pff, mondjuk az a bula, aki egy ilyen elé letérdel talán még gázabb...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.22. 08:30:25

Úgy látszik a HPik még nem értek be az irodába, majd 9 után jönnek a jó kommentek! :P

Dee_ 2009.06.22. 08:39:49

Tipikus van/nincs sapkás eset. Ha pénzért jön össze a csaj valakivel, akkor kurva. Ha nem, akkor hülye. El kéne dönteni, mit is akartok a csajoktól! Ahelyett, hogy örülnétek, hogy csórón is esélyetek van és nem minden lány hajt a pénzetekre...

nyunyuli 2009.06.22. 08:48:41

@Dee_:

a nem létező pénzükre.
Irigység. Szar ügy.

vivax 2009.06.22. 08:58:41

@Dee_: húú, micsoda szerencsénk van bázz, nagyon örülök.
egyébként én már döntöttem.
és speciel azt szeretném, hogy modellalkatú, nagy mellű, hosszú combú, kívánatos fiatal lányok fizessenek nekem azért, hogy leszophatnak.
agyas

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 09:02:25

Tekintsünk el a ténytől, hogy ez a poszt aligha rendelkezik valóságtartalommal, és tegyük fel a kérdést: Vajh' az írója szopna-e egy libazsíros kenyérért? A lilahagyma persze szóba sem jöhet.

(amúgy a "belekomolyodni" kifejezést olvasván erősen ráncoltam a szemöldököm, hogy mi a fasz.)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 09:10:04

hamár a belekomolyodás szóba jött, én észre se veszem ha bele vagyok komolyodva hogy a sali egy nagy adag virágcsokor, és a gyűrű vagy egyéb ékszer meg megjelölés arra, hogy el lettem privatizálva és milyen mélységes hálára köteleznek e remek becses eszközök, hogy ama komoly csábulás útjára esendjek és légyen testem eseti esendő

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 09:19:45

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Azért ezt a kommentet olvasva erős a gyanúm, hogy a te fiúpajtásod is jobban szereti, ha be van tömve a csöpp kis szád, minthogy jártasd inkább.

TBal 2009.06.22. 09:23:34

Osztom a posztíró véleményét.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 09:43:43

@the dragon: hát így is állhatok a témához mint cserfesség, de prűdériám a szájhagyományokat mint megelőlegezet szavatartót erre csekéj eséllyel engedményez, magamra tudok én szólni, ha úgy látom erősen feszengő csevejem és okra görbítem ajkam, azta ha elzsibbad a szám.

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 09:49:25

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Ezt értsem úgy, hogy te egyáltalán nem cumizol?:( Pedig a Zsanett név kötelez!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.22. 09:57:57

@the dragon: sőt a homlokomra van gravírozva, ha azt hiszed, hogy arra áll a szám, jobban is hihetnéd.

vivax 2009.06.22. 10:04:35

A puha fegyverek csábítása, a kiskacsáknak tekintett új és új ifjak ellen fordított imprinting diktatúrája ellen nemhogy tiltakozna a fiatal, hanem egyenesen szabadságával azonosítja azt, továbbá az apák egyfelől eltékozolják a valóságalkotás szabadságát biztosító forrásokat, másfelől a nem legitim hatalmak lélekölő puha fegyvereinek célkeresztjébe vették, és onnan nem engedik az ifjakat. Mindezzel pedig szinte lehetetlenné tették a felelősségvállalást számukra a valóságalkotásért.
Véleményem szerint ez lehet a probléma gyökere a postban fennálló esetben is,

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 10:06:39

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Ejj, látom nehéz veled zöld ágra vergődni! Máshogy kérdezem. Ha erőszakkal kényszerítenének rá, utána tennél feljelentést? Mert ha nem, akkor az szinte ekvivalens azzal, mintha alapból buknál a rúdra.

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 10:13:56

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Erre mondja a szakirodalom, hogy "két legyet egy csapásra", nemde?

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.06.22. 10:25:52

@zsanett- a élet van és szoci fan:

Ja, szerintem is jót beszélgettünk. Ha esetleg többet is meg szeretnél tudni a kényszerszopatás természetéről - nomeg a világ nagy dolgairól -, ajánlom figyelmedbe a rajottem.blog.hu-t.

lazlo85 2009.06.23. 09:38:54

ilyen nőt akarok feleségnek+!!!most!!:D

IndaMuncher 2009.06.23. 12:33:43

@Normális: Ez azért kicsit túlzás, a ruppótlan proli amire te gondoltál, de egy stabil, de átlagos keresetű jóvágású programozó még bevillanhat a csajnak. Lol

Normális 2009.06.23. 23:51:32

@F.house: nemnem,
kapjon csak egy igazi Pénzmegvető Álomlovagot!
Azzal közösen fujjoghatnak majd...:)
süti beállítások módosítása