Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

Sziasztok!

Nem régen ért véget egy több évig tartó komoly kapcsolatom. Utána elég egyedül éreztem magam és az egyik viszonylag konszolidáltabb társkeresőre regisztráltam magam. (Tudom, hogy nem lett volna szabad ott ismerkedni, mégis úgy gondoltam, hogy érdemes kipróbálni. ) Néhány sikertelen próbálkozás után találtam is valakit, aki végre normálisnak tűnt. Kedves, intelligens, figyel rám, számíthatok rá, ha valami gond van. Ráadásul az ágyban is fantasztikus, ami az előző kapcsolatomat nem igazán jellemezte.

A munkám miatt ingázom a főváros és vidék között. Ha Budapesten vagyok, akkor valószínűleg együtt töltjük a szabadidőnket, ilyenkor nagyon figyelmes, jól kijövünk egymással, igazán nőnek érezhetem magam mellette! Ha viszont nem vagyok itt fent, akkor általában telefonon beszélünk esténként. Ilyen beszélgetések alkalmával van, hogy úgy érzem legszívesebben félbeszakítana és lerakná, mert más dolga van, holott ő ezt nem ismeri el.

Legutóbb hosszú szőke hajszálakat találtam a lakásán (én barna vagyok). Ezután kezdtem szétnézni a számítógépén. Természetesen minden előzmény törölve volt, de a megnyitott oldalaknál csak találtam egy érdekes hivatkozást. A szőke hajú lányról és róla vannak feltöltve képek az oldalra. Mint kiderült a képekből, már együtt vannak az év eleje óta és úgy tűnik, hogy én vagyok a harmadik. Bár úgy is fogalmazhatnék, hogy én vagyok a második hivatalos barátnője. Hát mit mondjak, nem esett jól…

Az előző kapcsolatom nagyon megviselt, nem igazán szerettem volna túl komoly érzelmeket a mostani pasimtól és én sem voltam rá képes. Tudom, hogy ebben az esetben nem is kellett volna mást keresnem, mert én bánthattam volna meg másokat! Hiba volt, elismerem! Lehet hajigálni a köveket!

Ennek ellenére mégis kialakult bennem egyfajta kötődés a srác iránt, annyira jó, ha együtt vagyunk! Mondhatnám ideális társ!

Mióta felfedeztem a képeket, próbálom magam győzködni, hogy csak szex van köztünk és semmi más. Próbálok úgy tenni, mintha nem bántana a dolog! Elkezdtem mást keresni magamnak, hogy majd a szemébe vághassam, hogy „te is csupán a második voltál nálam!”. De őszintén szólva én nem ez a típus vagyok, és egyre rosszabbul esik a srác kétszínűsége! Ami könnyű nyári kalandnak ígérkezett, kezd egyre jobban fájni!

Gondolom sokan úgy gondoljátok, hogy szánalmas, hogy nem dobtam ki azonnal! De kétféle érzés munkál bennem! A vágy, hogy együtt töltsünk minél több időt és az, hogy visszavághassak neki egy kicsit! Lehet, hogy teljesen rosszul gondolkozom! Mit csinálnátok a helyemben?

Mondjam meg neki, hogy tudok mindenről, dobjam őt és figyelmeztessem a másik lányt? Ez utóbbihoz van egyáltalán jogom?

Esetleg találjak magamnak valaki mást és vágjam a szemébe, hogy mennyire nulla ember és már találtam is valaki sokkal értékesebbet?
Vagy menjek vissza a régi kapcsolatomhoz, aki mostanában újra próbálkozik és szeretne visszakapni engem?

Tudom, hogy az én problémám nem vethető össze egy olyan emberével, aki már házasságban él, közös gyerekek vannak és így derül ki az egyik fél félrelépése. Köztünk nincsenek olyan mély érzelmek, mintha már több éve együtt lennénk. Ennek ellenére nem tartom tisztességesnek a viselkedését és egyre nagyobb bánatot okoz nekem azzal, amit csinál.

Köszönöm, hogy időt szántatok az olvasásra!

Címkék: szex szerelem társkereső megcsalás félrelépés férficsal

142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr871186996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CyberPunK 2009.06.16. 12:27:32

@Hoppázó Beléndek: Ezt most úgy mondod, mintha a férfiak nem punciból-punciba másznának. :D

Gazz 2009.06.16. 12:29:44

A "könnyű nyári kaland" az úgy szokott lenni, hogy elutazol egy távoli országba, és összejössz a halásszal a mólón. Tudod, hogy nem fogtok összeházasodni, és különben is hazamész egy hét múlva.
Az, hogy társkeresőn keresel párt magadnak, az nem könnyű nyári kaland, hanem párkeresés. Egészen más a funkciója.

jaffandi 2009.06.16. 12:32:46

SZAKÍTS VELE!
EGY ILYEN PASITÓL TÚL SOK JÓT NEM VÁRHATSZ, HA ELMONDOD NEKI, HOGY MIT TUDSZ VALÓSZÍNŰLEG TAGADNI FOGJA.
HA VISSZA AKRSZ VÁGNI, NEM KELL FELTÉTLENÜL EGY MÁSIK FÉRFI HOZZÁ, ELÉG HA AZT MONDOD, HOGY VAN.
HA BENNE MARADSZ EBBEN A "KAPCSOLATBAN" MÉG JÓ SOKÁIG FOGSZ SZENVEDNI, HA LEZÁROD, AKKOR CSAK EGY KICSIT, AZTÁN JÖHET AZ ÚJRAKEZDÉS.

SciNu 2009.06.16. 12:47:46

A válasz egyértelmű, szakíts. Neked ez nem "csak-szex" kapcsolat, különben nem bántana a dolog. A másik meg hogy gondolkodj el ezen a mondatodon: " igazán nőnek érezhetem magam mellette" Tehát önmagadért önmagad szemében egy senki lennél. Ne mástól várd el hogy nőnek érezhesd magad. Olvasd inkább Csernustól A Nő-t.

Normális 2009.06.16. 13:06:28

Mikor tanulod (tanuljátok) meg végre, hogy a
-számítógép
-mobiltelefon
-napló
az mind "fehérnemű". Másét nem hordjuk, benne nem turkálunk; ha nyitva lenne, becsukjuk!
Nem a pasi alázott meg (mire, hogyan is indult a kapcsolatotok?...), hanem Te sajátmagadat. Ha kaptál tőle annyit (örömöt, élvezetet, stb.) amennyit adtál és vártál: mit reklamálsz? Az életét tudtommal nem ígérte oda, kényre-kedvre, életfogytiglan...

kücsük 2009.06.16. 13:14:32

Nem ragadtál volna billentyűzetet, ha nem sérültél volna ebben a kapcsolatban. Mindenhogy szarul jössz ki belőle. Szakíts. Arról meg ne szólj, hogy tudsz a szőkéről. Elég hülye vagy, hogy megnézted a gépét és ezzel magadat tetted taccsra.
Szerintem.

CyberPunK 2009.06.16. 13:14:57

@Normális: Érdekes, speciel az asszony örül, ha a bugyijában turkálok. Persze, csak ha rajta van. :D

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.16. 13:17:21

és ki volt a nem hivatalos második? @Normális: abban mélyen egyetértek ami nem túrkáló az nem túrkáló.

CyberPunK 2009.06.16. 13:23:30

Sokan mondogatják azt, hogy ne turkáljunk a másik cuccában, mert parasztság. Lófaszt! Félrekúrni, meg szórakozni a másikkal, az a parasztság. Ugyanaz a szitu, mint amikor fejbekúrod a betörőt és téged kaszálnak el testi sértésért. Csókolom, faszért teccet betörni?

Cica7 2009.06.16. 13:24:53

Turkálás előtt érdemes elgondolkodni...
Mi van, ha találok valamit?
Szerintem ezért inkább sokan nem is turkálnak, mert érzik, hogy találnának valamit...
Tényleg igaz, hogy amiről nem tud az ember, az nem fáj.

Talán ez a hosszú házasságok titka...

CyberPunK 2009.06.16. 13:30:55

@Cica7: Francokat, a hosszú házasság titka az érdekházasság. Vicc nélkül. A szerelemből köttetetnél statisztikailag 3-szor több a válás. Érdekes...

SciNu 2009.06.16. 13:32:42

@Cica7: Már bocs de ez szánalmas. Attól hogy nem nézel rá a körülötted felgyülemlő szarra előbb utóbb a szagát megérzed azután meg a nyakadba borul az egész. Nem tudni csak egy ideig lehet. Mint az ország helyzete (bocsi a kis politikáért) évtizedek óta kúródott el az egész és mindenki csak félrenézett mert ha nem tudok róla engem nem érint. Most meg itt sír a sok hülye a szarban.

kacorka 2009.06.16. 13:33:20

@CyberPunK: sajnos van benne igazság. Sad, but true...

CyberPunK 2009.06.16. 13:35:17

@kacorka: Annyira nem, csak nem szabad nagyon hamar megházasodni, kell egy kis együttélés. Mondjuk olyan pár év. :D

kutymorgo 2009.06.16. 13:37:23

postoló is azt mondja, hogy a tel.beszélgetések alkalmával úgy érzi, le akarja rázni. szóval nem véletlenül túrt bele a pali cuccaiba, mert érezte, vmi nincs rendjén. és sajna igaza lett... ez olyan dolog, hogy ha érzem, megbízhatok a másikban, nem akarok nyomozni utána. de ha okot ad rá, miért ne derítsek fényt az igazságra? inkább hagyjam magam hülyének nézni???

Normális 2009.06.16. 13:39:33

@CyberPunK: a "parasztság" az itt illemtani kategória. Nem azért nem turkálunk, mert illetlen, hanem azért nem turkálunk, mert TILOS.
Azért tilos, mert az embernek ahogy joga van a saját gondolatai, emlékei, érzelmei, (egyszóval titkai) feletti rendelkezéshez, (ezek csakis az övéi), ugyanígy az ezek kisegítő tárhelyei (gép, mobil, stb.) feletti rendelkezés is alapvetően csak őt illeti.
Gondold csak el: a tudomány lassan-lassan az agyba is belát. TE szeretnéd-e a saját agyadat kilistáztatni???

~Shadow~ 2009.06.16. 13:40:05

@Hoppázó Beléndek: nem, kedves Benedek, a férfiak azok, akik csak úgy szállnak ki a p*nából hogy van máshova is dugni.

Cica7 2009.06.16. 13:43:03

@CyberPunK:

Lehet szerelemből házasodni, aztán mikor kicsit megtépázza az embert az élet, elgondolkozik, hogy vajon milyen érdeke származik egy válásból, vagy próbálkozzon meghelyrehozni az elrontott dolgokat....

CyberPunK 2009.06.16. 13:43:27

@Normális: Nem is lenne rossz dolog tudni, hogy ki küld el mosolyogva a kurva anyámba. Egy dolog tény: aki ennyire félti a magánszféráját annak vaj van a füle mögött. Arról nem is beszélve, hogy egy kapcsolat eljut arra a szintre, hogy gumi nélkül kefélünk. Az nem az én jogaim megsértése, ha valami tripperes köcsög kurogatja a nőmet, aki baszik ezt elmondani?

SciNu 2009.06.16. 13:44:13

@~Shadow~of~the~Day~: nem, kedves shadow, férfiban és nőben is van ilyen egyik nem sem különb a másiknál.

CyberPunK 2009.06.16. 13:45:49

@Cica7: Nem, azt mutatták ki ebben a felmérésben, hogy mikor felszállt a rózsaszín köd, akkor derült ki, hogy kinek is szült/csinált egy gyereket + vettek közösen lakást/házat, etc. Míg a másik esetben először volt ugye a másik elviselése/megszokása, majd hihetetlen gyakorisággal kialakul évek alatt szeretet és nem ritkán szerelem is. Mondom, eléggé ledöbbentem.

Cica7 2009.06.16. 13:46:10

@CyberPunK:
Nincs ocsmányabb dolog, mint betegséget hazavinni a másiknak.

SciNu 2009.06.16. 13:48:03

@CyberPunK: Brit tudósok voltak? :D

CyberPunK 2009.06.16. 13:49:54

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Nem, azt hiszem német. Az érdekházasság oldalon meg keresztény szellemiségű közvetítések, ahol konkrétan családalapítási szándék állt.

CyberPunK 2009.06.16. 13:50:24

@Cica7: Van. Mástól gyereket szülni.

Cica7 2009.06.16. 13:56:38

@CyberPunK:
De hogy derül ki, hogy másé a gyerek?

~Shadow~ 2009.06.16. 13:56:42

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: akkor sok férfi és sok nő gusztustalan szemét :) de nem mindegyik.

SciNu 2009.06.16. 13:57:32

@CyberPunK: Mondjuk szerintem ezeken a rózsaszín ködösökön az érdekházasság sem segítene. A rózsaszín ködben is önmagukat ámították, csak ott emberi tulajdonságokkal ezután meg értékekkel teszik meg. Utána rájönnek hogy az érdek amiért összeházasodtak nem is jön úgy össze ahogy elképzelték.

CyberPunK 2009.06.16. 13:57:43

@Cica7: Nem mindenki bízik az asszonyban és csináltat tesztet. Én is fogok, ha egyszer lesz gyerekem, bár erre most kevés esély van.

Normális 2009.06.16. 13:58:22

@CyberPunK: nem a szavakon akarok lovagolni, de egy fontos dolog: a magánszférát nem félteni, hanem (a másikét) TISZTELNI kell.
Ha olyan nőt választottál, aki megteszi azt, hogy trippert visz neked haza (meg mással kettyint stb.) az a legkevésbé a másik kandúr felelőssége. Majd legközelebb künönb nőt fogsz választani.
Vissza a poszthoz: a posztíró gyors, könnyen alakuló, nőiegó-feldobó kapcsolatot akart "olcsón" (=csekély érzelmi befektetéssel). Pontosan, korrekten azt is kapta. Mit reklamál akkor most?!

SciNu 2009.06.16. 13:59:31

@Cica7: Mondjuk ha fehér párnak fekete gyereke lesz az már gyanús :D

CyberPunK 2009.06.16. 13:59:38

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Érdek alatt képzeld el azt, hogy családot szeretnének. Ketten könnyebb egzisztenciát alapítani, mint egyedül. Majd megkeresem a felmérést, de már kb tavaly se találtam, pedig rohadtul kerestem. :(

CyberPunK 2009.06.16. 14:02:06

@Normális: Azért kúr félre, mert én hülyén választottam. Jogos. :) Hozzátenném, hogy csak az útszéli és a bankos ribancokon látszódik a kurvaság erősen, legtöbb keményvonalas rejtőzködik.

Cica7 2009.06.16. 14:02:58

@CyberPunK:
Ez azért veszélyes dolog.
Szereted az asszonyt, ő is téged, gyerek rád hasonlít.
Na, akkor nem hiszem, hogy szükséges lenne.
Talán, ha barátnő körül zűrösek a dolgok.....

CyberPunK 2009.06.16. 14:06:41

@Cica7: Jobb félni, mint megijedni. Ha ügyesen csinálja az ember, akkor meg sose derül ki.

Normális 2009.06.16. 14:09:40

Ja,
és azzal meg tessék számolni, hogyha az asszonyka kifogástalan és makulátlan erényességű, akkor jó eséllyel arról panaszkodnának sorban férfitársaim, hogy bizony elég rút, és az ágyban hervasztó; mi több, taníthatatlan...:))))
...szóval minden nem lehet együtt.

SciNu 2009.06.16. 14:10:21

@CyberPunK: De ha 2 ember csak egy gyerek miatt köt érdekházasságot és egymásba nem szeretnek bele akkor mit is fog az a szerencsétlen gyerek tapasztalni a szüleit illetőleg amíg felnő? 2 embert akik csak vannak és szeretik és nevelik, de egymás iránt jó esetben közömbösek. A gyerek meg csak bámul mint a moziban ha azt látja 2 ember szereti egymást.

Cica7 2009.06.16. 14:11:33

Egyszerűbb és nyugodtabb az élet, ha az ember becsületesen játszik.
Na ezeket szokták megszivatni egy kapcsolatban.

CyberPunK 2009.06.16. 14:18:56

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Ezt mondd annak a rengeteg gyereknek, akik csonka családban nőttek fel...

@Cica7: Pontosan.

gpetersz 2009.06.16. 14:21:09

Jól mondod, teljesen rosszul gondolkozol.

maitai 2009.06.16. 14:29:33

@Normális: Az baromira nem nőiegó-feldobó, ha rájön az ember lánya, hogy nem elég a pasinak, sőt, hogy annyiba se veszi, hogy dobja, ha talált másikat, hanem puncinak tartja tovább.

Egyébként:
Szerintem az a korrekt, ha megengedik egymásnak a "turkálást", és az engedély birtokában egyik sem turkál (telefonban, emailben).

Meg bírom érteni a gyávaságot mindkét oldalról, baromiszar bevallani, hogy már nem szereted a másikat, sőt, hogy találtál jobbat, meg rizikós is (két szék közül a pad alá), de ez így lapát. Sőt, még jobb is, ha a csaj nem a szőkére hivatkozik, hanem "csak úgy" indokkal dobja a pasit.

sertésmájkrém 2009.06.16. 14:38:36

atlagoslanyok.blog.hu/

Sztem hasonló házi feladat lehet ez a blog a mesélőnek. :)

Kirani 2009.06.16. 14:39:56

Életem eddigi 33 éve alatt megtanultam, hogy ilyen esetben nincs jó tanács. Ha vele maradsz harmadikként, az fog fájni; ha elhagyod, akkor a tudat, hogy egyszer talán mégis első lehettél volna (pedig nem). Azt kell tisztáznod magadban, hogy NEKED mi a fontos. Nálam például egy komoly kapcsolatban fontos, hogy megbízhassak a másikban, így hazugsággal és takargatással induló kapcsolat kizárt. Egy laza, 'csak szex' típusú kapcsolatban pedig az ágyon kívül szinte minden mindegy (csak ilyen ritkán van, mert az egyik fél mindig többet akar). Amíg szereted a fiút, márpedig a soraidból ez jön le, addig úgysem tudsz hideg, tiszta fejjel gondolkodni, sőt, visszavágni sem, mert az érzelmeid vezetnek.
Valószínűleg nem Te vagy az első félrelépése a srácnak. Belőletek komoly kapcsolat nem nagyon lesz, így én gyorsan szakítanék, a másik lánynak sem jeleznék semmit, egye meg, amit főzött. Minél tovább vele maradsz, annál mélyebb lesz a kötődés, az érzelem, és annál jobban fog fájni, amikor ő szakít - mert számomra egyértelmű, hogy ez lesz a vége. Talán legkevésbé akkor sérülsz, ha gyorsan kilépsz ebből a kapcsolatból. Itt a nyár, érezd jól magad, legyél sokat barátokkal, ismerkedj, és hamar túl leszel ezen a kudarcon. Sok sikert!

SciNu 2009.06.16. 14:41:09

@CyberPunK: Nem azt mondtam hogy az a helyes út, de a másik sem épp jó.

Hoppázó Beléndek 2009.06.16. 14:45:58

@~Shadow~of~the~Day~: tévedés, mi nem szállunk csak azért ki egyből, mert van másik :)
de komolyan : csak nekem furcsa,h a hölgy minden gondolata a kibaszás/visszafizetés témaköréről szól mézesmázas fossal leöntve, ezt kvázi "érzésként"/"szerelemként" aposztrofálva?
jó, ez is egy "érzés" persze, de a hölgy nincs tisztában
1. szavak és/vagy
2. érzelmek
jelentésével.

CyberPunK 2009.06.16. 14:46:42

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Statisztikailag kevesebb a válás, így több a biztos egisztencia. Főleg manapság van iszonyatos szükség egy stabil háttérre. Különben a gyere issza meg a levét. Nem feltétlen, de nagyobb arányban.

SciNu 2009.06.16. 14:49:21

@CyberPunK: A gyerek nem egy disznó amit fel kell csak hízlalni, hanem érzelmileg is nevelni kell és példát mutatni. És ez hiányzik a legtöbb családból legyen az csonka vagy nem érdek vagy nem.

notC 2009.06.16. 14:51:23

Húúúú, kisasszony! Igaz, nem írtad meg a korodat, de az biztos, hogy elég rendesen a zavarosban halászgatsz... Gondolom nem szándékozol még családot alapítani, és egy távoli szerető sok jó dolgot tud nyújtani, míg az elérhető helybéli vidéki "bikák" inkább sörfogyasztásban élik ki magukat. De ne várj túl sokat (vagy inkább semmit) egy olyan pasitól, aki másodikként, szeretőként tart, de leginkább ne várj tőle jövőt! Ergo, ne is nagyon szeress bele. A harmadik azért jött be, mert emberünk igényei csillapíthatatlanok, a zasszony cseszik dugni, a szerető csak ritkán jár fönt a nagyfaluban, kellett egy helyi szöszke, aki néha lerendezi a libidóját. És te ebbe a fazonba kezdesz beleszerelmesedni? Ennek akarsz visszavágni? Netán ezzel ábrándozol szépjövőről? Szerintem ne legyél ennyire szemérmes, esetleg próbáljátok ki hármasban, vagy lépj tovább de nagyon sürgősen! (és arra már csak ne is gondolj, hogy eközben emberünk asszonya mit tud és mit gondol férjéről, rólad, meg a többiekről)

CyberPunK 2009.06.16. 14:52:52

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Az érzelmi házasságok nagyobb része lesz a válás. Mi a jó példa? De most viccen kívül, mi az ideális megoldás?

Cica7 2009.06.16. 14:56:45

Hm...
A turkáláson gondolkoztam el.
Egyszer sajnos én is erre vetemedtem.
Először jöttek a rossz megérzések, aztán a jelek, majd a barátok, hogy hol látták és kivel...
Még mindig nem akartam elhinni.
Sőt, magamat hibáztattam, hogy de nagyon hülye vagyok, meg féltékenykedem.
Szóval, hónapokig forgattam magam.
Az igazság az, hogy úgy neveltek, hogy senki levelét el nem olvassuk, mert megbízunk benne...bla-bla...
Egyszerűen nem tudtam, hogy mi a helyes.
Maradjak hülye, vagy szembesüljek az igazsággal?
Belenéztem a telefonba, közben úgy reszketett a kezem, hogy akig bírtam tartani.
Egy sms elég volt, felfordult a gyomrom....
Azt hiszem, hogy ott és akkor valami kettétörik az ember lelkében...:((((

SciNu 2009.06.16. 14:58:25

@CyberPunK: Egy normális család értelmileg ÉS érzelmileg felnőtt emberekkel. Az ilyen rózsaszín ködös emberek érzelmileg gyerekek. Az érdekházasságok meg értelmileg felnőttek csak érzelmileg még rosszabbak. Együttmaradnak míg racionális, de utána már ugyanolyan bizonytalan mint egy érzelmi házasság (szerintem legalábbis) A házasságok általában szétmennek mert az egyik fél szarik a másikra/önző/gyáva szembenézni hogy vége és inkább szeretőt tart/stb. Mint az ovisok. Ezért kellene felnőni, vállalni a felelősséget, gerincet növeszteni meg gondolkodni. De ilyen témákban annyira nem vagyok otthon :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.16. 15:00:40

a megérzéseknek helyet kell adni.

CyberPunK 2009.06.16. 15:00:57

@Rorschach ¤a nők az ördög műveji!!!¤: Persze, ez lenne ideális, de ilyen nincs. Max a mesékben.

@Cica7: Ekkor nőttél fel? :)

Cica7 2009.06.16. 15:07:12

@CyberPunK:

:))))

Ha bátrabb lettem volna és azonnal megnézem a telefont, megkímélem magam a hónapokig tartólelki kinlódástól.

SciNu 2009.06.16. 15:09:28

@CyberPunK: Nincs, de lehet hozzá közelíteni.

CyberPunK 2009.06.16. 15:10:02

@Cica7: Eh, tudod hány csaj nem dugtam meg azért, mert volt gerincem és nem dugtam félre, mert az aktuális aszony tuti szeret, és ő is hűséges, aztán kiderült, hogy csak egy ócska ribanc? :) Ezt hívom tanulópuncinak, pokolban majd kapom érte a büntetést. :)

Kytia 2009.06.16. 15:10:07

Kedves túrkálásellenesek. Azért jelezném, hogy egy normális kapcsolatban az íratlan szabályok úgy szólnak, hogy nem csaljuk meg a másikat, nem hazudozunk, nem titkolózunk. (Főleg nem néhány hónap után)

A Ti logikátok szerint akkor ne legyen a világban házkutatás, igazoltatás, APEH ellenőrzés, kihallgatás...stb., ha az ember gyanúba keveredett? Inkább hagyjuk futni a sorozatgyilkosokat, csak, hogy megvédjük a magánszférájukat?

Hát nem! Jogom van tudni az igazat arról, akivel az életemet megosztom. Alapvető kötelessége lenne, hogy igazat mondjon, hisz' így állapodtunk meg.

Elárulom a szomorú valóságot. A magánszféra az, amit a klotyóban csinálsz egyedül. Amikor emberekkel kötöd össze az életed, az közösség. Ha egy közösség úgy döntött, hogy ketten alkotják, és kiderül, hogy mégsem ketten, hanem hárman, akkor ott valaki át lett baszva.

Netuddki. 2009.06.16. 15:11:37

"Ráadásul az ágyban is fantasztikus, ami az előző kapcsolatomat nem igazán jellemezte."

Hja, vakok közt félszemű a király. Neked se sok tapasztalatod lehet.

Kytia 2009.06.16. 15:12:21

@CyberPunK: Pokolban nem te kapod a büntetést. :)

A baj az, hogy az ilyen normális, önmegtartóztató pasik fogják ki a hülye ribancokat, és a rendes, hűséges lányok a szemét, gennyláda pasikat. Ki érti ezt?

Cica7 2009.06.16. 15:14:35

Kytia,

Tökéletes, amit leírtál.

Így van. És én még azon gondolkoztam, hogy nem vagyok görény amiért belenézek a telefonba?
:)))))

CyberPunK 2009.06.16. 15:14:44

@Kytia: Hehe, panelban lakom, baromira nem magánügy egy szarás. :D
Van egy mondás, miszerint minden kihagyott numeráért büntetés jár a pokolban. :)

Kytia 2009.06.16. 15:15:52

Amúgy, hogy a poszthoz is szóljak, azt mondanám, lépjen le a csaj. Neki ez az egész rossz érzés, tehát nincs miért folytatnia. Tanuljon önzést a pasiktól.

Szőkének ne szóljon, pasi képébe ne vágjon semmit, mert ezek szánalmas megalázkodások. Lerí róluk, hogy a keserűség vezérli, semmiképp nem jön ki jól belőlük.

Az az édes bosszú, amikor fél év múlva meglát a pasi egy cukrászda bejáratánál a legszexibb ruhádban egy észvesztően jóképű pasi kezét fogva.

Cica7 2009.06.16. 15:18:16

@CyberPunK:
A becsületesek össze-vissza lesznek büntetve ezek szerint?
És mi a büntetés?
Az ördöggel kell szexelni?:))))

CyberPunK 2009.06.16. 15:19:41

@Cica7: Erre sajnos nem emlékszem. Mondjuk nekem az ördög nem valami jó lehetőség. :D

Cica7 2009.06.16. 15:23:12

@CyberPunK:

Majd keresünk valami izgalmas ördöglányt...:)))

CyberPunK 2009.06.16. 15:24:21

@Cica7: Mi lesz abban a büntetés? :D Mondjuk egy ördöglánynak most is örülnék. :P

Cica7 2009.06.16. 15:30:19

@CyberPunK:

:D

Nyugi, azért vannak korrekt, normális csajok....
Majd jön...

(Bocs, hülye szöveg...)

CyberPunK 2009.06.16. 15:32:14

@Cica7: Köszönöm, most is van normális asszony, csak ő nem elég ördög, inkább sárkány. :)

Kytia 2009.06.16. 15:32:17

Ez amúgy jó logika.:))

A rendes ember a mennybe megy. Aki egyszer már hibázott ,az viszont a pokolba, úgyhogy onnantól keményen kell kufircolni, nehogy sok legyen a büntetés.:DDD

CyberPunK 2009.06.16. 15:35:10

@Kytia: Erről a "rendes ember a mennybe megy" dumáról valahogy a South Park mozifilm jut az eszembe... :D

Cica7 2009.06.16. 15:38:04

@CyberPunK:

Házisárkány?


Kytia,

Tudod mi nehéz?
Pl. a revansnál. A rendes embernek félremenni.

CyberPunK 2009.06.16. 15:41:12

@Cica7: Pontosan. :) Bár annyira nem, csak én basztatom ezzel, mert ugrik rá. :D Tudom, geci vagyok...

Én nem szoktam revansot venni, inkább kibaszom a picsába, addig se idegesít. Ha szerelmes vagyok, az már más tészta, az necces ügy. Ezért is kerülöm ezt a szar szitut egy ideje. :S

Cica7 2009.06.16. 15:46:33

@CyberPunK:

A necces ügy a legrosszabb.
A szerelmes ember skizofrén állapotban van, sajnos.

redriot77 2009.06.16. 15:47:14

Nem védem a félrekúró gyereket, de a számítógépben/mobilban túrkálás ártalmas lehet az egészségre. Vagy fel kell készülni rá, hogy vmi kínosat találunk.

Nem is kell "megcsalós" mail, legyen csak egy pornóoldal a látogatott oldalak közt. Gyengébb idegzetűeket ez is frusztrálhatja:
-úristen, nagycsöcsű nő van a képen, nekem kis mellem van! Biztos elégedetlen velem és ott fog hagyni!
-úristen, seggbebaszós képeket nézeget, én meg azt nem hagyom. Félre fog kúrni!
-úristen, sovány csajos képeket nézeget, én meg 80 kiló vagyok! Félre fog kúrni!

Közbe' csak csavart egyet a cerkán az inas, mert volt fölös negyedórája. Hagyjunk már egy kis privát szférát a másiknak, nem biztos hogy jó ötlet nemzetbiztonsági átvilágításosdit játszani.

Kytia 2009.06.16. 15:51:24

@redriot77: A pornónézés jófej dolog. Ezért például nem cseszegetném a pasimat, csak azért, ha titkolja. Ne legyen már álszent kis faszkalap.

Kytia 2009.06.16. 15:53:20

@CyberPunK: :DD Kenny kivétel. Ő azért van, hogy helyettünk szenvedjen.:PPP

CyberPunK 2009.06.16. 15:54:15

@Kytia: Nem Kenny a lényeg hanem a populációbeli különbség. :D

Kytia 2009.06.16. 15:57:42

@CyberPunK: Jaértem.:DDD De az Amerika. Az egészen más...őőő....:))

redriot77 2009.06.16. 16:00:19

@Kytia: jogos. :)

Egyébként az előző gondolatomat folytatva:

tegyük fel, hogy a technikai fejlettség lehetővé tenné, hogy szex közben a partnerünk agyhullámait szkennelné egy kütyü, és az aktus közbeni gondolatai HD minőségben megjelennének egy a falon lógó baszottnagy LCD tévén.

Lehet hogy sok user sírógörcsöt kapna dugás közben. :/

Kis Hableány 2009.06.16. 16:01:02

Kétféle nő létezik.
Az egyik elhiszi a fehérlovonjönakirályfi című mesét és egész életében a hűséges faszkalap királyfit keresi,a másik aki már 10 éves korától fogva tudja hogy normális hűséges pasi nincs és nem ringatja magát álmokba.

Kytia 2009.06.16. 16:03:39

@redriot77:

Azt mondod, egyiknél Johnny Depp, másiknál Niki Bellucci vonaglana a monitoron? :DDD

amúgy ez is egyénfüggő. Sok pasi nem tud másra koncentrálni, meg vizuális filmet vetíteni magának, miközben valakivel szexel. Én lány vagyok, de én mondjuk tudok.:DDD

redriot77 2009.06.16. 16:10:08

@Kytia: nem, ettől kicsit hardkórabbra gondoltam. Mondjuk az egyiknek egy 25 centis farok himbálódzna a monitoron, a másiknak meg egy néger csaj XXL-es segge remegne mint a kocsonya. (Vagy mindkét oldalon farok lenne :DDDDD

Kis Hableány 2009.06.16. 16:11:12

@Kytia: Ez igaz.Tényleg így van.Ezért zabálják a pornót a férfiak.

Kytia 2009.06.16. 16:13:42

@redriot77: :DDDDDDDDDDDDDD Basszus, erre nem is gondoltam.

De azért egy ilyen filmet el tudnék képzelni, ahol bevillannak a valós gondolatok a monitoron, majd a pár szépen lassan, szó nélkül felöltözik, és szomorúan, kissé zavarodottan, torkot köszörülgetve elköszön.:)

Nem láttad a Boldogságtól ordítani című filmet? Abban van egy ilyesmi jelenet.:)

Kytia 2009.06.16. 16:14:44

@www.bolhaplaza.hu: Mármint miért? Melyik állítás az igaz? Sokat beszélek.:-o

Kis Hableány 2009.06.16. 16:17:51

@Kytia: Nem tudnak fantáziálni a férfiak szex közben ezért kell nekik a pornó mert úgy készen kapják az anyagot.

Kytia 2009.06.16. 16:27:06

@www.bolhaplaza.hu: Jaa, értem. Amúgy csak az előző kommentedre reagálva a pasikról, a fehér lovon, meg ilyenek: mondd már meg, miért bántják a pasik folyton a pasikat? Egy rendes pasi (merthogy ismerek ilyet) ezen eléggé megsértődne. Bár igaz, a kommentelők között nem sok pasi háborodik fel ha ilyeneket írtok, és a nők sem, ha előjön a mindennőkurva című szólam.

Symbian 2009.06.16. 16:57:22

Posztíró!

A régihez biztosan ne menj vissza! Könnyű és jó megoldásnak tűnik, de szinte soha sem működik. Mindketten csak az időtöket fecsérelnétek.

Az aktuálist is hagyni kellene, mert nem a komoly érzelmek fájnak, hanem a hiúságodat bántja a dolog, ebből jó nem származik, szerelem nem nagyon lehet belőle. Ettől függetlenül, nyugodtan mond el neki a miért-et, talán ő is tanul belőle.

A "szőke" haj tulajdonosát, hagyd békén, nincs közöd ahhoz, ami kettőjük között folyik, így jogod sem, hogy "jó szándékú figyelmeztetéssel" beleavatkozz abba a történetbe. (a pasinak persze mondhatod, sőt.)

Talán a legnehezebb megtalálni a saját belső békédet. Ne egy pasin múljon, hogy jól vagy vagy sem. Próbálj egyedül talpra állni, és lehet, hogy ez lesz a kulcsa annak, hogy legyen egy értékes kapcsolatod.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.16. 16:59:21

@Kytia: Édes bosszú nélkül nem megy.?

stüszi 2009.06.16. 18:33:37


Ezt a sok elhagyott lövészárkot! Mi a bajod? Ígérte , hogy elvesz? Nyugodj meg nem fog elkopni, és még lehet, hogy a tapasztalatokat nálad is beveti, és akkor majd csak kerekedik szemed! :)))))

Kytia 2009.06.16. 18:53:32

@Enrico Palazzo: Nem én kezdtem a bosszúzást, a posztoló fejtette ki az erre vonatkozó igényét. Amúgy nem.:)

Kytia 2009.06.16. 18:54:49

@Enrico Palazzo: Nem mintha bármilyen elvi indoka lenne. Egyszerűen csak jólesik.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.16. 20:02:23

@Kytia: Ahamm.. És akinek meg a nemi erőszak esik jól.? Nagy a Világ, sok az érdekes Ember és hobbi.. Azt hiszem hogy a bosszú az valahogy mindig "körbeér", ma Nekem, holnap Neked, úgy hogy én nem kezdeném el emiatt..

Kytia 2009.06.16. 23:24:05

@Enrico Palazzo: Amiről én beszéltem, az nem igazi bosszú. Olvasd el újra. Én csak azt mondtam, lépjen túl rajta pofátlanul hamar, legyen újra boldog, viruljon ki, aztán, ha a pasinak ez bosszú, annál jobb.
Te valami olyasmi bosszúról beszélsz, mint kiszúrni a másik kerekét. Nekem ilyen eszembe sem jut.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 10:18:56

Óóóóóó, hogyne, és tényleg, angyalszárnyak mégsem tartoznak a hiánycikkek közé :-)

Kytia 2009.06.17. 10:31:06

@Enrico Palazzo: Hát, nem kell elhinned. Én épp lebeszélni próbáltam a posztolót a kicsinyes bosszútól, ha jól emlékszem. Nekem az egyetlen bosszú, ha minél hamarabb újra jól érzem magam egy új kapcsolatban. Az is inkább az én lelkemnek szól, bár előfordult már, hogy a másik felet (ex) majd' megütötte a guta ettől. Bevallom, élveztem.:)
Sajnálom. Majd kapok egy pofont a pokolban.
süti beállítások módosítása