Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltalak

Megcsaltak? Te csaltál meg valakit? Küldj E-mailt a megcsaltalak@gmail.com címre és vigasztalódj, vagy nyerj feloldozást!

Utolsó kommentek

A levélben szereplő pár mindent megbeszélt egymással, de kiderült, hogy a fiú félrelépett.

Sziasztok!

Az én storym a következő:
8,5 év után (amelyből az utóbbi 1,5 év együttélés volt, kiköltöztem Hozzájuk - szüleihez-) csalt meg a Párom.

Nagyon fiatalon ismertük meg egymást, mindkettőnknek első kapcsolata volt. Anno lefixáltuk, hogy emberek vagyunk, kíváncsiak lehetünk milyen másokkal együtt lenni, de mielőtt megtennénk azt a bizonyos lépést, igen is szóljunk egymásnak, minthogy megcsalás legyen a vége. Egy teljesen normális, összhangban lévő, mindent megbeszélő pár voltunk. Minden barátnőm irigykedett, mert ők sosem tudtak mindent megbeszélni a párjukkal....pont pont pont.

A lényeg, hogy 2,5 hónapja jöttek a megérzések, lemerült telefon, csillámpor az arcán, amire rá is kérdeztem, kimagyarázta, elhittem. A szex sem volt a régi, itt már komolyabban vettem a dolgot, megint rákérdeztem, itt már a válasz az volt, hogy már nem érez úgy irántam. Rákérdeztem van-e 3. aki bekavart. Letagadta. Elhittem, hogy nincs.

Karácsony, szilveszter tök jól sikerült minden, már mintha minden újra a régivé alakult volna, kivéve a szex. Kinek esik jól, ha közeledik a Párjához és nem úgy reagál, ahogy azelőtt. Ismét rákérdeztem, hogy van-e valakije a válasz: Ilyet nem tennék Veled...Két nappal ezelőttig bírta magában tartani és bevallotta, hogy két hónapja félrelépett........gondolhatjátok.

Hazaköltöztem a szüleimhez, nagyon nehéz, de ennyire még embert nem gyűlöltem meg az életben. Nem értem, ha egyszer megbeszéltünk mindent (ezek szerint mégsem), miért nem lehetett előtte szólni és mentem volna jobbra ő pedig balra és akkor csajozik be. Miközben a cuccaimat pakoltam össze folyamatosan bőgött, és megkérdezte, hogy nem lehetne-e elfelejteni ezt az egészet, mert engem szeret...Szerintetek? Hát nem mentem bele. Nem tudok bízni benne.

Jönnek az sms-ek, hogy hiányzom és szeret, de nem hat meg. Gondolkodott volna akkor, amikor átment a nőhöz ráadásul 5 alkalommal. A nőről nem is beszélve, legalább valami álomcsaj lett volna, de nem, megalázott azzal, hogy egy kocsmában dolgozó pultos libával fekszik össze, akinek a gyereke a másik szobában aludt.

A csaj állítólag komoly kapcsolatot akart tőle, úgyhogy nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy terhes lett, mégha védekeztek is.

Mindenesetre nem könnyű, nagyon fáj, mert mindezek ellenére szeretem és gyűlölöm egyaránt.
Érdekel a véleményetek…….

Címkék: szex hűtlenség megcsalás félrelépés férficsal

142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr491169005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dekatlon 2009.06.09. 10:56:00

@Kytia: Nyilván nem azt látom előre, hogy működni fog-e, csak annyit, hogy érdemes-e megpróbálni (beleértve a javítgatást)
Bármikor jöhettek, de sajnos csak azt tudom megmondani, hogy NEKEM bejön-e a pasid, illetve érdemes lenne-e NEKEM megpróbálni.
Gondolom elsősorban nem ez érdekelne... :D

Blogger Géza 2009.06.09. 10:57:13

@Kytia: Max. hűséget fogadsz, vakságot nem. :) Pl. marha nehéz lehet pultos lánytól hátrafelé rendelni egy zajos kocsmában. Ha meg már ránézel, kész a baj. Szerintem azt, hogy minden nő egy angyal, csak az hiszi, aki még csak messziről látott nőt, vagy tényleg összesen egy angyalka volt az életében. :)

Blogger Géza 2009.06.09. 11:01:15

@Dekatlon: Nem. Kurvákkal, illetve szingli nőkkel.

Dekatlon 2009.06.09. 11:04:29

@Blogger Géza: aha... :D
Nem irigylem őket, jó nagy forgalmat bonyolíthatnak...

idunn 2009.06.09. 11:16:01

Gratulálok a tartásodhoz, tényleg ritkán hallani ilyesmiről. Már csak azért se fogadd vissza a gyereket, mert képtelen volt az őszinteségre. Amúgy dicséretére legyen szólva, egész sokáig bírta, 8,5 év nem semmi :)=

Mellesleg ugyan miért ne érezhetné magát a lány megalázva?

Szadipapa 2009.06.09. 11:18:57

Nem is tudod milyen bevállalósak azok a pultoslibák :)

Komolyabbra fordítva: ugyanúgy megtörténhetett volna veled is,hogy megcsalod.
De valami oka biztosan volt, ha más nem az unalom vagy nem kapott meg valamit
tőled.
Semmi nincs ok nélkül. Viszont nagy balf@sz,hogy utána bőg meg sms-t írogat, hogy így meg úgy. Pfffffffff
Ha már megcsalt, viselje férfi módra a következményeket is...
Mindenki hibázik nagyokat életében, kérdés,hogy felismeri-e vagy nem és tanul belőle vagy sem...

a távoli rokon 2009.06.09. 11:19:57

pultoscsajt dugni ősi macsó beidegződés. és általában kurva jól esik.
DE
milyen manus már az, aki bőgve rimánkodik? ugyanmár.
vigyázni vele, lehet hogy őt is dugja valaki!

Dekatlon 2009.06.09. 11:22:02

@idunn: elég kevesen kúrnak félre azért, hogy jól megalázzák az állandó partnert.
többnyire más motivációik vannak. Ettől persze azt érez a csaj, amit csak jólesik neki :)

Kytia 2009.06.09. 11:26:33

@Dekatlon: De amúgy szerintem jelen esetben, ha ők együtt tudtak élni 8 és fél évet, akkor ez a dolog azért megérte. Más kérdés, hogy nem minden tart örökké.

Én nem azt mondom, hogy máglyára a pasit, meg hogy dobja el, mint a szart, csak annyit, hogy ott, ahol, már ilyen ki lett mondva, hogy "már nem szeretlek", ott nincs miről beszélni.
Még akkor se, ha bömbölve utánakiabál, hogy mégisszeretlek.:)

pinduri77 2009.06.09. 11:30:54

Kedves Posztíró!
Jól tetted, hogy kidobtad, mint a szaros macskát, ennél a f@szfejnél jobbat érdemelsz! Szurkolok, hogy meg is találd! A nyígásával meg ne törődj, megérdemli.

pinduri77 2009.06.09. 11:31:17

Kedves Posztíró!
Jól tetted, hogy kidobtad, mint a szaros macskát, ennél a f@szfejnél jobbat érdemelsz! Szurkolok, hogy meg is találd! A nyígásával meg ne törődj, megérdemli.

pinduri77 2009.06.09. 11:31:22

Kedves Posztíró!
Jól tetted, hogy kidobtad, mint a szaros macskát, ennél a f@szfejnél jobbat érdemelsz! Szurkolok, hogy meg is találd! A nyígásával meg ne törődj, megérdemli.

gargoyle 2009.06.09. 11:32:55

kytia: nem volt az banto, egyszeruen pasi irta pasiszemszogbol de nem szolt semmi rosszat a nokrol (sot semmit se), csak figyelmen kivul hagyta oket. ennyi anti-PC azert elnezheto szerintem (:

idunn: mert ha megalazva erzi magat amikor nincs megalazas akkor mit fog csinalni ha ne-adj-isten tenyleg megalazza valaki? olyan ez mint ha a ferj nem hoz kenyeret a boltbol es ezt 3 hetes szex es beszedmegvonasos hiszti koveti. nem adekvat a reakcio :P plusz nem is jo neki :P

amugy elhiszem hogy neki megalazasnak _tunik_ az hogy a hata mogott tortent a dolog, sokan tanultak ezt meg a suliban hogy ez mar az es ekkor ki kell borulni. valojaban persze a megalazas teljesen mas, sokkal rondabb dolog csak szerencsere a legtobb ember ezzel sosem szembesul.

pinduri77 2009.06.09. 11:32:56

bocsi, sok volt az enter :)

Peter Blau 2009.06.09. 11:33:25

8,5 évet csak így sutbavágni egy pultoslány miatt... Ez elég furcsa.
Amúgy azon nem gondolkoztál el, hogy mennyi ebben a te hibád?
Ha egy pasasnak nem jó otthon és másfelé nézeget, az nem csak a férfiről szól, hanem a nőről is aki vele él. Olyan nincs, hogy csak az egyik a hibás, minden kapcsolat két emberen múlik. Ezért szeretem annyira azokat a humoros mondatokat, hogy "pedig én mindent megadtam neki...", na hát valamit mégsem.

Kytia 2009.06.09. 11:33:52

@Blogger Géza: "Nem. Kurvákkal illetve szingli nőkkel."

Édes, ahogy megmagyarázod magadnak. Amúgy biztos így van. :DDD

Nekem a múltkor egy helyes BKV-ellenőr kérte el a jegyemet, hát nagyon igyekeztem, hogy ne nézzek rá.:) Ezt volt a legnehezebb kivitelezni, nem is a megcsaláshoz szükséges egyéb szervezési feladatokat, úgy, mint telefonszámcsere, időpontegyeztetés, alibi elintézése aznapra, hazudozás otthon... Vigyázzatok fiúk, nehogy ránézzetek a lányokra, mert a többi már túl egyszerűen jön.:DDD

gargoyle 2009.06.09. 11:34:22

pinduri77: ekkicsit leegyszerusito a hozzaallasod azt hiszem (:

gargoyle 2009.06.09. 11:40:46

peter blau: az onvizsgalata valoban sosem art es jelen esetben is szukseges _lehet_ de azert az sem igaz hogy minden ilyen alkalommal a masik is aktiv resztvevo. minden ember mas szemelyiseg szexualisan is, akadnak akik siman csak poligamok, netan polamorikusok (jol irtam? :). az hogy mindig a no is a benne van a dologban amikor a pasija felrelep pont olyan szinu altalanositas, mint hogy minden pasi felrelep mert mind diszno.

Kytia 2009.06.09. 11:50:58

@gargoyle: Azért később kifejtette, hogy szerinte a nők nem olyanok.:) Nem bántotta nőket, de bizonyos dolgokért felmenti a férfiakat, és ugyanezekért a nőket nem. Csak, ahogy szokás. Én meg ezt nem szeretem, bár nem vagyok feminista. Ha két fél között monogám kapcsolat a "megállapodás", akkor illik azt mindkét oldalról betartani. Ráadásul ezek itt eléggé határozottan kidolgozták a szabályokat.

@Peter Blau: Azért szerintem létezik olyan, hogy két embernek 8 és fél évig közös volt az útja, utána viszont már nem tudják együtt folytatni. És ilyenkor nem biztos, hogy bárki hibás. Arról nem beszélve, hogy sok olyan dolog van, amit az egyik embernek elnézünk, a másiknak viszont nem. Én nem hiszek abban, hogy mesterségesen megváltoztatva a viselkedésemet, vissza tudok fordítani egy ilyen dolgot a kapcsolatomban. Életemben nem láttam még ilyet. Ellenben anyámra ráfogták, hogy halvérű, ezért csalja a férje (ezt a férje fogta rá), erre elkezdett lelkesen szexelni, majd ugyanúgy megcsalták.

Amúgy én is megalázónak érezném, ha valami rangon alulival csalnának. Ez lehet, hogy valami női hülyeség, bár hallottam már pasiktól is hasonlókat. És ennek semmi köze ahhoz, hogy megalázni akart-e a pasi, vagy sem. Ez azt mutatja, hogy az igényszintje alacsonyabban van, mint hittem, és miközben én igyekszem a legjobb formámat hozni, hogy mindig kívánatos maradjak, neki simán jó Narancsbőrös Pultos Juci is. Még cifrább a helyzet, ha közben nem átall kritizálni engem, hogy legyek csinosabb, vagy, hogy miért nem csinálok annyi diplomát, hogy vagizhasson velem... Éltem már meg ilyet. Nagyon komoly.

Kytia 2009.06.09. 11:54:04

"gargoyle 2009.06.09. 11:34:22
pinduri77: ekkicsit leegyszerusito a hozzaallasod azt hiszem (:"


Nem, csak nem kenyere a szófosás.:D

Ellentétben velem...:P

gargoyle 2009.06.09. 11:54:37

Kytia: a "megallapodas" altalaban pont olyan mint kozted meg a bank kozott hitelfelvetelkor. mmint annyira egyenlo es kompromisszumkesz felek kotik (:

a felmentest nem vettem eszre, de valoban en sem kedvelem az ilyesmit. persze felmerul a kerdes hogy ha leteznek "objektiv" felmentesek (PMS, terhesseg alatti es utani hangulatvaltoztasok stb stb) akkor letezhetnek-e ferfiaknal is ilyenek (nem konkretan a puncigyujtesre gondolok persze :)

Blogger Géza 2009.06.09. 12:02:04

@Kytia: Jah, hogy téged is Pultos Jucival csaltak meg? Akkor minden világos. :) Pontosan melyik kocsmában is van ő? Kíváncsiságból elmennék terepfelderítésre. :)

idunn 2009.06.09. 12:15:38

@Kytia: Jah, egyetértek. Ha, úgymond "rangon alulival" csalnak meg, akkor édesmindegy, hogy a pasi/csaj tényleg meg akart-e alázni, mert az bizony megalázó. Legközelebbi példa anyukám. Ötvenévesen 35-nek néz ki, brutál jó nő, még esze is van. Apám megcsalta egy szürke egér-féle, IQ-nulla nővel. Szerintem tökéletesen érthető, hogy mélységesen megalázva (sőt, elárulva) érezte magát.

Ilyenkor nem is az a dolog lényege, hogy mekkora egoista az ember, hanem az, hogy a párja beérte nála jóval kevesebbel. Avagy jönnek a kétségek: nem vagyok elég jó neki, mit csinálhatok még? Egy több, mint nyolcéves kapcsolat után ez különösen romboló lehet.

Uraim, ti nem akadnátok ugyanígy ki, ha az asszonka így járna el?

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 12:18:28

@Kytia: "Amúgy én is megalázónak érezném, ha valami rangon alulival csalnának. "
India?
Ha magasabb kaszt, akkor simán veszed? Brrr.

gargoyle 2009.06.09. 12:18:37

kytia: viszont neked jobb a humorod cserebe :D

huncut_kata 2009.06.09. 12:24:19

mi lehet vajon a posztíró foglalkozása, hogy egy pultoslányt rangon alulinak tart?

gargoyle 2009.06.09. 12:27:39

idunn: elofordult mar ilyen, szetvaltunk de azota is joban vagyunk az exemmel. nyilvan tobb dologban rosszabb lehet a masik no/ferfi de az is nyilvanvalo hogy oka van a valtasnak ha semmi masban, ujdonsagban jobb de valoszinu akad ott mas is.

egyreszt en onertekelesi zavarokat szimatolok abban amikor valaki ennyire kulso jelekbol epiti fel a szemelyiseget. masreszt egy ilyen osszehasonlitasbol sosem lehet jol kijonni (ha egy atomfizikus szupermodell alanyi koltono akire cserelnek akkor sokkal jobb?) szoval fel sem szabad tenni magadnak a szar kerdeseket

ahogy pasiknal is akadnak ilyesmik. ott sem szabad elcsabulni es megkerdezni, jobb volt-e az ex az agyban (vagy egyaltalan milyen). abbol meg jo nem sult ki (:

T1GRIS 2009.06.09. 12:40:18

Kytia, kérlek, nyugodtan vágd az arcomba, ha úgy véled, semmi közöm hozzá, de motoszkálni kezdett a fejemben a kérdés: Te ezt a "ha félrelépett, azonnal kidobom, javítgatni nem érdemes"-filozófiát hány évesen vallod?
Ha mégis válaszolsz, előre is köszönöm!

forumuser 2009.06.09. 12:56:05

"megalázott azzal, hogy egy kocsmában dolgozó pultos libával fekszik össze"
Ez meglehetősen tahó megjegyzés volt.
Mi a gond azzal, ha valaki pultos? A pultos nem a ribanc, és nem is az ostoba picsa szinonímája. Ez is csak egy munka, melyet különféle emberek végeznek.

Kytia 2009.06.09. 12:58:56

@Blogger Géza: Nem, engem Bölcsész Szőröslábú Bajuszos Arankával. :D

bébarabás 2009.06.09. 13:06:04

Az a baj, hogy míg a világ világ, ez örök harc lesz. A férfiak lehetnek lélekben hűségesek, ha más nővel fekszenek le. A nők csak azzal tudnak lefeküdni, akibe szerelmesek. Egyik sem fogja soha megérteni a másikat ezen a téren. És akkor jön a hörgés, hogy megcsahahahhaaaalllttt a rohadt geciputtony. És ha a férfi sír és magyarázza, hogy mégis a párját szereti, akkor nem hiszik el és "megtört a bizalom" (vö. modorosblog). Egyiknek sincs igaza és mindkettőnek igaza van. Ennyi.

Kytia 2009.06.09. 13:18:20

@idunn: Dehogynem. Hányszor kiakadnak ugyanezen! "Ezzel az izomaggyal?... Többet láttam benned! Azt hittem, te legalább nem a pénzre hajtasz... MNK...stb." Mindezeket persze nem nekem mondták, de posztként, és kommentként gyakran találkozni velük.:)

blacklord 2009.06.09. 13:20:24

Na mondok akkor nektek én is valamit. Én pasiként pont azért csaltam meg a másikat, mert a szex totál nem olyan volt, mint régen (pedig amennyire ember biztos lehet valamiben, annyira vagyok biztos benne, hogy ő engem nem csalt meg). Továbbra is szerettem, részemről kívántam is, és a vicc az, hogy nem változott semmi azzal, hogy másokkal is voltam. Ugyanúgy szerettem továbbra is, csak épp sokkal kevesebb feszültség és frusztráció volt közöttünk, hogy nem őt korholtam állandóan ezzel. Aztán fokozódott a dolog még - kiderült számára, és egy ideig vajúdtunk, hogy mi legyen. Na az első napjainkban se éreztem annyi vágyat benne, mint ami ezekben a bizonytalan napokban volt jellemző. Egy érintéstől, de akár csak egy pillantástól is teljesen beindult akkor, amire hiába vágytam már vagy 5 éve. Azt hiszem, a biológia erősebb úr, mint gondolnánk.
Ami azt illeti, azóta is együtt vagyunk (+5 év), és azóta is voltak jobb és rosszabb időszakok. Tanulság nincs. Én nem igazán hiszek ebben a "szólok mielőtt hirtelen felindulásból dugok"-dologban - hiszen pont hogy fellángolások ezek, amiket az ember nem igazán gondol át, másrészt meg kinek lenne kedve kefélni egy jót azután, hogy pl. telefonon felrúgja az életét addig meghatározó viszonyt, és nagyon megbántotta azt az embert, aki a legfontosabb számára...

dekás dezső 2009.06.09. 13:21:12

@bébarabás:
"A nők csak azzal tudnak lefeküdni, akibe szerelmesek"

jááááááááájjj ez fájt, és mekkora szerencse, hogy nem így van:DDDD

bébarabás 2009.06.09. 13:26:37

@blaireau: Najó, akkor nem. De akkor mi ez a rettenetes kiakadás minden egyes posztban? És ha előre bejelenti, hogy "figyu, megtetszett a pultos csaj, holnap 7-től 9-ig vele dugok, okés? majd gyere utánam a kocsival, mert fáradt leszek". Ugyanmá.

gpetersz 2009.06.09. 13:28:05

A megbocsátás erény. 1x.

Kytia 2009.06.09. 13:29:38

@T1GRIS: Azé álljunk meg egy szóra. Ezek itt a posztban fiatalok. Nem 20 éve házas, 3 gyereket felnevelt, kicsit már besavanyodott, egymástól elhidegült emberek, akik együtt tervezik a nyugdíjas életüket, de azért néha kell egy kis változatosság. Én az ő helyzetükről beszélek, valamint arról, ami szerintem erősebb dolog a megcsalásnál, nevezetesen, hogy a pasi közölte a nővel, hogy az érzelmei már nem olyanok.

Amúgy 26 vagyok, és eddig csak egyszer csaltak meg. Szakítottam, de azt hittem, belehalok. Aztán mégis túléltem, sőt az élet végül sokkal jobb lett. Én ezért támogatom ilyen esetekben a szakítást. Igenis találni olyan pasit, aki szeret. Ugyanakkor látom a másik oldalt, aki oroszlán módjára küzdött a saját férjéért. Nem látom a végén a jutalmat.

mutant · http://universal.blog.hu 2009.06.09. 13:33:34

Egy majom volt!Találsz jobbat!

Kytia 2009.06.09. 13:39:26

@blacklord: Utána abbahagytad a megcsalást? Mármint, amikor visszakaptad az "eredeti" nőt?

T1GRIS 2009.06.09. 13:47:24

@bébarabás: "A nők csak azzal tudnak lefeküdni, akibe szerelmesek."

:)))))))))))))))))
Jíííháááá! :D Ó, istenem, bearanyoztad a napomat, ember! :) Köszönet érte!
Gyönyörű mondat, a fejlécbe vele mottóként! Követelem!!! :D

Manyizga (törölt) 2009.06.09. 13:52:13

James Morrow: Igazmondók városa c. kisregényében a hazugságra képtelen férjet megkérdi a felesége, hogy miért csalta meg? A válasz: "egyszerűen jól esik más nőkbe is ejakuálni!" :)

Ez van. :)

T1GRIS 2009.06.09. 13:53:17

@blacklord: Blacklord, ez a komment kurvára nem illik ebbe a blogba. Én röhögni járok ide, nem azért, hogy az életről olvassak! :) Ha felnyitod ezeknek Romana-olvasóknak (fentebb olvastam valahol, tetszik) a szemét, azzal elrontod az egész játékot. Ők nem a valóságot akarják ismerni, és nem is tanácsért jönnek ide; az, hogy ezt mondják, a játék része. Úgyhogy annak ellenére, hogy Te is, én is ismerjük a valóságot, itt ettől próbálj elvonatkoztatni, légyszi. Inkább szurkolj önfeledten szegény megcsalt asszonyoknak, támogasd őket, mondd, hogy "igen, az a szemét nem is érdemelt meg", adj nekik zsepit, vagy, ha mókázni van kedved, ekézd a hülyéket. :)
Köszönöm megértésedet, vigyázzunk közösen erre a különlegesen vidám helyre!

T1GRIS 2009.06.09. 13:55:32

@Kytia: Ja, én ezt a mostani posttól teljesen függetlenül kérdeztem ám, nem az ő védelmükben/ellenükben. Csak már másik post után is feltűnt ez a romlatlan idealizmus, gondoltam, megkérdezem, mióta sikerül őrizni. Hajrá, csak így tovább, őrizd!

T1GRIS 2009.06.09. 13:56:47

@Kytia: "Amúgy 26 vagyok, és eddig csak egyszer csaltak meg."

Nem. Egyszer derült ki.

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 13:59:10

Azért nem mondta meg, mert ezt nem akarta, ami lett. Az én jobbra, te balra, ezt nem bírta. Téged szeret, a szex meg veled valahogy nem volt jó. A nők gyakran nem értik meg, hogy a rebegő szempilla nem mindig elég egy férfinak. Amikor meg ne mbírja tovább, ő a gazember.

Persze nem akarom védeni a pasit, nem tisztem. Nem volt becsületes. Az ember követ el hibákat. Kicsiket, nagyokat, még nagyobbakat. Néha meg kell bocsájtani...

T1GRIS 2009.06.09. 14:00:02

@bébarabás: Ezért a mondatért cserébe bármit!!! :)))

Kytia 2009.06.09. 14:04:06

@T1GRIS: Ejj, nem azt mondom én, hogy működik a "30 évig soha senki mással" felállás. Szerintem nőknek sem megy, csak nem vallják be. Meg a férfiak nem vallják be, hogy a nőknek nem megy.:PPP

De azért a másik végletbe sem kell beleesni. Ha valaki össze-vissza kefél, teherbe ejt, hazudozik, stb., nem fogok vele szívni egész életemben csak azért, mert az FHM olvasók megmondták, hogy minden tökös legény ilyen.

Amúgy hány évesek vagytok ti, ha visszakérdezhetek, akik itt Romana-ztok? Kb. nagyanyáim idejében járatták ezeket a füzeteket.:)))

Kytia 2009.06.09. 14:19:25

@T1GRIS: "Nem. Egyszer derült ki."

Pontosítok. Egyszer okoztak nekem fájdalmat. De ez nem a hagyományos "ha nem tudom, nem fáj"-szöveg. Annál több kell a boldogsághoz, mint hogy ne fájjon. Mondjuk úgy, ha érezhetően szeret a másik, és legnagyobb öröme, ha veled lehet. Ha emellé neki befér a megcsalás, legyen. De most kérdeztem meg a férfikollégáimat, és ők azt mondták, hogy nem fér bele.:)

T1GRIS 2009.06.09. 14:23:46

Ó, az ég áldjon meg, mégis mi a faszt mondanának?! :))))

Dekatlon 2009.06.09. 14:24:41

@Kytia:
gargoynak igaza van. ez egy hülye játék, amiben nincs jó válasz. Levezetem:
- megcsal a pasi.
- tehát a másik nő legyőzött
- szerinted a másik nő nagyon keveset ér, de a pasid őt választotta
- tehát a pasid szemében te még a kevésnél is kevesebb vagy
- ezen jól megalázódsz

A problémák a következők:
- ez az egész a te fejedben létezik csak. Mert mi van, ha csak változatosságra vágyott, és a tökéletes nő helyett meg akart kúrni egy pónilovat? A pónilovak jobbak nálad?
- az a másik nő a TE értékrended szerint kevesebb, a pasid meg a SAJÁTJA alapján választotta, ez a két értékrend nagyon különbözhet.
- ne a félrekúrós pasid döntéseivel mérd magad. Önértékelés?

Dekatlon 2009.06.09. 14:29:45

Egy vicc ugrott be, elmondom (bocsi)

Két porszívóügynök beszélget, az egyik egy öreg róka, a másiknak ez volt az első napja:
Fiatal: - Nem értem, hogy bírod ezt, egész nap megaláztak!!!
Öreg: - Nocsak? Engem egyáltalán nem. Miért, mi történt?
Fiatal: - Hogy mi? Kidobtak, leköptek, rámuszították a kutyákat, kiröhögtek, lenéztek. Soroljam még?!?
Öreg: - Jaaaaa. Hát engem is, de megalázni nem aláztak meg.

Kytia 2009.06.09. 14:34:12

@Dekatlon:

"Az a másik nő a TE értékrended szerint kevesebb, a pasid meg a SAJÁTJA alapján választotta"

Férfi: "Miért csaltál meg? Mert izmosabb, vagy gazdagabb az a pasi?"
Nő: "Nem, csak nagyobb a farka."

Ilyesmire gondolsz?:)))


Amúgy meg:

"Hiába fürösztöd önmagadban,
csak másban moshatod meg arcodat." /J.A./

Érted. Ha nem találkozik az, amit magadról gondolsz azzal, amit mások gondolnak rólad, olyan leszel, mint Győzike.

De őszintén, ha a posztoló férfi lett volna, a hűtlen meg a nő, mit mondanátok ugyanerre?

Kytia 2009.06.09. 14:36:41

Hát, most nemazé, de egyikőtöknél se vagyok sokkal fiatalabb. Feneketeken a tojáshéj.:P
Van köztetek olyan, aki régebb óta nős? Őt kérdezném.:)

gargoyle 2009.06.09. 14:37:02

Kytia: az a baj hogy olyan allitasokat teszel amik egyreszt messze nem annyira biztosan igazak mint te gondolod mert tele vannak rejtett feltetelezesekkel, amiknek az igazsagtartalma legalabbis ketseges.

hogy csak par pelda: ahogy T1GRIS is ramutatott, nyilvan minden felnott pasi tudja mit KELL egy ilyen kerdesre valaszolni. nem, nem az igazsagrol beszelek

miert ne lenne veled a legszivesebben a pasid egyebkent, attol hogy mast dug amig te meg a kiskertben palantazol? addig is meg van szabva mit tehet? (:

miert mukodne minden pasi es no ugyanugy?

miert feltetelezed hogy azok az "erkolcsi ertekek" amiket csecsemo korodtol kezdve a fejedbe vernek mindenkepp igazak es jora vezetnek? (lasd jatekelmelet. egy struktura nem a legidealisabb fele tendalnak, hanem stabilabb fele. egy stabil strukturanal barmikor letezhett mindenki szamara idealisabb szinten stabil struktura, ettol meg az elso vegtelen ideig fennmaradhat.

gargoyle 2009.06.09. 14:39:13

kytia: nos nem voltam sose de altalaban sokeves parkapcsolatokban elek vagy 12 eve (:

es ha a posztolo ferfi lett volna sem lenne _semennyivel_ se mas a velemenyem a megcsalo bunossegerol. maximum ott mas tipusu szabvanyervekkel kellene vitazni, a pasik maskent basszak el a jokedvuket (:

Kytia 2009.06.09. 14:49:49

@gargoyle: Perszepersze. Mondom én, hogy ha úgy iy megy, akkor menjen. biztos van is olyan, akinek megy. Posztoló pasija, szeintem, nem olyan. Meg az enyémek se voltak.

Amúgy ugyanazért harcolunk. Én is megpróbálom beláttatni itt egyesekkel, hogy nem minden férfi, és nem minden nő egyforma. De amikor arra a mondatomra, hogy "egyszer csaltak meg", az a válasz, hogy "nem, csak egyszer derült ki", illetve ilyen kijelentéseket látok leírva, hogy a férfinél így az érzelem, és úgy a hűség, valamint az a férfi hazudik, aki azt mondja, hogy ő nem hűtlen... Ez mi, ha nem általánosítás?

Dekatlon 2009.06.09. 14:52:18

@Kytia: József Attila nem túl szerencsés példa, ha az egészséges önértékelés a téma, ugye ebbe megegyezhetünk? :D :D :D

T1GRIS 2009.06.09. 14:56:27

@Kytia: Az általánosítás szórakoztató! :) Már deklaráltam, hogy nem az igazság keresése miatt járok ide. :)

"Hát, most nemazé, de egyikőtöknél se vagyok sokkal fiatalabb. "
- Hát épp ettől olyan bájos az a naivitás, amit képviselsz! :DD

Dekatlon 2009.06.09. 14:57:29

@Kytia: 15 éves kapcsolat, ami jó ideje házasság + gyerek

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 15:01:58

@Kytia: Én 37 vagyok, 15 éve nős. Mi a kérdés...?

T1GRIS 2009.06.09. 15:05:01

"na, szorul a hurok, csiga...!" :))))))

Kytia 2009.06.09. 15:07:40

@Dekatlon: "József Attila nem túl szerencsés példa, ha az egészséges önértékelés a téma, ugye ebbe megegyezhetünk?"

:DDD

Jó, elismerem, ez esetben tiéd a pont.

De azért van benne valami. Persze lehet, hogy velem van baj. Így is csak azt tudom mondani, hogy ha egy nálam sokkal csúnyább, vagy butább nőre cserélnek le, az engem még pluszban bántana. Szóval, én megértem a posztolót továbbra is. Ráadásul tudom, hogy a pasikat az ilyen ugyanannyira zavarja. Álszent dolog azt mondani, hogy ugyanmár, ez nem India, itt mindenki egyforma. Ha valaki időt és energiát ölt bele abba, hogy művelt legyen, vagy kisportolt legyen a leste, az nem képvisel azonos értéket azzal, aki egész nap a tévé előtt fingik.

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 15:08:13

A megcsalatást azért érezzük olyan szörnyűnek, mert a párunk egy harmadikat jobbnak tart, mint minket. Pedig nyilvánvaló, hogy vannak nálam szebb testű férfiak, meg akik jobbak az ágyban, gazdagabbak is, meg olyanok, akik általában férfiasabbak. Van, aki jobban bánik a gyerekekkel, stb. Szándékosan olyanokat mondok, amik egyrészt számítani szoktak, másrészt amik önérzeti kérdést jelentenek a férfiaknál. (A nevemből tán nem látszik, de pasi vagyok. :-) ) Sőt: biztosan van olyan férfi is, akik egynél több versenyszámban jobbak nálam, és egy összsítettben is simán vernek. Azzal együtt is így van, hogy ezek szubjektív kategóriák. (Mint a melyik a jobb autó kérdése. Nekem sok gerekem van, egy kétüléses sportkocsival semmire se megyek...)

Szóval a párunk valakit jobbnak talál. Vele beszélget, vele nevet, vele sétál, vele szexel. Mert azt, azokat jobb vele, mint velem.

És ez fáj.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 15:08:17

@Kytia: 40+, gyerek, élettárs. szeretők ;-)

Kytia 2009.06.09. 15:16:55

Ez nem ér!! Itt vagyok egyedül ennyi pasira!! Bekerítettek!! Gyertek már, csajok!!:DDDD


@Dekatlon: @Vad.Korte: Nahh, akkor most valljatok! Volt megcsalás, vagy nem volt megcsalás?:)

@gargoyle: A 12 éves párkapcsolatot nem fogadom el.:)

Kytia 2009.06.09. 15:20:47

@Vad.Korte: "Vele beszélget, vele nevet, vele sétál, vele szexel. Mert azt, azokat jobb vele, mint velem."

De akkor járjon vele, nem?

Igen, ez nagyon fáj. Azzal a bizonyos alkalommal, amikor ezt megtapasztaltam, azt is megtapasztaltam, hogy van olyan ember, aki viszont mindezeket velem szereti. Ilyen egyszerű.

Kytia 2009.06.09. 15:22:45

@úriparaszt: Szerelem?

(Vagy ez már a Romana füzetek világa?):)

T1GRIS 2009.06.09. 15:27:21

@Kytia: "Ha valaki időt és energiát ölt bele abba, hogy művelt legyen, vagy kisportolt legyen a leste, az nem képvisel azonos értéket azzal, aki egész nap a tévé előtt fingik."

Jaj, de szép!!! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)

De ezzel együtt is: a mai téma számomra kifújt, várom a következő lúzert, önfeledt kacagás céljából. C U tumáró. (hasta mañana, á demain, a domani etc.)

Kytia 2009.06.09. 15:33:17

@T1GRIS: Hé, a vallomásokat várd má meg. Most jön az izgalmas rész.:D

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 15:42:16

@Kytia: Amíg ez ilyen egyszerű, hát valóban ilyen egyszerű. Amikor már van más kötelék is, akkor bonyolultabb a helyzet.

De attól még fáj...

Dekatlon 2009.06.09. 16:07:45

@Kytia: Hehe... definíció kérdése :D
De a móka kedvéért mondjuk azt, hogy volt. Mindkét oldalon.

Dekatlon 2009.06.09. 16:15:35

@Kytia: ezt csak most vettem észre:
"Ha valaki időt és energiát ölt bele abba, hogy művelt legyen, vagy kisportolt legyen a leste, az nem képvisel azonos értéket azzal, aki egész nap a tévé előtt fingik. "

Már megint a te értékrended! És ha az illető fing- és lúzerfetisiszta? :))

Komolyabban mondva: megijed a jelenlegi partner túlzó egészségétől és magas szinvonalától, állandó megfelelési kényszert és szorongást vált ki belőle, hogy annyira tökéletes.
Ezért egy buta csúnyát akar inkább, aki melett ő érezheti magát jobbnak, szebnek, nagyobbnak, értékesebbnek.

Ilyen személyiség és törekvés létezik. És ebből nem az következik, hogy a második választás jobb lenne mint az első, sőt!

Érti már, asszonyom? :P

Kytia 2009.06.09. 16:26:08

@Dekatlon: Érteménértemén.:)

De:

"Ezért egy buta csúnyát akar inkább, aki melett ő érezheti magát jobbnak, szebnek, nagyobbnak, értékesebbnek."

Ilyen tényleg létezik??? Jó, nem mondom, én se érezném jól magam Brad Pitt mellett, csak ha Angelina Jolie lennék. De több év után azért ez már nem játszik, nem?

gargoyle 2009.06.09. 16:31:01

dehogynem jatszik. hanyszor hallod hogy egy pasi maganal sokkal butabb not valaszt, es nem is engedi azt sem hogy tanuljon pl, hogy tobbnek erezze magat. ugyanez a masik oldalrol, amikor egy no direkt olyan pasikat valaszt akiknek valojaban nem par kene, hanem egy anya meg, hogy gondoskodhasson roluk "az en ferjem egyedul egy vajaskenyeret se tud megkenni de en ellatom" alapon.

masreszt visszaterve arra amit nekem valaszoltal: azert ugy velem a szelsosegek a szamegyenesen valahol a tokeletes monogamia es a fuvelfavalmindenkivel reszen vannak. az hogy a parod senkivel vagy csak 1valakivel csalt meg, ehhez kepest meg eleg szelso allaspont, a nehany a legvaloszinubb (kelloen hosszu idot feltetelezve) (a megcsalas helyett talan jobb ha azt mondjuk hogy massal szexelt :)

Dekatlon 2009.06.09. 16:40:21

@Kytia: van hát. főleg több év után. Már az elején zavarja picit, hogy nem tud sose ő lenni a szebb-jobb. De az elején örül a szerencséjének, mint 5 éves a kiflinek.
Aztán évek alatt kialakul benne egy hiány: ő is szeretne az lenni, akire felnéznek.

Ezért ha pl. félszemű, bemegy a vakok közé vagánykodni ;)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 16:44:55

@Dekatlon: "Ezért ha pl. félszemű, bemegy a vakok közé vagánykodni"
....akkor le kell kapcsolni a lámpát :->

Dekatlon 2009.06.09. 16:46:43

@úriparaszt: miért basznál ki szegénnyel? Egyszer lehetne ő a májer :))

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 16:50:43

@Dekatlon: ..attól még lehet májer, csak azt ki kell érdemelni :)

Dekatlon 2009.06.09. 17:10:21

Épp ez az, hogy sajnos legjobb, az versenyszámonként csak egy van.
És ha szegény fickó a legjobbság érzésére vágyik, viszont azt nem tudja hagyományosan "kiérdemelni", akkor jönnek a kegyes csalások:
keres valakit aki nála is hülyébb valamiben, és abban méri össze vele magát :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 17:16:12

@Dekatlon: Kérdés hétköznapokon mennyire kell legjobbnak lenni :) Persze, épp azt boncolgatod, hogy van aki szeretne. Nos, sok sikert nekik :-D

Dekatlon 2009.06.09. 17:23:06

Nem elfogadható, ha valaki pl. hetedik valamiben. Két kategória van: győztes és vesztesek.
"The winner takes it all", a többiek meg mehetnek a fenébe. Ennek a győztes-fetisizmusnak az az eredménye, hogy nagyon kevés elégedett ember van, ők is inkább szoronganak, hogy mikor jön egy náluk is jobb, és nagyon sok csalódott, önmagát lenéző nyomi.
Éljen! Mekkora tuti világ már... :)

Ennek a versenyorientáltságnak egy tünete, hogy a nők meg a félrekúró hapijuk arcában akarják megmosni a sajátjukat. Merthogy meg kell mérni, hogy a régi nő a jobb-e, vagy az új? Na vajon... :P

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 17:26:51

@Dekatlon: hmmm, és ha mindkettő jó? :-O

Definiálni kellene verseny előtt, kit tekintünk győztesnek :)

Dekatlon 2009.06.09. 17:34:09

@úriparaszt: jó gondolat! :)
Csak sajnos a megcsalt nő vesztesnek tekinti magát alapból, mondhatsz neki akármit.
Már csak azt nézi, hogy ki verte meg. És ha azt találja, hogy egy levelibéka, mégjobban nekikeseredik.

És vajon melyik nő mondaná arról a "szemét kurváról", hogy tulajdonképpen egy kifinomult, vonzó, érzéki teremtés. Teljesen megértem a pasimat, hogy félrekúrt vele. :)))

(Van ilyen nő is, de az már olyan mély kisebbségi komplexus, hogy olajat talál)

Ezért hülyeség az egész méricskélés.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 17:37:59

@Dekatlon: Mert a férfiak? Az persze más, mert ők a mérőszalagot rántják elő?!
"Azzal a kis pöccsel?!!!" :-DDDDD

Dekatlon 2009.06.09. 17:51:27

@úriparaszt: Ok, nézzük férfiben, pöcscentrikusan (ez egyre jobb:). Létrejön 4 lehetséges eset :)

Kis pöcsöt csalnak nagy pöccsel: "Te sem vagy más, te kurva, mindegy milyen hülye, csak nagy legyen neki, mi?!?"
Kicsit kicsivel: "Dehát nem is nagyobb neki!!!"
Nagyot naggyal: "Na mivan már, egy nem is elég?"
Nagyot kicsivel: "Mé' nem mondtad, ha fáj?"

Akárhogyis, nem fogod jobbnak tekinteni a következő fickót magadnál, és ez így van jól... :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 18:10:02

@Dekatlon: Szvsz ez bizony testreszabott. A pöcsméret és a hozzáállás is :)
Én nem mérlegelem, megelégszem a 'más' indokkal. Olyan sokminden játszik egy-egy konkrét esetben, hogy nem minősíthető. Ha a többség így érzi, biztos úgy van de többször jeleztem én inkább élek rezervátumban :-DD
Kényelmes néha amőbának lenni. :-> (ezzel tisztelt meg egyik blogtárs, miután képes volt mail-t küldeni pár hozzászólásomra reagálva)

Kytia 2009.06.09. 20:41:46

@gargoyle: "a megcsalas helyett talan jobb ha azt mondjuk hogy massal szexelt"

Ez egyébként jó. Mi lenne, ha nem megcsalásnak hívnánk, és az egész dolog megnevezésekor kihagynánk az illetőhöz "legálisan" tartozó párt? Nem is "mással szexelt", csak szexelt.:) Lehet, hogy nem is tűnne olyan súlyos dolognak, bár a szükséges hazudozást nem tudom, mivel váltanánk ki.:)

Amúgy persze, kellően hosszú időt feltételezve belefér a néhány. Mondjuk 10-20 év után nem hinném, hogy felrónám a páromnak, ha kiderül, hogy mondjuk háromszor megcsalt. De, ha egészen őszinte akarok lenni, magamról se gondolom, hogy ez idő alatt nem veszek részt semmilyen kalandban. Sőt, senkiről nem gondolom, hogy nem csinálja.:)

Kytia 2009.06.09. 20:50:49

@Dekatlon: Ez a pöcsös példa nagyon jó.:)

Egyébként anyukámék története azzal folytatódott, hogy anyukám úgy gondolta, ha már az urának is, neki is jár egy kis szórakozás. Szóval, nem tartotta vissza magát. (Sőt, még most se tartja, míg a drágalátos férje már öregecske, és nem kell senkinek, hehe...:))
Ezt szerintem alapból nem csinálta volna, de miután minden misztikus romantikát sikerült a férjének kipusztítania a kapcsolatból a csajozásaival, ő is erre az útra tért.
De nem is ez a lényeg, hanem, hogy a pasijainak a nagy része folyton azt kérdezgette, hogy az övé-e a nagyobb, vagy a férjéé. Mennyire szánalmas már így rákérdezni.:)))
És ez nem a verseny-orientált világban volt, hanem még a tespedősben.:)

Ettől függetlenül az ember belül magában szerintem folyton méricskéli magát a többiekhez. Ez abszolút természetes.

Kytia 2009.06.09. 21:40:35

Most kíváncsiságból elolvastam az "Egy biztos, hogy soha nem mondom el neki".

A következőket tapasztaltam:

1.) Ahol nő az elkövető, ott korlátlanul megy a kurvázás, meg az akaszdfelmagad.

2.) Akik kommentelnek arra, amikor nő az elkövető, azok nem kommentelnek arra, amikor férfi.

3.) Akik kommentelnek arra, amikor férfi az elkövető, azok nem kommentelnek arra, amikor nő.

4.) Mindezek alól úriparaszt az egyetlen kivétel, akinek ezért, és azért, hogy a párkapcsolati liberalizmust fennen hirdető elveit képes a női elkövetők esetére is fenntartani, kiutalok egy piros pontot.:) Következetesség rulez.:)

Kytia 2009.06.09. 21:41:57

Ja: ...című posztot... :)

T1GRIS 2009.06.09. 22:11:59

@Kytia: Azon gondolkodám - persze igyekszem nem ítélni - hogy vajon mennyiben egészséges az, hogy anyu ezt Veled tárgyalja ki...

Hááát, sállálá, sokszínű a világ, élni és élni hagyni... (fütyörészve elvonul)


* A 'ki hová kommentel" kérdéskörhöz: felmentést kérek! Én csak pár napja találtam rá erre a kimeríthetetlen vidámsággal kecsegtető ingyenes szórakozási formára. :)) *

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.09. 22:31:22

@Kytia: Érdemtelen vagyok a pirospontra, a hozzászólásokból itélve -elenyésző számú hasonszőrűvel- valahol az esőerdő mélyén tapicskolok boldogan a rothadó aljnövényzetben. :-> Így pedig könnyű ;-)

kalannenikalandjai 2009.06.10. 01:34:06

Itt legalább még nem volt gyerek.

Kytia 2009.06.10. 08:29:38

@T1GRIS: Igyekszel nem ítélni? Igen, ez általában jellemző Rád... :PPP

Hát, nem mondom, hogy egészséges. De valakivel össze kellett fognia. Én meg bosszúvágymtól hajtva jó alany voltam.:)

Jól, van. Pistike ma felmentést kap. Ahogy Kytia is, mert ő is későn jött.:)

@úriparaszt: De legalább nem árulod el az aljnövényzetieket, amikor mást kívánna az érdek. Nézd meg pl. Blogger Géza bejegyzéseit itt, és amott. Na, aaaaz gáz.:)

MrSwinger · http://mrswinger.blog.hu/ 2009.10.22. 05:12:51

Bírom ezt a blogot, ahogy itt agonizálnak az emberek:) Basszus nyolc év után nem csoda, hogy megdug valaki mást is...
süti beállítások módosítása