Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

A férj azt állítja, soha nem csalná meg feleségét, de titokban feltette magát egy társkereső oldalra.

Sziasztok !

Segítsetek, nem tudom mit tegyek !

Ott kezdődik az egész, hogy házas vagyok ( még ) van 2 gyermekem, a férjemmel 8 éve vagyunk együtt, most 5 hónapja elment Írországba dolgozni, ez idő alatt külön voltunk.Most december végén utána jöttünk, itt derült ki hogy párkeresőre tette fel magát ( nincs gyerekem, ennyit keresek...stb stb, számomra fontos az őszinteség stbstb.)

Szóval ez egyszer egy hideg zuhany volt, aztán mivel otthon vagyok, ráérek sokat msn-ezek, így került elő egy tanfolyamtársa akivel 1 éve járt tanfolyamra.Ő mesélte hogy a férjem felkérte őt alibinek egy ilyen alkalommal mikor ott találkozott valami 18 éves kiscsajjal.

Számon kértem a férjem de tagad ( mit is tehetne )Bennem minden összetört nem tudom mit tegyek, nem értem, nekem mindíg előadta hogy elitéli azokat akik ezt csinálják stb.Soha nem csalna meg, imád sb.szóval nem értem adjatok tanácsot, mit tegyek?

Címkék: hűtlenség szerelem társkereső megcsalás félrelépés férficsal

184 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr281169023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyikarc 2009.06.10. 11:50:16

Asszonyok okuljatok:

Huseges tipusnak tartom magam. Eddig 2x csaltam meg eletemben ex-baratnot, miutan eloszor O megcsalt engem.

Egy ideje hazas vagyok, a felesegemmel kb 6 eve vagyunk egyutt. Nem csaltam meg, bar tobbszor is a kuszobon voltam.

Nalam (es szerintem egy ff-inal ugy altalaban) akkor merul fel a megcsalas, mint opcio, ha valamiert pipa vagyok az asszonyra. Ennek millio oka lehet. Peldaul idiota dolgokat muvelt (ezeket hagy ne reszletezzem), szorja a penzt feleslegesen (miutan en vagyok a kereso, meg valsag van, ezt a cselekedetet nem tamogatom, es feleltotlensegnek erzem a 28millimodik ruhara kiadni 300$-t.), hizott 10 kilot (ha en jarok futni, meg kondizni, hogy alljon a cerka rendesen, meg legyen allokepesseg, akkor O is tegyen meg mindent, hogy kivanatos maradjon), stb. Kvazi ugy erzem, hogy nem tiszteli annyira a kapcsolatunkat es engem, hogy cselekedeteinel merlegeli az engem erinto reszeket is.

Ekkor az agyamban a kovetkezo jatszik le; "f*szom fog itt szenvedni, meg teperni, keresek valakit aki ertekeli amit teszek", vagy csak szimplan, "ha te igy, akkor en meg igy"

Aztan elmegyek keresni valakit, eljutok a kuszobere a tortenetnek es nem csalom meg az asszony. Altalaban erre mondjak azt a barataim, hogy majd 60 evesen banni fogom es mekkora egy f*sz vagyok. Lehet, hogy ez igaz. Per pillanat meg tudom kontrollalni a gerjedelmet.

Csak, hogy summazzam ezt a kis iromanyt; Szerintem a megcsalas ketton all es egy ok-okozati osszefugges eredmenye.

Gyikarc 2009.06.10. 11:51:07

@Gyikarc: Ja es, miutan nemzetkozi vizeken dolgozom, igy sokszor van, hogy kulon vagyunk 3-4 hetekre is.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.06.10. 11:56:00

@min: "Szóval nézzen az asszonyka is tükörbe vagy mérlegre vagy magába. "

Az nem az asszony hibája, ha szülés után megundorodik tőle a kedves férj. Aki 5 kilóval többel nem szeret valakit, ott valami mélyebb probléma van a kapcsolattal.

azallamenvagyok 2009.06.10. 11:56:48

@DEGEC: ja 5 hónap külföldön nyomós ok:)
@Gyikarc: ez te vagy, én pont akkor nem tenném meg, ha pipa vagyok rá, inkább szembenézek vele:)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.10. 11:57:07

És hogy találtad meg... egy társkeresőn...? Fotóval volt fenn? Ha ő rakta fel, akkor hülye és nem éri meg erőltetni. Ha más rakta fel helyette, hogy titeket bosszantson, szétválasszon, akkor azt is ki lehet deríteni. De mi van, ha te raktad fel a sok netezés közben, hogy végre sikerüljön már elválni és legyen egy indok?

Gyikarc 2009.06.10. 11:58:06

@Gery Greyhound >: itt a felredugas tenyerol beszelunk, nem a nem szeretesrol. nem mondta a post iroja, hogy a ferje nem szeretne, csak azt, hogy felrekefel, ez ket kulon dolog

Kytia 2009.06.10. 11:59:01

@kaska - van-e élet a halál előtt?: "Pedig hány olyan fiatal lány van, akinek minden vágya egy 30 feletti két gyerekes házas ember! Na, ezt ugye nem gondoljuk komolyan."

De komolyan gondoljuk. Vannak ilyenek. A nők nevében mondom. De pasi "hódítani" akart, érted.:S

Balance Of Power 2009.06.10. 11:59:40

@Gyikarc: Konkretan mit jelent a "kuszob"? Csok, petting vagy...?

Gyikarc 2009.06.10. 11:59:48

@azallamenvagyok: na jo, de te (ti) mas kaszt vagy, mint a ffi-ak nagytobbsege, legalabbis a blogod alapjan. :)

Balance Of Power 2009.06.10. 12:00:40

@Kytia: Es nekik ez jo? Vagy valami baty-komplexusban szenvednek? Most viccen kivul erdekel.

Gyikarc 2009.06.10. 12:01:54

@Balance Of Power: a kuszob nalam: se csok, se petting, se semmi. vagy mas megvilagitasbol a kuszob az ott van, ahol lehetne csok is, petting is vagy valami mas is.

Balance Of Power 2009.06.10. 12:03:55

@azallamenvagyok: Igen, ez erdekes hogy csak akkor kanos masok iranyaba, ha pipa az asszonyra. En ha pipa vagyok ra, akkor ugy altalaban a nokre vagyok pipa es egyet sem akarok latni 1 km-es korzeten belul, anyamat is beleertve ;))

Gyikarc 2009.06.10. 12:06:25

@Balance Of Power: lehet, hogy ez egyfajta "buntetes" lenne, a legfajobb ponton.

Amugy miert van az, hogy ha pipa vagy az asszonyra, akkor a nokre vagy pipa? Azert ha az egyik hulye a masik nem az. Vagy ez most, hogy van?

Balance Of Power 2009.06.10. 12:09:56

@Gyikarc: Tehat szo szerint erdendo a kuszob: a csaj lakasanak ajtaja. Ahonnan becsongetes utan vagy elott visszafordulsz ;)

Kytia 2009.06.10. 12:10:52

@Gyikarc: Ez érdekes, amit felvázolsz. Szóval nálad ez egyfajta büntetés. Ez azért érdekes, mert sok férfitársad úgy nyilatkozik, hogy a mecsalás természetes, főleg, ha férfi csinálja, nem elvárhtó a hűség, és többen értetlenségüket fejezik ki, hogy miért érzik a nők "megalázásnak", "átverésnek", "árulásnak", hisz ugye semmi egyéb nem történt csak annyi, hogy más nőbe ejakuláltak...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.10. 12:13:04

becsöngett és gyorsan elszalad. küszöb-fóbia.

Balance Of Power 2009.06.10. 12:14:50

@Gyikarc: Most ezt komolyan kerdezed? Minden nonek ugyanazok a faszsagai vannak, a paromnak, anyamnak, a kolleganoimnek es a lany-barataimnak is egyarant. Egeszen dobbenetes, de igy van. Es a parom az egyetlen, akivel egyutt lehet elni - de attol meg szokoevente elojonnek a hulyesegek...

TetraB 2009.06.10. 12:15:32

Igazából már leírtad a választ, benned összetört valami. Egyébként érdekesnek találom ezt a külföldi munka dolgot, persze a legfőbb érv mindenhol az, hogy na akkor most megkeressük a családi házra a pénzt, csak értetek teszem, stb. Bizonyára előfordul az is, amikor a pár tiszta szerelemben él még ilyen nagy távolságban is és baromira hiányoznak egymásnak. De vajon mennyire vannak más okok is a háttérben, mennyire menekülésről van szó, azt nem tudom...

Gyikarc 2009.06.10. 12:17:51

@Kytia: Hat pusztan ejakulacios kenyszerbol nem fogok energiat aldozni egy vad becserkeszesere. Uncsi. Ugyanaz a szoveg, ugyanugy, ugyanazzal az eredmennyel (eljutunk a kuszobig). Annal oregebb vagyok (34), hogy bizonyitasi vagybol csajoznom kelljen. Ez csak bosszubol megy, hirtelen fellangolasbol, a hev tuzeben. Ez meg nincs, ha minden jo otthon. Akkor az asszonyra gerjedek ugyanis. :) Ezert nem is tudnek spontan megcsalni senkit, pusztan maghintes celjabol. Meg ha velem rendesek otthon es kielegitik az igenyeimet, akkor nem gondolom, hogy fair lenne az asszonnyal szemben igy (megcsalas) eljrani. Ezert nem is teszem.

Lehet, hogy a legtobb ffi nem ilyen, de en egyenes ffi-nak tartom magam, aki tudja mit miert tesz, es vallalja is erte a kovetkezmenyeket.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.10. 12:17:54

@TetraB: és ama fordulat is megesik, hogy összegürcöltek minden földijót, oszt akkor ezután van a baszdel.

Gyikarc 2009.06.10. 12:20:16

@Balance Of Power: szar ugy, ha ez igy van. :) nalam ahany csaj annyifele. ketszer ugyanugy igyekszem nem megszivni. ha valakiben valami nem tetszett, akkor tuti, hogy a kovetkezo lanyban nem lesz meg, vagy csak epp az elviselhetosegi szintjeig.Ezt hivom en a kapcsolatok evoluciojanak. :)

Gyikarc 2009.06.10. 12:27:23

na jo, ebedszunet vege, tovabbi jo napot mindenkinek

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 12:35:09

@Kytia: Akkor van még számomra is remény. :) Igaz, csak egy gyerekem van és nem vagyok házas (már). :)

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 12:36:35

Le is kéne néznem hétvégén a ZP-be... :D

Bellagio 2009.06.10. 12:37:38

"Ő mesélte hogy a férjem felkérte őt alibinek" - na ilyen sincs a valo eletben, ha pedig megis akkor ritka nagy balfasz ez a ficko.

MSN-ezel es igy kerult elo egy tanfolyamtarsa? Ugyan mar, megis hogyan? Vagy az o account-javal MSN-ezel? Akkor megnagyobb balfasz.

Szoval szerintem nem kerek a tortenet.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 12:42:11

Lehet, hogy az egészet csak Jockey álmodta. :)

Dezsőjóska 2009.06.10. 12:49:22

Az emberek legalább 50%át csalják, és az megcsaltak 50%a tud róla, csak nem tud különösebben mit csinálni. Bizonyos életszinvonal fölött már kötelező státuszszimbólum a fiatal szerető! A feleség meg kihasználja a szitut. Kiveri a balhét, ha új kocsi vagy bunda kell neki, de amúgy éli a gondtalan életet és kefélteti magát valami fiatal kancsival.

Az itteni hozzászólásokat olvasva, csodálkozom, hogy egyáltalán az emberiség kreált szót a megcsalásra, annyira csodálkoztok, mintha ti soha nem csináltatok volna ilyet!

azallamenvagyok 2009.06.10. 12:49:43

megvan a megoldás: a tanfolyamtárs akart összefeküdni a pasival, de az nemet mondott neki, és így áll bosszút:)

Kytia 2009.06.10. 12:50:40

@Balance Of Power:

"Es nekik ez jo? Vagy valami baty-komplexusban szenvednek? Most viccen kivul erdekel. "

Nem. Semmiféle komplexusuk nincs. Nincs idejük egy teljes értékű kapcsolatra/ők is csalnak valakit/egyszerűen nem akarnak komoly kapcsolatot az életük azon szakaszában. Csak pont úgy, mint a férfiak. Nehogymá magyarázni kelljen.:))

Kytia 2009.06.10. 12:52:43

@kaska - van-e élet a halál előtt?: Ezekkel a feltételekkel pláne van. De biztos 18 évesekkel akarsz hülyét csinálni magadból 1 házassággal a hátad mögött? Vagy csak szexre? Arra én is javaslom a ZP-t.:)

guy 2009.06.10. 12:55:12

Ezt az őszinteség dumát nem nagyon értem. A kapcsolathoz már miért kéne mindenben őszintének lenni? Ezt csak olyanok írhatják le, akiknek dunsztjuk sincs, hogyan is működik egy valódi hosszútávú kapcsolat, mert még nem próbálták, egyik szerelemből esnek a másikba, aztán csodálkoznak, hogy végetért.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 12:55:24

@Kytia: Namost, az, hogy nincs idejük teljes értékű kapcsolatra még nem magyarázza azt, hogy nem a saját korosztályukat keresik. Vagy inkább de?

Kytia 2009.06.10. 12:56:00

@Gyikarc: Szimpi a hozzáállás.:)

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 12:58:01

@Kytia: A 18 csak a szexre. Egyébként meg már csak olyanokkal jönnék össze, akik legalább a hétfői adásszünetekre emlékeznek. :)

-rizs- 2009.06.10. 12:58:19

En Skociaban elek (szerencsere a parommal), eleg sok embernek segitek itt munkat talalni, beilleszkedni mar nehany eve. Oszinten szolva meg egyetlen olyan esetet sem lattam, ahol mukodott volna, hogy egy par egyik tagja itt, masik Magyarorszagon. Hosszabb-rovidebb ido utan mindegyik, kivetel nelkul veget ert. Persze ez csak kb 10-12 eset, tehat lehet, hogy van, hogy ez mukodhet, de nem hiszem.

Kytia 2009.06.10. 12:59:05

@kaska - van-e élet a halál előtt?: A korosztály ízlés dolga. Egyeseknek tetszenek a ráncok egy pasin. Másrészt a saját korosztályuk kanjai valószínűleg még komoly kapcsolatban akarnak élni, nem úgy, mint egy nős pasi, akivel mondjuk csak heti 1 találka fér bele. Ha ez a csaj életmódjába pont belefér, ilyet fog keresni.

Kytia 2009.06.10. 13:01:19

@kaska - van-e élet a halál előtt?: "Egyébként meg már csak olyanokkal jönnék össze, akik legalább a hétfői adásszünetekre emlékeznek."

Ezt megértem. Én sem tudom elképzelni, miről beszélgetnék valakivel, aki nem Nils Holgerssonon nőtt fel.:)

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 13:03:31

Ugye? :D ...Hogy én azt a rajzfilmet mennyire utáltam. Inkább Dagobert bácsi tetszett. :)

Balance Of Power 2009.06.10. 13:11:50

@Gyikarc: A kuszobig eljutas mindenesetre ezerszer izgalmasabb tud lenni, mint tuljutni rajta.

Balance Of Power 2009.06.10. 13:14:41

@Kytia: Erdekes, eggyel sem talalkoztam eddig. Csak mindig hallok rola, hogy vannak ilyenek.

Kytia 2009.06.10. 13:20:40

@kaska - Helló-belló!: Neee, akkor már Csipet csapat. Meg Knight Rider. Az alap.:)

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 13:22:55

@Kytia: Jó, de az momentán nem jutott az eszembe. Meg már kamaszodtam amikor jött Sabrina... És ugrált és közben saját életet éltek a mellei :) Akkor inkább ez, mint a csipet-csapat :)

Kytia 2009.06.10. 13:26:33

@Balance Of Power: Hát, akkor egyel máris találkoztál. Nekem is volt ilyen időszakom 20 évesen. persze sokái nem húzza az ember az ilyet, nehogy kötődés legyen belőle.

De a szakítósblogba is belenéztem tegnap és ott a tegnap reggeli posztot is egy ilyen lány írta, a délutánit pedig egy pasi egy ilyen lányról.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 13:29:31

@Kytia: De könyörgöm, ne a 30 évvel ezelőtti időszakod hozd fel példának! :D

Kytia 2009.06.10. 13:35:08

@kaska - Helló-belló!: Nemá, annak voltak mellei? Arra nem emlékszem.:))) De drukkoltam, hogy összejöjjön az ablakonbemászós legjobb haverjával.:)

Kytia 2009.06.10. 13:37:57

@kaska - Helló-belló!: Jujj, de puhatolózik.:DDD
Már a tegnapi posztban is kiszedték belőlem a koromat. Pasik. Mind egyformák.:PPP

Külnöben meg miért ne. Ha 30 éve volt, az is bizonyítja a tételt, nem?:)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.06.10. 13:38:40

itt ennyi vénember rémemberkedik?

kadaj01 2009.06.10. 13:39:25

Én is megcsalnám, ha olyan feleségem lenne, aki sokat van otthon, sokat msn-ezik, többek közt az én egykori tanfolyamtársammal... Mégis mi a fenét képzel a kedves cikkiró???? Miért nem kondi teremben van a gépezés helyett?

kücsük 2009.06.10. 13:42:52

@Gyikarc: Marha öreg vagy, tényleg

Kytia 2009.06.10. 13:47:03

@zsanett- a élet van és szoci fan: Mé, te min nőtté fel? Azt nem modd, hogy barátokköztön.:))

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 13:50:14

@Kytia: Sabrinának? Voltak, bizony! Nem tudom, hogy kire gondolsz, de én arra, aki a Boys-boys-boys kezdetű rémes valamit énekelte.

kücsük 2009.06.10. 13:51:43

@kaska - Helló-belló!: Annak a számnak a klipjében még elő is villannak a cicik, a medencében lecsúszik a bikinifelsője, úgy húzza vissza

Kytia 2009.06.10. 13:55:07

@kaska - Helló-belló!: Azt ő énekelte? Arról nem tudok. Basszus, egyre hibásabban írok, ahogy kezdenek rajzani a főnökeim körülöttem.:))

Kytia 2009.06.10. 13:55:46

@kücsük: Youtube linket kérek, de azonnal.:DD

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 13:59:22

@Kytia: Utána néztem, nem emlékezhetsz rá. :)

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 14:02:15

Megnéztem. Tényleg kivillannak :)

sertésmájkrém 2009.06.10. 14:02:55

Adjatok tanácsot, mit tegyek?????
Ez így kva szar bakker. Ilyet nem ír senki, azon kívül hogy ha iylen baja van és megosztja, akkor kicsit többet és részletesebben ír.

Ennyire bénán nem kellene kamuzni.

ad blockert rá is húztam erre a kamuoldalra :) nem érdemeltek ennyit sem.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 14:04:13

Ez nem a klip, de itt látszik az önálló életet élés :)

www.youtube.com/watch?v=MTwegkkGiIo

mad.rapur 2009.06.10. 14:29:03

ez a sztori nem kerek:S hogy kerül elő a férj volt tanfolyamtársa?? és mért mond ilyet az asszonynak? :S 2 gyerek van és 5 hónap alatt nem találkoztak egyszer sem?
neeeeeeeeeeeeem, ez fake és nagyon gyenge, ezzel nem lehet a kommentelőket sem megosztani :)

mammsi 2009.06.10. 14:30:08

Sziasztok!

Éppen az elmúlt pénteken szembesültem egy hosszú évek óta tartó kapcsolattal amit a férjem folytatott a kolléganőjével. Én marha elhittem, hogy csak jó kollégák és szegény egyedülálló nő segítségre szorul és mindig elromlik valamije. Persze évek óta feszültség volt bennem a kolléganő miatt, mert soknak találtam a vele töltött időt és a férjem és köztem sok vita volt ebből. A kapcsolatunk ami erős alapokon áll, igen ingataggá vált. Aztán pénteken megtörtént a lebukás, én kiborultam, a férjem bizonygatta, hogy velem akar maradni. Most ott tartunk, hogy megpróbáljuk (a kolléganő nélkül) , meglátjuk, hogy megy-e. Kinek megy jobban? Én nem fogom tudni félretenni a fájdalmamat,? vagy a férjem nem fogja bírni egy munkahelyen a kolléganővel a kapcsolatuk nélkül? A férjem egyébként azt mondta, hogy az a kapcsolat érzelemmentes, egyszerű fizikai szükséglet kielégítés volt. Adva volt a közelség. Csak én ezt egy nő oldaláról pl. nehezen tudom elfogadni. Sőt a férjemet sem olyannak ismertem. Ráadásrul nagyon hosszú idő telt el.... már a mekszokta az új nőt című indok is lehangzott. Nehéz helyzetben vagyok mert a férjemen is látom, hogy bizony őrlődik és nem igazán tudja hogy mi lesz. Egyenlőre megpróbáljuk. De félek attól, hogy mi lesz ha mégsem megy.

Kytia 2009.06.10. 14:31:11

@kaska - Helló-belló!: De hülye vagyok basszus!!! Én nem is láttam ezt a Sabrinát!!

Ezzel kevertem:

www.youtube.com/watch?v=ZH2kwjOM-ec&feature=related

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 14:33:25

@Kytia: Mondom, hogy nem emlékezhetsz rá :D

kücsük 2009.06.10. 14:36:15

Nem baj ez a kis Sabrina kitérő, a férfi kommentezőknek bizonyára tetszik a medencében bikinifelsőt igazgató, énekelni nem tudó, ámde ez senkit nem érdeklő hölgyemény :D

Kytia 2009.06.10. 14:37:38

@kaska - Helló-belló!: @kücsük: Bazzeeeeg! Ennek majdnem leesik a melltartója!! És nem is zavarja!! Mekkora ribi. Bezzeg az én Clarissám rendes lány.:)

Kytia 2009.06.10. 14:41:33

@mammsi: Hát...majd értesíts. Én nem akarok bunkó lenni, de sztem tökre nem fog abbamaradni az a kapcsolat. Meg, ha már elindult egy ilyen... Én a helyedben minimum pasiznék, mint az atom.

Mi volt a "megszokta az új nőt" indok? Ezt nem értem. Mire mondta. Hogy ezért lesz könnyű abbahagynia (mert unja), vagy, hogy ezért lesz nehéz?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.10. 14:42:35

@Kytia: Rendes. A filmben legalábbis. :) A többit meg ki tudja?

No, mennem kell, sziasztok!

2009.06.10. 15:02:35

@-rizs-:

Egyetertek, ez elobb-utobb bekovetkezik. Ugyanaz, mint amikor a ket ember nem egyiranyban fejlodik, hiaba elnek egy fedel alatt. Kulon kulon meg.. Egy ido mulva az uj helyen is vannak baratok, tarsasag, es.... maganyos lesz egyedul, hiaba van hivatalosan kapcsolatban. Jo lenne az uj ismereteket valakivel megosztani, szoval... nincs kozos jovo, nem?

Dekatlon 2009.06.10. 15:10:32

Te posztoló te, te tényleg létezel, és a vezetékneved sem Fotoshop? :)
Na, ha csak a szimpátiánk elnyerése végett írtad, hogy adjatok tanácsot (fölöslegesen, anélkül is beleüríti itt a maga bölcsességét mindenki, azért járunk ide), akkor az (esetemben) nem sikerült.

Hazug kapcsolatban élsz. Ez van. A koppanás csak idő kérdése volt. Apu nem őszinte, és ezt te is tudod, különben azt a jóbarátot küldted volna el a picsába, és apunak hinnél.
Mellékesen jegyezném meg, hogy apu is igen nagy hernyóktól képes alibit kérni. Merugye: vagy nem segítek neki, vagy ha igen, nem árulkodok a asszonykának.
Mert ha mindkettőt megteszem, akkor vagy aput akarom így elveszejteni, vagy meg akarom röfögtetni az asszonykát. Egyik esetben sem vagyok igaz barát.

Mit csinálj? Hidd el, hogy apu ártatlan vagy hagyd ott. De vagy ezt, vagy azt... :)

stüszi 2009.06.10. 15:12:06


Szerintem feküdj le azzal a rendes barátjával. Úgyis ezért köpte be a haverját.

mammsi 2009.06.10. 15:12:38

@Kytia:

Azért lesz nehéz megszakítani, mert már megszokta. Persze a munkahelyi közelség sem könnyíti meg a dolgot. Egyébként ha nem szakad meg közöttük, és csak szeretné azt is hogy mellette maradjak akkor nem marad más mint a pasizás ezerrel..... lehetne nekem is akár munkahelyi kapcsolatom. Van egy kollégám aki bomlik értem, macera nélküli lenne, elvált stb. szinte könyörög. Azt várja, hogy csaj jelentkezzem. Én azzal utasítottam eddig vissza, hogy nem bírnék otthon a férjem szemébe nézni, de veszett jólesik az udvarlása és bizony kitartó.

gpetersz 2009.06.10. 15:20:25

Mi az, hogy tagad? Most vagy fent van a site-on vagy nem... nem? :P

Balance Of Power 2009.06.10. 15:24:03

@mammsi: Es te vonzodsz hozza?
Engem a "nem ilyennek ismertem a ferjem" is elgondolkodtat: sose beszeltetek arrol, hogy tetszik-e barmelyikotoknek egy harmadik, hogy mi lenne ha... meg ilyenek.
Akarhogy is, ez a "hetente meg kell szerelni a Gizi mosogepet" egy pillanatig is hiheto lehet?!
Te magad amugy ismered a kollegakat vagy konkretan ezt a csajt?

mammsi 2009.06.10. 15:39:59

@Balance Of Power:

De beszéltünk, csak én fejtettem ki a véleményem hogy nem fér bele egy 3. Ő mindig azt vallotta, hogy a megcsalás az az amikor az ember megtagadja a másikat és ő engem soha nem tagadott meg. Nem csak a Gizit kellett megjavítani. Leginkább számítógép rendszerkarbantartás folyt. A kolléganőt jól ismerem, sokáig én is érzékenyen reagáltam a problémáira segítettem is amivel én tudtam, rendszerint járt hozzánk is.!!!!!!

mammsi 2009.06.10. 15:44:15

@Balance Of Power:

Azért mehetett így mert tényleg nem gondoltam volna a férjemről, hogy VELE!!! kb egy 10-essel idősebb tőlem a kedves kolléganő és nem gondoltam hogy mint Nő bejönne a férjemnek. Ha féltékeny típus lennék inkább valami néger nőtől kellett volna tartanom, mert viccesen folyot a Melissa Barbert szokta emlegetni. :-)

mammsi 2009.06.10. 15:46:43

@Balance Of Power:

Ja és persze nemcsak a kolléganőt ismerem a cégüknél, hanem az egész kollektívát

Kytia 2009.06.10. 15:48:41

@mammsi: Ha még a megcsalásról alkotott fogalmaitok sem egyeznek, akkor miről beszélgetünk? Házasság előtt nem ártott volna tisztázni.

Amúgy szerintem szexelj a kollégával. De túl komolyan ne vedd. Nem tiszta dolog férjes asszonyra nyomulni, arra használd, amire való.:)

mammsi 2009.06.10. 15:54:15

Köszi mindenkinek!

kasu 2009.06.10. 15:59:50

Könnyű amcsi elnöknek lenni, mármint: megcsalás-e az orális szex? :-))
(Különben nem ezért szorult, hanem mert hazudott a nyilvánosság előtt, hogy volt-e vagy nem volt!) Gondolom a mai külügyér asszonka azér' csapkodta (-ja) az ajtót..
Basszus szerintem tartsd meg a gyermekeid apját (ha ő az) és a következő 3-4-5 évben mindent tegyél meg, hogy a párkapcsolatod megmaradjon. Közben mikor már alszik keresd az okokat:-))) Szerintem ő is megszelidül, ha látja a szereteted.

Kytia 2009.06.10. 16:02:51

@mammsi:

Idevágó mai tanmese tőlem:

Én 24, főnök 40, főnök felesége 40. Főnök részéről sűrű szerelmet vallás, és házassági ajánlattételek. Részemről sűrű kérdezősködés, hogy biztos a 24. órában vannak-e a feleségével, mert nem szívesen rondítok bele egy 3 gyerekes család életébe, ha amúgy működik. Igenigen, perszepersze. Feleség leleményes, rájön, hol a szerelmi fészek, meglepetésszerűen beállít, hajam megtépáz, ordít, őrjöng. Egy hétig komoly ápolásra szorul, injekciók, gyógyszerek, kórház... Soha többé nem akarok ilyet megélni, levelet írok főnöknek, hogy részemről kiszállok, már nem érdekel, erre nem számítottam. Főnök hisztiz. Válni így "képtelen" (jajj, szegény...na nem mintha ezek után elvárnám), de mi az, hogy kiszállok. 1 éves visszafogott próbálkozás, én ellenállok. Szenvedéseimnek az vet véget, hogy megérkezik a céghez egy újabb fiatal lány...

Ha egyszer egy üzlet beindul...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.06.10. 16:18:11

azt mondják meg nekem a hűség nagy védői: ha a férfiak nem hazudnának hűséget, a nők hány százaléka lenne hajlandó lefeküdni velük?

Kytia 2009.06.10. 16:21:19

@peetmaster: Ha nem vagytok jók még arra sem, hogy lefeküdjünk veletek, minek feküdnénk le veletek?:)

Balance Of Power 2009.06.10. 16:28:12

@mammsi: Igy vilagos. A kerdes, hogy az emberi oldal mukodik-e tovabbra is. Tovabbra is a parod-e az, akivel legjobban lehet beszelgetni, rohogni, vitatkozni, tovabbra is egy hullamhosszon vagytok-e az elet minden teruleten - a szex (akar massal) ugyanis igen kis szelete az eletnek. Tovabbra is mervado-e szamodra az o velemenye barmirol es forditva, egyaltalan, masik felednek erzed-e tovabbra is? Mindezek megvoltak-e mar a "dolog" elott?

Arra nem valaszoltal, hogy te vonzodsz-e barmilyen szinten a radcuppant kollegara? Ha nem, akkor CSAK a bosszu miatt nem biztos hogy erdemes kavarni vele, akkor inkabb tenyleg olyannal, aki meguti a mercet.

Egyebkent erdekes, hogy azt mondod: "EZZEL a novel"... :)))) Ha valami ultrabombazoval tortenik, maris nem annyira durva? En is mindig azt mondom az asszonynak: "hat az X az tenyleg jo csavo, azzal nyugodtan". Mas kerdes, hogy az illeto altalaban balfasz is.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.06.10. 16:35:54

@Kytia: úgy érted, a minőségi hazudozással kell elnyernünk kegyeiteket? :)

kerdesek05 2009.06.10. 16:39:47

dobd ki a picsába. csak rosszabb lesz

Kytia 2009.06.10. 20:26:06

@peetmaster: Nem. És egyébként sem azért fekszünk le veletek, mert hűséget hazudtok, hanem, mert állítólag kurvára jók vagytok az ágyban.:DDDD

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.10. 20:38:17

@Kytia: Kikérem magamnak, én nem csak kurvára vagyok jó! ;-DD

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.06.10. 20:59:00

@Kytia: ez érdekes :)
sajnos ez kisebbségi véleménynek tűnik.

Kytia 2009.06.10. 21:28:35

Hangsúlyoznám az "ÁLLÍTÓLAG", és a "hűséget HAZUDTOK" közötti finom tartalmi összefüggést.:)))
A lényeg, hogy így is, úgy is át vagyunk verve.:)

Amúgy peetmaster, mindig vannak olyan nők, akik úgy is lefekszenek veled, ha nem hazudsz hűséget. (Már, ha nem vagy ocsmány, vagy büdös.) Inkább ezeket a nőket keresném, ha ilyen vágyaim vannak.

Szerintem nem azért hazudtok hűséget, hogy lefeküdjünk, hanem azért, hogy (ál)hűségért cserébe hűséget kapjatok. Mer azér ez nektek se mindegy ám. Ez meg már a szélhámosság kategóriája, és vascsőt szoktak osztogatni érte az ilyen blogokon.:)

Kytia 2009.06.10. 21:36:32

Most találtam egy korábbi posztnál (ott nő csalt) egy kommentet, ami annyira tükrözte a véleményemet, hogy jól bemásolom ide is. Elnézést a lopásért, tisztelt kommentelő.


egy másik senki 2009.06.06. 08:58:07

"Egyvalamit feltétlenül el kell mondjak, mert úgy látom, más nem írja (emiatt regisztráltam magam.)
SENKI ne mentsen senkit azzal, hogy "viszi a vére". Legyen már mindenkiben annyi emberi méltóság, hogy nem tüzelő macskák szintjén kezeli az érzelmeit. Annyira nem nehéz, csak kicsit kell visszavenni az önzésből.
Ezen kívül MINDENKI tisztelje meg a párját azzal, hogy őszinte vele. Ha ez nehézséget okoz, akkor még nem párja igazából csak valamiféle partnere, akkor jobb, ha szerződést írnak, s nem ámítják egymást hallgatólagos feltételezésekkel.
...

És mindenki tanulja meg kritikával kezelni azt a szerelemideált, amelyik az ösztönök hullámzását valami magasztos erő képében láttatja, ami mindennél előrébb való. Nem az. Az emberi lényt nem az ösztönei teszik azzá, hanem az értelem, és az érzelem. És ne essünk abba a hibába, hogy utóbbit összekeverjük az ösztönnel."

Egyetértekegyetértekegyetértek. És ezentúl az összes megcsalós poszthoz bemásolom.:)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.06.11. 07:30:20

@Kytia:
"Szerintem nem azért hazudtok hűséget, hogy lefeküdjünk, hanem azért, hogy (ál)hűségért cserébe hűséget kapjatok. Mer azér ez nektek se mindegy ám."

ha már én az általános férfiaggyal jöttem, akkor el kell ismerni, ebben is van valami. Általában. :)
Mondjuk nekem nem tetszik, amikor valaki nagy macsó, és sorban tűzi lándzsájára az áldozatokat, viszont ugyanezt nem tűrné (egyik) nőjétől (sem).
Persze ezt meg lehet indokolni biológiailag (egy férfi sokkal több utódot tud nemzeni, mint egy nő), de szerintem felesleges. Az egyetlen általam elgondolható stabil megoldás ebbe az irányba való elmozdulást követel meg, elsősorban a férfi birtokló gondolkodásmódja felől.

mammsi 2009.06.13. 20:28:54

@Balance Of Power:


Hali. mostanság nem ültem gép előtt és a cikket is alig találtam meg. Szóval én nem úgy fogalmaztam hogy "EZZEL A NŐVEL???" Én egyszerűen csak tényleg nem gondoltam, hogy a férjemnek nőként bejön a kollegina. Én sem a 20-as éveimben járok már, de a kolléganő már 50 is elmúlt. Ezért voltam gyanútlan. Azt hiszem, hogy sikerül rendbe hozni ezt a házasságot, valóban jól megvoltunk, annyira azonos az érdeklődési körünk, mindenben hasonlóan gondolkodunk, értékeljük egymás tudását stb. De ez a kolléganő annyira kéznél volt.
Ma agyaltam éppen ezen fűnyírás közben, hogy "basszus... én még segédkezet is nyújtottam hozzá. Ugyanis pénteken 2-ig dolgozom, : húzok haza, teszem a dolgom a háztartásban, levágom a füvet, hogy jön a férjem fáradt lesz, sokat dolgozott...és még mossam az agyát fűnyírással???.... hagy pihenjen szegény ha hazajön és erre!!!!!!! péntek délutánonként általában fél 3-tól fél 5-ig tartott a románc.Mert persze a parkolócédula az az autóban szokott maradni. Csak persze akkor mindig éppen ."valamit segíteni kellett" Na szóval egy ostoba ökör állat voltam hogy ezt bekajáltam. A kollégám meg aki udvarol, az meg csak egyszerűen jólesik, hogy udvarol, ha teszek is vele bármit az nem bosszúból lesz, hanem azért vonzódom is hozzá. csak eddig nem tartottam volna tisztességesnek, de most úgy érzem, hogy én sem lennék tisztességtelenebb mint a férjem. Persze a férjemmel még most csak ott tartunk, hogy megpróbáljuk helyretenni a kapcsolatunkat, de nem tudja, hogy mit fog tenni, ha éppen kéznél lesz a kolléganő és éppen rákívánkozik!!!!!!

alumi 2009.06.14. 02:20:52

Bonyolult helyzet.
Ha nem lennének gyerekeid, azt mondanám, jelentkezz a hirdetésére névtelenül, aztán jelenj meg egy megbeszélt randin, köpd jól szembe, és másnap add be a válókeresetet.
Ám a gyerekek némiképp árnyalják a helyzetet.. Ha a faszi konzekvensen tagad, és nem hajlandó erről a dologról beszélni, ám gyanakszol, hogy folytatja, akkor gyerekek ide, vagy oda, lépned kell.
Talán felrázná urad punya agyát, ha komolyan megérezné, hogy elveszíthet titeket.

Kytia 2009.06.14. 19:34:40

@mammsi: Szerintem dugni fog vele. Te is dugj. Ha amúgy ennyire jól megvagytok, nem lesz belőle gond.

kasu 2009.06.22. 12:13:30

@mammsi: Ha kölcsönösen kitekingettek, épp elég a párkapcsolati probléma a szakításhoz. Ha meg pont jó így (nagy ház, vagyok, gyerekek vagy csak minden nélkül gyerekek..) akkor pofa be, gumi fel és nyomás. Van szeretet, tisztesség, becsülése a másiknak és van kufircvágy, egyszerélünk. Az a kérdés együtt, vagy külön.
Kefélni muszáj. Ezen keresztül vezetnek az emberi kapcsolatok.
süti beállítások módosítása